498. forduló, 500. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 15. 9h:06'
EZ A 508. JÁTÉKHETED, 499. FORDULÓD
509. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,48] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 sullár hólyagot (100 arany).
Josh di Luque, amikor összefutottatok, adott neked egy káosz szimbólumot. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a harcos (ld. enc.), a sarki róka (ld. enc.), a veszett rozmár (ld. enc.) és a pacaszúnyog (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) smaragdkövet (ld. enc.), ritualista amulettet (ld. enc.), ryuku tájolót (ld. enc.) és Halatir kalapját (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+3 tvp ).
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még. Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. Minden varázserőd visszatért. (+416 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 812.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 812.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 806.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 804.]

* 3. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 804.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 802.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 800.]

* 5. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 800.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 798.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 796.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 796.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 796.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 796.]

* 7. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 796.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 794.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 794.]

* 8. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 794.]

* 9. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 789. Kapsz 1 VP-t.]

* 10. KP: használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy Huddens elixírje elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 4 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 768.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

ef 4 energia fejlesztése 4
A tudati tér mintha zárolva lenne. Akárhogy is koncentrálsz, nem bírod energiafejlesztésre fordítani a tudatpontjaidat. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Kaszás Loki tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (234 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.)
[-50 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 2 VP-t.]

fa 347 4058 1 feladod a 347. tárgyat a 4058. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Ryu Rover részére szánod. Átadsz 1 súlyzót. Ennek elküldése 46 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 751.]

fa 1073 2150 1 feladod az 1073. tárgyat a 2150. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Beren Peredhil részére szánod. Átadsz 1 párducszemet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 748.]

fa 1595 3676 1 feladod az 1595. tárgyat a 3676. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Dulmina részére szánod. Átadsz 1 illatos rózsaszált. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 745.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,48] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2400 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áeratikus hasnyák került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 8 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 62, gyógyulás: 50, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [137,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Ciang Csí. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Ciang Csí bal vállát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Ciang Csí fényes páncélját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Ciang Csí újra meg újra lecsap. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián függő, ezenkívül 1 hősiesítő medál (ld. enc.). 1928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 47, gyógyulás: 62, összesen: +15 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű jobb szárnyát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus nyakát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 35, gyógyulás: 1, összesen: -34 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bea Melindre hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [138,46] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal vállát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 9, gyógyulás: 47, összesen: +38 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 695. Kapsz 10 VP-t.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[139,45] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Xantorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,44] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Reno Rainess vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! (-1 minden tulajdonságra, -12 max. életerő, -1085 életerő, -90 max. varázspont.) Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erőddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erőbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erő elszáll a tagjaidból: a parti őrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe!
- Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elől álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti őrséget meg lehet vesztegetni!
- Öö... Mennyi is a díj?
- Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtető volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel.
Áldva szerencsédet és a parti őrség korrupt mivoltát, kiperkálod a pénzt. [142,44] Füves síkságra érkeztél. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+165 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+152 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+164 életerő.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leon Silver I. hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. [130 pontot használtál fel, van még 565. Kapsz 26 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[143,45] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ryuku buzogány. 1086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 19, gyógyulás: 63, összesen: +44 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 555. Kapsz 2 VP-t.]

v 96 142 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(136,48) grok-képződmény (#149), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), áeratikus hasnyák (#243)
(137,47) Ciang Csí (#978), dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Leah oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(138,46) élőholt quwarg (#202), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(139,45) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(140,44) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, vércápa (#193)
(142,44) 43. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720)
(143,45) Chara-din monolitja (#534), élőholt tigris (#766), ryuku futárbérenc (#765)

[142,60] Épületek tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vámraktár (749. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 545. Kapsz 2 VP-t.]

be 749 bemész a 749. épületbe
Belépsz a vámraktár udvarára. Egy hivatalnok rögtön eléd siet, hogy megérdeklődje, miben segíthet.
- 7800 arany lesz a tárgyak kiváltása - mondja rövid fejszámolás után a hivatalnok.
Gyorsan leperkálod a szükséges összeget, ő pedig a ládádhoz vezet. Kinyitod, és megállapítod, hogy érintetlen. Nincs más hátra, mint a tárgyak elpakolása. [pirkit ládikóba-> (143,61)-> 66 arany, -2 ÉP] [szulfagor agyar ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] [téfea-agy ládikóba-> (143,61)-> 136 arany, -2 ÉP] [trikornis szarv ládikóba-> (143,61)-> 444 arany, -2 ÉP] [tüskecsapda ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] [jegesmedve bunda ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] Most jössz rá, hogy nem lesz elég helyed. Amit lehet elpakolsz, de a bent maradt tárgyakért máskor leszel kénytelen visszatérni. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 540. Kapsz 1 VP-t.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +114 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 1210 361 527 kézbeveszed/felveszed az 1210. tárgyat a 361. tárggyal az 527. tárgyat
A csuklódra húzod a Hatalom Karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
A nyakadba akasztod a káosz szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 1322 820 1093 kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 820. tárggyal az 1093. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a tolvaj klánjelvényt. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +87 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 1519 944 1346 kézbeveszed/felveszed az 1519. tárgyat a 944. tárggyal az 1346. tárgyat
A ruhádra illeszted a Vlagyimir-díjat. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Leveszed a tolvaj klánjelvényt, majd a nyakadba akasztod az ében talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Leveszed az alligátorbőr cipőt, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 1157 969 831 kézbeveszed/felveszed az 1157. tárgyat a 969. tárggyal a 831. tárgyat
A fejedre teszed a ryuku kalózkendőt. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
A válladra helyezed a Batharak vállemezét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 1727 1345 824 kézbeveszed/felveszed az 1727. tárgyat az 1345. tárggyal a 824. tárgyat
Felcsatolod a gátlástalanság övét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Magadra öltöd a játékmesteri palástot. Elmúlt a varázspáncél hatása. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +108 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 1115 531 kézbeveszed/felveszed az 1115. tárgyat az 531. tárggyal
A ruhádra illeszted az örökkéval.smaragdját. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
A fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 951 1 kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a vámpírölőt. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 1731 2 kézbeveszed/felveszed az 1731. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a T'vadar tőrét. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[143,45] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[15 pontot használtál fel, van még 525. Kapsz 3 VP-t.]

v 198 221 8 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(143,45) Chara-din monolitja (#534), élőholt tigris (#766), ryuku futárbérenc (#765), 49. jellempróba

[221,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor délre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy homokcápa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 406 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a homokcápa óriási pofáját. (7 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével néhány helyen meghorzsolod a homokcápa óriási pofáját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A homokcápa a torkodba harap! (1 támadástól 413 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+83 ÉP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A homokcápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 cápazsírt. 9107 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 413, gyógyulás: 306, összesen: -107 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +93 életerő.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 515. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 360 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 415. Kapsz 20 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 415.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 410. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 410.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 406.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a kristálygömb varázslatot! Sajnos a keresett kalandozó immúnis a megfigyelésre. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 401. Kapsz 1 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 361. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 321. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 201. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) 4 aranypikkely és 4 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 28, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 640 pontot. A következő körben tehát 840 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCOS (47. ELLENFÉL)
A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők.

SARKI RÓKA (636. SZÖRNY)
Ez a gyorsmozgású ragadozó akkor van a leginkább elemében, amikor az időjárás a legcudarabb: hófehér bőrén csak itt-ott látszanak sötétebb foltok, elég ritkán ahhoz, hogy ne árulja el közeledtét a préda számára, amikor vadászni indul. Nagy ritkán nálánál nagyobb testű lényeknek is nekitámad, akár kalandozóknak is, hiszen nincs lelkében félelem, ami elriaszthatná. Egy alaposan kiképzett kalandozónak azonban nem okozhat gondot egy sarki rókát miszlikbe aprítani.

VESZETT ROZMÁR (639. SZÖRNY)
Különös látványt nyújt ez az örök jég és fagy birodalmából érkezett állat, ahogy két hatalmasra nőtt szemfogával éppen léket próbál vágni a fehér porhóval bevont, tükörsima felületen. Ha pedig ez megvan, különösen ortopéd végtagjaival egyetlen lendülettel képes elrugaszkodni, és hatalmas csobbanással alámerülni a bizonyára dermesztően hideg vízben. Legalábbis ez történne, ha gombszerű szemeivel nem szúrná ki rögtön, ha figyelik. Ha pedig már be is azonosította a rejtélyes célpontot, miért ne próbálná meg az élelemként becserkészését ezekben a különlegesen ínséges időkben.

PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY)
Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned.

SMARAGDKŐ (678. TÁRGY)
A különlegesen ritka smaragdköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers smaragdkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a smaragdkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni.

RITUALISTA AMULETT (708. TÁRGY)
Egy kövekből és apró csontokból font nyaklánc, minden bizonnyal a troll ritualista szegényes varázstudásának forrása! Ha felveszed, magad is tapasztalhatod mágikus erejét - viselésekor +1 szerencsét kapsz!

RYUKU TÁJOLÓ (1224. TÁRGY)
A ryuku tájoló leginkább egy szeksztánsra hasonlít, funkcióikban azonban teljesen eltérnek. A ryuku hadsereg jól felkészült, amikor hódító szándékkal a kontinensünkre érkezett. Többek között ilyen briliáns elme szülte készülékeik vannak, mellyel a könnyebb tájékozódás érdekében felszerelik hírnökeiket. A ryuku tájoló nem helyettesítheti a szeksztánst, hiszen azt konkrétan nem tudja megmondani, hol is vagy éppen, viszont ha keresel valamit a környéken, aminek lelőhelyéről konkrétabbat nem tudsz, ennek a tárgynak a használata kézenfekvő megoldást fog nyújtani. Mágikus csoda, aminek szemtanúja lehetsz a tájoló használata során, hiszen elég felidézned magadban a keresett objektum kinézetét, és a tárgy rögtön felzümmög, megkeresve a lehetséges lelőhelyeket a közelben. Add ki a H 1224 <keresett tereptárgy száma> parancsot, és a ryuku szerkezet kijelzőjén rögtön megjelenik egy nyíl, amely pont abba az irányba mutat, amerre a keresett objektum az adott helyzetedtől található. Ezenkívül a nyíl vastagságából azt is levonhatod, milyen messze van az így fellelt tereptárgy. Tereptárgyként megadhatsz nem konkrét, hanem tömegépületeket (pl. sörsátor, malom, viszont nem adhatod meg itt pl. a libertani vegyesbolt számát), növényeket, illetve egyéb, tereptárgyként nyilvántartott objektumokat (pl. csatamező, szekérkaraván). A ryuku tájoló használata 5 TVP-be kerül. A tárgy használatával előbb-utóbb a korlátjaira is rájöhetsz (hogy a tájoló hány mérföldnyi terület átvizsgálására képes).

HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY)
Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált.
Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel.

HUDDENS ELIXÍRJE (830. TÁRGY)
Ez az igen speciális recept még a híres kobudera harcművésztől, Huddenstől származik. A lélek belső megtisztításával, és néhány mágikus komponens felhasználásával speciális varázsitalt állíthatsz elő. Persze, mindehhez szükséged lesz egy varázsfiolára, amelyben Varázsital Főzése varázslattal össze kell kotyvasztanod 5 csepp vizet, egy porrá morzsolt dlathog kőzetet, és egy küklopsz szemet. Ez mindössze 5 TVP-be került, és máris rendelkezésedre áll a különleges elixír, amely elfogyasztásakor életpontodat maximálisra gyógyítja! Ehhez a H 830 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Második paraméternek megadhatsz egy számot, ha ennyinél kevesebb ÉP-d fog hiányozni, nem fogod használni. A lélek megtisztítására, és így a főzet használatára a jó és gonosz jelleműek nem képesek. Az elixír - mivel tárolásához a személyhez kötött varázsfiola kell - szintén nem átadható vagy ellopható.

TUDATI ENTITÁS
A Közös Tudatok mértéktelen mennyiségű tudati energiát halmoztak fel a Világégés óta, ami most felkeltette egy nagyragadozó figyelmét. A kasztroplanáris tér korántsem végtelen, és lakatlan. A felelőtlen terjeszkedéseteknek vége! Meg kell védenetek a tudati energiáitokat, ha nem akarjátok elveszíteni az általuk nyert hatalmat. Nem tudom, melyik entitás szemelt ki titeket prédájául, de ezek sosem járnak egyedül. Számos szolga és csatlós kíséri őket, akik bármit megtesznek a gazdájuk parancsára. Elűzni nem lehet őket, csak úgy, ha rá tudjátok kényszeríteni őket a fizikai manifesztációra. A mostani támadás csak elrettentés, vagy figyelmeztetés lehetett, de ez az entitás nem tágít majd, amíg minden egyes Tudatot nyomtalanul el nem pusztít! Az általatok elfoglalt tudati teret sajátjának tekinti, és vissza akarja foglalni tőletek. Azt ajánlom, fogjatok össze, és együttes erővel próbáljátok valahogy megállítani!

HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY)
Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.)
A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1058. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 499. fordulód.

Erő: 77 (115) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 59 (98) Támadás: 73 (76) Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 59 (85) Védekezés: 122 Menekülés: 30 % Életkor: 35/42 év
Egészség: 59 (75) Életpont: 1168/894 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 70 (101) Varázspont: 2705/2186 Pénz: 71904 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/3 Pszi pont: 344/443 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 26
Eddig összesen 4893 szörnyet (17 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 22866 TP-t kaptál. Jelenleg 18617721 TP-d van. A következő szinthez még 1382279 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. A 492. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 3210 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 16 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/96 (+32%) ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 45/39 (+3%)
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 26/77 dobófegyverek: 37/99

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/74 (+16%) 2. nyomkövetés: 93/24 (+31%) 3. lopás: 75/70 (+506%)
4. mászás: 18/74 5. csapdakészítés: 31/57 (+6%) 6. csapdaészlelés: 81/84
7. gyógyítás: 108/92 (+51%) 8. titkosírás: 6/66 9. felderítés: 44/20 (+3%)
10. szörnyidomítás: 25/1 11. teológia: 181/82 (+2519%) 12. taumaturgia: 104/85 (+2515%)
13. szerencsejáték: 54/96 14. versengés: 29/12 15. zene: 4/48
16. szörnyismeret: 43/83 17. pszi: 35/11 (+1%) 18. zárnyitás: 31/57
19. vadászat: 16/13 20. vitalitás: 5/26 21. bányászat: 32/84 (+1%)
22. úszás: 16/9 (+18%) 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 9/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 76
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (3x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), bűbájlidérc (#761), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
varkaudar őslich (#402)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (189,18,1) áldomás III (#217) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78)
csupasz izom (#28) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> molgan (#284) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
Olimpiai helyezéseid: első hely a tolvaj-versenyen a XXIX. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 15190. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 468.

Összsúly: 403.99 kg Megterheltség: 159%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 245 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (499. FORDULÓD ÓTA)
0 arany
98 isteni könnycsepp (#260)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aranypikkely (#415) 1 párducszem (#1073) 1 súlyzó (#347)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39852 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890)
12 áldott kő (#642) 24 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609)
10 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 11 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
4 bájital (#261) 2 Batharak vállemeze (#831) 1 bo'adhun aranygömb (#757)
22 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar zsák (#734)
4 bűvös shuriken (#562) 4 cápazsír (#932) 6 csigakagyló (#1131)
1 csillagbot (#929) 1 csillogó nyakék (#1120) 2 csontkulcs (#74)
36 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1) 6 dlathog kőzet (#829)
1 dobóháló (#221) 1 drakolder gyűrű (#969) 1 dramoan kő (#967)
1 ében talizmán (#944) 11 ében toboz (#578) 6 eknozol (#540)
1 erőserkentő (#1405) 17 ezüstdarab (#326) 1 Ezüstmágus kürt (#697)
1 ezüstszelence (#1602) 204 fekete gyöngy (#99) 5 Fekete Kehely (#283)
14 fiatalság itala (#473) 33 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
66 fűszertartó (#210) 1 gátlástalanság öve (#1727) 9 genrath vérmedvefog (#1674)
2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866) 44 gyenge méreg (#26)
15 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816) 4 halálhozó talizmán (#813)
17 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 Hatalom Karkötője (#1210)
1 hebrencs csapda (#147) 1 hoarián bőrnadrág (#1345) 1 hoarián nyereg (#1336)
1 hoarián saru (#1346) 1 Holtak Akarata (#1604) 1 hósárkány szív (#1082)
1 hősiesítő medál (#1558) 7 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
2 iknegurin (#541) 62 isteni könnycsepp (#260) 1 jácint díszkő (#753)
1 jáde rakshallion (#749) 1 játékmesteri palást (#824) 19 jégkristály (#593)
455 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114) 1 káosz szimbólum (#361)
28 karbin plazma (#199) 17 kavadu iszák (#25) 1 kavadu lebeny (#24)
39 kék orchidea (#68) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 kreiton agy (#1142) 10 krónika (#1725)
1 lajstrom medál (#1753) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekesszencia (#619)
1 lélekkő (#1650) 3 lidércesszencia (#1074) 1 lidérckorona (#531)
22 lótuszvirág (#447) 2 Luthius karkötője (#527) 253 madártoll (#112)
1 mágikus gyertya (#1600) 2 mágusok itala (#1610) 2 malachit füzér (#755)
1 manakristály (#500) 1 mászó-karperec (#392) 1 mászókampó (#165)
1 mászókarom (#78) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mihlanil (#539)
1 mithril kesztyű (#463) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 moa üveggömb (#383)
80 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659) 2 Morgan szilánkja (#508)
1 natharion opál (#747) 1 natharion talizmán (#867) 1 nodonrod kitűző (#1533)
16 nyílvessző (#108) 2 obszidián függő (#195) 2 obszidián kereszt (#756)
1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335) 4 ork sör (#1701)
10 ormánygőte csont (#21) 1 örökkéval.smaragdja (#1115) 1 orvosságos zacskó (#682)
1 őselemek köpenye (#560) 1 ősmágus fülbevalója (#608) 1 pézsmatökmag (#934)
11 polip szívóka (#391) 11 pondróvér (#1232) 1 pszi katalizátor (#610)
2 pszi kő (#248) 2 pszi kristály (#618) 25 purifikátor háj (#269)
1 rájabőr úszógatya (#405) 8 rákfatty váladék (#333) 1 rasáth orrkarika (#859)
1 reflexélesítő (#1407) 10 remák szív (#264) 1 rémplazma (#616)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 29 rókafarok (#124) 3 roxati zárfaló (#314)
3 rum (#1419) 1 ryuku buzogány (#696) 1 ryuku függő (#1322)
1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 sáfránykő (#979) 22 sáfránypor (#211)
25 sallank karom (#128) 1 sejtfiatalító (#1408) 2 sólyomcsőr (#1223)
7 sötét ital (#284) 65 spiritusz (#170) 17 sullár hólyag (#168)
2 szaké (#1295) 1 szeksztáns (#32) 13 szent jogar (#150)
6 szent kehely (#257) 1 Szent Kulacs (#285) 2 szerencsekocka (#1693)
2 sziklozug comb (#858) 1 szirén köpenye (#820) 2 szithon vérfókusz (#1656)
1 szivárványszív (#1529) 2 szögletes kő (#17) 4 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 T'vadar tőre (#1731) 1 tenger gyümölcse (#1155)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281) 10 Thargodan esszencia (#328)
8 tinta (#101) 1 tl'urlang erőkő (#825) 1 tolvaj klánjelvény (#1093)
1 törpe bakancs (#475) 20 toxyl (#591) 2 toxyl üvegcse (#592)
1 Trákin csákánya (#367) 1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151)
12 tükör (#43) 1 türkiz karika (#750) 10 tüske (#22)
31 ugh méreg (#166) 1 ünnepi övsál (#874) 5 uzbány csőr (#169)
38 vámpírfog (#1221) 1 vámpírölő (#951) 18 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 13 varkaudar pálinka (#1137) 31 vas dobónyíl (#189)
2 viharamulett (#611) 40 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
1 Vlagyimir-díj (#1519) 1 vörös zselé (#862) 2 vörös zyel (#606)
4 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812) 30 xirnox szív (#213)
1 yetifog (#863) 1 zafír fülbevaló (#477) 1 zárnyitó készlet (#39)
12 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(221,8) nekrofun (#173), homokcápa (#448)

Üzenet küldése a karakternek