Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. máj. 11. 16h:40' EZ A 1250. JÁTÉKHETED, 492. FORDULÓD 1251. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 7 527 0 | energia fejlesztése 7 |
* 4. KP: vv 182 165 19 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 220 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az adamantit gólem jobb lábát. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod az adamantit gólem jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az adamantit gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény összetapos! 73 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1121, sebződés: 427, gyógyulás: 35, összesen: -392 ÉP}
* 9. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. KP: vv 227 188 116 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 116. varázslatot |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
kno 3 4 | képesség-növelés 3 |
kno 19 2 | képesség-növelés 19 |
m 4 2 1 | mozogsz délre, keletre, északkeletre |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (3 támadással 267 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Adamantit pajzzsal megvágod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal vállát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és egy rókafarok. 3 382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 178 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró testét. Kritikus ütés! (7 támadással 378 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 366 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szánalmas pondró csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (Nincs mibe rakni 6 pondróvért.) 4 902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 59, gyógyulás: 20, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [219,41] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ősdentor fejét. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 140, gyógyulás: 12, összesen: -128 ÉP}
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Adamantit pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kőszemet. 744 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm nyakát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal alaposan megvágod a sötét főgnóm bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 763 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [220,40] Még mindig füves síkságon vagy. Innen keletre kezdődnek az Esthar Császárság ma pusztán romos, lakatlan területei. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy nitmák lord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nitmák lord kitinpáncélját. (7 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a nitmák lord ízelt lábát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Jobbra-balra szökkenve osztja a nitmák lord nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Bronz taiderrel megdöfködöd a nitmák lord jobb oldalát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pengéjét vadul forgatva, a nitmák lord újra meg újra lecsap. (4 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 419, gyógyulás: 93, összesen: -326 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg bamba pofáját. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi eredménye! Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 042 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 30, gyógyulás: 12, összesen: -18 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tleikan házőrző egyik csápját. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a tleikan házőrző jobb első lábát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak Quwaxotix trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tleikan házőrző trófeát. 10 551 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1778, sebződés: 543, gyógyulás: 118, összesen: -425 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a natharion gólem jobb karját. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a natharion gólem sziklakemény testét. Kritikus ütés! (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A natharion gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a natharion gólem nyakát. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a natharion gólem jobb lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A natharion gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A natharion gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ezerszemű bestia trófeát, és kiszedsz egy natharion gólem trófeát. 9 913 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1612, sebződés: 406, gyógyulás: 90, összesen: -316 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Semmi hatás! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ez mellément. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a domináns morf testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a domináns morf testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a domináns morf testét. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Adamantit pajzzsal megvagdalod a domináns morf testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1283, sebződés: 118, gyógyulás: 32, összesen: -86 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 174 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 112 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 282, gyógyulás: 4, összesen: -278 ÉP}
(Továbbmész...) [222,39] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy nitmák lord. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nitmák lord ízelt lábát. (7 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel többször eltalálod a nitmák lord ízelt lábát. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A nitmák lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Bronz taiderrel megdöfködöd a nitmák lord ízelt lábát. (7 támadással 390 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos nem sikerült a nitmák lord minden csapását hárítanod. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1181, sebződés: 253, gyógyulás: 59, összesen: -194 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf jobb csápját. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a halálos morf jobb csápját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 45 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf jobb csápját. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a halálos morf testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálos morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált natharion gólem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy halálos morf trófeát. 10 888 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 211, gyógyulás: 42, összesen: -169 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 362 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló testét. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csőrét a mágiamorfáló hasadba döfi. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 67 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A mágiamorfáló belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 68 életpontot vesztettél. Nyelvével az arcodra sújtva, a mágiamorfáló komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 468 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 417, gyógyulás: 66, összesen: -351 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvarázsló szellemtestét. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [223,38] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos zsokarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg jobb lábát. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A púpos zsokarg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 5 876 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 919, sebződés: 79, gyógyulás: 22, összesen: -57 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 177 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Ez mellément. Elszántan ellenfeledre rohansz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 283 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 537, gyógyulás: 6, összesen: -531 ÉP}
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 338 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A mágiamorfáló belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 69 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 183, gyógyulás: 30, összesen: -153 ÉP}
(Továbbmész...) [224,37] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról gömbvillám varázslatot lősz a másikra. 279 életpontot sebeztél. Gyönyörű volt, ahogy a gömbvillám ide-oda pattogott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf testét. (7 támadással 132 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf karmával. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Bronz taiderrel többször eltalálod az éltető morf testét. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pengéjét vadul forgatva, az éltető morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1173, sebződés: 531, gyógyulás: 115, összesen: -416 ÉP}
(Továbbmész...) [225,37] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf nyakát. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf jobb hátsó lábát. (7 támadással 463 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a brutális morf bal oldalát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A brutális morf szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 92 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a brutális morf agyarával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a brutális morf fejét. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a brutális morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A brutális morf szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny megtipor. 93 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a brutális morf néhányszor agyarával! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 247 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1499, sebződés: 491, gyógyulás: 70, összesen: -421 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf fejét. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a halálos morf farkát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A halálos morf feléd harap, de sikertelenül. A halálos morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálos morf jobb csápját. (7 támadással 477 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a halálos morf nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálos morf feléd harap, de sikertelenül. Hiába próbálsz hátrálni, a halálos morf többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 888 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1454, sebződés: 41, gyógyulás: 17, összesen: -24 ÉP}
szk 754 276 | keresed a 754. szörnyet a 276. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: v 15 69 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás |
GOACHAN PIPÁJA (1315. TÁRGY) E tárgy egy hosszú, vastagszárú pipa, mellyel eseménymentesebb időszakaidban te is pöfékelhetsz egy jót. A legjobb az egészben, hogy ehhez dohánnyal sem kell megtöltened, csupán szádba venned keskeny szárát, és beszívni a belsejében folyamatosan termelődő zamatos aromájú levegőt. Ezenkívül más, állandóan működő dolgokat is tapasztalhatsz, ha a Bíbor pipáját magadnál hordod: tűzvarázslataid többet sebeznek. (A plusz sebzés kb. a taumaturgia vagy teológia erősségednek felel meg, függően attól, hogy milyen típusú varázslatot használsz éppen.) |
NITMÁK LORD (498. SZÖRNY) Ínséges időszakok a pengekarú nitmákok életében is léteztek. Amikor a faj túlzott mértékben elszaporodott, a mutakok - kedvenc eledelük - száma pedig aggasztóan lecsökkent, a nitmákok végső lépésként, erőiket összevonva további potenciális eleség után néztek. A csapatok élén a nitmák lord állt, aki rendkívül okos stratégának bizonyult. Állítólag egyszer még egy mennydörgő titánt is leterítettek, majd felfaltak, de ezt még a roealothi történelemírók tekercsei is csak másodkézből hallott hírként említik. |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY) Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni... |
TLEIKAN HÁZŐRZŐ (507. SZÖRNY) Képzelj el egy négy vékony lábon álló hatalmas fejet, melyből mindenfelé hosszú, vaskos csápok tekergőznek. Ezután képzelj a szörny szájába rengeteg apró fogat, melyeket a tleikan házőrző pofájából csorgó sárgás nyál borít be. Ezek a vicsorgó szörnyek régen szinte minden tleikan udvarházban megtalálhatóak voltak, hiszen nevükhöz híven remekül ellátták feladatukat, a lakók védelmét. Szinte bármilyen ellenséggel (méretre és fajra való tekintet nélkül) bátran szembeszállnak, ezért még a bo'adhun barbárok legbátrabbjai is messzire elkerülték az ősi faj épületeit. |
TLEIKAN BEHEMÓT (511. SZÖRNY) A tleikan hadsereg magját ezek a mágiával rezervált katonák alkották, melyek roppant harci erejüknek köszönhetően hamar hírhedtté váltak a régmúltban Kelet-Ghallán élt birodalmak szemében. Tulajdonképpen élő szövet alkotja testüket, de a mágia tette őket ilyen robosztussá. A kiválasztottak, miután felnőtt korba léptek, különös szertartáson esnek át: a faj négy-öt varázslója az együttesen megidézett erők segítségével érzékeiket felerősítik, valamint újabb gyilkos tulajdonságokkal ruházzák fel őket. A tleikan behemótok első pillantásra humanoid alkatúnak tűnhetnek. Azonban ha közelebbről is megvizsgálod őket - ezt a túlélők senkinek sem ajánlják - az izmos test két oldalán három-négy hosszú csápot fedezhetsz fel, melyek önálló életet élve tekergőznek - valószínűleg - a torkod felé. |
NATHARION GÓLEM (428. SZÖRNY) Az Esthar császárság már a múlté, városainak romjait rég benőtte az erdő. Mégis, az elpusztíthatatlan, mágiával animált szolgák még mindig működőképesek. Irányító nélkül, vakon bolyonganak, és teljesítik gazdájuk legutolsó parancsát: minden betolakodót megsemmisíteni! A natharion gólemek szúrófegyverrel gyakorlatilag sebezhetetlenek. |
DOMINÁNS MORF (7624. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A domináns morfok lehetnek a morf társadalom vezetői. Már ha lehet társadalomról beszélni egy olyan kaotikus lényeknél, mint a morfok. A renegát veremtudósok egyelőre mélyen hallgatnak arról, hogy a dominás morf vajon milyen fürkésszel, vagy az Ellenség milyen más teremtményével lehet kapcsolatban. |
LIDÉRCTŰZ (457. SZÖRNY) Egy hihetetlen sebességgel mozgó parányi energiakoncentrátum, amelyet egy harcművész mesteren vagy egy máguson kívül senki sem tud eltalálni. Ez az apró entitás olyan pusztító varázslatarzenállal rendelkezik, amely a legtöbb varázslót megszégyeníti. Állítólag az Esthar császárság idejében a bíbor mágusi vizsga letételéhez szükséges volt, hogy valaki párviadalban legyőzzön egy lidérctüzet. A próba vagy sikeres vizsgával, vagy halállal végződött, szégyenkezve elkullogó varázsló nem akadt. |
HALÁLOS MORF (7618. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A halálos morf az első a sorban. Nem tudod, hogy mitől halálos, vagy kinevezte el ennek, hiszen te mindig más szörny alakjában találkozol vele. Egyes gnóm veremtudósok kapcsolatot feltételeznek a halálos morfok és a karbon fürkészek közül. Persze a morf bármilyen halálos is, közelében sincs ilyen szempontból az Ellenség szolgáinak, a fürkészeknek. |
SÁRGA MORFPLAZMA (2447. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, sárgás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
MÁGIAMORFÁLÓ (7623. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A mágiamorfálók alakíthatják a Verem mágiáját. Legalábbis ezt feltételzik a józanabb veremtudósok. Persze még abban sincs egyetértés, hogy vajon mire és hogyan formálják a mágiát. Még a legelvetemültebb veremtudós sem tud semmiféle hasonlatot feltételezni egy mágiamorfáló és bármely fürkész között. A veremtudósok kis társasága pont emiatt tartja légből kapott elméletnek a morfok és fürkészek kapcsolatát. |
LILA MORFPLAZMA (2448. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, lilás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
