Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 2. 9h:32' EZ A 495. JÁTÉKHETED, 495. FORDULÓD 496. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat legkorábbana 496. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a noth szellem testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 23. varázslatot a 4. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 116. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot |
ext | visszadátumozás kérelem |
a 475 3879 1 | átadod a 475. tárgyat a 3879. kalandozónak (1 darabot) |
a 528 3879 1 | átadod az 528. tárgyat a 3879. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kt 848 5 | elkészíted a 848. tárgyat (5 darabot) |
kt 5 9 | elkészíted az 5. tárgyat (9 darabot) |
v 96 186 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,59] Épületek tűnnek fel.
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 509 30 | használod az 509. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
ek 7 3 6 | t. energia kisütése: 7 3 6 |
kf 229 1583 948 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat az 1583. tárggyal a 948. tárgyat |
be 717 848 | bemész a 717. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 198 210 70 | elmormolod a 198. varázslatot |
[210,70] Még mindig bozótos.
kt 56 70 | elkészíted az 56. tárgyat (70 darabot) |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [212,72] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy manóodút. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mammutóriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mammutóriás testét. (8 támadással 349 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a mammutóriás testét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a mammutóriás testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Hirtelen előtűnik melletted az érző szívű dromedár, és megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A mammutóriás meglök agyarával. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Apró rúgást kapsz a mammutóriás patájától. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 61 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. 5232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 91, gyógyulás: 4, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [211,73] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz manóétket. (ld. enc.) Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mantikór. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mantikór szárnya tövét. (8 támadással 347 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a mantikór szárnya tövét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Hirtelen segítséget kapsz, az érző szívű dromedár terem ott melletted, majd megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével súrolod a mantikór bal első lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Nem vagy egyedül a harcban, az érző szívű dromedár is beszáll az oldaladon. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A fényaura 20 ép-t sebez. A mantikór néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A mantikór összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 127, gyógyulás: 4, összesen: -123 ÉP}
kt 19 12 | elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot) |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
bb 642 20 | beraksz a bankba a 642. tárgyat (20 darabot) |
pki 9000 | kiveszel a bankból 9000 aranyat |
fa 848 4943 17 | feladod a 848. tárgyat a 4943. kalandozónak (17 darabot) |
fa 907 4943 1 | feladod a 907. tárgyat a 4943. kalandozónak (1 darabot) |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Egyszercsak feltűnik az oldaladon az érző szívű dromedár és hatalmasat harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
ve 267 8 | megveszed a 267. tárgyat 8 |
ve 334 20 | megveszed a 334. tárgyat 20 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rohansz. Teriád karddal párszor kilyukasztod a dombi óriásyeti bal lábát. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) Felbukkan melletted az érző szívű dromedár és megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a dombi óriásyeti testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Támad az érző szívű dromedár is, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A dombi óriásyeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a dombi óriásyeti! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 150, gyógyulás: 4, összesen: -146 ÉP}
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,107] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
kld 17 | küldetés végrehajtása 17 |
m 7 3 3 | mozogsz északnyugatra, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 160.]
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
kt 259 1 | elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot) |
szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 40 pontért |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 6. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
