Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 8. 10h:04' EZ A 501. JÁTÉKHETED, 501. FORDULÓD 502. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat legkorábbana 502. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal a 613. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
flh 33 176 | felt. lőfegyver haszn. 33 a 176. tárggyal |
flh 37 176 | felt. lőfegyver haszn. 37 a 176. tárggyal |
h 201 2 | használod a 201. tárgyat |
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
kf 866 | kézbeveszed/felveszed a 866. tárgyat |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 512 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tarajos áspis testét. (7 támadással 765 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a tarajos áspis halványkék bőrét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A tarajos áspis kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel meghorzsolod a tarajos áspis testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a tarajos áspis halványkék bőrét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
10237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 474, gyógyulás: 152, összesen: -322 ÉP}
(Továbbmész...) [226,75] Még mindig dombos terepen vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tarajos áspis. {támadása: 62.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 492 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (45 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tarajos áspis testét. (7 támadással 737 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a tarajos áspis testét. Kritikus ütés! (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A tarajos áspis harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel épp hogy megszúrod a tarajos áspis testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a tarajos áspis halványkék bőrét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 241 életpontot vesztesz.) A tarajos áspis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
10237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1993, sebződés: 482, gyógyulás: 252, összesen: -230 ÉP}
(Továbbmész...) [225,75] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy káoszszellem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 524 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 232 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 215 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 537, gyógyulás: 4, összesen: -533 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 507 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-29 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a fekélyes hernyó széles száját. Kritikus ütés! (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Vámpírölővel többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 437 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A fekélyes hernyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
12850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2330, sebződés: 404, gyógyulás: 167, összesen: -237 ÉP}
(Továbbmész...) [223,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében tigris. {max. életpontja: 1601-1740.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 511 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 715 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. 141 életpontot gyógyultál. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Vámpírölővel többször eltalálod az ében tigris ébenfekete bőrét. (4 támadással 394 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az ében tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
13251 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1971, sebződés: 709, gyógyulás: 262, összesen: -447 ÉP}
(Továbbmész...) [222,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen pikkelyes ptog nyomokra bukkansz! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Buta lény ez a pikkelyes ptog - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 528 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Éjvadász testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (64 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Éjvadász fejét. (7 támadással 682 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. 129 életpontot gyógyultál. Fényaurád 8 sebzést okoz. Karmával néhányszor az Éjvadász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod az Éjvadász jobb oldalát. (6 támadással 635 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. A fényaura 13 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Az Éjvadász kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 Éjvadász karma (ld. enc.). 14446 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2407, sebződés: 792, gyógyulás: 259, összesen: -533 ÉP}
(Továbbmész...) [220,74] Továbbra is síkságon vagy. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy elemi pulzátor! {támadása: 54.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 6 életpontot vesztettél. A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. Kritikus ütés! (7 támadással 925 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod az elemi pulzátor szárnyas testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Vámpírölővel megdöfködöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 209 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1708, sebződés: 560, gyógyulás: 119, összesen: -441 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 246 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan házőrző fejét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (6 támadással 810 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 598 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 65 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a tleikan házőrző bal első lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2348, sebződés: 730, gyógyulás: 132, összesen: -598 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia jobb lábát. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a harcos hárpia testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 53 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a harcos hárpia bal lábát. (6 támadással 545 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a harcos hárpia szélfútta haját. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 53 életpontot vesztettél. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 madártollat. 13321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2270, sebződés: 620, gyógyulás: 131, összesen: -489 ÉP}
fno 3 1 | fejl. pont elköltés 3 1 |
v 198 271 56 | elmormolod a 198. varázslatot |
[271,56] Kisebb hegyek emelkednek itt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy megsebzett selyemszárnyas nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 68.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 495 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas jobb lábát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Kronga hadúr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő selyemszárnyas trófeát. 11017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
be 693 | bemész a 693. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 506 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a selyemszárnyas nyakát. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas jobb vállát. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. 120 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a selyemszárnyas nyakát. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Többször beletép húsodba a selyemszárnyas. (2 támadástól 446 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 54 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a selyemszárnyas jobb lábát. (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a selyemszárnyas testét. Kritikus ütés! (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Többször beletép húsodba a selyemszárnyas. (2 támadástól 444 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 51 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2906, sebződés: 1061, gyógyulás: 243, összesen: -818 ÉP}
