Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 11. 14h:50' EZ A 495. JÁTÉKHETED, 491. FORDULÓD 496. játékheted kezdete: aug. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 69. pszi képességet |
tno 6 7 | növeled a 6. tulajdonságodat |
dd 56 232 153 | eldobod az 56. tárgyat a 232. tárgyat a 153. tárgyat |
h 341 309 99 | használod a 341. tárgyat |
hh 1253 473 473 | használod az 1253. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
h 1268 758 | használod az 1268. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda fejét. (9 támadással 824 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+82 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az elmeszonda bal oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Az elmeszonda csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ököllel párszor keményen megütöd az elmeszonda fejét. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted az elmeszonda láthatatlan testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Az elmeszonda csápol, de mindhiába. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-111 életerő). Véres nyál csordul ki az elmeszonda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13015 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 111, gyógyulás: 8, összesen: -103 ÉP}
vv 116 161 70 | elmormolod a 116. varázslatot a 161. varázslatot a 70. varázslatot |
vv 19 178 57 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot |
kf 1088 895 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 895. tárggyal |
v 96 186 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,60] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy királyi emlékművet. Észreveszel egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 651 | bemész a 651. épületbe |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ököllel eltalálod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és 2 púderkő. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 3, gyógyulás: 80, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,62] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Ököllel eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 9 drótszőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
v 198 231 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[231,111] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Süsü. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy kettéroppantó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kettéroppantó égigérő testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kettéroppantó testét. (7 támadással 880 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+88 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a kettéroppantó irtózatos combját. Kritikus ütés! (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) A kettéroppantó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a kettéroppantó bal oldalát. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a kettéroppantó irtózatos combját. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kettéroppantó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13535 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1969, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 440 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ro'galhal kísértet testét. (8 támadással 1000 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+100 varázspont.) Ököllel párszor megpöccinted a ro'galhal kísértet jobb lábát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1597, sebződés: 265, gyógyulás: 8, összesen: -257 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
im 0 7 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda testét. (7 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda láthatatlan testét. (6 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Az elmeszonda elhibázza az ütést csápjával. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-98 életerő). Az elmeszonda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13015 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1495, sebződés: 98, gyógyulás: 313, összesen: +215 ÉP}
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia bal vállát. (7 támadással 797 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcos hárpia fejét. (8 támadással 885 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Ököllel megpöccinted a harcos hárpia jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 15 madártollat. 13723 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1962, sebződés: 0, gyógyulás: 403, összesen: +403 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc fejét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 994 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a bo'adhun lidérc testét. (4 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ököllel gyengén megütöd a bo'adhun lidérc fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 26 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-64 életerő). A bo'adhun lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ro'galhal lánc. 14917 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2063, sebződés: 181, gyógyulás: 243, összesen: +62 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a leviathán lárva testét. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. {KCC:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a leviathán lárva testét. (5 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csáprágó csattan csípőd közelében. {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a leviathán lárva testét. (5 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! Varkaudar che-karddal épp hogy eltalálod a leviathán lárva ráncos bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 15037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1722, sebződés: 18, gyógyulás: 169, összesen: +151 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elmeszonda testét. (7 támadással 885 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Megelőző ütés! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda testét. Kritikus ütés! (6 támadással 634 életpontot sebezve.) Az elmeszonda csápol, de mindhiába. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-104 életerő). Az elmeszonda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13015 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1519, sebződés: 104, gyógyulás: 8, összesen: -96 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a leviathán lárva alattomos csápját. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csáprágó csattan csípőd közelében. {HD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva testét. (5 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. A leviathán lárva feléd harap, de sikertelenül. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva testét. (5 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! {GYD:} Varkaudar che-karddal megkarcolod a leviathán lárva testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A leviathán lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 15037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1815, sebződés: 22, gyógyulás: 114, összesen: +92 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 443 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tissian sámánúr testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (56 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tissian sámánúr áttetsző mellkasát. (7 támadással 892 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a Tissian sámánúr szellemalakját. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 272 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a Tissian sámánúr testét. (3 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ököllel gyengén megütöd a Tissian sámánúr bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 97 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 136 életpontot vesztettél. A Tissian sámánúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bo'adhun idol. 18718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2229, sebződés: 651, gyógyulás: 152, összesen: -499 ÉP}
m 3 2 8 | mozogsz délkeletre, keletre, északra |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a leviathán lárva testét. (5 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. A leviathán lárva megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csáprágó csattan csípőd közelében. {HD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a leviathán lárva ráncos bőrét. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a leviathán lárva alattomos csápját. (5 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 97 életpontot sebeztél. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. {FM:} Varkaudar che-karddal épp hogy eltalálod a leviathán lárva testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. A leviathán lárva feléd harap, de sikertelenül. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A leviathán lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 15037 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1819, sebződés: 20, gyógyulás: 309, összesen: +289 ÉP}
(Továbbmész...) [233,112] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ében tigris. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris testét. (7 támadással 870 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris testét. (5 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Az ében tigris karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ében tigris állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel épp hogy eltalálod az ében tigris ébenfekete bőrét. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ököllel meghorzsolod az ében tigris bal hátsó lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ében tigris karmai majdnem eltalálnak! Az ében tigris feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az ében tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13653 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1790, sebződés: 72, gyógyulás: 291, összesen: +219 ÉP}
(Továbbmész...) [233,111] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült elmeszonda lehet. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda testét. Kritikus ütés! (5 támadással 634 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted az elmeszonda testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Az elmeszonda csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-97 életerő). Véres nyál csordul ki az elmeszonda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9761 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 97, gyógyulás: 8, összesen: -89 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 441 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 886 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. Kritikus ütés! (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13344 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1815, sebződés: 499, gyógyulás: 136, összesen: -363 ÉP}
m 8 8 5 | mozogsz északra, északra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ököllel többször eltalálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc testét. (9 támadással 821 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-70 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14917 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2050, sebződés: 220, gyógyulás: 383, összesen: +163 ÉP}
(Továbbmész...) [233,109] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Látsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy púpos zsokarg!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg jobb vállát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg testét. (7 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Ököllel súrolod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 8454 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1138, sebződés: 37, gyógyulás: 199, összesen: +162 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő testét. Kritikus ütés! (7 támadással 895 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő testét. (2 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel meghorzsolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14942 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1936, sebződés: 0, gyógyulás: 130, összesen: +130 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 445 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan hadúr ősöreg testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr testét. (9 támadással 826 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan hadúr ősöreg testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Pengéjét vadul forgatva, a tleikan hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1744, sebződés: 229, gyógyulás: 8, összesen: -221 ÉP}
Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében tigris bal hátsó lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris nyakát. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris fejét. (5 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Az ében tigris karma a fejed mellett suhan el! Az ében tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris bal hátsó lábát. (2 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ököllel csak érinted az ében tigris jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival az ében tigris megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az ében tigris állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mihlanil érme. 13653 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1677, sebződés: 79, gyógyulás: 301, összesen: +222 ÉP}
(Továbbmész...) [232,110] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pikkelyes ptog. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 873 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Feléd sújt a pikkelyes ptog a farkával, de elhibázta! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog fejét. (2 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel súrolod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pikkelyes ptog farkával melletted a levegőbe suhint. A pikkelyes ptog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12292 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1653, sebződés: 39, gyógyulás: 38, összesen: -1 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kf 1158 531 956 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 531. tárggyal a 956. tárgyat |
szk 471 488 | keresed a 471. szörnyet a 488. szörnyet |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 5 59 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
KESELYŰMIRIGY (941. TÁRGY) Az iménti keselyű leölése után valamilyen éles szerszámmal magadévá tehetsz a szörnyből egy darabot. A hasát felmetszve feltáruló mirigyek már zárt állapotban is bűzösek, hát még ha két ujjaddal megnyomva őket kinyomod a keselyű belső szervének tartalmát. Hogy mire használhatod, azt még nem tudhatod, de egy jó tanács: ne étkezés után kísérletezz vele! |
TISSIAN SÁMÁNÚR (501. SZÖRNY) Évezredekkel ezelőtt, amikor még bo'adhun barbárok lakták a jelenleg lakatlan vidéket, hierarchikus közösségeik élén a varázstudó sámánok álltak. Szükség is volt rájuk, hiszen a rakshallion papok és a nagyon erős kyorgok ellen vívott háborúban a mágia volt az egyetlen dolog, amiben bízhattak. Tissian is egy volt a bo'adhun sámánok közül, de a mendemondák szerint történt valami, amely kiragadta őt a névtelenségből. Manapság már cáfolják, hogy bármiféle valóságtartalma lehetett az akkoriban szárnyra kapott híreknek: Tissian legyőzött egy triklem drakoldert. A sámánúr a kolosszussal vívott küzdelemben távozott az élők sorából, de a felszabaduló mágikus energia visszarángatta őt a nemlétből. Azóta is élőholt szellemként bolyong Ghallán, és a bo'adhun nép egyesítésén munkálkodik. |
RAIA PALLOSA (426. TÁRGY) Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges. |
Erő: | 73 (99) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 74 (92) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 63 (78) | Védekezés: | 129 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/42 év |
Egészség: | 71 (93) | Életpont: | 1625/2574 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (102) | Varázspont: | 3439/1961 | Pénz: | 5041 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 77/0 | Pszi pont: | 343/193 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 49/66 (+14%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | *28/100 | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 35/38 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/99 | 2. nyomkövetés: | 115/19 (+37%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 28/60 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 33/92 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/74 |
7. gyógyítás: | 81/71 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 30/90 (-2500%) |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 161/48 (+1134%) | 12. taumaturgia: | 133/87 (+1031%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 23/80 | 15. harcművészetek: | 52/12 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 35/38 (+200%) | 18. pszi: | *32/100 |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/55 (+200%) | 21. vitalitás: | 8/97 |
22. bányászat: | 37/2 | 23. úszás: | 10/84 | 24. csapatmunka: | 2/64 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 9999 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), tesh alligátor (#353), manaelementál (#290) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) | áldomás III (#217) |
Pörhemór köre (#205) (172,6,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) | láth. észlelése (#78) |
villámmágia (#227) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | az elme fölénye (#116) |
varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) | méregsemlegesítés (#14) |
planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | puha ütés (#60) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
puha ütés (#60) | >> | Folrang (#331) | éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 0) |
3.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
Helyezésed a III. Harcosok Ligájában: 2. hely a Sötét Föld Aréna csoportban. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | arany papi karkötő (#309) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fáklya (#36) | 3 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kerek kő (#19) | |||
149 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | Techiulan amulettje (#499) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | sallank karom (#128) | |||
15 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
567 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | bo'adhun idol (#745) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | Harcosok Könyve (#719) | 14 | madártoll (#112) | 1 | mihlanil érme (#764) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
3 | xirnox szív (#213) |