MOLITÁR DOB (1327. TÁRGY) A molitárok a hegymélyi barlangrendszerekben élő lomha, nagytestű növényevők. Vastag bőrüket lenyúzva, és egy nagyobb teremtmény belül üreges csontvázára húzva, speciális hangszert kapunk, a molitár dobot. Tökéletes megszólaltatásához nagyon ügyes zenésznek kell lenned, ha nem vagy az, inkább bele se fogj. A ryuku hadsereg egységeivel mindig tart egy-egy ryuku dobos, akik a katonák megfelelően harcias hangulatba hozásáért felelős. Az ütemes, pergő zene hatása számottevő. Történetesen, ha te vagy a dobos, annál eufórikusabb állapotba kerülhetsz, minél többen állnak körülötted. A molitár dobon játszás pillanatában (ha legalább 20 TVP-ért játszol), annyi plusz sebzést kapsz, ahány kalandozó körülötted tartózkodik (de egy bizonyos szám után már nem nő a kapott plusz sebzés, és a max. lehetséges sebzés szinttől függ, tehát minél magasabb szintű vagy, annál többet jelent a dob). Ez minden csata után eggyel csökken. A fordulód közben bármikor újra előveheted a dobot, hogy a megfelelő hangulatba hozhasd magad (de a plusz sebzés ilyenkor nem összeadódik, hanem csak kiegészítődik, pl. ha épp +5 sebzésed van a molitár dobtól, és zenélsz egy tízfős hallgatóságnak, még +5 sebzést kapsz). Ez a fordulód végén, vagy ha meghalsz, vagy D.E.M.-ezel, elveszik. A kalandozók elleni csatában nem segít a dob által okozott harci láz. Ha zene szakértelmed még nem érte el a 20. szintet, nem tudod a molitár dobot szakszerűen megszólaltatni, így meg sem próbálkozol vele. |
BOSSZÚÁLLÓ (562. SZÖRNY) A kyorg mágusok még évszázadokkal az Esthar császárság ellen vívott első háborúk előtt bebiztosították földjeik védelmét: méghozzá úgy, hogy démonokkal üzleteltek. A bosszúállók akkor érkeztek az anyagi létsíkra, miután a triklem drakolderek távoztak a lerombolt területekről. Nevükhöz híven a bosszúállás lett volna a feladatuk, de mint kiderült: a bűnösök elpusztítása még nekik is nagy falatnak bizonyult. A megbolydult káoszlények egy része továbbra is a kyorg területeken bolyong, és végzetét keresi, így mindenkit ellenfelének tekint, aki él és mozog. Mivel a démoni létsík e szülöttje képes a teológia szakértelmed permanens csökkentésére, csak FT 562 paranccsal fogod megtámadni. Csak varázsfegyverrel tudod megsebezni, a vámpirizáció pedig nem hat rájuk. |
MANÓÉTEK (1588. TÁRGY) - A rejtőzködő manók nagyon óvatos lények, önszántukból sosem mutatják maguk a felszínt járó, értelmes fajok előtt. Pedig ott vannak ám mindenütt! Hiába az olyannyira elterjedt láthatatlanság észlelése varázslat, az sem segít a megtalálásukban! - mondja az árnymanó, miközben egy furcsa, kásaszerű kulimásszal kínál. Nem túl bizalomgerjesztő. Inkább nem kérsz belőle. - Ahogy gondolod. Azért, ha mégis szükséged volna egy adagra, jobb, ha tudod, hogy szigorúan titkos recept alapján készül, és csakis én tudom azt! No meg a többi manóodúban élő, hozzám hasonló remete barátom. Szóval régi ismeretségünkre való tekintettel, szívesen készítek neked is belőle, csak fizesd meg az árát! - mondja, és sorolni kezdi a kért hozzávalókat: 3 csillezsályalevél, 1 dözmöngszív és 3 sáfránypor, a munkaköltség pedig 100 arany. Ha összeszedted, amit kér, kiadhatod a manóodúnál a KT (Küldetés Teljesítése) 1588 parancsot 5 TVP-ért, ekkor egy adag manócsemegéhez jutsz (tartó nem kell hozzá). Sajnos az önelégült manó az előbb említett rejtőzködő manók előcsalogatásához nem mellékel használati leírást, így ennek módjára magadnak kell rájönnöd. Ha ugyan igazat beszélt. Ha magad is árnymanó vagy, fordulónként egyszer elfogyaszthatsz egy adag manóétket a H 1588 paranccsal, 1 TVP árán. Hogy mi fog történni, előre nem tudhatod. Ha nem vagy árnymanó, erre nem lenne gusztusod. |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
Erő: | 64 (75) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 61 (94) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 56 (72) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 156/196 év |
Egészség: | 56 (72) | Életpont: | 999/653 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 68 (89) | Varázspont: | 2358/1179 | Pénz: | 2143 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 240/164 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/79 | ökölvívás: | 26/54 (+3%) | szúrófegyverek: | 26/31 |
vágófegyverek: | 40/66 (+3%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 37/11 (+1%) |
dobófegyverek: | 22/51 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/65 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 155/37 (+24%) | 3. lopás: | 4/1 |
4. mászás: | 16/41 | 5. csapdakészítés: | 55/68 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/24 |
7. gyógyítás: | 51/83 | 8. titkosírás: | 10/88 | 9. felderítés: | 32/21 |
10. szörnyidomítás: | 27/31 | 11. teológia: | 180/75 (+20%) | 12. taumaturgia: | 109/72 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 10/66 | 14. versengés: | 25/24 | 15. harcművészetek: | 23/39 |
16. zene: | 213/52 (+143%) | 17. szörnyismeret: | 41/58 (+30%) | 18. pszi: | 32/89 (+6%) |
19. zárnyitás: | 23/97 | 20. vadászat: | 21/99 | 21. vitalitás: | 4/61 (+6%) |
22. bányászat: | 38/21 (+8%) | 23. úszás: | 15/88 | 24. főzés: | 9/37 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), Eruol (#378) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456), bűbájlidérc (#761), profi bérgyilkos (#793) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (166,28,2) | jellemrejtés (#23) |
szemmelverés (#137) | az elme fölénye (#116) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), pszi ragyogás (#166), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | 30. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Zsebmester (#7016) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 10. Legjobb pontszámod: 160. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
670 | arany (#50) | 4 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | |||
12 | ében nyílvessző (#848) | 5 | Éjvadász karma (#847) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | óriásölő (#528) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | törpe bakancs (#475) | 1 | troglodita gyűrű (#907) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 9 | bunkó (#5) | 8 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 12 | kerek kő (#19) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
70 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mammutbőr (#1078) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
3 | rézdarab (#70) | 2 | tünde nyíl (#554) |