Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 9. 9h:27' EZ A 501. JÁTÉKHETED, 498. FORDULÓD 502. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
vv 205 109 161 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
v 96 187 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
sze 245 | elengeded a 245. szörnyet |
v 360 | elmormolod a 360. varázslatot |
v 360 | elmormolod a 360. varázslatot |
v 360 7019 | elmormolod a 360. varázslatot |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
m 7 5 7 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [185,62] Még mindig a városban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő Blounther apó nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [184,61] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
im | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (7 támadással 186 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar che-pap fejét. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Fényaurád 21 sebzést okoz. A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar che-pap jobb vállát. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a varkaudar che-pap testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) A varkaudar che-pap most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 417, gyógyulás: 4, összesen: -413 ÉP}
lm 15 17 19 | mozogsz 15 17 19 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar nyakát. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos varkaudar testét. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos varkaudar nyakát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1181, sebződés: 198, gyógyulás: 4, összesen: -194 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus bal oldalát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb karját. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
lm 21 22 | mozogsz 21 22 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér fejét. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vámpírdenevér testét. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vámpírdenevér testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A vámpírdenevér néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 58 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 205, gyógyulás: 4, összesen: -201 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér testét. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vámpírdenevér bal szárnyát. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vámpírdenevér bal szárnyát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. A vámpírdenevér néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 58 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 206, gyógyulás: 4, összesen: -202 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírdenevér fejét. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a vámpírdenevér testét. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 214, gyógyulás: 4, összesen: -210 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírdenevér testét. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vámpírdenevér fejét. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. A fényaura 19 ép-t sebez. A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 59 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vámpírdenevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 210, gyógyulás: 4, összesen: -206 ÉP}
vv 109 360 360 | elmormolod a 109. varázslatot a 360. varázslatot a 360. varázslatot |
lm 900 1 1 | mozogsz 900 1 1 |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a bűbájlidérc testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) A bűbájlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [210,78] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vezérfarkas. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a vezérfarkas testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 121, gyógyulás: 4, összesen: -117 ÉP}
(Továbbmész...) [210,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (7 támadással 177 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén nyakát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [210,81] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vezérfarkas. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (7 támadással 287 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vezérfarkas testét. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a vezérfarkas jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 126, gyógyulás: 4, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [210,82] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
MANÓK IDÉZÉSE (360. VARÁZSLAT) Gyermekkorod mesiében gyakran feltűntek a rejtőző manók, mint fura, izgága, rejtélyes figurák. Némelyikük jóságos volt, és segített az elesetteknek, mások gonoszkodtak, minden különösebb ok nélkül... Aztán felnőttél, és a mesék immár múlttá váltak. Azóta a manóknál jóval veszélyesebb, és sokkalta furcsább lényekkel is összehozott már a sorsod, nincs hát mit csodálkozni rajta, hogy a régi mesék igaznak bizonyultak. Igen, jól hallod! A rejtőző manók létező lények, és ott vannak mindenütt, bár igencsak szerencsésnek mondhatja magát az, aki bármelyikükkel is összefut. Ha birtokába kerülsz ennek a delejes, csábító igének, az még édeskevés a manók megidézéséhez. Birtokában kell légy egy különleges komponensnek is, aminek a manók egyszerűen képtelenek ellenállni! Hogy pontosan milyen manók ismertesek a tudósok körében jelenleg, azt a második paraméter nélküli V 360 paranccsal tudhatod meg. Ez esetben 60 VP-re és 60 TVP-re van szükséged. Amúgy a varázslat elmondása pontosan 600 VP-be kerül, és 60 TVP ideig tart. Ne feledd, hogy nem állhat egyszerre az irányításod alatt egynél több familiáris, és a manók is annak számítanak! (Megidézni viszont nem lehet az alapvarázslattal őket.) |
TROGLODITA FÚVÓCSŐ (905. TÁRGY) A trogloditák erdők mélyére bújt törzsei meglepő fegyverrepertoárral rendelkeznek. Ez a fúvócső is egy ezek közül. Átmérője kisebb, mint az eddig ismert, ormánygőtecsontból készült lőfegyvereké, hossza viszont legalább háromszoros. Pont ennek köszönhető, hogy a belecsúsztatott lövedék egyáltalán nem mozdul el, vagyis a célzás jelentősen pontosabbá válik (+25 támadás). Már csak az a kérdés, milyen, a tüskénél is vékonyabb, lövedéket lehetne a csőbe csúsztatni? A troglodita fúvócső használata a közönséges fúvócsőhöz szokott társadalmunk számára akkora tudást igényel, amire csak akkor leszel képes, ha lőfegyver szakértelmed legalább 30-as. |
KUKTAMANÓ (7018. SZÖRNY) Ez a pufi, kerek fejű kis fickó szinte semmi másra nem tud gondolni, mint az evésre. Nagy ínyenc, rendkívül sokféle fűszert, és más ízesítőt ismer, és persze konyít valamelyest a főzéshez is. Kis zsákja, amitől egy pillanatra sem válik meg, tele van ismert, és sosem látott, étvágygerjesztő, és igencsak gusztustalan hozzávalókkal. Ha sikerül valamilyen csoda folytán a szolgálatodba állítanod őt, hasznos segítőtársaddá válik majd, meglásd! Eztán elegendő lesz csupán ráparancsolnod, hogy főzzön, megmondanod, hogy mit (kiadnod a megfelelő H parancsot az üstödre), és a kuktamanó azonnal legyártja neked a kívánt ételt. Mindezt persze TVP és alapanyag szükséglet nélkül (utóbbiakat ki tudja, honnan szedi, de megoldja)! Természetesen a megfelelő, Rodger-féle főzőüstről neked kell gondoskodnod, olyan receptet nem tudsz parancsba adni, amit nem ismersz, és továbbra sem főzethetsz egy fordulóban egynél többször, valamint azokon a helyeken sem, ahol ez értelmetlen lenne. Sajnos a kuktamanó csak az egyszerűbb kajákkal boldogul, így azokkal, amelyek elkészítéséhez 5-nél magasabb főzés szakértelem szükséges, továbbra is magadnak kell pepecselned. |
VADÁSZMANÓ (7021. SZÖRNY) A rejtőző manók családjának legöregebb tagja mindig igen mogorva. Állandóan morog valami miatt, de hogy hasznos segítőtárs, ahhoz kétség sem férhet. Ha a szolgálatodba szegődött, és vadászni akarsz, kétszer olyan hatékony lesz az élelemszerzés, mint egyébként. Az igazi tudása azonban a szörnyelfogás terén mutatkozik. Minden vadat jól ismer, és hihetetlenül ügyes! Ha FOG parancsod sül ki, csak feleannyi TVP-be kerül majd, mint máskor, és némiképp nagyobb eséllyel is sikerül (mintha szakértelmed 7-tel nagyobb lenne). Ezenkívül a szörnyidomításba is szívesen besegít, folyton nyugtatgatva, békítve friss szerzeményeidet. Ha idomítasz, elegendő csupán betörnöd a jószágot (fele TVP-ért, mint egyébként), a szükséges parancsokat már a vadászmanó is megtanítja neki. S ha még mindez nem volna elég, elárulom, hogy ez a nyughatatlan, egy helyben megülni képtelen kis fickó mindig fabrikál valamit. Ne csodálkozz hát, ha a táborozásod végén nagy büszkén elédrakja majd legújabb tákolmányát. |
CHE-VÁLLSZALAG (1114. TÁRGY) A che-vállszalag mágikus szövetből készült ruhadarab. Különlegessége abban rejlik, hogy minden egyes hosszanti fonal színe más, nem is találni két egyformát. Összességében senki nem képes megmondani, most akkor milyen színű is valójában. A különös precizitással elkészített vállszalagot csak az alaposan kiképzett che-papok ölthetik magukra. Egyfajta szimbólum ez, mely egyediségével azt sugallja: viselője tökéletes kontrollal bír teste fölött. De mi történik, ha az illető, aki a vállszalagot felcsatolja, nem ismerője a kellő tapasztalatot jelentő che harcművész irányzatnak? Nos, a tárgy viseletének pozitív hatása ekkor is érezhető: támadásod 4-gyel, erőd 1-gyel nő. Csak 30. szintű vagy afeletti kalandozó öltheti magára. |
