4. forduló, 6. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 3. 9h:10'
EZ A 497. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
498. játékheted kezdete: nov. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-11] koordinátán.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 25. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Egy pillanatig csendben állsz, meghatódva az alkalomtól. Már tényleg 25 éve lenne? Hihetetlen! Mély meghajlással fogadod el a meghívást, amit a követ viszonoz. (ld. enc.)
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2017. november 21., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 25-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

fkt 18 1 felt. készítesz a 18. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

fkt 19 10 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 4 mozogsz délre
[15,-10] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mérges pók. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével alaposan megvágod a mérges pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Diadalmasan beszerzel egy mérges pók trófeát. 11 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy szürke mágustorony (503. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 parittyát. Néhány dolog megvilágosodik a szerencsével kapcsolatban. (ld. enc.) [16 pontot használtál fel, van még 131.]

be 503 bemész az 503. épületbe
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg.
- Üdvözöllek, fiam! - köszönt a varázsló. Miben lehetek szolgálatodra?
Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Sajnálom, hogy nem sikerült még a küldetésedet végrehajtanod. - jegyzi meg szomorúan a varázsló. Elbúcsúzol az öregembertől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 126.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[14,-9] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy démontetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva az obszidián pengét a másikra rohansz. Obszidián pengével alaposan megvágod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 116.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Előkészíted a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 116.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[15,-10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mérges pók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével végigmetszed a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke mágustorony (503. épület.).

(Továbbmész...) [16,-11] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy démontetű. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A démontetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [16,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy démontetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 86.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[15,-13] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő spagulár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével alaposan megvágod a spagulár farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével kilukasztod a spagulár bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gimtin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [16,-13] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő démontetű nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével kilukasztod a démontetű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A démontetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 56.]

szk 16 keresed a 16. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy homokvarányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

k 6 1 követed a 6. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

k 8 1 követed a 8. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

k 9 1 követed a 9. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 26 gyógyítás 26 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+5 életerő.) [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 133 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GHALLA OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Ghalla Olimpiai játékok bizonyos időközönként (félévente) megrendezésre kerülnek, Alanorban, a Yaurr királyság fővárosában. A játékokra bárki nevezhet, aki be tudja fizetni a nevezési díjat (10 arany, vagy annak megfelelő értékű tárgy). A kalandozók nyolc kategóriában versenyeznek: kezdők, tapasztaltak, veteránok, mesterek, harcosok, tökéletesek, hatalmasok és félistenek kategóriákban. A selejtezőben négy ellenféllel kell megküzdened. A győzelem 2 pontot ér, a döntetlen 1 pontot, a vereség nullát. A versengés ezután svájci rendszerben történik, azaz az első, véletlensorsolásos kör után mindig azzal mérkőzöl, akinek ugyanannyi pontja van, mint neked. Díjat minden kategóriában az első három helyezett kap.
Minden csata - a megszokottól eltérően - négy körig tart. Ez ugyanolyan, mint a szokásos, két kalandozó közötti harc. Ha valaki 0 életpont alá kerül, a rendezőség által biztosított multifunkcionális deus ex machina azonnal visszahozza az életbe, és - bár az adott párviadalt elvesztette - ha még a selejtezőben van, harcolhat tovább. A selejtezőben döntetlen egy harc kimenetele, ha mindkét kalandozó 0 alá kerül ill. közel ugyanannyit sebeznek egymáson. A döntőben nem lehetséges a döntetlen - a bírák mindenképpen győztesnek nyilvánítják az egyik felet négy ütésváltás után.
Az Olimpián két csata között (és persze a legelső csata előtt is) automatikusan maximális életpontba gyógyít a rendezőség, sem saját gyógyításra (FGY), sem varázslatra nincs szükséged. Varázs- és pszi pontod - bár maximumról indul - nem nő vissza két harc között.
Megjegyzés: A játék rendezősége fenntartja a jogot, hogyha egy kategóriában nincs elegendő jelentkező (legalább öt), akkor a jelentkezéseket visszautasítsa, és a kategóriaversenyt kizárólag a királyi testőrség bajnokai között folytassa le.