szk 541 | keresed az 541. szörnyet |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 507 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Garmhuun familiáris testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Garmhuun familiáris fekete karját. Kritikus ütés! (7 támadással 952 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a Garmhuun familiáris jobb oldalát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A Garmhuun familiáris egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 476 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel többször eltalálod a Garmhuun familiáris jobb oldalát. (6 támadással 619 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kicsit megvágod a Garmhuun familiáris fekete karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A Garmhuun familiáris egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált selyemszárnyas trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Garmhuun familiáris trófeát. 22572 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3018, sebződés: 907, gyógyulás: 6, összesen: -901 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 518 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas jobb karját. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 678 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 73 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a selyemszárnyas. (2 támadástól 447 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 54 életpontot vesztettél. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a selyemszárnyas bal lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 924 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 444 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3097, sebződés: 996, gyógyulás: 134, összesen: -862 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 498 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, szerencse és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a Garmhuun familiáris bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 797 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 127 életpontot sebeztél. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a Garmhuun familiáris jobb lábát. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 593 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Nitmák pengével súrolod a Garmhuun familiáris fekete karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 154 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A Garmhuun familiáris egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 417 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22572 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2916, sebződés: 872, gyógyulás: 6, összesen: -866 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 601 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió fejét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vadászskorpió testét. (7 támadással 699 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vadászskorpió méretes ollóját. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a jobb kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 569 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vámpírölővel jól megszurkálod a vadászskorpió testét. Kritikus ütés! (4 támadással 520 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a vadászskorpió méretes ollóját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 548 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2709, sebződés: 1117, gyógyulás: 103, összesen: -1014 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 504 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a selyemszárnyas fejét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas nyakát. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a selyemszárnyas jobb szárnyát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 475 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. 123 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a selyemszárnyas. (2 támadástól 453 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 raskhiir bozaka (ld. enc.). 22036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2758, sebződés: 1097, gyógyulás: 189, összesen: -908 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy életpajzs mágiát. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 495 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, ügyesség és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Garmhuun familiáris testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a Garmhuun familiáris fekete karját. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 140 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor súrolod a Garmhuun familiáris bal lábát. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 425 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel többször eltalálod a Garmhuun familiáris testét. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor súrolod a Garmhuun familiáris jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 144 életpontot sebezve.) A fényaura 13 ép-t sebez. Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 467 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22572 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2733, sebződés: 892, gyógyulás: 6, összesen: -886 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 610 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a vadászskorpió testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 533 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel többször eltalálod a vadászskorpió fejét. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a vadászskorpió nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollója a tüdőd és a szíved tájékán szurkál! (2 támadástól 598 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2646, sebződés: 1131, gyógyulás: 95, összesen: -1036 ÉP}
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 112 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
in 1625 466 888 | leírod az 1625. kalandozónak a 466. szörnyet a 888. tárgyat |
in 1625 473 1261 | leírod az 1625. kalandozónak a 473. szörnyet az 1261. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal a 882. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 1 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért |
ÉJVADÁSZ (502. SZÖRNY) Misztrosz, mielőtt még ro'galhalnak választották volna, különös háziállatra tett szert a pusztaságokon tett vándorlásai során: rálelt Éjvadászra, az akkoriban lesoványodott ében tigrisre. Hamar megtalálták az összhangot, és egy igen erős asztrális kapocs alakult ki közöttük. Éjvadász szinte kezes báránynak tűnt az ő irányítása alatt, a törzs többi tagját viszont soha nem engedte közel magához. Amikor a triklem drakolderek véget vetettek gyöngyöző barátságuknak, Éjvadász újra a puszták kóborló réme lett, jelleme agresszívabbá és eltökéltebbé vált. Talán még mindig gazdája gyilkosát keresve járja a rónákat. Ne is álmodj róla, hogy Éjvadászt valaha is fogságba ejtheted, és beidomíthatod a szolgálatodra, hiszen ez egymillió kalandorból, ha egynek sikerülhetne... |
ÉJVADÁSZ KARMA (847. TÁRGY) Ez a hosszú, majdnem teljesen egyenes tigriskarom, szinte bármilyen tárgyat képes átszúrni. Biztos, hogy érdemes lenne kitalálni, mire is tudnád használni. |
RASKHIIR BOZAKA (768. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. A bozaka az általuk használt rettenetes fegyver. Mintegy harminc centi hosszú, középen elvékonyodó rúd, amely a megfelelő varázsszavak esetén, a megfelelő kyorg kezében életre kel: mindkét végéből méter hosszú, kék energiacsík ugrik elő, amely úgy vágja az acélt, mint kés a vajat. Kár, hogy te nem ismered sem a megfelelő varázsszavakat, és valószínűleg a megfelelő kyorg sem vagy.... A raskhiir bozaka nem átadható. |
NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG) A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal. |
Erő: | 77 (98) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 75 (79) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 74 (76) | Védekezés: | 116 (122) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/547 év |
Egészség: | 75 (83) | Életpont: | 1470/1404 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 76 (77) | Varázspont: | 3813/200 | Pénz: | 2295 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 323/177 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 44/72 (+8%) |
vágófegyverek: | 38/27 (+3%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 41/94 (+1%) |
dobófegyverek: | 7/70 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/34 | 2. nyomkövetés: | 150/54 (+60%) | 3. mászás: | 24/8 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 33/43 (+58%) | 5. csapdaészlelés: | 18/34 | 6. gyógyítás: | 59/96 |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 26/48 | 9. szörnyidomítás: | 11/95 |
10. teológia: | 191/87 (+1073%) | 11. taumaturgia: | 161/74 (+839%) | 12. versengés: | 14/54 (+8%) |
13. zene: | 11/98 | 14. szörnyismeret: | 59/74 | 15. pszi: | 31/2 (+5%) |
16. zárnyitás: | 7/7 | 17. vadászat: | 13/76 | 18. vitalitás: | 7/19 |
19. bányászat: | 39/97 (+6%) | 20. úszás: | 7/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 | |||
3. védekezés: 3 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,2,3) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) |
láth. észlelése (#78) | tűzmágia (#157) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | 33. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | fehér glóbusz (#47) | >> | hótarantula (#464) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszszellem (#472) | fehér glóbusz (#47) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar remete (#465) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | greén örvény (#443) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szabadítsd meg kalandozótársaidat legalább 5 szopókőtől! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 148. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
115 | arany (#50) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 5 | Éjvadász karma (#847) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | Kaldor varázspora (#1272) | 27 | madártoll (#112) | 1 | raskhiir bozaka (#768) | |||
2 | skorpiókarom (#911) | 2 | tünde nyíl (#554) |