500. forduló, 502. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 21. 9h:10'
EZ A 509. JÁTÉKHETED, 501. FORDULÓD
510. játékheted kezdete: aug. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [295,2] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+13 tvp ). Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+921 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 862.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 862.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 860.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 858.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 856.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 854.]

* 3. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+18 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 852.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 850.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 848.]

* 5. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 848.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 846.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 844.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 844.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 844.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 844.]

* 7. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 844.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 842.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+15 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 840.]

* 8. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

* 9. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

* 10. KP: használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy gránátlövedék elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 819. Kapsz 4 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 817.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 817.]

kpk 9 kezd. parancs kivétele: 9
VV 156 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 817.]

ek 500 6 t. energia kisütése: 500 6
A tudati entitás manifesztálására költesz 5 TU-t A tudati térben már 16900 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 812. Kapsz 1 VP-t.]

zip 288 200 nemes céllal pusztítod a 288. tárgyat 200 pontért
Hozzálátsz a borzalmas építmény lebontásának. Sokat gürcölsz, de még bőven van meló. (még 5000 TVP-nyit kell rombolni rajta.) Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [200 pontot használtál fel, van még 612. Kapsz 40 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[296,3] Magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy monumentalizmo nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a monumentalizmo fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (83 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a monumentalizmo testét. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a monumentalizmo bordás testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 40 sebzést okozott.) A monumentalizmo mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). Beléd öklel a monumentalizmo! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 idézőszőnyeg (ld. enc.). Elhajítod a vacak bársony gyilkos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő monumentalizmo trófeát. 8618 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1013, sebződés: 347, gyógyulás: 302, összesen: -45 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ónix piramist. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy quwarg bolyt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy natali kő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy phua-kúp van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [10 pontot használtál fel, van még 602. Kapsz 2 VP-t.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 602.]

vv 385 112 66 elmormolod a 385. varázslatot a 112. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 592. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-13 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 577. Kapsz 3 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 575.]

v 277 elmormolod a 277. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a filofaxáció varázslatot! Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
fekete gránittorony - szeretnék, ha tennéd dolgod a 12. labirintusban;
városháza (Gatin) - szeretnének 3 dözmöng szivet;
királyi palota - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
történelemkutató intézet - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
bányászház - szeretnének 1 mihlanilt, 1 adamantitot, meg még valamit;
cirkuszi fősátor - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
kémhálózat - nem emlékszel, itt mit kell csinálnod;
csontvár - szeretnék, ha tennéd dolgod a 186. labirintusban;
fejvadászcéh - szeretnék, ha tennéd dolgod a 187. labirintusban;
Thargodan könyvtár - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit; a banya a cirkuszban a következő tárgyakat szeretné: 1 súlyzót, 1 szöges bunkót, 2 fémrudat, 1 ezüst nyakláncot, 1 grifftojást. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 565. Kapsz 2 VP-t.]

h 1827 használod az 1827. tárgyat
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: ónix piramis, Vlagyimir szobra, világítótorony, törpe bánya. [1 pontot használtál fel, van még 564.]

v 96 187 60 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(296,3) monumentalizmo (#548), ónix piramis (#387), Vlagyimir szobra (#433), világítótorony (#156), törpe bánya (#435), érclelőhely

[187,60] Egy kisebb településhez érkeztél.

Észreveszel egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Műveled a tolvajmesterséget. (12 arany ). délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
(Feltételes lopás:) Megkeresed Killer Thorn táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. (Önanalízis: +1% csapdaészlelés.) Profi módon elloptad, amit akartál (661 aranyat). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) (Önanalízis: +6% lopás.)
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [14 pontot használtál fel, van még 550. Kapsz 2 VP-t.]

be 631 6 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 190 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 500. Kapsz 10 VP-t.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[186,60] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy királyi emlékművet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Találkozol néhány járókerővel, úgy döntesz nem lopod a napod, inkább a pénzt, szerzel 12 aranyat . délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és 2 fekete gyöngy. 2726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 17, gyógyulás: 8, összesen: -9 ÉP}

Van itt egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [185,61] Folytatod sétádat a házak közt. Találkozol néhány járókerővel, úgy döntesz nem lopod a napod, inkább a pénzt, szerzel 19 aranyat . keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó fejét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Kharizmosz letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. (Önanalízis: +1% csapdaészlelés.) Táborát egy planetáris őrdémon vigyázza! A tábort egy agyagelementál őrzi! Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. (Önanalízis: +6% lopás.)
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Tévednél el a következő mínoszkúpodban!. [24 pontot használtál fel, van még 476. Kapsz 4 VP-t.]

be 622 40 bemész a 622. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
Micsoda szerencse! Találkozol itt néhány régi cimborával, akik meghívnak az asztalukhoz. Beszédbe elegyedsz velük és felelevenítitek a régi közös kalandjaitokat.
Az alábbi többszemélyes kalandokat ismered:
3. 4. 5. 6. 7. 9. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 24. 26. 30. 33. 34. 35. 36. 42. 43. 44. 45. 46.
Az alábbi többszemélyes kalandokat teljesítetted:
3. 5. 6. 7. 9. 15. 16. 17. 18. 21. 30. 33. 34. 42. 43. 45.
Elköszönsz a barátoktól és elhagyod és elhagyod a fogadót. [10 pontot használtál fel, van még 466. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[184,61] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Műveled a tolvajmesterséget. (38 arany ). magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 23, gyógyulás: 8, összesen: -15 ÉP}

Van itt egy piroslámpás ház (614. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 456. Kapsz 2 VP-t.]

be 614 3 bemész a 614. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 451. Kapsz 1 VP-t.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[296,3] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy karmos behemót. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 963 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos behemót izmos felsőtestét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (84 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a karmos behemót kinyújtott pengéit. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a karmos behemót kinyújtott pengéit. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) A karmos behemót többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+54 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A karmos behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+48 ÉP). Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a karmos behemót testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a karmos behemót testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 31 sebzést okozott.) A karmos behemót néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+50 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A karmos behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+47 ÉP).
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21474 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3007, sebződés: 1071, gyógyulás: 700, összesen: -371 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+296 életerő.) (Önanalízis: +17% gyógyítás.) Észreveszel egy teljesen lerombolt ónix piramist. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy quwarg bolyt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy natali kő van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy zan indukátor van. Északra egy phua-kúp van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz valamit: 1 királygyík bőr [királygyík bőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP]. Elrakod. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [295,4] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy natali követ. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 198 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 26, gyógyulás: 148, összesen: +122 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült ezoterikus mardel lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 401. Kapsz 10 VP-t.]

v 198 192 61 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(295,4) natali kő (#388), tyrannoszaurusz rex (#160), ezoterikus mardel (#184)
(296,3) monumentalizmo (#548), ónix piramis (#387), Vlagyimir szobra (#433), világítótorony (#156), törpe bánya (#435), érclelőhely, karmos behemót (#559)

[192,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (73 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 106, összesen: +106 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. (Önanalízis: +2% felderítés.)
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy földsárkány orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy krómkaktuszt. Délnyugatra nézve látsz egy rát-fát. Nyugatra egy tavacska van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 6 VP-t.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[191,61] Még mindig füves síkságon vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rát-fát. Délnyugatra nézve látsz egy hóhérbimbót. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Jól kivehetőek a távolban.


(Továbbmész...) [190,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál!

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [20 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 4 VP-t.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208)
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), 43. jellempróba, Leah oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720)
(192,61) dögkeselyű (#174), friss csatamező (#262), patak, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), 48. jellempróba

[364,64] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy gyilkos csalán van. Jól kivehetőek a távolban.


Találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy haramakit, egy hókeresztet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy nekromanta kóborló trófea, egy árnygólem trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Lát téged! Vajon hogyan? Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Gort Grán. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " A gyűlölet elvakít. Tiszteld elenfeleid!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 3 VP-t.]

fog 216 1280 elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

szk 216 keresed a 216. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy élőholt sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 322.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a kristálygömb varázslatot! Sajnos a keresett kalandozó immúnis a megfigyelésre. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 317. Kapsz 1 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[37 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 7 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 28, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 642 pontot. A következő körben tehát 842 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRÁNÁTLÖVEDÉK (526. TÁRGY)
A moa stukihoz moa töltő segítségével különlegesen brutális, robbanó lövedéket készíthetsz. Ehhez a moa töltőn kívül egy ramit kőre és egy pirkitre van szükség. Add ki a KT 526 parancsot 2 TVP-ért! A gránátlövedék sebzése 8D6+4, és persze csak egyszer használható. Használatához a KF 413 526 parancsot add ki.

IDÉZŐSZŐNYEG (771. TÁRGY)
Szinte süt a mágia ebből a vörös színű, rúnákkal telerótt, vastag kyorg idézőszőnyegből. Vajon hány Thargodant kényszerített annak idején engedelmességre a szőnyeg eredeti gazdája? Az idézőszőnyeg nem átadható.

KARMOS BEHEMÓT (559. SZÖRNY)
Ezek a gorillaméretű szerzetek egy különös harci képességgel rendelkeznek: szőrös karjaik éles karmokban végződnek, melyeket veszély esetén több méter hosszúra is meg tudnak nyújtani. Annyira kiválóan vívnak ezekkel a természet nyújtotta, rögtönzött kardokkal, hogy a kyorgok előszeretettel alkalmazták őket a szállásaik őrzésére. Akinek a holmijára egy karmos behemót vigyáz, nem kell félnie senkitől. Csakhogy nem olyan egyszerű egy ilyen lényt fogságba ejteni, ha mégis erre vállalkozol, a hegyek csúcsközeli, hideg levegőjű barlangjaiban keresd áldozatodat.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1059. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 501. fordulód.

Erő: 78 (117) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 59 (98) Támadás: 73 (76) Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 59 (85) Védekezés: 125 Menekülés: 30 % Életkor: 35/43 év
Egészség: 59 (75) Életpont: 1275/1123 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 70 (101) Varázspont: 2711/2093 Pénz: 9538 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 355/231 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 26
Eddig összesen 4912 szörnyet (8 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 42750 TP-t kaptál. Jelenleg 18760658 TP-d van. A következő szinthez még 1239342 TP szükséges. Trófeáid: monumentalizmo, triklem drakolder, mutánsféreg. A 500. fordulódban 67240 arany került a bankszámládra. 67240 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/96 ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 45/47 (+2%)
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 26/77 dobófegyverek: 38/2 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/90 2. nyomkövetés: 93/42 (+18%) 3. lopás: 78/82 (+12%)
4. mászás: 18/83 5. csapdakészítés: 31/69 (+6%) 6. csapdaészlelés: 84/86 (+2%)
7. gyógyítás: 109/43 (+17%) 8. titkosírás: 6/66 9. felderítés: 44/22 (+2%)
10. szörnyidomítás: 25/1 11. teológia: 182/66 (+30%) 12. taumaturgia: 105/16 (+23%)
13. szerencsejáték: 54/96 14. versengés: 29/12 15. zene: 4/48
16. szörnyismeret: 43/83 17. pszi: 36/3 (+91%) 18. zárnyitás: 34/57
19. vadászat: 16/13 20. vitalitás: 5/32 21. bányászat: 32/87 (+2%)
22. úszás: 16/9 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 9/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 81
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (3x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), bűbájlidérc (#761), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
varkaudar őslich (#402)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (189,18,1) áldomás III (#217) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78)
csupasz izom (#28) tolvajvér (#364) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165)
óriáserő (#53) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> molgan (#284) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: első hely a tolvaj-versenyen a XXIX. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 16900. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 570.

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (499. FORDULÓD ÓTA)
0 arany
98 isteni könnycsepp (#260)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 4 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128) 6 szögletes kő (#17)
1 tektonikus gömb (#1827) 2 Thargodan esszencia (#328) 3 tinta (#101)
2 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
480 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 3 gyenge méreg (#26)
1 idézőszőnyeg (#771) 15 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), Gort Grán (2586. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek