Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 4. 12h:02' EZ A 499. JÁTÉKHETED, 494. FORDULÓD 500. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 820. tárggyal a 895. tárgyat |
ftv 266 435 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 435. szörnyet |
fno 9 1 | fejl. pont elköltés 9 1 |
h 1268 764 | használod az 1268. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tündöklő griff jobb lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tündöklő griff csillogó szárnyát. (7 támadással 905 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+90 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tündöklő griff testét. (5 támadással 558 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 varázspont.) A tündöklő griff karmai majdnem eltalálnak! A tündöklő griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel súrolod a tündöklő griff fejét. (1 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tündöklő griff karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A tündöklő griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12919 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}
vv 19 178 57 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot |
kb 211 3 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot) |
t 438 | támadod a 438. szörnyet |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a verg elmeszaggató tekergő csápját. (5 támadással 503 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+50 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. {HD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 494 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+49 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. {GYD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 119 életpontot sebeztél. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13877 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1793, sebződés: 7, gyógyulás: 8, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [242,45] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő dögbűzös liliom nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 829 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a dögbűzös liliom testét. (5 támadással 491 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+49 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (3 támadással 298 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. A dögbűzös liliom csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13049 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1808, sebződés: 520, gyógyulás: 4, összesen: -516 ÉP}
(Továbbmész...) [242,44] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy verg elmeszaggató. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 17, gyógyulás: 205, összesen: +188 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (110 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a zseléféreg kocsonyás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a zseléféreg kocsonyás testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zseléféreg feléd harap, de sikertelenül. A zseléféreg melléd csap a farkával! A zseléféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 vörös zselét. 7340 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 118, gyógyulás: 144, összesen: +26 ÉP}
vv 161 79 167 | elmormolod a 161. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mennydörgő titán testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mennydörgő titán talpát. (7 támadással 1125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a mennydörgő titán testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mennydörgő titán öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mennydörgő titán talpát. (7 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a mennydörgő titán talpát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2969, sebződés: 54, gyógyulás: 203, összesen: +149 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaelementál bal vállát. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a sziklaelementál jobb karját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sziklaelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál testét. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a sziklaelementál testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A sziklaelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a sziklaelementál sziklakemény testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a sziklaelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sziklaelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A sziklaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1697, sebződés: 595, gyógyulás: 4, összesen: -591 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (128 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zseléféreg kocsonyás testét. (8 támadással 983 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a zseléféreg tekergő farkát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zseléféreg a farkával, de elhibázta! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zseléféreg testét. (7 támadással 873 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a zseléféreg tekergő farkát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zseléféreg a farkával, de elhibázta! A zseléféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 vörös zselét. 14682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2279, sebződés: 136, gyógyulás: 466, összesen: +330 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mennydörgő titán bütykös lábujját. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mennydörgő titán testét. (8 támadással 1283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+246 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a mennydörgő titán testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mennydörgő titán bütykös lábujját. (7 támadással 1111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a mennydörgő titán testét. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A mennydörgő titán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3051, sebződés: 0, gyógyulás: 261, összesen: +261 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 701 50 | bemész a 701. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
im 0 3 | imádkozol |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál sziklakemény testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaelementál tömör fejét. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a sziklaelementál sziklakemény testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaelementál testét. Kritikus ütés! (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor súrolod a sziklaelementál jobb oldalát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a sziklaelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A sziklaelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A sziklaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 527, gyógyulás: 4, összesen: -523 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (80 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zseléféreg testét. (7 támadással 868 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Ököllel többször eltalálod a zseléféreg testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zseléféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zseléféreg kocsonyás testét. (7 támadással 865 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg testét. (5 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A zseléféreg feléd harap, de sikertelenül. A zseléféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP] és 10 arany. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 vörös zselét. 14682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2529, sebződés: 146, gyógyulás: 517, összesen: +371 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a táncoló ogre jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (137 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Varkaudar che-karddal végigvagdosod a táncoló ogre jobb oldalát. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. A táncoló ogre vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a táncoló ogre testét. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. A táncoló ogre újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a táncoló ogre bal lábát. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. A táncoló ogre pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Varkaudar che-karddal megkarcolod a táncoló ogre ragyás pofáját. Kritikus ütés! (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. A táncoló ogre újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13392 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2157, sebződés: 854, gyógyulás: 323, összesen: -531 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bosszantó apróság testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (8 támadással 1002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a bosszantó apróság karját. (5 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). A bosszantó apróság melléd csap a farkával! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (4 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Ököllel gyengén megütöd a bosszantó apróság fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság feléd harap, de sikertelenül. Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig).
Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19351 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2126, sebződés: 190, gyógyulás: 435, összesen: +245 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vastagbőrű mutak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 330 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak fejét. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 73 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 89 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) {KCC:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 88 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 99 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal kissé megkarcolod a vastagbőrű mutak testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 93 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 türkiz karika. 14150 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1925, sebződés: 1014, gyógyulás: 281, összesen: -733 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos zsokarg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg testét. (7 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg jobb vállát. (5 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8454 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1204, sebződés: 59, gyógyulás: 246, összesen: +187 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (7 támadással 843 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő nyakát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő fejét. (7 támadással 846 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a kreiton bűvölő fejét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. A kreiton bűvölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2111, sebződés: 0, gyógyulás: 426, összesen: +426 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 449 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tleikan hadúr bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr jobb lábát. (9 támadással 829 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Sajnos nem sikerült a tleikan hadúr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a tleikan hadúr testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a tleikan hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 552, gyógyulás: 8, összesen: -544 ÉP}
(Továbbmész...) [246,45] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Fairlight avatárja egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pengekarú nitmák. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pengekarú nitmák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák jobb lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 765 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák bal vállát. (4 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ököllel meghorzsolod a pengekarú nitmák jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1592, sebződés: 370, gyógyulás: 327, összesen: -43 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pengekarú nitmák egyik karját. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (7 támadással 844 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 261 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák testét. (3 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a pengekarú nitmák testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1855, sebződés: 525, gyógyulás: 379, összesen: -146 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs testét. (7 támadással 824 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a szellemdarázs testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs testét. (5 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a szellemdarázs bal oldalát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A szellemdarázs melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10873 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1780, sebződés: 0, gyógyulás: 366, összesen: +366 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét ülnök töprengő fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök bal karját. (9 támadással 815 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ülnök fejét. (7 támadással 823 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a sötét ülnök jobb vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15512 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2000, sebződés: 566, gyógyulás: 4, összesen: -562 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 444 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tleikan hadúr fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr jobb lábát. (7 támadással 821 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan hadúr testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan hadúr testét. (2 támadással 238 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a tleikan hadúr fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan hadúr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tleikan hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1911, sebződés: 627, gyógyulás: 8, összesen: -619 ÉP}
v 198 171 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[171,65] A síkság után kisebb hegyek következnek.
p 119 176 | használod a 119. pszi képességet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 5 59 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
KREITON LICH (536. SZÖRNY) A kreiton mágusok már több ezer évvel ezelőtt is elképesztő hírnévnek örvendtek, ennek köszönhetően már az ókori birodalmak lakói is messze elkerülték jól megerősített építményeiket. A kreiton lichek ezeknek a mágusoknak a mágiával konzervált élőhalott változatai, és bár tudásuk java része a történelem viharos évszázadai alatt elkopott, még most is jelentős varázshatalommal bírnak. Idegen életformára utaló végtagjaik elkeskenyedő csápokban végződnek, bőrük sötét, fejük különösen kicsi testük méreteihez képest. Persze ha harcra kerül sor, csak kis mértékben támaszkodnak csökevényes izomzatukra, inkább a mágia rítusait hívják segítségül. Ha kreiton lich-csel találkozol, öregítő képessége miatt automatikusan el fogsz bújni előle, kivéve, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY) Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható. |
Erő: | 73 (99) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 74 (91) | Támadás: | 92 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 64 (78) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/48 év |
Egészség: | 71 (90) | Életpont: | 1667/1731 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 84 (97) | Varázspont: | 3542/813 | Pénz: | 1018 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 77/30 | Pszi pont: | 355/108 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 50/9 (+13%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 29/2 (+2%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 35/69 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/15 | 2. nyomkövetés: | 116/14 (+37%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 29/15 (+22%) | 5. csapdakészítés: | 34/10 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/4 |
7. gyógyítás: | 81/71 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 31/20 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 157/75 (-660%) | 12. taumaturgia: | 124/87 (-971%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 23/84 | 15. harcművészetek: | 54/8 (+196%) |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 34/43 (-180%) | 18. pszi: | *33/100 |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 26/55 (-200%) | 21. vitalitás: | 8/97 |
22. bányászat: | 37/8 (+3%) | 23. úszás: | 10/84 | 24. csapatmunka: | 2/64 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 46 | |||
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), tesh alligátor (#353), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | áldomás III (#217) |
Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) |
csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) |
varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 6) |
3.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 3) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
493 | arany (#50) | 2 | áldott kő (#642) | 1 | fáklya (#36) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mihlanil érme (#764) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sallank karom (#128) | 16 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
4 | kerek kő (#19) | 14 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | türkiz karika (#750) | |||
3 | vörös zselé (#862) |