Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 28. 15h:06' EZ A 497. JÁTÉKHETED, 494. FORDULÓD 498. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 466. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
kb 696 2 | kiveszel a bankból a 696. tárgyat (2 darabot) |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 88 2 | elmormolod a 88. varázslatot |
v 373 1753 | elmormolod a 373. varázslatot |
h 1101 | használod az 1101. tárgyat |
kt 447 | elkészíted a 447. tárgyat |
kt 578 3 | elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot) |
kt 582 3 | elkészíted az 582. tárgyat (3 darabot) |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Épületek tűnnek fel.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
h 235 40 | használod a 235. tárgyat |
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [188,106] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 8 madártoll. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [189,105] Még mindig a városban vagy.
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [197,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 69 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
ep 720 100 4652 | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Fényhozóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal karját. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal szárnyát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 46 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. Fényhozóval megpöccinted a halálhozó bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 416, gyógyulás: 0, összesen: -416 ÉP}
le 229 | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem tűz ellen varázst lök magára. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor jobb karját. (7 támadással 449 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Fényhozóval megütöd az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a magger testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: | VP elővétele: 47 |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 726. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
HOARIÁN NYEREG (1336. TÁRGY) A hoarián barbárok elsősorban sárkányokon lovagolnak, de persze, ha a szükség úgy kívánja, másfajta állatnak is könnyedén a hátára pattannak. Épp ezért mindenféle állattípusra vannak nyergeik, nagy szerencsédre, amit most találtál, te is a saját hátasodra terítheted. Így sokkal kényelmesebb lesz a lovaglás, és a csatában is könnyebben forgolódhatsz így, nyeregben ülve. Ha a hoarián nyerget használod (KF 1336), védekezésed és támadásod +4/+4-gyel nő. Ha a hátasállatod netán egy hoarián sárkánybébi lenne, +4/+4 helyett +8/+8-at kapsz. (Az értékeket nem a karakterlap támadás, védekezés rovatában, hanem a hátasállatodnál jelezzük.) |
OGRE ÖV (834. TÁRGY) Az ogrék húsos, hájas testükön ilyen apró drágakövekkel kirakott öveket viselnek, melyek különös varázshatalommal bírnak. Elkészítésének módjáról csupán a leghatalmasabb ogrék tudnak, de ők semmi pénzért nem tennék közkinccsé ezt az információt. Ha nem vagy elég tapasztalt, az ogre öv egyszerűen összeroppantana, így csupán 25. szintet elért kalandozók tekerhetik derekuk köré. A pluszok pedig, melyet az öv ad viselőjének: +2 védettség, +2 erő és +1 sebzés minden egyes közelharcban leadott ütésre. |
Erő: | 53 (66) | Szint: | 32 | Merészség: | 9/7 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 55 (62) | Támadás: | 59 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 49 (61) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/33 év |
Egészség: | 50 (63) | Életpont: | 808/276 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 50 (63) | Varázspont: | 1217/46 | Pénz: | 259 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 35/2 | Pszi pont: | 264/172 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 75 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/20 | ökölvívás: | 10/20 | szúrófegyverek: | 20/58 |
vágófegyverek: | 24/0 | ütőfegyverek: | 34/78 (+5%) | lőfegyverek: | 29/29 (+1%) |
dobófegyverek: | 24/22 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/66 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 83/32 | 3. mászás: | 14/15 |
4. csapdakészítés: | 23/58 | 5. csapdaészlelés: | 12/19 | 6. gyógyítás: | 104/90 (+23%) |
7. titkosírás: | 18/52 | 8. felderítés: | 32/12 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 16/2 |
10. teológia: | 64/45 (+11%) | 11. taumaturgia: | 56/97 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 8/52 |
13. versengés: | 22/49 (+9%) | 14. harcművészetek: | 6/95 | 15. zene: | 90/85 (+46%) |
16. szörnyismeret: | 6/84 | 17. pszi: | 30/4 (+2%) | 18. zárnyitás: | 13/13 |
19. vadászat: | 45/50 | 20. bányászat: | 39/78 | 21. úszás: | 26/19 |
22. főzés: | 10/97 | 23. csapatmunka: | 3/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), törpe (#3) (csak egyszer), hamupók (#40) (csak egyszer), halálelementál (#279), noth szellem (#250), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371), acélkolosszus (#35) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | égető tekintet (#164) |
esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) | varázsszem (#184) |
óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | sötét gnóm (#132) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | |
energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | vakító fény (#43) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
energiatüskék (#29) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 16 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szopókő (#259) | 7 | tüske (#22) | |||
1 | varányszem (#30) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
259 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 3 | ében toboz (#578) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 8 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | molluszk ház (#353) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | ryuku buzogány (#696) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |