Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 19. 12h:17' EZ A 501. JÁTÉKHETED, 496. FORDULÓD 502. játékheted kezdete: szept. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 820. tárggyal a 895. tárgyat |
h 1268 764 | használod az 1268. tárgyat |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a türkiz sárhajító testét. (7 támadással 921 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+92 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a türkiz sárhajító kékszínű csápját. (5 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) A türkiz sárhajító csápol, de mindhiába. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a türkiz sárhajító testét. (5 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a türkiz sárhajító testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A türkiz sárhajító elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2190, sebződés: 9, gyógyulás: 91, összesen: +82 ÉP}
vv 19 178 57 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot |
hh 1253 473 473 | használod az 1253. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Á a kerek kő. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 1 rézpáncél, 5 gyöngymangó, 5 sallank nyíl, 1 rakolits por, 7 acélpengőke.
fa 74 4627 5 | feladod a 74. tárgyat a 4627. kalandozónak (5 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel iszonyatosan megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 2 sallank karom. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 5, gyógyulás: 96, összesen: +91 ÉP}
ee 751 763 862 | eladod a 751. tárgyat a 763. tárgyat a 862. tárgyat |
ee 657 825 309 | eladod a 657. tárgyat a 825. tárgyat a 309. tárgyat |
ee 436 853 272 | eladod a 436. tárgyat a 853. tárgyat a 272. tárgyat |
h 341 789 99 | használod a 341. tárgyat |
h 341 792 99 | használod a 341. tárgyat |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság farkát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság fejét. (7 támadással 906 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Transzformálsz! (+90 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a bosszantó apróság testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Apró karcolást ejt rajtad a bosszantó apróság ollójával. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmaival a bosszantó apróság megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Feléd sújt a bosszantó apróság a farkával, de elhibázta! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszantó apróság farkát. (6 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel súrolod a bosszantó apróság farkát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszantó apróság feléd harap, de sikertelenül. A bosszantó apróság ollója centiméterekre tőled záródik össze. A bosszantó apróság karmai majdnem eltalálnak! Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19351 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2258, sebződés: 51, gyógyulás: 418, összesen: +367 ÉP}
(Továbbmész...) [250,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült bosszantó apróság. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság jobb oldalát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszantó apróság karját. (7 támadással 877 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a bosszantó apróság karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai majdnem eltalálnak! A bosszantó apróság farkával melletted a levegőbe suhint. A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 58, gyógyulás: 200, összesen: +142 ÉP}
v 198 243 43 | elmormolod a 198. varázslatot |
[243,43] A síkság után kisebb hegyek következnek. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rhiannon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült zseléféreg nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (83 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zseléféreg kocsonyás testét. (7 támadással 889 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Transzformálsz! (+88 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg tekergő farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) A zseléféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Feléd sújt a zseléféreg a farkával, de elhibázta! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg kocsonyás testét. (3 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ököllel súrolod a zseléféreg tekergő farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával a zseléféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A zseléféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 vörös zselét. 11009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1600, sebződés: 340, gyógyulás: 331, összesen: -9 ÉP}
im 0 8 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mennydörgő titán bütykös lábujját. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mennydörgő titán testét. (7 támadással 1161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Ököllel többször eltalálod a mennydörgő titán bütykös lábujját. Kritikus ütés! (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mennydörgő titán talpát. Kritikus ütés! (7 támadással 1162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel súrolod a mennydörgő titán bal oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mennydörgő titán öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a mennydörgő titán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3059, sebződés: 54, gyógyulás: 291, összesen: +237 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mennydörgő titán testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mennydörgő titán testét. (7 támadással 1135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor megcsapod a mennydörgő titán testét. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mennydörgő titán talpát. (7 támadással 1142 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a mennydörgő titán testét. (1 támadással 148 életpontot sebezve.) A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A mennydörgő titán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3092, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál sziklakemény testét. Kritikus ütés! (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaelementál tömör fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a sziklaelementál testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A sziklaelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaelementál sziklakemény testét. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) A sziklaelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sziklaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 406, gyógyulás: 4, összesen: -402 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mennydörgő titán testét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mennydörgő titán jobb oldalát. (7 támadással 1157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+232 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a mennydörgő titán bal lábát. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mennydörgő titán bal lábát. (7 támadással 1123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Ököllel meghorzsolod a mennydörgő titán testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 jáde rakshallion. 20705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3006, sebződés: 49, gyógyulás: 442, összesen: +393 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 632 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a táncoló ogre ragyás pofáját. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (104 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a táncoló ogre ragyás pofáját. (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A táncoló ogre kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a táncoló ogre bal karját. (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. A táncoló ogre pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1921, sebződés: 433, gyógyulás: 196, összesen: -237 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaelementál testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaelementál tömör fejét. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál testét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaelementál bal lábát. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a sziklaelementál testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sziklaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1674, sebződés: 75, gyógyulás: 4, összesen: -71 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel többször eltalálod a sziklaelementál jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a sziklaelementál jobb lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaelementál testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a sziklaelementál jobb oldalát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a sziklaelementál testét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a sziklaelementál testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a sziklaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 1760, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 3 3 | mozogsz északra, délkeletre, délkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb testét. (8 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb bal oldalát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb bal vállát. (3 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ököllel csak érinted a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12754 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1718, sebződés: 228, gyógyulás: 306, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [244,43] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy krathan csontváz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 442 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a krathan csontváz bal vállát. (8 támadással 992 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a krathan csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
13959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2084, sebződés: 116, gyógyulás: 226, összesen: +110 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 379 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak fejét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 90 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 92 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 97 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14150 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1931, sebződés: 692, gyógyulás: 264, összesen: -428 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Látsz egy ősi rúnatornyot. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Veronel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg jobb oldalát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg bal vállát. (7 támadással 859 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Ököllel meghorzsolod a púpos zsokarg szőrös púpját. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 8454 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1142, sebződés: 0, gyógyulás: 195, összesen: +195 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan házőrző fejét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan házőrző testét. (8 támadással 1002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző jobb vállát. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A tleikan házőrző csápol, de mindhiába. A tleikan házőrző megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan házőrző testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjával megérint a tleikan házőrző. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tleikan házőrző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14730 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2387, sebződés: 101, gyógyulás: 350, összesen: +249 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 448 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző szellemalakját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző testét. Kritikus ütés! (7 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A kreiton idéző csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző testét. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ököllel gyengén megütöd a kreiton idéző fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Csápjaival a kreiton idéző csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2079, sebződés: 439, gyógyulás: 190, összesen: -249 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság testét. Kritikus ütés! (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság testét. (7 támadással 888 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a bosszantó apróság karját. (5 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Kitines ollójával a bosszantó apróság bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-15 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a bosszantó apróság egyik lábát. (3 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ököllel meghorzsolod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bosszantó apróság megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bosszantó apróság ollója centiméterekre tőled záródik össze. Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával melletted a levegőbe suhint.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19351 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2058, sebződés: 85, gyógyulás: 372, összesen: +287 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 379 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (5 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 94 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) {KCC:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 94 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 486, gyógyulás: 144, összesen: -342 ÉP}
(Továbbmész...) [247,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs bal szárnyát. (9 támadással 829 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a szellemdarázs jobb szárnyát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A szellemdarázs melléd csap a farkával! Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs bal szárnyát. (4 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Ököllel csak érinted a szellemdarázs testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 0, gyógyulás: 339, összesen: +339 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök farkát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ülnök testét. (7 támadással 851 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a sötét ülnök bal karját. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök töprengő fejét. (4 támadással 497 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a sötét ülnök töprengő fejét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 444, gyógyulás: 4, összesen: -440 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 443 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr bal oldalát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan hadúr fejét. (7 támadással 834 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan hadúr ősöreg testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 326 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tleikan hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1773, sebződés: 326, gyógyulás: 8, összesen: -318 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszantó apróság jobb csápját. (7 támadással 820 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság testét. (6 támadással 630 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-17 TVP). Feléd sújt a bosszantó apróság a farkával, de elhibázta! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a bosszantó apróság bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Ököllel csak érinted a bosszantó apróság testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bosszantó apróság állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). Feléd sújt a bosszantó apróság a farkával, de elhibázta! A bosszantó apróság szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19351 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2200, sebződés: 126, gyógyulás: 408, összesen: +282 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [57 pontot használtál fel, van még -11. Kapsz 22 VP-t.]
