Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 28. 11h:11' EZ A 499. JÁTÉKHETED, 498. FORDULÓD 500. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3316 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az árnymanó bal karját. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Feléd repül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja a bal lábadat. (5 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnymanó bal karját. (7 támadással 718 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod az árnymanó testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Árnyszablyával az árnymanó néhányszor megcsapja a testedet. (6 támadástól 395 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Otagi csáppal az árnymanó mély sebeket nyitva megvagdossa a nyakadat. (5 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Elmúlt az áldomás III hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 801, gyógyulás: 77, összesen: -724 ÉP}
Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál...
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 8. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
v 1 999 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 999 40 | elmormolod a 6. varázslatot |
ftv 47 488 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 488. szörnyet |
t 449 1 | támadod a 449. szörnyet |
t 524 1 | támadod az 524. szörnyet |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
le 865 | leveszed/lerakod a 865. tárgyat |
kf 823 533 | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat az 533. tárggyal |
id 470 330 | idomítod a 470. szörnyet 330 pontért |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 499 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a tüskés totemblarg csáprágójával. (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 11976 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1723, sebződés: 382, gyógyulás: 165, összesen: -217 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 511 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs nyakát. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs testét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a szellemdarázs jobb oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szellemdarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1722, sebződés: 305, gyógyulás: 230, összesen: -75 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 514 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. 135 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A kreiton bűvölő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kreiton bűvölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1882, sebződés: 184, gyógyulás: 324, összesen: +140 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 514 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 329 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kreiton idéző testét. (7 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kreiton idéző bal oldalát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (34 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2000, sebződés: 371, gyógyulás: 260, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [221,73] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dübörgő bahrot közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot bal vállát. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a dübörgő bahrot bal első lábát. (7 támadással 746 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a dübörgő bahrot testét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 71 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a dübörgő bahrot jobb oldalát. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Mellkasodba bök a dübörgő bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 98 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bahrot bőrt. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1693, sebződés: 880, gyógyulás: 281, összesen: -599 ÉP}
(Továbbmész...) [222,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fekélyes hernyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 2021-2120.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 495 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (7 támadással 392 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a fekélyes hernyó széles száját. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 123 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a fekélyes hernyó nyakát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 70 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hernyópete. 12850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2392, sebződés: 437, gyógyulás: 265, összesen: -172 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 502 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pikkelyes ptog fejét. (7 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. Több csapást kapsz a pikkelyes ptog farkától. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11931 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 322, gyógyulás: 295, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [221,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy hájas okerón nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 1801-1950.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 494 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hájas okerón hájas derekát. (7 támadással 697 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 118 életpontot sebeztél. 118 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a hájas okerón megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1886, sebződés: 241, gyógyulás: 317, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [220,70] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fekélyes hernyó került az utadba. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 493 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a fekélyes hernyó nyakát. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a fekélyes hernyó széles száját. Kritikus ütés! (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a fekélyes hernyó testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. 123 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a fekélyes hernyó fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 hernyópete. 12850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2441, sebződés: 488, gyógyulás: 501, összesen: +13 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 492 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 12518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 0, gyógyulás: 141, összesen: +141 ÉP}
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 495 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hájas okerón tömzsi lábát. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hájas okerón hájas derekát. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 134 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével végigvagdosod a hájas okerón hájas derekát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A hájas okerón lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vámpírölővel megkarcolod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a hájas okerón testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A hájas okerón mancsával oldalba lök. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2166, sebződés: 256, gyógyulás: 440, összesen: +184 ÉP}
(Továbbmész...) [220,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Találsz egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kreommat-liliomot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy totemoszlopot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy szellemdarázs! {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 499 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs testét. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1643, sebződés: 336, gyógyulás: 163, összesen: -173 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 239 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 629 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tleikan házőrző bal vállát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 231 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2423, sebződés: 814, gyógyulás: 477, összesen: -337 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 404 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 142 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan főbíra nyakát. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tleikan főbíra jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 974 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a tleikan főbíra testét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. A tleikan főbíra védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 360 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Véres nyál csordul ki a tleikan főbíra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], 17 arany, 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 angyalok gyűrűje és 1 kreiton palást (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált kreiton lich trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tleikan főbíra trófeát. 25647 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2053, sebződés: 510, gyógyulás: 6, összesen: -504 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 506 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia nyakát. Kritikus ütés! (7 támadással 816 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megvagdalod a harcos hárpia fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a harcos hárpia fejét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a harcos hárpia testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 17 madártollat. 13321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2091, sebződés: 671, gyógyulás: 353, összesen: -318 ÉP}
(Továbbmész...) [221,68] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő harcos hárpia nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 60.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 496 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb karját. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. 129 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megcsapod a harcos hárpia bal vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megérinted a harcos hárpia nyakát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a harcos hárpia nyakát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A harcos hárpia csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 madártollat. 13321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2154, sebződés: 570, gyógyulás: 473, összesen: -97 ÉP}
h 697 1300 | használod a 697. tárgyat |
v 198 228 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
[228,76] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy.
