Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 12. 11h:27' EZ A 502. JÁTÉKHETED, 499. FORDULÓD 503. játékheted kezdete: dec. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. 98 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kentaurusz nyakát. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a kentaurusz testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A kentaurusz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Teriád karddal megcsapod a kentaurusz izmos karját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a kentaurusz testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Apró rúgást kapsz a kentaurusz patájától. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 70 életpontot vesztettél. A kentaurusz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 3927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 178, gyógyulás: 4, összesen: -174 ÉP}
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
v 360 7019 | elmormolod a 360. varázslatot |
v 96 186 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,105] Épületek tűnnek fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Sheran hívei emelték.
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
ea 470 | eladod a 470. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[210,82] Dombos terepre érkeztél. Észreveszel egy krómkaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
v 198 207 125 | elmormolod a 198. varázslatot |
[207,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
v 6 20 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák pengét ellenfeledre ugrasz. Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled 29 pontot sebződik a fényaurától. A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a villámrája áramvonalas testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 122, gyógyulás: 2, összesen: -120 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 156 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a Teijiyoshi jobb karját. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a Teijiyoshi testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 99 életpontot sebeztél. Fényaurád 25 sebzést okoz. Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a Teijiyoshi a mellkasodon. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 precíziós vetőtű (ld. enc.). 3220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 324, gyógyulás: 2, összesen: -322 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vízdémon ocsmány fejét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). {KCC:} Nitmák pengével végigvágod a vízdémon testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. A fényaura 21 ép-t sebez. Nyelvével a vízdémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 145, gyógyulás: 2, összesen: -143 ÉP}
Távolról fullasztás varázslatot lő rád a másik. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Nitmák pengével párszor kilyukasztod a hullámelementál testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled 31 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled hullámkeltés varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 130, gyógyulás: 2, összesen: -128 ÉP}
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [209,124] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 170 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével felnyitod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [210,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a purifikátor testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 15, gyógyulás: 6, összesen: -9 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megütöd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 33, gyógyulás: 6, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [212,124] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Észreveszel egy korallfövenyt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor császár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 13, gyógyulás: 6, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [213,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Felismered a közeledőt. Csak egy purifikátor császár. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár jobb oldalát. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vezérfarkas fejét. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a vezérfarkas testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 129, gyógyulás: 6, összesen: -123 ÉP}
(Továbbmész...) [215,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy purifikátor császár került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Megmarkolva a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a villámrája testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A fényaura 14 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével kilukasztod a villámrája áramvonalas testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 117, gyógyulás: 2, összesen: -115 ÉP}
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ravasack. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Találsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Lelkedet hirtelen kellemes érzés önti el. Ahogy jobban figyelsz, rájössz, hogy a környéket tudatod mentális burka óvja. Az energia még 31 hétre biztosít védelmet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy főutca van. Elrakod a távcsövet.
v 6 777 43 | elmormolod a 6. varázslatot |
ef 18 | energia fejlesztése 18 |
vv 360 73 112 | elmormolod a 360. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
im 0 8 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
szk 778 393 | keresed a 778. szörnyet a 393. szörnyet |
ftv 146 7016 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 7016. szörnyet |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 1 pontért |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
TEIJIYOSHI (970. ELLENFÉL) Érdekes, hogy Ghalla partjait jóval előbb érték el a halálfejes zászlók alatt hajózó tengeri rablók, mint az invázióra készülő Császári flotta. Néhány vakmerő kalózkapitány ugyanis a gyors meggazdagodás és a könnyű siker reményében, megneszelve, hogy a légió hol talált új célpontot magának, a Királyság partjai felé vette az irányt. Persze a kalózok karavellái ugyanúgy áldozatául estek az istenek haragjának, mint később a ryuku csatahajók... Az eléd libbenő furcsa holttest pedig nem más, mint Teijiyoshi, a híres kalózkapitány! Társai csak "a Veszett" néven emlegették, mert hosszúra nyúlt élete alatt nem ismerte meg a félelem érzését. Nem tudni, milyen átok kényszerítette ebbe a halálon túli létbe itt a víz alatt, de a ryukuk igazán bővelkednek efféle gonosz ráolvasásokban, és egy vérrel írt szerződés, vagy akár saját iszonyatos bosszúszomja is az árnyvilágon innen tarthatta őt. Ha Teijiyoshi vizenyős tekintetű, bozontszakállú maradványaiba botlasz, rengeteg ocsmány trükkre, és azonnali halált okozó érintésre számíts! |
PRECÍZIÓS VETŐTŰ (1522. TÁRGY) Ha valamivel vastagabb lenne, talán érdemes volna nyílhegyet készíteni ebből az aprócska, hosszan elnyújtott fémháromszögből, így azonban csak szemétre való. Súlya szinte nincs, így értéke sem lehet túl sok... Vajon miért cipelt ez a póruljárt kalóz a ruhájába rejtve ennyit magánál? Talán mégsem érdemes eldobni, hanem érdemes alávetni egy alaposabb szemléletnek. Hohó! A precíziós vetőtű nagyon hasznos lövedékké válhat, ha a megfelelő fegyvert megtalálod hozzá. A fémtüskéből eredő erőteljes, bár azonosíthatatlan mágia azt sugallja, hogy piciny sebzése ellenére ez a lövedék tartogathat még meglepetéseket használója számára. |
HULLÁMELEMENTÁL (411. SZÖRNY) A hullámelementál egy látomás, amely megjelenésével akár a legádázabb rémálmaidat is képes lenne tovább rontani. Szikrázó emberalak, amely tökéletes uralommal bír a tenger és a villámok felett. Még a legmélyebb vízrétegeket is képes hullámzásra késztetni, és meg is teszi, ha úgy érzi birodalmát ellenség veszélyezteti. Vad világban kialakult vad ösztönök ezek. Ha mégis összecsapsz vele és ellenállsz az ellened szegülő, testedet összepréselő víznyomásnak, a humanoid alakot öltött teremtés lengedező haját próbáld meg levágni - ha a csodák kútjának szelleme nem téved, ez a legsérülékenyebb pontja, és egyben az egyetlen lehetőség a hullámelementál legyőzésére. |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (94) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 56 (72) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/178 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 1040/1014 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 68 (89) | Varázspont: | 2452/4 | Pénz: | 7057 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/1 | Pszi pont: | 250/52 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 53 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/99 (+20%) | ökölvívás: | 26/78 (+8%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 40/92 (+3%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 37/36 (+2%) |
dobófegyverek: | 22/57 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/65 | 2. nyomkövetés: | 156/63 (+60%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/48 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 56/96 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/24 |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 10/88 | 9. felderítés: | 32/27 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 27/31 | 11. teológia: | 187/54 (+43%) | 12. taumaturgia: | 107/6 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/24 | 15. harcművészetek: | 23/39 |
16. zene: | 216/20 (+53%) | 17. szörnyismeret: | 42/18 (+30%) | 18. pszi: | 33/2 (+3%) |
19. zárnyitás: | 24/23 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/67 |
22. bányászat: | 38/32 (+4%) | 23. úszás: | 16/45 (+57%) | 24. főzés: | 9/47 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (128,10,2) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), pszi ragyogás (#166), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | 30. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
zenemanó (#7019) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 10. Legjobb pontszámod: 160. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | halcsont (#390) | 1 | manóétek (#1588) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
549 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | íjászkence (#1225) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
54 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | 4 | precíziós vetőtű (#1522) | |||
11 | purifikátor háj (#269) | 8 | ragasztó (#83) | 1 | ryuku kalapács (#724) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) |