m 4 | mozogsz délre |
szk 488 454 463 | keresed a 488. szörnyet a 454. szörnyet a 463. szörnyet |
at 2677 20 | TU-t adsz át a 2677. kalandozónak 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 5 59 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
MORGHATAL A'TON (544. SZÖRNY) A legendák szerint a valaha élt leghatalmasabb kretion mágus, mágiájával képes volt a tengereket kiléptetni medrükből, és a kontinenseket megfordítani tengelyük körül. Halhatatlansága azonban, a többi kretion varázslóéhoz hasonlóan, a lichek élőholt nemlétjébe fulladt, és mára már őt is csak a keserűség és bosszúvágy fűti a civilizációjukat elpusztító fiatalabb fajok iránt. Az, hogy a bo'adhunok és esthariak tovatűntek, mit sem csillapít gyűlöletén. Szerencsére józan eszéből is sokat vesztett, így már korántsem olyan hatalmas mágus, mint régen volt. Ettől persze még most is képes táncra hívni az éjfattyakat... Ha szembeszállsz vele, különösképp óvakodj öregítő pillantásától! |
KREITON ŐSGÖMB (889. TÁRGY) A kreiton ősgömb egy olyan mágikus katalizátor, amely jelentősen növeli a kreitonok mágikus potenciálját, több varázstárgyat képesek hordani, mint egy átlagos humanoid lény. Sajnos, te nem tudod igazán kihasználni, csak hatalmának egy parányi darabját: ennek köszönhetően, eggyel több övet hordhatsz, mint egyébként. A kretion ősgömböt nem kell KF-elni ahhoz, hogy működjön. Több ősgömb hatása nem adódik össze. Ez a tárgy nem átadható és nem ellopható. |
DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (kb. 120 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.) |
Erő: | 73 (99) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 74 (91) | Támadás: | 92 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 64 (78) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/45 év |
Egészség: | 71 (90) | Életpont: | 1672/1967 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 85 (98) | Varázspont: | 3584/1973 | Pénz: | 3545 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 77/30 | Pszi pont: | 366/8 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 50/30 (+13%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 29/19 (+7%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 35/93 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/15 | 2. nyomkövetés: | 116/79 (+32%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 29/59 (+22%) | 5. csapdakészítés: | 34/22 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/4 |
7. gyógyítás: | 81/71 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 31/20 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 160/55 (+125%) | 12. taumaturgia: | 125/49 (+31%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 23/89 (+5%) | 15. harcművészetek: | 54/8 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 34/63 (+20%) | 18. pszi: | 34/6 (+6%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 26/55 | 21. vitalitás: | 8/97 |
22. bányászat: | 37/11 (+1%) | 23. úszás: | 10/84 | 24. csapatmunka: | 2/64 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90 | |||
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), tesh alligátor (#353), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | áldomás III (#217) |
Pörhemór köre (#205) (176,2,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) |
villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) |
a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 3) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 41 | aranytű (#272) | 2 | aurach fog (#657) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | csontkulcs (#74) | 12 | ugh méreg (#166) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | |||
4 | gh'raiton származék (#789) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil érme (#764) | |||
3 | ml'othag származék (#792) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | réz masszariasztó (#436) | 1 | rítusónix (#751) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | |||
1 | rókafarok (#124) | 17 | tinta (#101) | 2 | tl'urlang erőkő (#825) | |||
2 | tüske (#22) | 12 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | |||
5 | víz (#27) | 9 | vörös zselé (#862) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2591 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dramoan talizmán (#968) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kerek kő (#19) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
9 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét ital (#284) |