Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 18. 9h:27' EZ A 544. JÁTÉKHETED, 495. FORDULÓD 545. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 9. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 10. KP: | alakváltás 13 |
dd 5 205 665 | eldobod az 5. tárgyat a 205. tárgyat a 665. tárgyat |
ov | óvatosságod: |
p 74 226 20 | használod a 74. pszi képességet |
kre 232 1128 6 | kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
kf 327 | kézbeveszed/felveszed a 327. tárgyat |
m 1 4 5 | mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 654 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 673 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rothadó lián összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 gyöngymangót. 8912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sziklaskorpió közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 634 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [361,63] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Látsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru készül a lemészárlásodra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 689 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs. 4053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 661 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a Thargodan légiós testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a Thargodan légiós jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9282 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1082, sebződés: 93, gyógyulás: 118, összesen: +25 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 673 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
6495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 599 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ében sárkány testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (82 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod az ében sárkány óriási karmát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel épp hogy megszúrod az ében sárkány bal szárnyát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod az ében sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17491 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1523, sebződés: 625, gyógyulás: 352, összesen: -273 ÉP}
(Továbbmész...) [363,64] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősvortexet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy skarlátdémon. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (83 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a skarlátdémon szilárd részeit. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a skarlátdémon nyakát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy skarlátia varázslatot. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a skarlátdémon bal oldalát. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a skarlátdémon fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A skarlátdémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: skarlátia varázslatot lő rád. A skarlátdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1276, sebződés: 416, gyógyulás: 306, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [364,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Felfedeztél egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő vámpírféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 288 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg jobb vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vámpírféreg testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a vámpírféreg testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a vámpírféreg véres fejét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a vámpírféreg testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 13579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1315, sebződés: 497, gyógyulás: 4, összesen: -493 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 9, gyógyulás: 83, összesen: +74 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 638 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3139 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 606 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 661 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 647 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc egyik csápját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel meghorzsolod a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-5 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 27, gyógyulás: 22, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 638 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [189,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 661 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 303 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 36 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [189,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Találsz egy kristálypalotát. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gort Grán előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy gránitelementál!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gránitelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 136, összesen: +136 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 695 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 661 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,12] A sík vidék mocsarassá válik. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy átokmurgattyú. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 681 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1427, sebződés: 10, gyógyulás: 238, összesen: +228 ÉP}
v 88 5 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 20 16 13 | mozogsz 20 16 13 |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 17 | mozogsz 17 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 181 185 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,62] Lakott területre érkeztél. Utad során felfedezel egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
* 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 618 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske aranyszárnyát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 5. BP: | energia fejlesztése 10 |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
Erő: | 64 (70) | Szint: | 45 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 64 (73) | Támadás: | 69 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 53 (58) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/46 év |
Egészség: | 52 (53) | Életpont: | 775/894 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 66 (77) | Varázspont: | 2284/766 | Pénz: | 36057 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 421/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 110 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 41 (+1) |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 33 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25 | 2. nyomkövetés: | 129 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 25 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 11 |
7. gyógyítás: | 204 (+1) | 8. titkosírás: | 17 | 9. felderítés: | 30 (-1) |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 81 | 12. taumaturgia: | 160 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 23 | 15. zene: | 12 |
16. szörnyismeret: | 18 | 17. pszi: | * 49 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. bányászat: | 42 (+1) | 21. úszás: | 14 |
22. csapatmunka: | 2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), lidércúr (#252), bávatag golombár (#165) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | nagyobb agypajzs (#120) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) A mágusok igazi ellenségei Chara-din fattyai. Végezz egy csapattal! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | amniosz (#203) | 1 | bunkó (#5) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 6 | ilkin érc (#232) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kerek kő (#19) | |||
10 | pirkit (#153) | 1 | sötét tekercs (#535) | 3 | szögletes kő (#17) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
302 | arany (#50) | 1 | ében toboz (#578) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | jégszilánk (#1128) | 15 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | praglonc hártya (#215) | 10 | ramit kő (#226) | |||
6 | sárkánypikkely (#292) | 1 | sötét ital (#284) | 5 | tükör (#43) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 2 | vasérc (#152) |