Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 6. 12h:08' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4157 SZÁMLA : XXXX |
ef 3 501 | energia fejlesztése 3 |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
v 6 5 9 | elmormolod a 6. varázslatot |
flh 9 22 | felt. lőfegyver haszn. 9 a 22. tárggyal |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a zombi jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a zombi jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 16 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [63,-13] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy halálbokort. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőevő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőevő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kőevő kőtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sírlidérc fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sírlidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak ork sámán trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sírlidérc trófeát. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-14] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy vízionár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vízionár puha bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel megkarcolod a vízionár puha bőrét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a vízionár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel súrolod a vízionár vizenyős szemét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vízionár mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 26 | keresed a 26. szörnyet |
ef 10 501 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ÉP-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszerese (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet. Ezenkívül, ha több harci köröd van kettőnél, azokkal is számol a program. Ilyenkor ennek a sebzésnek nem a kétszeresét, hanem a háromszorosát, vagy négyzseresét számolja.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. a fegvyerből kisülő varázslatok miatt, amit nem számol a program, vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 999-nél nagyobb paramétert nem lehet megadni. |
Erő: | 12 (14) | Szint: | 12 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 102/102 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 178/79 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 64/0 | Pénz: | 23 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 18/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1/35 | vágófegyverek: | 2/66 (+22%) | ütőfegyverek: | 19/50 (+12%) |
lőfegyverek: | 16/77 (+27%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -8.); tüske (#22) (9 -); |
62,40 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 68 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 958 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/69 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 11/10 | 3. mászás: | 1/30 |
4. csapdakészítés: | 3/57 (+21%) | 5. gyógyítás: | 23/60 (+132%) | 6. titkosírás: | 2/2 |
7. felderítés: | 2/40 | 8. teológia: | 2/20 (+11%) | 9. szörnyismeret: | 2/0 |
10. vadászat: | 4/59 | 11. bányászat: | 2/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 27, 29, 30. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 86 (limit: 1315), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8835. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 119 TU szükséges.) |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | 4 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fúvócső (#20) | 5 | kerek kő (#19) | |||
1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | ||
1 | * | parittya (#18) | 2 | rézgolyó (#343) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | |
18 | tüske (#22) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 9 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 5 | fáklya (#36) | ||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 3 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | ||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 17 korty víz (#27), fér még: 43] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | acélpengőke (#231) | 3 | aurach fog (#657) | 3 | bakkura bőr (#95) | |||
4 | bordacsont (#16) | 16 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
7 | fekete gyöngy (#99) | 3 | grákóbőr (#41) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
46 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | 6 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | quwarg tojás (#360) | 5 | rézdarab (#70) | |||
21 | sallank karom (#128) | 3 | smirglilevél (#29) | 27 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 11 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tigroszlán fog (#63) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 4 | varányszem (#30) | |||
8 | vasérc (#152) | 13 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 59.78 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | éjkő (#2369) | 2 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | madártoll (#112) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | |
-15 | |
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | mélységi grittang (#103) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | élőholt mirg (#135) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | sírlidérc (#172) | élőholt mágus (#175) |
óriás csontváz (#176) | szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | massza (#217) |
pszi elementál (#221) | vadász quwarg (#241) | quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | nektoraf (#355) |
csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | reinkarnált motyogó (#752) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | olvasztókemence (#86) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) | fekete gyöngy (#99) | vízionár szem (#102) |
magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | mandibulapenge (#125) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | sullár hólyag (#168) | spiritusz (#170) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) | aranylánc (#191) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | acélpengőke (#231) |
pular kristály (#239) | bumeráng (#249) | nehezék (#258) | rézgolyó (#343) | esszenciakristály (#350) |
quwarg tojás (#360) | ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | aurach fog (#657) | lápi hajlék (#670) |
nyomkereső talizmán (#671) | varkaudar csont (#1113) | sámán gyógykenőcs (#1139) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
malom (#1204) | légiós hátizsák (#1560) | boszorkánykendő (#1697) | éjkő (#2369) | halálbokor (#2370) |
halálvirág (#2371) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása |