Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 22. 12h:05' EZ A 497. JÁTÉKHETED, 493. FORDULÓD 498. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaelementál testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál nyakát. (9 támadással 494 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a sziklaelementál jobb lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Mancsával a sziklaelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a sziklaelementál testét. (8 támadással 438 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a sziklaelementál tömör fejét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod a sziklaelementál jobb oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a sziklaelementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sziklaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1651, sebződés: 71, gyógyulás: 4, összesen: -67 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a sziklaelementál jobb lábát. (9 támadással 489 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál tömör fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 314 életpontot sebezve.) A sziklaelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a sziklaelementál bal lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál sziklakemény testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a sziklaelementál bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sziklaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1731, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
kf 1373 820 895 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 820. tárggyal a 895. tárgyat |
ek 273 20 212 | t. energia kisütése: 273 20 212 |
ek 273 22 404 | t. energia kisütése: 273 22 404 |
le 742 | leveszed/lerakod a 742. tárgyat |
kf 1369 1088 867 | kézbeveszed/felveszed az 1369. tárgyat az 1088. tárggyal a 867. tárgyat |
a 835 2677 1 | átadod a 835. tárgyat a 2677. kalandozónak (1 darabot) |
hh 1253 305 745 | használod az 1253. tárgyat a 305. tárgyat a 745. tárgyat |
h 1268 764 | használod az 1268. tárgyat |
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a katamán ordas nyakát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a katamán ordas vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (10 támadással 986 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+98 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a katamán ordas bal első lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) A katamán ordas karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+4 jóság.) Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a katamán ordas testét. (5 támadással 646 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ököllel megpöccinted a katamán ordas testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A katamán ordas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A katamán ordas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13061 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2206, sebződés: 225, gyógyulás: 4, összesen: -221 ÉP}
vv 19 178 57 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot |
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a táncoló ogre jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 270 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (167 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a táncoló ogre jobb lábát. (5 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. A táncoló ogre lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a táncoló ogre szőrös lábát. (5 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. A táncoló ogre csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1268, sebződés: 181, gyógyulás: 209, összesen: +28 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaelementál tömör fejét. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a sziklaelementál testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaelementál testét. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a sziklaelementál testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A sziklaelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel meghorzsolod a sziklaelementál testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a sziklaelementál bal karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sziklaelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 600, gyógyulás: 4, összesen: -596 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál tömör fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaelementál testét. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A sziklaelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a sziklaelementál bal karját. (9 támadással 507 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a sziklaelementál testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A sziklaelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel súrolod a sziklaelementál bal karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a sziklaelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A sziklaelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12387 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 565, gyógyulás: 4, összesen: -561 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mennydörgő titán talpát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mennydörgő titán testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+226 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a mennydörgő titán testét. (5 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) A mennydörgő titán inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a mennydörgő titán bütykös lábujját. (5 támadással 838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Ököllel megpöccinted a mennydörgő titán testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Véres nyál csordul ki a mennydörgő titán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3062, sebződés: 0, gyógyulás: 566, összesen: +566 ÉP}
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (88 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zseléféreg nyakát. Kritikus ütés! (7 támadással 933 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg bal oldalát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zseléféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zseléféreg nyakát. (7 támadással 890 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a zseléféreg nyakát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zseléféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zseléféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (185,60)-> 100 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 12 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 jácint díszkő. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 vörös zselét. 14682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2205, sebződés: 96, gyógyulás: 452, összesen: +356 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mennydörgő titán talpát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mennydörgő titán bütykös lábujját. (7 támadással 1178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+236 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a mennydörgő titán talpát. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A mennydörgő titán öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mennydörgő titán bütykös lábujját. (9 támadással 1099 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a mennydörgő titán testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mennydörgő titán öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A mennydörgő titán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3031, sebződés: 0, gyógyulás: 376, összesen: +376 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (113 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zseléféreg testét. (7 támadással 912 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg testét. Kritikus ütés! (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zseléféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zseléféreg a farkával, de elhibázta! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zseléféreg testét. (7 támadással 908 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a zseléféreg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A zseléféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A zseléféreg melléd csap a farkával! A zseléféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő, 4 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 vörös zselét. 14682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2151, sebződés: 248, gyógyulás: 115, összesen: -133 ÉP}
v 198 247 45 | elmormolod a 198. varázslatot |
[247,45] A hegyvidéket síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi rúnatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy elemi pulzátor!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor egyik csápját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 914 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 2 madártollat. 10799 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1432, sebződés: 14, gyógyulás: 147, összesen: +133 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő jobb oldalát. (7 támadással 909 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (4 támadással 402 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a kreiton bűvölő egyik csápját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1873, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 448 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kreiton idéző szellemalakját. (8 támadással 878 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Csápjaival a kreiton idéző lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző szellemalakját. (3 támadással 331 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kreiton idéző testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Csápjaival a kreiton idéző csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) A kreiton idéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2139, sebződés: 406, gyógyulás: 8, összesen: -398 ÉP}
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 3 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor farkát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor jobb oldalát. (8 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor farkát. (2 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az elemi pulzátor bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 2 madártollat. 10799 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1617, sebződés: 3, gyógyulás: 291, összesen: +288 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült vastagbőrű mutak. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 377 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 87 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vastagbőrű mutak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 263, gyógyulás: 61, összesen: -202 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor nyakát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor fejét. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor testét. Kritikus ütés! (2 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ököllel csak érinted az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 2 madártollat. 10799 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1505, sebződés: 0, gyógyulás: 269, összesen: +269 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző testét. (7 támadással 904 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ököllel többször eltalálod a tleikan házőrző bal oldalát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző testét. (7 támadással 917 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Ököllel megpöccinted a tleikan házőrző egyik csápját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tleikan házőrző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tleikan házőrző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14730 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2395, sebződés: 145, gyógyulás: 178, összesen: +33 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 453 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző testét. (7 támadással 773 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ököllel többször eltalálod a kreiton idéző testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton idéző testét. (4 támadással 445 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a kreiton idéző szellemalakját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kreiton idéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2132, sebződés: 220, gyógyulás: 8, összesen: -212 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vastagbőrű mutak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 377 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 86 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) {KCC:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 98 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 526, gyógyulás: 182, összesen: -344 ÉP}
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (189 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zseléféreg kocsonyás testét. (7 támadással 914 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a zseléféreg farkát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zseléféreg a farkával, de elhibázta! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zseléféreg testét. (7 támadással 912 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a zseléféreg tekergő farkát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zseléféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zseléféreg melléd csap a farkával! A zseléféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 39 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 7 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 42 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 vörös zselét. 14682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2158, sebződés: 199, gyógyulás: 441, összesen: +242 ÉP}
(Továbbmész...) [242,44] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy elemi pulzátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor egyik csápját. (8 támadással 1041 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor egyik csápját. (5 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 2 madártollat. 10799 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1609, sebződés: 0, gyógyulás: 313, összesen: +313 ÉP}
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (98 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a testzabáló testét. (7 támadással 910 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a testzabáló testét. (5 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megpöccinted a testzabáló pikkelytestét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a testzabáló farkát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A testzabáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 98, gyógyulás: 101, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [241,46] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy animált korall. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [241,47] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő testzabáló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (92 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló pikkelytestét. (7 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló pikkelytestét. (5 támadással 548 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A testzabáló megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel súrolod a testzabáló bal vállát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a testzabáló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A testzabáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A testzabáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1676, sebződés: 92, gyógyulás: 92, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 489 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 105 életpontot sebeztél. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {FM:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 507 életpontot sebezve.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1434, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
kf 1158 531 956 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 531. tárggyal a 956. tárgyat |
szk 471 488 437 | keresed a 471. szörnyet a 488. szörnyet a 437. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 5 59 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 19 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért |
DRAMOAN KŐ (967. TÁRGY) Ritka, csak a magasabb fennsíkok legtisztább vizű tavainak mélyén fellelhető drágakő a dramoan kő. A hiedelmek szerint több ilyen kő található néhány speciális fenevad bélrendszerében is, de a valóság az, hogy csupán egy szerencsés kalandozó összes holmijával és hullájával együtt kerülhetett oda. Minden hatásnak ellenáll. Még senki nem hallott olyanról, hogy ezt az ezüstfényben csillogó, gömbölyű kőzetet bárkinek sikerült volna elpusztítania. |
HAKAMA (1369. TÁRGY) A szamurájok szoknyaszerű bő nadrágját hakamának hívják. A szürkéskék színű holmi remekül passzol a harcosok sötét felsőruházatához. Ha a hakamát viselni szeretnéd, legalább 40. tapasztalati szintre lesz szükséged. Az általa adott bónuszok: +8 védelem, +8 támadás, +2 sebzés. |
MENNYDÖRGŐ TITÁN (444. SZÖRNY) Azt gondolod, hogy az óriások nagyok? Hatalmasak? Hogy úgy mondjuk, döbbenetesen óriásira nőttek? Nos, egy titán mellett még a legvadabb viharóriás is eltörpül. A hegyek megremegnek, egy hegycsúcs megmozdul, életre kel - ilyenkor nyújtózkodik ki egy titán. A titánok legyőzése óriási méretük ellenére nem lehetetlen, hiszen a titán egy hozzád hasonló apró hangyát valószínűleg el sem tud találni, a te részedről tehát csak kitartás szükségeltetik, meg persze szerencse, hogy véletlenül rád ne lépjen az óriási teremtmény. |
ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY) Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk. |
Erő: | 73 (97) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 74 (89) | Támadás: | 78 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 64 (76) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/48 év |
Egészség: | 71 (90) | Életpont: | 1615/2629 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 84 (103) | Varázspont: | 3510/1221 | Pénz: | 651 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 77/20 | Pszi pont: | 355/99 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 49/96 (+14%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | *28/100 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 35/60 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/15 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 115/77 (+28%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 28/93 (+22%) | 5. csapdakészítés: | 34/4 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 24/4 |
7. gyógyítás: | 81/71 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 31/20 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 164/35 (+128%) | 12. taumaturgia: | 134/58 (+30%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 23/84 (+4%) | 15. harcművészetek: | 52/12 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 36/23 (+52%) | 18. pszi: | *33/100 |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/55 | 21. vitalitás: | 8/97 |
22. bányászat: | 37/5 (+1%) | 23. úszás: | 10/84 | 24. csapatmunka: | 2/64 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 125 | |||
9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), tesh alligátor (#353), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | áldomás III (#217) |
Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) |
tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | istenítélet (#284) | >> | őstenyészet (#519) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 4) |
3.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 3) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | Emma köténye (#835) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kerek kő (#19) | 20 | madártoll (#112) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mihlanil érme (#764) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
20 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | 1 | varázskő (#305) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
651 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
24 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jácint díszkő (#753) | 2 | sötét ital (#284) | |||
3 | vörös zselé (#862) |