Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 10. 9h:04' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
fog 85 219 | elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
103 | 104 | 105 | |
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ee 160 106 1113 | eladod a 160. tárgyat a 106. tárgyat az 1113. tárgyat |
ve 111 1 | megveszed a 111. tárgyat 1 |
ve 690 1 | megveszed a 690. tárgyat 1 |
ve 688 1 | megveszed a 688. tárgyat 1 |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. [+4% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1282 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [103,118] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot sebeztél. [+4% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a trikornis jobb hátsó lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a trikornis fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szarvaival a trikornis megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 681 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [102,118] Fák, mindenütt csak fák. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bandita jobb karját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bandita fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bandita testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl (ld. enc.). Szereztél 15 aranyat. 777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 1215 11 | bemész az 1215. épületbe |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
[101,107] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 269 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
99 | 100 | 101 | 102 | |
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|
[100,93] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 5 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1439 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [100,91] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mérges nyukmár bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 112 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [34 pontot használtál fel, van még 1.]
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA) Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk. |
RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY) A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU SISAK (688. TÁRGY) Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY) Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.) [Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.] A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció. |
VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY) A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ép-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszere (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. nagy sebzésű balkezes fegyvered, vagy ütés közben is működő sebző varázslatod, képességed van - ezeket az FF nem számolja! vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 300-nál nagyobb paramétert nem lehet megadni (már ezeknek az értékeknek sincs sok értelme...) |
Erő: | 20 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 19 (24) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (20) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 318/289 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (28) | Varázspont: | 332/26 | Pénz: | 1329 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/10 | Pszi pont: | 55/35 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15/45 (+21%) | szúrófegyverek: | 7/91 (+7%) | vágófegyverek: | 2/99 |
lőfegyverek: | 16/54 (+21%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); nyílvessző (#108) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,91 mezőn táborozol |
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 26 időszaki: 26 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/59 | 2. nyomkövetés: | 1/66 | 3. mászás: | 5/88 (+17%) |
4. csapdakészítés: | 9/88 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 1/4 | 6. gyógyítás: | 8/5 |
7. felderítés: | 6/50 | 8. teológia: | 6/43 (+27%) | 9. taumaturgia: | 11/35 (+22%) |
10. versengés: | 3/30 | 11. harcművészetek: | 15/56 | 12. zene: | 1/9 |
13. szörnyismeret: | 3/59 (+20%) | 14. pszi: | 9/71 (+9%) | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 2/39 | 17. bányászat: | 4/79 (+18%) | 18. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
szutykos remák (#191) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Eddig 15 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 365). |
Eddig 3 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 73). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1119 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
276 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | fabontó (#106) | |||
2 | kaja (#2) | 8 | nyílvessző (#108) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vassisak (#160) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
1 | ryuku sisak (#688) | 1 | trikornis szarv (#198) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
99 | 100 | 101 | |
90 | |
|
|
91 | |
|
|
92 | |
|
|
93 | |
|
|
94 | |
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | mérges pók (#20) | goblin (#21) |
drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) |
lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) | tigroszlán (#43) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | trollfa (#80) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
mérges nyukmár (#95) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) |
nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
tetemember (#123) | büntető praglonc (#125) | Morbid (#127) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
sötét gnóm (#132) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | udvari mágus (#142) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | fémbontó szójer (#150) |
quwarg királynő (#153) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | velociraptor (#161) | óriásféreg (#171) |
élőholt ősmágus (#179) | elf mesterharcos (#183) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar bajnok (#190) |
szutykos remák (#191) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | vadász quwarg (#241) | mestervarázsló (#267) |
manaelementál (#290) | quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) |
varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | erszényes elkarog (#354) |
nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) |
rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) |
kék rothasztó (#421) | varkaudar kölyök (#685) | csontlepke (#746) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) |
bandita (#758) | ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) | Mallon (#960) | Quirov (#975) |
Nehéz Norbi (#7119) | Mély Grum (#7122) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) |
ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) |
díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | rákpajzs (#98) | aranyló ugarhéj (#100) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) |
hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | szem szimbólum (#142) |
virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | mocsári penke (#148) |
grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) |
vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | uzbány csőr (#169) |
rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | grifftojás (#179) |
ezüst gyűrű (#180) | vaskulcs (#183) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | gyöngysor (#192) |
aranygyűrű (#193) | obszidián függő (#195) | trófea nyaklánc (#196) | trikornis szarv (#198) | amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | fedett verem (#219) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) |
orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | acélpengőke (#231) | tatu dob (#234) |
lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) |
nyílcsapda (#243) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | regeneráló gyűrű (#254) | templom (#256) |
szent kehely (#257) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | kvazár sisak (#266) | purifikátor háj (#269) |
szürke bőrkesztyű (#271) | umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) | Fekete Kehely (#283) | varázskő (#305) |
arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) |
varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) |
ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | huhogó bibe (#332) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) |
szigony (#389) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) |
főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) |
szent liget (#439) | fiatalság itala (#473) | cápaölő tőr (#480) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | tükörpáncél (#519) | tudás gyöngye (#522) | Chara-din monolitja (#534) |
darázsszárny (#652) | aurach fog (#657) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | szulfagor agyar (#677) |
elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | ryuku sisak (#688) | ryuku kesztyű (#690) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | művészi porolit (#720) | bunthar bőr (#733) | vortex talizmán (#812) | kreiton fókusz (#853) |
sáfránykő (#979) | csodák kútja (#1096) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | varkaudar pálinka (#1137) |
királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) |
örökkéval.kristálya (#1207) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) |
örökkéval. topáza (#1247) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Sheran cserepe (#1271) | titanitdukát (#1480) |
örökkéval.tűzopálja (#1518) | nodonrod kitűző (#1533) | térhajlító kavics (#1539) | Métely páncélja (#1562) | grifftoll kesztyű (#1578) |
griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | mágusok itala (#1610) | A versengés tornya (#1681) |
ork kunyhó (#1683) | elhagyott bánya (#1685) | szerencsekocka (#1693) | ork sör (#1701) | krónika (#1725) |
koponya gyűrű (#1733) | varkaudar fellegvár (#1821) | óelf varázskő (#2002) | örökkévaló napköve (#2089) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TKB beállítás beállítás - többszemélyes kaland beállítása TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Acél Ököl (1) | Kobraharapás (3) | Sashorog (5) | Pörölycsapás (7) | Kabal-Sújtás (9) |
Sziklaököl (11) | Kos Csapásának (13) | Erő Öklének (15) |