be 692 | bemész a 692. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 22: 2. térkép 1. pont 23: 2. térkép 2. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 22. pont 2: 1. térkép 23. pont |
Gyors léptekkel magad mögött hagyod a barlangot. [5 pontot használtál fel, van még 17.]
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Lakott területre érkeztél.
szk 255 472 | keresed a 255. szörnyet a 472. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. BP: | beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot) |
SZIKLAELEMENTÁL (437. SZÖRNY) A natharion rítusvezető papok egykor úgy formálták a hegyek szikláit, mint kézműves az agyagedényt. Elementálokat hívtak életre egyetlen kézmozdulattal - és ezek közül a halhatatlan teremtmények közül sok még ma is a hegyekben kóborol. A sziklaelementálok kőkemény ellenfelek - a fegyverek csak fele sebzést okoznak rajtuk, és immúnisak a vámpirizációra. Elpusztíthatatlan - mondod, amíg rá nem jössz, mely az a varázslat, amely különlegesen sokat sebez rajta. |
TOKAN (532. SZÖRNY) Minden csúszómászók legszörnyűbbike. Tokan, a pókféreg egy nagyra nőtt keresztespók és egy még nagyobb gigaféreg kereszteződéséből jött létre, de hogy természetes körülmények között, vagy egy mágus kísérletező keze volt a dologban, azt ma már senki sem tudja. Tokan hatalmas potroha, mely egyébként a gigaféreg szelvénytestére hasonlít, halálos mérget rejt, melyet a csáprágóin keresztül juttat áldozata testébe. Az időtlen idők óta a bo'adhun barlangok mélyén lakó pókok ura csak a közelmúlt ínséges időszakai során merészkedett a felszínre, de amit itt talált - védtelen kalandozópalánták mindenütt -, hosszabb tartózkodásra bírta. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
MONUMENTALIZMO (548. SZÖRNY) A magashegységek sziklavölgyeinek kiváló ismerője, és a zord körülmények között éléshez remekül alkalmazkodott élőlény a monumentalizmo. A szürke bőrű óriás olyan ügyesen el tud rejtőzni a hegyoldalak mélyedéseiben (közben teljesen kitöltve azt), hogy legtöbbször csak akkor veszed észre türkizkék színben izzó, téged vizslató szemét, amikor már késő: a bizalmatlanságáról híres lény meg is indította ellened mindent elsöprő támadását. |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
JEGYGYŰRŰ (736. TÁRGY) A házasság szent kötelékének anyagi szimbóluma ez az arany karikagyűrű. Nem veheted fel bármikor KF paranccsal, csakis az esküvő során KF-elődik be. LEvenni sem lehet, legfeljebb D paranccsal eldobni, de ez egyben a házasság megszakítását jelenti. A jegygyűrűt hordhatod a szokásos két mágikus gyűrű mellett, nem foglal el helyet a KF-elhető tárgyak közül. A jegygyűrű nem eladható és nem átadható (kivéve persze az esküvői ceremóniát, ahol kicserélitek a gyűrűtöket.) |
IDÉZŐSZŐNYEG (771. TÁRGY) Szinte süt a mágia ebből a vörös színű, rúnákkal telerótt, vastag kyorg idézőszőnyegből. Vajon hány Thargodant kényszerített annak idején engedelmességre a szőnyeg eredeti gazdája? Az idézőszőnyeg nem átadható. |
NITMÁK KARD (856. TÁRGY) A nitmákok pengeszerű végtagjával harcolni nem egy egyszerű dolog, talán a súlya miatt, talán, hogy nehezen találni fogást a sima felületén. Ha viszont elég képzett vagy hozzá (legalább 20. szintű a vágófegyver szakértelmed), legalább olyan ügyesen forgathatod ezt a pengét, mint eredeti tulajdonosaik. A nitmák kard sebzése 4d6+4, ha ezt használod, védettségedhez 2-t, max. ÉP-dhez 20-at ad. |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
KREITON PALÁST (888. TÁRGY) A mágikusan hiperaktív kreitonok ősi relikviája ez az arany rúnákkal átszőtt palást, amelyet köpenyként KF-elhetsz. Áldás és átok is egyben. Viselésekor erőd és szerencséd öttel csökken, viszont max. ÉP-d és max. VP-d 80-80-nal nő. Ezenkívül kapsz +2 védettséget és +3 sebzést, valamint a paláston kívül, ha akarsz, hordhatsz még egy köpenyt. Ez a tárgy nem átadható és nem ellopható. |
Erő: | 73 (104) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 188 cm |
IQ: | 74 (78) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 74 (76) | Védekezés: | 102 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/547 év |
Egészség: | 75 (83) | Életpont: | 1327/1162 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (85) | Varázspont: | 3729/186 | Pénz: | 4137 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 26/6 | Pszi pont: | 314/398 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/10 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 44/49 (+8%) |
vágófegyverek: | 38/12 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/34 | lőfegyverek: | 41/81 (+4%) |
dobófegyverek: | 7/70 |
Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (220%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -32.); vashegyű nyíl (#176) (33 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/34 | 2. nyomkövetés: | 149/16 (+24%) | 3. mászás: | 23/92 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 32/73 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/32 | 6. gyógyítás: | 59/50 |
7. titkosírás: | 6/6 | 8. felderítés: | 26/36 | 9. szörnyidomítás: | 11/95 (+368%) |
10. teológia: | 189/72 (+82%) | 11. taumaturgia: | 160/44 (+843%) | 12. versengés: | 14/30 (+24%) |
13. zene: | 11/98 | 14. szörnyismeret: | 59/38 | 15. pszi: | 30/95 (+2%) |
16. zárnyitás: | 6/99 | 17. vadászat: | 13/76 | 18. vitalitás: | 7/19 |
19. bányászat: | 39/88 (+1%) | 20. úszás: | 7/11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 114 | |||
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), Harmarghal (#525) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,2,3) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) | láth. észlelése (#78) |
tűzmágia (#157) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | varázsenergia (#161) |
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
villámcsapás (#50) | >> | 33. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Raia hívők (#993) | |
tükörpajzs (#101) | >> | dübörgő bahrot (#479) | védelem tűz ellen (#38) | >> | hamuelementál (#475) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | hótarantula (#464) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszszellem (#472) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | bo'adhun lidérc (#467) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar remete (#465) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | tompítás (#40) | >> | greén örvény (#443) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | gonoszok (#988) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | ongóliant tombolás (#146) | >> | férfiak (#998) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szabadítsd meg kalandozótársaidat legalább 5 szopókőtől! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 16. Legjobb pontszámod: 148. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | kitintüske (#879) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) | 18 | víz (#27) | |||
1 | rókafarok (#124) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
83 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bahrot bőr (#938) | |||
1 | csavart smaragd (#754) | 1 | halcsont (#390) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
56 | kaja (#2) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | kreiton palást (#888) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 33 | madártoll (#112) | 7 | spiritusz (#170) | |||
2 | tünde nyíl (#554) | 1 | vortex talizmán (#812) |