NEVEZÉS AZ OLIMPIÁRA
Az olimpiára való nevezés a H 1 <tárgy> paranccsal történik, 0 TVP-ért. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a nevezési díjat miben fizeted. Ha aranyban, akkor H 1 50 -et írjál. Ha nincs aranyad, valamilyen más tárgyat írjál, amiből a rendelkezésedre álló mennyiség legalább 10 aranyat ér (azt, hogy mi mennyit ér, tapasztaltabb barátaidtól tudhatod meg). Pl. ha van a birtokodban 12 drótszőr, akkor a H 1 37 parancs kiadása azt fogja jelenteni, hogy a nevezési díjat 10 drótszőrrel rovod le (mivel egy drótszőr 1 aranyat ér). Pl. a fekete gyöngy értéke 6 arany, ebből 2 elég a nevezésre. Ha a paraméterként megadott tárgyból nincs a birtokodban 10 arany értékű, a parancs kudarcot vall. Olimpiára csak akkor nevezhetsz, ha ennek lehetőségét előzetesen egy hírnök tudtodra adta. Lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontottad. Az olimpián a legutolsó nevezésed fogjuk figyelembe venni.
A sikeres nevezés pillanatában a teljes karakterlapod lementésre kerül. Ez azt jelenti, hogy a viadalon pontosan úgy fogsz részt venni, mint ahogy H 1 <tárgy> parancs kiadásakor állsz. (Kivéve az életerőt és a varázspontot, ez mindenképpen maximális lesz a viadal kezdetekor.) Tehát ha vannak bekészített varázslataid (áldomás, vámpirizáció, stb.) akkor ezek a viadalon is élni fognak. Azokat a fegyvereket fogod használni, amelyek a kezedben vannak, azt a páncélt fogod viselni, ami épp rajtad van. A Viselkedésedet nem kell külön állítanod, a viadalon a menekülésed automatikusan 0 %. A nevezés pillanatától az Olimpia tényleges szimulációjáig nem használhatsz Átadás: A, Tárgyelrejtés: D <tárgy> <menny.> <kód>, Eladás (EA) és Vásárlás (VE) parancsokat, a visszaélések elkerülése végett. Egyéb, kevésbé nyilvánvaló tárgyátadási metódusoknál (pl. Bűvölés) is jóval kevesebb az esély a sikerre.
Az Olimpián való részvétel semmilyen kockázattal sem jár, az ott történt események: tárgyszerzés/vesztés, szakértelem növekedés, stb. nem jelentkezik a rendes fordulóidban. Az egyetlen dolog, amit továbbviszel az Olimpián szerzett tapasztalataidból a részvételért kapott tapasztalati pont és az esetleges díjak. Ezeket a dolgokat az Olimpia után legközelebb betáplált fordulóban megkapod, ekkor már újra használhatod az Ad és Tárgyelrejtés parancsokat is.
Az Olimpia szimulációja egy napon történik. Ekkor készíti el a számítógép az összes résztvevő, a versenyen történt eseményeket leíró fordulóját. A fordulók ugyanúgy 40 zsetonba (interneten 31-be) kerülnek, mint egy normál forduló. (Ha esetleg nincs elég pénz a számládon, a fordulódat a gép meghitelezi, de ilyenkor legközelebb legalább 80 zsetont küldjél, hogy a soron következő fordulódat be tudjuk táplálni!) A szimuláció lefolyását követő 1-2 napon belül mindet elpostázzuk a játékosoknak. (Akinek nem tudtuk személyesen átadni az aktuális TF találkozón.)

KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

SZERENCSE
Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Ez az 5. fordulód.

Erő: 10 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 166 cm
IQ: 16 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 10 Életpont: 68/36 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 2
Szerencse: 8 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 7/7
Eddig összesen 23 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42 TP-t kaptál. Jelenleg 174 TP-d van. A következő szinthez még 76 TP szükséges. Trófeád: mérges pók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 3 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
16,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 16

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 3
4. szörnyismeret: 1 5. pszi: 1 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 29. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
171, 173, 180.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
9 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * obszidián penge (#2082) 1 * parittya (#18) 1 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 q. irtó medál (#2301)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
12 kaja (#2) 17 krónika (#1725)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 drótszőr (#37) 2 királygyík bőr (#44) 11 smirglilevél (#29)
1 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 17.82 kg Megterheltség: 59%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 kaja (#2) 9 kerek kő (#19) 1 parittya (#18)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

13 14 15 16 17
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
(14,-9) oltár, démontetű (#15)
(15,-13) spagulár (#82), Gimtin (3739. kalandozó)
(15,-10) mérges pók (#20), szürke mágustorony (#503), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, oltár
(16,-13) démontetű (#15)
(16,-12) démontetű (#15)
(16,-11) démontetű (#15)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Kicsit erősítettünk a kutatnivalók ritka kincsein a Levegő síkján. Pár, már nem túl hasznos tárgy kikerült, 1-2 hasznosabb bekerült.
* - Evirigon és Kronoteus ezentúl fixen dob fészektollat és térkristályt.
* - A düh vérvörös köde (289. és 541. KT-képesség) nem növeli a temporális sztázis szörnyképesség esélyét.
* - A szörnypiacokon átveszik a létsíkos szörnyeket, de ezentúl nem adják tovább, tehát venni nem lehet őket.
* - A Levegő síkján mostantól minden tereptípuson működik a szörnyek éles látás képessége (azaz 10% eséllyel két szörny jön mozgáskor).

Üzenet küldése a karakternek