Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 26. 9h:09' EZ A 501. JÁTÉKHETED, 496. FORDULÓD 502. játékheted kezdete: okt. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 466. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ov | óvatosságod: |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a tüskés gigaféreg farkát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tüskés gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 2179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [207,102] Füves síkságra érkeztél. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.
im 0 3 | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [209,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [210,99] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy dombi óriásyeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a dombi óriásyeti jobb karját. (7 támadással 426 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi óriás testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (101 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Nem találtad el! A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 277, gyógyulás: 0, összesen: -277 ÉP}
be 79 | bemész a 79. titkos labirintusba |
lm 9 | mozogsz 9 |
lm 6 28 | mozogsz 6 28 |
lm 905 26 900 | mozogsz 905 26 900 |
lm 15 5 24 | mozogsz 15 5 24 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 32 arany és egy arany karperec. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 40 43 30 | mozogsz 40 43 30 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a Zinthurg nyakát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a Zinthurg jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg fejét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 32 | mozogsz 32 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 85 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a degradátor középső potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a degradátor bal első lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! A degradátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a molluszk házat, szereztél 3 degradátor váladékot. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 33 900 | mozogsz 905 33 900 |
lm 38 50 51 | mozogsz 38 50 51 |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
lm 54 65 68 | mozogsz 54 65 68 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg jobb vállát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 7 arany. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1570 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
lm 72 76 78 | mozogsz 72 76 78 |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. Semmi eredménye! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec, egy arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 12 arany, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Fényhozóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2839 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
lm 84 84 | mozogsz 84 84 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (7 támadással 454 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Fényhozóval többször eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A 2 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2839 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru egyik lábát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru feléd harap, de sikertelenül. A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy arany karperec, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Mnebolath karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2167 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 229 életpontot sebeztél. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a taalru fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst karkötő, 31 arany, 3 vasérc és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a taalru egyik lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru póklábát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő, egy fűszertartó és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [209,101] Kisebb hegyek emelkednek itt.
(Továbbmész...) [208,102] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 76 életpontot vesztettél. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 6309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 219, gyógyulás: 0, összesen: -219 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
im | imádkozol |
kf 1753 | kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
* 1. BP: | VP elővétele: 47 |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül. |
KISEBB KÍVÁNSÁG (208. VARÁZSLAT) A kisebb kívánság az egyik legnagyobb hatalmú papi mágia, gyakorlatilag azt jelenti, hogy szívességet kérsz istenedtől. A hosszantartó ima 300 varázspontba és 30 TVP-be kerül, anyagi komponensként 10 isteni könnycseppet kell elhasználnod. Mintha mindez nem lenne elég, a varázslat elmondása után 5 évet öregszel! Persze a jutalom sem csekély, V 208 1 esetén egy tulajdonságpontot, V 208 2 esetén egy képességpontot kapsz istenedtől, amelyet szabadon felhasználhatsz. Sajnos, istenedet nem zaklathatod állandóan kívánságaiddal: a varázslatot félévenként csak egyszer mondhatod el. [Ha pl. 1998. 8. hóban használtad, akkor legközelebb 1999. 2. hó elsején használhatod.] |
Erő: | 53 (66) | Szint: | 32 | Merészség: | 9/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 55 (62) | Támadás: | 60 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 50 (68) | Védekezés: | 103 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 50 (63) | Életpont: | 820/442 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 52 (65) | Varázspont: | 1256/42 | Pénz: | 2615 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 37/2 | Pszi pont: | 264/297 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 80 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/20 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 20/58 |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 34/94 (+9%) | lőfegyverek: | 29/33 (+3%) |
dobófegyverek: | 24/40 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/77 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 83/37 (+5%) | 3. mászás: | 14/15 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 12/55 (+36%) | 6. gyógyítás: | 105/36 (+46%) |
7. titkosírás: | 18/52 | 8. felderítés: | 31/76 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 16/2 |
10. teológia: | 64/90 (+20%) | 11. taumaturgia: | 65/14 (+807%) | 12. szerencsejáték: | 8/52 |
13. versengés: | 22/59 (+10%) | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 91/31 |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | 30/11 (+4%) | 18. zárnyitás: | 13/13 |
19. vadászat: | 45/50 | 20. bányászat: | 39/88 (+10%) | 21. úszás: | 26/19 |
22. főzés: | 11/7 | 23. csapatmunka: | 3/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), törpe (#3) (csak egyszer), hamupók (#40) (csak egyszer), halálelementál (#279), noth szellem (#250), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) |
láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) | varázsszem (#184) | óriáserő (#53) |
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 8 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sallank karom (#128) | 12 | spiritusz (#170) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | varányszem (#30) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1600 | arany (#50) | 3 | arany karperec (#194) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
3 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | degradátor váladék (#354) | 4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 3 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | galachmit (#310) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mithril sisak (#465) | |||
5 | óndarab (#85) | 5 | pular kristály (#239) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 1 | sullár hólyag (#168) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | |||
8 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | tudás gyöngye (#522) | 15 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) |