FELCSERMANÓ (7020. SZÖRNY) A rejtőző manók családjának legkisebb tagja egy pajkos hölgyike. Nagyon pajzán ám, és állandóan csak csacsog, be nem áll a szája! De mindezért talán még nem lenne érdemes magadhoz csábítgatnod őt. Ám a felcsermanó a gyógyításhoz is felettébb jól ért, és az érintése is hordoz némi rejtelmes varázserőt. Ha a szolgálatodba szegődött, és bármikor (egy gyógyító varázslat elmondásakor, egy gyógyerejű tárgy elhasználásakor, vagy a hagyományos gyógyítás alkalmával) gyógyítasz magadon, ő is segít, vagyis +20% életerőt fogsz visszakapni. A táborozás alatti életerő regenerációd is hatékonyabb lesz, kb. 20%-kal, s míg te pihengetsz, a manó dolgozik, vagyis néhány gyógykenőcsöt készít neked. A harc közben sajnos nem tud a manó segíteni neked - valószínűleg végig vinnyogva retteg valahol a hátad mögött. |
ZENEMANÓ (7019. SZÖRNY) Ez a bolondos jószág igazi mókamester! Tiritarka öltözéke, mulatságos sipkája, és fura, hegyes orrú cipőcskéje is igazán röhejes. Kedvét leli a vidám csínytevésekben, és nagyon, de nagyon szeret énekelni! Minden létező hangszeren képes játszani, így sokat tanulhatsz tőle! Ha együtt zenéltek, aláfestő muzsikája színesebbé teszi saját játékodat (amikor zenélsz, olyan, mintha 7-tel magasabb lenne a zene szakértelmed, persze csak ha már legalább 1-es). Akárki meglátja őt, rögtön jobb kedvre derül, s ahogy ott ugrál, szaladgál, sípol-dalol, mókázik körülötted, szinte megszínesíti a napot! Ha a városban jársz, nagy feltűnést keltesz majd, és akkor is biztos sikere lesz az elvonulásodnak, ha te magad nem is zenélsz a helybélieknek (a manó majd megteszi helyetted). Ezenkívül a rikácsoló szörnyektől sem kell többé tartanod, familiárisod zenéje tökéletesen semlegesíti majd az ilyen típusú támadásokat. |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (94) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 56 (72) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/178 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 1040/815 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 68 (89) | Varázspont: | 2446/71 | Pénz: | 6508 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/11 | Pszi pont: | 240/328 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/79 | ökölvívás: | 26/70 (+5%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 40/89 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 37/34 (+5%) |
dobófegyverek: | 22/57 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/65 | 2. nyomkövetés: | 156/3 (+12%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/47 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 56/90 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/24 |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 10/88 | 9. felderítés: | 32/21 |
10. szörnyidomítás: | 27/31 | 11. teológia: | 187/11 (+41%) | 12. taumaturgia: | 106/77 (-361%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/24 | 15. harcművészetek: | 23/39 |
16. zene: | 215/67 (+36%) | 17. szörnyismeret: | 41/88 | 18. pszi: | 32/99 (+3%) |
19. zárnyitás: | 24/23 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/67 |
22. bányászat: | 38/28 (+3%) | 23. úszás: | 15/88 | 24. főzés: | 9/47 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | jellemrejtés (#23) | szemmelverés (#137) |
az elme fölénye (#116) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | nagyobb agypajzs (#120) |
Pörhemór köre (#205) (128,10,2) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), pszi ragyogás (#166), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | 30. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Zsebmester (#7016) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 10. Legjobb pontszámod: 160. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4182 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
1 | che-vállszalag (#1114) | 6 | fáklya (#36) | 24 | isteni könnycsepp (#260) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kyorg vállpánt (#901) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
7 | ragasztó (#83) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | troglodita fúvócső (#905) | |||
2 | tünde nyíl (#554) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |