Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. máj. 13. 17h:57' EZ A 1250. JÁTÉKHETED, 494. FORDULÓD 1251. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 6 0 0 | energia fejlesztése 6 |
* 4. KP: vv 182 165 19 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 176 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a szánalmas pondró fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (Nincs mibe rakni 6 pondróvért.) 4 902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 94, gyógyulás: 27, összesen: -67 ÉP}
* 9. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
tv 118 | támadó/véd. varázslat a 118. varázslatot |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 13 kaját. 2 781 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy savhurrikán varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ez mellément. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a domináns morf testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a domináns morf testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a domináns morf bal oldalát. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a domináns morf testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1375, sebződés: 213, gyógyulás: 53, összesen: -160 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (tompítás tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 211 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az adamantit gólem jobb vállát. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az adamantit gólem jobb vállát. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod az adamantit gólem jobb oldalát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az adamantit gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 68 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 423, gyógyulás: 37, összesen: -386 ÉP}
(Továbbmész...) [215,32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat q. rohamosztagos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a q. rohamosztagos fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 q. rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 10 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 2 505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a domináns morf egyik csápját. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a domináns morf testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápjaival a domináns morf lecsap a bal karodra. (3 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a domináns morf testét. Kritikus ütés! (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod a domináns morf testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjaival a domináns morf lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1470, sebződés: 244, gyógyulás: 59, összesen: -185 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról természet haragja varázslatot lősz a másikra. 147 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (7 támadással 118 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az éltető morf karmával. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Az éltető morf fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf karmával. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos nem sikerült az éltető morf minden csapását hárítanod. (4 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 368, gyógyulás: 85, összesen: -283 ÉP}
(Továbbmész...) [214,33] Továbbra is síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy vezérfarkas jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Felsültél, de nagyon! Vagy a vezérfarkas sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 10 kaját. 2 781 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos torát. (6 támadással 487 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. 2 505 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 159 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a változatos morf fejét. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a változatos morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 199 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a változatos morf testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A változatos morf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 199 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1322, sebződés: 544, gyógyulás: 31, összesen: -513 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy természet haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 153 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf testét. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a lomha morf testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a lomha morf bal szárnyát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megcsipkedi a lomha morf a jobb válladat. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A lomha morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-13 TVP). Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1229, sebződés: 193, gyógyulás: 45, összesen: -148 ÉP}
(Továbbmész...) [213,35] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kronotapír lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 64, gyógyulás: 17, összesen: -47 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 159 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a mágiamorfáló jobb hátsó lábát. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Apró csípést ejt rajtad a mágiamorfáló csőrével. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 67 életpontot vesztettél. Nyelvével a mágiamorfáló eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló nyakát. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A mágiamorfáló belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 66 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1291, sebződés: 381, gyógyulás: 59, összesen: -322 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 157 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (7 támadással 154 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf fejét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Az éltető morf fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf egyik karját. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pengéjét vadul forgatva, az éltető morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1172, sebződés: 300, gyógyulás: 69, összesen: -231 ÉP}
(Továbbmész...) [212,36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. 158 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor bal lábát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmait felemelve, az ősdentor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 125, gyógyulás: 8, összesen: -117 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Nem találtad el. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a domináns morf testét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a domináns morf testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a domináns morf testét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a domináns morf testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 88, gyógyulás: 26, összesen: -62 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [210,38] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 165 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf jobb oldalát. (7 támadással 161 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az éltető morf karmával. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Pengéjét vadul forgatva, az éltető morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az éltető morf bal oldalát. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Az éltető morf fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 516, gyógyulás: 112, összesen: -404 ÉP}
(Továbbmész...) [209,39] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku gólem nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a ryuku gólem fémes combját. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a ryuku gólem mellkasát. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 71, gyógyulás: 21, összesen: -50 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 169 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf bal vállát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a halálos morf jobb oldalát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 46 életpontot vesztettél. A halálos morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálos morf testét. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a halálos morf nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálos morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csáprágójával a halálos morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. 12 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1495, sebződés: 198, gyógyulás: 40, összesen: -158 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy természet haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf bal első lábát. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Marásokat ejt rajtad a védelmező morf. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a védelmező morf jobb vállát. (7 támadással 445 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a védelmező morf többször is megmar! (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 320, gyógyulás: 73, összesen: -247 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 156 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf bal vállát. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A változatos morf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 199 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A változatos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 199 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. 11 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1314, sebződés: 599, gyógyulás: 40, összesen: -559 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a védelmező morf bal oldalát. (7 támadással 468 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Marásokat ejt rajtad a védelmező morf. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a védelmező morf fejét. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Marásokat ejt rajtad a védelmező morf. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1096, sebződés: 481, gyógyulás: 105, összesen: -376 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. 4 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
szk 767 792 | keresed a 767. szörnyet a 792. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 151 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 69 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
VÁLTOZATOS MORF (7626. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A változatos morfok a Verem legmélyének őrei. Mindegy, milyen alakban találkozol velük, készülj fel rá, hogy NAGYON veszélyesek! |
LOMHA MORF (7621. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A lomha morf, csak akkor mozdul, csak akkor ölti fel más szörny alakját, amikor egy nem verembeli lénnyel, azaz nem morf lénnyel találkozik. Az eretnek veremtudósok a lomha morfok és a jég fürkészek között feltételeznek kapcsolatot. Persze ezt fantazmagóriának tartja minden józan veremtudós. |
VÉDELMEZŐ MORF (7622. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A védelmező morfok a vermek morf társadalmának rendfenntartói. Megakadályozzák, hogy morfok lemészárolják egymást azokban az évezredekben, amikor nem érkezik külvilági látogató, élelemforrásnak számító kalandozó, a vermekbe. Persze a gnóm tudósok magukat "igaz veremtudósnak" tartó kisebbsége ezt a megállapítást tagadja, és helyette a lég fürkészek és a védelmező morfok között feltételez kapcsolatot. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
JÁTÉKMESTERI PALÁST (824. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető varázstárgy vörös bársonyból készült, teljesen egyszínű, ezt az állapotot a palást külsején egyetlen felfestett szimbólum sem töri meg. Ha viszont az ujjánál kifordítod, felfedezheted az ide szőtt rúnákat, melyek a tárgy mágikus tulajdonságaiért felelősek. Ezek nem is akármilyenek, ha a palástot magadra öltöd (páncélként KF-eled), a következőket tapasztalhatod: +40 védettség, +200 max. ép, +150 VP regeneráció a kör elején, +10 minden tulajdonságra, és +5% esély, hogy véletlen kincset találj a legyőzött szörnyeknél. Ezenkívül nem szomjazol, amíg ezt a palástot viseled. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
Erő: | 71 (90) | Szint: | 41 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 72 (85) | Támadás: | 81 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 66 (83) | Védekezés: | 122 (130) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 169/216 év |
Egészség: | 62 (89) | Életpont: | 1019/778 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 64 (77) | Varázspont: | 2372/624 | Pénz: | 11028 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 45/23 | Pszi pont: | 310/66 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/90 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 38/36 (+3%) |
vágófegyverek: | 34/52 (+10%) | ütőfegyverek: | 20/44 | lőfegyverek: | 32/31 (+4%) |
dobófegyverek: | 31/77 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (250%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); hajító csillag (#939) (23 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -26.); vashegyű nyíl (#176) (27 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
209,40 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 226 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/85 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 130/94 (+16%) | 3. mászás: | 25/67 |
4. csapdakészítés: | 36/93 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 26/78 | 6. gyógyítás: | 70/59 (+19%) |
7. titkosírás: | 21/26 | 8. felderítés: | 29/50 | 9. szörnyidomítás: | 21/23 |
10. teológia: | 79/33 (+56%) | 11. taumaturgia: | 77/59 (+39%) | 12. szerencsejáték: | 19/19 |
13. versengés: | 22/32 (+5%) | 14. zene: | 215/7 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 55/3 (+20%) |
16. pszi: | 28/8 (+5%) | 17. zárnyitás: | 13/23 | 18. vadászat: | 68/84 (+32%) |
19. vitalitás: | 10/17 (+12%) | 20. bányászat: | 38/9 | 21. úszás: | 20/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (96) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | esszenciavédelem 2 (#188) | az elme fölénye (#116) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 15, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | halált okozó lények (#9098) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) A gonosz elleni harcunk állandó. Csekélyke hozzájárulás lenne, ha megsemmisítenél egy ében halálhajcsárt. |
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 11, az összesen kapott pontszám: 750. (összesen ölhető: 618 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 236.52 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 232 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 7 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil medál (#823) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 8 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
70 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
2 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | játékmesteri palást (#824) | 28 | kaja (#2) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | tünde nyíl (#554) |
208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | |
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|