Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 11. 9h:09' EZ A 61. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 62. játékheted kezdete: jún. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4030 SZÁMLA : XXXX |
tv | támadó/véd. varázslat |
hu 255 193 94 | hulladék: 255 193 94 |
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
vtn 34 | varázslat tanulás: a 34. varázslatot |
vtn 285 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
d 2 10 | eldobod a 2. tárgyat (10 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-18] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
pbe 35 3379 | beraksz a bankba 35 aranyat a 3379. kalandozónak |
ea 1529 1 | eladod az 1529. tárgyat 1 |
ea 151 12 | eladod a 151. tárgyat 12 |
ve 111 1 | megveszed a 111. tárgyat 1 |
ve 124 4 | megveszed a 124. tárgyat 4 |
ve 180 2 | megveszed a 180. tárgyat 2 |
ve 158 1 | megveszed a 158. tárgyat 1 |
ve 117 1 | megveszed a 117. tárgyat 1 |
ve 187 1 | megveszed a 187. tárgyat 1 |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-16] Kisebb hegyek emelkednek itt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy főutca van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi rák lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a hegyi rák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a hegyi rák jobb középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a hegyi rák ollója. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hegyi rák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-15] Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bíbor szulfagor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor jobb vállát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
f 269 | kísérletezel a 269. tárggyal |
szk 120 | keresed a 120. szörnyet |
* 1. BP: ef 2 501 0 | energia fejlesztése 2 |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
![]() A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe! |
![]() Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene. |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
TÁBLA (120. TÁRGY) Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla. Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat. |
RÓKAFAROK (124. TÁRGY) Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány. |
BRONZPENGE (126. TÁRGY) A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért. |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
![]() Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal. |
![]() Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
SZÜRKE BŐRKESZTYŰ (271. TÁRGY) Két purifikátor háj felhasználásával finom bőrkesztyűt készíthetsz magadnak. Az első pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyű nem valami bizalomgerjesztő, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetően sokkal ellenállóbb, mint első pillantásra hinnéd - védettségedet kettővel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ÉP-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszerese (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet. Ezenkívül, ha több harci köröd van kettőnél, azokkal is számol a program. Ilyenkor ennek a sebzésnek nem a kétszeresét, hanem a háromszorosát, vagy négyzseresét számolja.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. a fegvyerből kisülő varázslatok miatt, amit nem számol a program, vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 999-nél nagyobb paramétert nem lehet megadni. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 14 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 184/172 | Jellem: | jó (47) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 177/76 | Pénz: | 366 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 18/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 21/26 (+8%) | lőfegyverek: | 18/87 (+15%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -10.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/25 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 10/39 (+9%) | 3. mászás: | 2/27 |
4. csapdakészítés: | 5/17 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 1/73 | 6. gyógyítás: | 10/8 |
7. titkosírás: | 1/42 | 8. felderítés: | 1/52 | 9. szörnyidomítás: | 1/0 |
10. teológia: | 4/6 | 11. taumaturgia: | 8/5 | 12. zene: | 1/43 |
13. szörnyismeret: | 3/47 (+20%) | 14. zárnyitás: | 6/12 | 15. vadászat: | 2/10 |
16. bányászat: | 7/17 (+17%) | 17. főzés: | 5/61 (+17%) | 18. csapatmunka: | 1/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 6 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
sírlidérc (#172) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), ragyás burástya (#111), Túlélők (#9172), pszi elementál (#221), láplidérc (#352), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (133) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 33, 34, 35, 41, 42, 53, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 24 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 275 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 53.47 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 5 | óndarab (#85) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
12 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tatu ködmön (#255) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 4 | rókafarok (#124) | 2 | szulfagor agyar (#677) |
71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
-19 | |
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) |
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
trikornis (#104) | griffőniksz (#106) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | Morbid (#127) |
varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) |
karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) |
arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) |
tüskés harci gromak (#156) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) |
bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | kvazár kovács (#167) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) |
élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
varkaudar bajnok (#190) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | kisebb quwarg isten (#213) | tormikus egér (#218) |
pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) |
liumbe (#349) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) |
ryuku légiós (#361) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | vortexmágus (#418) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | bandita (#758) | Mallon (#960) | Quirov (#975) |
hegyi szamár (#7168) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | $kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
$gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | $varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
$grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | $surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) |
ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
$díszes rézpajzs (#84) | $óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
$bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) |
fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | $vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | $nyílvessző (#108) |
vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | $sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) |
$hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | szem szimbólum (#142) |
virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | mocsári penke (#148) |
szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | vassisak (#160) | $borostyán függő (#162) |
mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | $spiritusz (#170) |
nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) |
ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | $vaskulcs (#183) | nagy bronzkulcs (#185) | mérgezett vasnyíl (#187) |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) |
$aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | obszidián függő (#195) | trikornis szarv (#198) | $karbin plazma (#199) |
gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) |
ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) |
láncing (#222) | orgyilkos tőr (#225) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) | $lajhár csont (#236) |
pular kristály (#239) | tüskecsapda (#242) | bumeráng (#249) | $tatu ködmön (#255) | szent kehely (#257) |
remák szív (#264) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | sárga erőöv (#276) |
Szent Kulacs (#285) | Tharr Keresztje (#287) | $kőszem (#304) | gyógykenőcs (#313) | ezüstdarab (#326) |
csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | olló (#335) |
phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) |
törpe bánya (#435) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) |
manakristály (#500) | tudás gyöngye (#522) | Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | darázsszárny (#652) |
darázsfarok (#654) | aurach fog (#657) | nektoraf faggyú (#667) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfagor agyar (#677) |
rinóbőr öv (#685) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | topáz erényöv (#731) | varkaudar falu (#1109) |
varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | szivárványszív (#1529) |
Korrum pálcája (#1545) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) | keg gomba (#1615) | elhagyott bánya (#1685) |
varkaudar fellegvár (#1821) | gernim balzsam (#1894) | varkaudar barlang (#2200) | vortexvessző (#2331) | éjurna (#2368) |
éjkő (#2369) | halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) | halálkristály (#2372) |
főtt étel (#1) | buggyantott tojás (#2) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TKB beállítás beállítás - többszemélyes kaland beállítása TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |