Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 7. 9h:21' EZ A 501. JÁTÉKHETED, 497. FORDULÓD 502. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Hirtelen ott terem az érző szívű dromedár és ő is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 623, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
kf 948 | kézbeveszed/felveszed a 948. tárgyat |
v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
at 4825 10 | TU-t adsz át a 4825. kalandozónak 10 |
a 449 1671 5 | átadod a 449. tárgyat az 1671. kalandozónak (5 darabot) |
a 473 1671 5 | átadod a 473. tárgyat az 1671. kalandozónak (5 darabot) |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1168 14 | használod az 1168. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 7 csillaglövedék. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor testét. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Az ősdentor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
v 96 186 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,105] Lakott területre érkeztél.
ea 470 | eladod a 470. tárgyat |
fog 470 219 | elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [187,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Blounther apó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó nyakát. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
pbe 6000 | beraksz a bankba 6000 aranyat |
kb 642 211 1 | kiveszel a bankból a 642. tárgyat (211 darabot) |
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [187,105] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [187,104] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [189,106] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) Megjelenik melletted az érző szívű dromedár, és roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel eltalálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [220,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dr. Dragon. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy pikkelyes ptog van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - a pikkelyes ptog belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
v 198 209 76 | elmormolod a 198. varázslatot |
[209,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leon Silver I. orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Párszor kipécézted a bűbájlidérc egyik csápját. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) A bűbájlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 128 | bemész a 128. titkos labirintusba |
lm 900 22 27 | mozogsz 900 22 27 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér fejét. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vámpírdenevér testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a vámpírdenevér fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 61 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 196, gyógyulás: 4, összesen: -192 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér testét. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vámpírdenevér jobb vállát. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a vámpírdenevér testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a vámpírdenevér megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 62 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 219, gyógyulás: 4, összesen: -215 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a púpos varkaudar testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a púpos varkaudar jobb lábát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1238, sebződés: 205, gyógyulás: 4, összesen: -201 ÉP}
lm 30 32 32 | mozogsz 30 32 32 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírdenevér jobb oldalát. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vámpírdenevér nyakát. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megvagdalod a vámpírdenevér vértől piros fejét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 59 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 202, gyógyulás: 4, összesen: -198 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra rohansz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a vámpírdenevér testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a vámpírdenevér testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. A vámpírdenevér néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 62 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1014, sebződés: 222, gyógyulás: 4, összesen: -218 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar che-pap fejét. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a varkaudar che-pap bal oldalát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar che-pap jobb vállát. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a varkaudar che-pap testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (8 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 390, gyógyulás: 4, összesen: -386 ÉP}
lm 23 4 7 | mozogsz 23 4 7 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar testét. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a púpos varkaudar testét. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod a púpos varkaudar jobb lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) A fényaura 19 ép-t sebez. Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Teriád karddal épp hogy eltalálod a púpos varkaudar jókora púpját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a púpos varkaudar bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1286, sebződés: 403, gyógyulás: 4, összesen: -399 ÉP}
lm 9 11 13 | mozogsz 9 11 13 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos varkaudar testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos varkaudar jókora púpját. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Fényaurád 15 sebzést okoz. Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1193, sebződés: 204, gyógyulás: 4, összesen: -200 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér nyakát. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra ugrasz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vámpírdenevér vértől piros fejét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Fényaurád 22 sebzést okoz. A vámpírdenevér néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 59 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 958, sebződés: 203, gyógyulás: 4, összesen: -199 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar testét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos varkaudar testét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos varkaudar bal vállát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1163, sebződés: 198, gyógyulás: 4, összesen: -194 ÉP}
lm 6 17 20 | mozogsz 6 17 20 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jobb karját. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos varkaudar fejét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos varkaudar bal oldalát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1157, sebződés: 203, gyógyulás: 4, összesen: -199 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jobb oldalát. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a púpos varkaudar fejét. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos varkaudar testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) A fényaura 25 ép-t sebez. Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 192, gyógyulás: 4, összesen: -188 ÉP}
lm 26 29 5 | mozogsz 26 29 5 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar bal vállát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a púpos varkaudar testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos varkaudar jókora púpját. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Teriád karddal kicsit megvágod a púpos varkaudar testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a púpos varkaudar testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 404, gyógyulás: 4, összesen: -400 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar bal oldalát. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a púpos varkaudar bal lábát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos varkaudar fejét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Teriád karddal épp hogy megvágod a púpos varkaudar jókora púpját. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a púpos varkaudar testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a púpos varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1301, sebződés: 366, gyógyulás: 4, összesen: -362 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar testét. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot a másikra ugrasz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a púpos varkaudar testét. (6 támadással 525 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a púpos varkaudar jókora púpját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Fényaurád 24 sebzést okoz. Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 207, gyógyulás: 4, összesen: -203 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló fejét. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a varkaudar varázsló jobb vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 68, gyógyulás: 4, összesen: -64 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos varkaudar jókora púpját. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a púpos varkaudar jobb vállát. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1226, sebződés: 160, gyógyulás: 4, összesen: -156 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar fejét. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos varkaudar testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos varkaudar jókora púpját. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a púpos varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1152, sebződés: 186, gyógyulás: 4, összesen: -182 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jókora púpját. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a púpos varkaudar testét. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos varkaudar jókora púpját. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 86 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1262, sebződés: 191, gyógyulás: 4, összesen: -187 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rohansz. Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a vámpírdenevér testét. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a vámpírdenevér testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a vámpírdenevér megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 61 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 190, gyógyulás: 4, összesen: -186 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírdenevér testét. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vámpírdenevér testét. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vámpírdenevér nyakát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 62 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 209, gyógyulás: 4, összesen: -205 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér testét. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a vámpírdenevér fejét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vámpírdenevér fejét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) A fényaura 28 ép-t sebez. A vámpírdenevér többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 59 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 211, gyógyulás: 4, összesen: -207 ÉP}
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar che-pap izmos testét. (6 támadással 481 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Fényaurád 20 sebzést okoz. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 121 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 215, gyógyulás: 4, összesen: -211 ÉP}
lm 15 17 19 | mozogsz 15 17 19 |
lm 21 22 | mozogsz 21 22 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 900 1 1 | mozogsz 900 1 1 |
szk 765 258 | keresed a 765. szörnyet a 258. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
h 473 10 | használod a 473. tárgyat |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 2 pontért |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
PÚPOS VARKAUDAR (703. SZÖRNY) Sok jó kalandozó lelte már halálát amiatt, hogy ennek a szerencsétlen, rokkant varkaudarnak a látványától elfelejtette a kocsmákban elsődleges beszédtémát képező meséket a varkaudarok örökölt gonoszságáról. Pedig elég egy pillantást vetni a szemében rejlő néma gyűlöletre, hogy tudd, nem ez az alkalom az, amikor az első ártalmatlan varkaudarral találkoztál. Sajnos ennek a lénynek a kinézetében, és viselkedésében rejlő kettős csalókaság a múltban is kalandozók ezreit csapta be. Talán épp ezért hagyták őket életben, amikor az invázió leverését követő években a fellázadt csőcselék több ismert varkaudar város lakosságát kiirtotta, majd a pusztítást maguk mögött hagyva föld alá temették a mélybe vezető járatokat. Azóta is néma őrök ők, akik ezeket a kietlen városokat őrzik. Talán a legyőzésével járó jutalom - az utánad érkező kalandozók garantált életben maradása - megér neked annyit, hogy ne menj el e teremtmények mellett harc nélkül. |
NAGY ÓNIXKULCS (1111. TÁRGY) A nagy ónixkulcs nyelére ugyanolyan denevérmintát véstek, mint a Dornodon-papok szent szimbólumának közepére. A törhetetlen anyagból készült mágikus kulcs nyit valahol egy ajtót, ami minden bizonnyal fontos helyre vezet. Máskülönben nem vállalták volna készítői ennek a nehezen készíthető varázstárgynak a létrehozásával járó számtalan nehézséget. Persze csupán az élet a megmondhatója, hol van ez az ajtó, és mikor jön el a pillanat, hogy előtte állhatsz. Addig is, a jövőre gondolva, a nagy ónixkulcsot nem leszel hajlandó átadni senkinek. |
HUDDENS ELIXÍRJE (830. TÁRGY) Ez az igen speciális recept még a híres kobudera harcművésztől, Huddenstől származik. A lélek belső megtisztításával, és néhány mágikus komponens felhasználásával speciális varázsitalt állíthatsz elő. Persze, mindehhez szükséged lesz egy varázsfiolára, amelyben Varázsital Főzése varázslattal össze kell kotyvasztanod 5 csepp vizet, egy porrá morzsolt dlathog kőzetet, és egy küklopsz szemet. Ez mindössze 5 TVP-be került, és máris rendelkezésedre áll a különleges elixír, amely elfogyasztásakor életpontodat maximálisra gyógyítja! Ehhez a H 830 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Második paraméternek megadhatsz egy számot, ha ennyinél kevesebb ÉP-d fog hiányozni, nem fogod használni. A lélek megtisztítására, és így a főzet használatára a jó és gonosz jelleműek nem képesek. Az elixír - mivel tárolásához a személyhez kötött varázsfiola kell - szintén nem átadható vagy ellopható. |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (94) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 56 (72) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/177 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 1043/1045 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 68 (89) | Varázspont: | 2446/381 | Pénz: | 2446 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 240/312 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 35 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/79 | ökölvívás: | 26/65 (+7%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 40/83 (+15%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 37/29 (+9%) |
dobófegyverek: | 22/54 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/65 | 2. nyomkövetés: | 155/91 (+24%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/41 | 5. csapdakészítés: | 56/84 (+58%) | 6. csapdaészlelés: | 17/24 |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 10/88 | 9. felderítés: | 32/21 |
10. szörnyidomítás: | 27/31 | 11. teológia: | 186/70 (+566%) | 12. taumaturgia: | 110/38 (+41%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/24 | 15. harcművészetek: | 23/39 |
16. zene: | 215/31 (+103%) | 17. szörnyismeret: | 41/88 (+30%) | 18. pszi: | 32/96 (+2%) |
19. zárnyitás: | 24/23 (+26%) | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/67 |
22. bányászat: | 38/25 | 23. úszás: | 15/88 | 24. főzés: | 9/47 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (166,28,2) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), pszi ragyogás (#166), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | 30. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Zsebmester (#7016) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 10. Legjobb pontszámod: 160. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4379 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 10 | fiatalság itala (#473) | 31 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szopókő (#259) | 7 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | elf csont (#664) | |||
2 | Fekete Kehely (#283) | 1 | gyöngymangó (#135) | 26 | kaja (#2) | |||
1 | Káoszkígyó (#638) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | |||
2 | púderkő (#119) | 6 | sáfránypor (#211) | 2 | sólyomcsőr (#1223) | |||
2 | sötét ital (#284) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar che-kard (#1112) |