RYUKU KATONAI KÖTSZER (1508. TÁRGY) A katonai kötszer a ryuku hadsereg számára rendszeresített sebgyógyító eszköz. A kisebb-nagyobb csaták után a gárdisták bekötözik egymás sebeit, hogy azok el ne fertőződhessenek és mielőbb a gyógyulás útjára léphessenek. A ryuku katonai kötszer használata csak első pillantásra egyszerű a te gyógyító kenőcsökhöz szokott szemed számára. Használata során igenis tudni kell, hogy hova kell tekerni, hogy a legjobb megszorítani stb. Minél magasabb a gyógyítás szakértelmed, ezzel annál inkább tisztában leszel. A ryuku katonai kötszert a H 1508 paranccsal, illetve gyógyító totemből használhatod, esetenként 1 TVP-ért. Ekkor a gyógyítás szakértelmed függvényében némi életerőt visszanyerhetsz. A kötszer ezután elveszik (átázik a véredtől, elveszti steril mivoltát). Ezenkívül a H parancsos használatnál megadhatsz egy második paramétert is, ha legalább annyi ÉP-d hiányzik, a kötszert csak akkor használod el. |
HARCIAS MORF (7619. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A harcias morf a második a morfok sorában. Szeret agresszív szörnyek alakjában tündökölni, talán innen származhat a neve is. Néhány, eretneknek minősített gnóm veremtudós, az adamantit fürkészekkel feltételez kapcsolatot. Azonban semmilyen bizonyíték nem támasztja alá az elképzelésüket. |
ÉLTETŐ MORF (7625. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Az éltető morfok gondoskodnak arról, hogy a Vermek morfjai maguktól nem halnak meg végelgyengülésben, sem betegségtől, csak és kizárólag az erőszakos halál vethet véget a létezésüknek. Hogy ezt mi módon teszik, az még a legnagyobb veremtudósok előtt is rejtély. |
BRUTÁLIS MORF (7620. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Minden veremtudós egyetért abban, hogy a brutális morfok a többi morfot brutalizálják. A nevük is innen származhat. A gnóm tudományos élet kiközösített tagjai a magma fürkészek és a brutális morfok között feltételeznek kapcsolatot, de mindez csak puszta koholmány. |
FEKETE MORFPLAZMA (2446. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, sötét színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
FEHÉR MORFPLAZMA (2445. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, fehéres színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
Erő: | 71 (95) | Szint: | 41 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 72 (85) | Támadás: | 86 (90) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 66 (88) | Védekezés: | 136 (144) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 169/215 év |
Egészség: | 62 (94) | Életpont: | 1118/584 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (81) | Varázspont: | 2333/939 | Pénz: | 10833 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 50/23 | Pszi pont: | 298/198 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/90 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 38/29 (+2%) |
vágófegyverek: | 34/36 (+11%) | ütőfegyverek: | 20/44 | lőfegyverek: | 32/19 (+6%) |
dobófegyverek: | 31/71 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (250%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -22.); hajító csillag (#939) (23 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -26.); vashegyű nyíl (#176) (27 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
226,38 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 226 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/61 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 130/36 (+40%) | 3. mászás: | 25/47 (+416%) |
4. csapdakészítés: | 36/66 (+32%) | 5. csapdaészlelés: | 26/78 | 6. gyógyítás: | 70/28 (+150%) |
7. titkosírás: | 21/19 | 8. felderítés: | 29/50 | 9. szörnyidomítás: | 21/23 |
10. teológia: | 78/37 (+19%) | 11. taumaturgia: | 76/64 (+42%) | 12. szerencsejáték: | 19/19 |
13. versengés: | 22/23 (+5%) | 14. zene: | 213/67 (+64%) | 15. szörnyismeret: | 54/83 (+22%) |
16. pszi: | *27/100 | 17. zárnyitás: | 13/23 | 18. vadászat: | 68/24 (+32%) |
19. vitalitás: | 10/5 (+200%) | 20. bányászat: | 38/2 (+6%) | 21. úszás: | 20/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (96) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | esszenciavédelem 2 (#188) |
az elme fölénye (#116) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | halált okozó lények (#9098) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az élet papjától idegen a holttestek között való kutakodás. IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) A gonosz elleni harcunk állandó. Csekélyke hozzájárulás lenne, ha megsemmisítenél egy ében halálhajcsárt. |
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 4, az összesen kapott pontszám: 400. (összesen ölhető: 606 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 233.80 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 232 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 17 | ezüstdarab (#326) | 7 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 17 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | |||
14 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
197 | arany (#50) | 3 | csalánvirág (#582) | 5 | csillagbot (#929) | |||
8 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 16 | katonai kötszer (#1508) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kőszem (#304) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | ubuk tüske (#131) | 1 | xirnox szív (#213) |
217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | |
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|