Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. máj. 12. 14h:44' EZ A 1250. JÁTÉKHETED, 493. FORDULÓD 1251. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 6 0 0 | energia fejlesztése 6 |
* 4. KP: vv 182 165 19 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 120 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár testét. (7 támadással 492 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A shokara bogár megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a shokara bogár kitinpáncélját. (7 támadással 468 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ocsmány csáprágóját a shokara bogár hasadba mélyeszti. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 233, gyógyulás: 58, összesen: -175 ÉP}
* 9. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
h 1315 | használod az 1315. tárgyat |
ek 116 20 133 | t. energia kisütése: 116 20 133 |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 173 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a homokcápa farkát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a homokcápa óriási pofáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vér kezd ömleni a jobb combodból a homokcápa harapása nyomán. (1 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A homokcápa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 cápazsírt. (ld. enc.) 2 373 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 340, gyógyulás: 76, összesen: -264 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (7 támadással 120 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf jobb oldalát. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az éltető morf fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az éltető morf jobb lábát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az éltető morf fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1219, sebződés: 460, gyógyulás: 103, összesen: -357 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a shokara bogár testét. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a shokara bogár jobb középső lábát. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 302, gyógyulás: 72, összesen: -230 ÉP}
(Továbbmész...) [224,37] A terep változik, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őshonos sziklozug. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 389 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod az őshonos sziklozug testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Az őshonos sziklozug farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Bronz taiderrel jól megszurkálod az őshonos sziklozug testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod az őshonos sziklozug testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az őshonos sziklozug beleharap a kezedbe. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Az őshonos sziklozug farkával megérint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 083 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1241, sebződés: 361, gyógyulás: 83, összesen: -278 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf fejét. (7 támadással 123 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az éltető morf testét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 218, gyógyulás: 52, összesen: -166 ÉP}
(Továbbmész...) [223,36] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy elemi pulzátor. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. Semmi eredménye! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor testét. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a bal karodra. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Bronz taiderrel meghorzsolod az elemi pulzátor jobb vállát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az elemi pulzátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 madártollat. 7 485 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1221, sebződés: 343, gyógyulás: 76, összesen: -267 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 179 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf karmával. (7 támadással 129 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf jobb lábát. (7 támadással 434 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos nem sikerült az éltető morf minden csapását hárítanod. (4 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az éltető morf egyik karját. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Az éltető morf fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 350, gyógyulás: 81, összesen: -269 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A csontváz hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. 4 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság farkát. (7 támadással 261 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszantó apróság egyik lábát. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-65 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 245, gyógyulás: 57, összesen: -188 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a domináns morf testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a domináns morf testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a domináns morf testét. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a domináns morf testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A domináns morf csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1216, sebződés: 189, gyógyulás: 47, összesen: -142 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (7 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák nyakát. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 425, gyógyulás: 94, összesen: -331 ÉP}
(Továbbmész...) [221,34] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy elemi pulzátor lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 30 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod az elemi pulzátor testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Bronz taiderrel épp hogy megszúrod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod az elemi pulzátor jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Végighúz rajtad az elemi pulzátor a csápjával. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 madártollat. 7 395 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 235, gyógyulás: 50, összesen: -185 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 828 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs testét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1134, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a kreiton bűvölő fejét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kreiton bűvölő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). Bronz taiderrel megdöfködöd a kreiton bűvölő testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a kreiton bűvölő egyik csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 28, gyógyulás: 14, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 806 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a tleikan hadúr jobb vállát. (4 támadással 321 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a tleikan hadúr ősöreg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Pengéjét vadul forgatva, a tleikan hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis tleikan házőrző trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő tleikan hadúr trófeát. 11 248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 257, gyógyulás: 58, összesen: -199 ÉP}
(Továbbmész...) [220,33] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Innen keletre kezdődnek az Esthar Császárság ma pusztán romos, lakatlan területei. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült lidérctűz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.)
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 36 életpontot vesztettél. (-7 védekezés.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 24 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Nem találtad el! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. A lidérctűz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 952 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 289, gyógyulás: 8, összesen: -281 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf fejét. (7 támadással 121 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az éltető morf fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az éltető morf bal lábát. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Jobbra-balra szökkenve osztja az éltető morf nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 458, gyógyulás: 101, összesen: -357 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 181 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (7 támadással 115 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az éltető morf karmával. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf bal oldalát. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos nem sikerült az éltető morf minden csapását hárítanod. (4 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1182, sebződés: 410, gyógyulás: 91, összesen: -319 ÉP}
(Továbbmész...) [218,31] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 176 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf jobb lábát. (7 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf karmával. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos nem sikerült az éltető morf minden csapását hárítanod. (4 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf testét. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos nem sikerült az éltető morf minden csapását hárítanod. (4 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1204, sebződés: 420, gyógyulás: 93, összesen: -327 ÉP}
(Továbbmész...) [217,31] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen vezérfarkas nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. A fenébe! Elkerülte a csapdát a vezérfarkas. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 358 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló jobb első lábát. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 116 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Erősen belecsíp az oldaladba a mágiamorfáló. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 67 életpontot vesztettél. Nyelvével a mágiamorfáló eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod a mágiamorfáló jobb hátsó lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a mágiamorfáló fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A mágiamorfáló belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 68 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 372, gyógyulás: 57, összesen: -315 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 169 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálos morf nyakát. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a halálos morf bal oldalát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálos morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 45 életpontot vesztettél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a halálos morf fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A halálos morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1460, sebződés: 268, gyógyulás: 54, összesen: -214 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a massza duzzadt orrát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 pirkitet. 3 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
szk 767 792 748 | keresed a 767. szörnyet a 792. szörnyet a 748. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 184 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 155 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csápos otagi nyakát. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megkarcolod a csápos otagi testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 70 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 254, gyógyulás: 12, összesen: -242 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 69 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 23 pontért |
TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan egészen -20-ig nő a pszi szakértelmed növekedésével). Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz). |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY) Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen. |
CÁPAZSÍR (932. TÁRGY) A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni... |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY) A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz. |
BOSSZANTÓ APRÓSÁG (452. SZÖRNY) Amikor T. Vlagyimir először kalandozott az Esthar Császárság területén, fennhéjázva "bosszantó apróságnak" nevezte el ezeket a négy méter magas, páncélozott, csupa fog és karom ölőgépeket. A tömzsi, pókszerű teremtmény testéből néha nyálkás állkapcsok lövellnek elő, gyilkos fertőzéseket hordó fogaikkal le-lecsapva rád, miközben a karmok és ollók lesújtanak rád, és pillanatok alatt szétszaggatnak. És akkor még nem is említettük a lény hihetetlenül undorító mágikus képességeit... Ha túl is éled a találkozást, a kellemetlenségeket még hetekig nyögöd utána. Bosszantó apróság? A legtöbben nem így neveznék... |
SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY) Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni. |
KREITON BŰVÖLŐ (506. SZÖRNY) A kreitonokról kevés információ maradt fenn a tudósok tekercsein, még a régen élt birodalmak lakói is messze elkerülték idegen építményeiket. Sajnos ez nem mindig sikerült, hiszen a kreiton bűvölők mentális varázserejüket megcsillogtatva bármilyen fajt uralmuk alá tudtak vonni, hogy aztán velük erősítsék tovább amúgy is bevehetetlen lakhelyeiket. A hosszú, vaskos nyúlványokkal rendelkező, amorf alakzattal megáldott szörnyekről minden beszámoló azt állítja, hogy legyőzhetetlenek: ez talán annak a képességének köszönhető, hogy példányaik a D.E.M.-ezéshez hasonló képességgel rendelkeznek. A kyorg mágusok szerint ezt valamilyen tárgy jelenlétével meg lehet akadályozni, de hogy mi az ami erre képes, homály fedi. A kreiton bűvölő félelmetes csápjainak érintését túlélt kalandozók teljes zavarodottságról számolnak be. A bestia messziről megérzi az élő szervezet jelenlétét, így előle BA paranccsal elbújni teljességgel reménytelen. |
TLEIKAN HADÚR (509. SZÖRNY) A tleikan nép ősi harcos faj. Mielőtt még a bo'adhun vagy az esthar nép első képviselői letelepedhettek volna Kelet-Ghallán, a tleikanok már akkor is itt éltek. Amíg az újonnan jöttek nem háborgatták különösen idegen építményeiket, egyáltalán nem zavarta őket a közelben hazára lelő népek mindennapos élete, amikor azonban kitörtek az első háborúk, - melyek a tleikan raktárak mélyén felhalmozott kincsek megszerzésére irányultak - az esztelen betolakodók megtanulták félni a tleikanok hatalmát. A hadurak a tleikan hadsereg élén álló vezetők voltak, tulajdonképpen varázstudással megáldott élőholtak, akik a közelharcban is rendkívül tehetségesnek bizonyultak. Robosztus termetük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban szemük zöldje felvillan a sötétségben, és láthatatlan ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, valószínűleg már a látványtól megfagy a vér az ereidben. Vámpirizációra teljesen immúnisak. |
BÍBOR MORFPLAZMA (2450. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, bíbor színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
ÁTLÁTSZÓ MORFPLAZMA (2451. TÁRGY) Teljesen átlátszó, színtelen, lüktető kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
ÁLDOMÁS III (217. VARÁZSLAT) Az áldomás III. az epikus olimpiai küzdelmek elengedhetetlen kelléke: elmondásakor +10 támadást kapsz, de csakis kalandozókkal való harcban! Egyéb tekintetben a többi áldomáshoz hasonlóan működik, nem rakhatod fel másik áldomással együtt. Idézési költsége 15 varázspont, komponens igénye egy isteni könnycsepp. Szükség esetén a V 217 <szám> paranccsal megújítod max. <szám> alkalommal, persze csak akkor kell megújítani, ha kalandozóval harcoltál. Figyelem! Az áldomás III. bónusza nem jelenik meg a karakterlapodon, a támadásodhoz adva, mivel kizárólag kalandozók ellen működik. Az áldomás III-t bölcs dolog kitörölni, ha menekülés varázslat van a TV listádban. |
Erő: | 71 (95) | Szint: | 41 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 72 (85) | Támadás: | 86 (90) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 66 (88) | Védekezés: | 136 (144) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 169/216 év |
Egészség: | 62 (94) | Életpont: | 1119/592 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 64 (82) | Varázspont: | 2372/1747 | Pénz: | 10958 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 50/23 | Pszi pont: | 310/5 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/90 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 38/33 (+4%) |
vágófegyverek: | 34/42 (+6%) | ütőfegyverek: | 20/44 | lőfegyverek: | 32/27 (+8%) |
dobófegyverek: | 31/72 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (250%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); hajító csillag (#939) (23 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -26.); vashegyű nyíl (#176) (27 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
216,30 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 226 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/61 | 2. nyomkövetés: | 130/78 (+42%) | 3. mászás: | 25/67 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 36/79 (+13%) | 5. csapdaészlelés: | 26/78 | 6. gyógyítás: | 70/40 (+12%) |
7. titkosírás: | 21/26 (+7%) | 8. felderítés: | 29/50 | 9. szörnyidomítás: | 21/23 |
10. teológia: | 78/77 (+40%) | 11. taumaturgia: | 77/20 (+56%) | 12. szerencsejáték: | 19/19 |
13. versengés: | 22/27 (+4%) | 14. zene: | 214/33 (+66%) | 15. szörnyismeret: | 54/83 |
16. pszi: | 28/3 (+3%) | 17. zárnyitás: | 13/23 | 18. vadászat: | 68/52 (+28%) |
19. vitalitás: | 10/5 | 20. bányászat: | 38/9 (+7%) | 21. úszás: | 20/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (96) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) |
tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | esszenciavédelem 2 (#188) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | halált okozó lények (#9098) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
2.) A gonosz elleni harcunk állandó. Csekélyke hozzájárulás lenne, ha megsemmisítenél egy ében halálhajcsárt. |
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 6, az összesen kapott pontszám: 500. (összesen ölhető: 612 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 232.08 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 232 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | életvíz (#1500) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | manakristály (#500) | |||
20 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 1 | varázskő (#305) | 23 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
125 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | cápazsír (#932) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | óndarab (#85) | 9 | víz (#27) |
215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | |
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|