48. forduló, 50. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 14. 10h:44'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,59] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. KP: h 313 0 0 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 203.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

h 248 5 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-55 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-65 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-59 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-58 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [20 pontot használtál fel, van még 183.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +237 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 183.]

fgy 60 25 felt. gyógyítás 60 25
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy bíbor szulfagor

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy emberevő.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az emberevő testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Találsz nála 1 pszi követ. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy alpesi tehén támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy emberevő.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az emberevő jobb karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő bal karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 vízionár szemet. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy fémbontó szójer támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy alpesi tehén.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén bal vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy goldugar támad rád.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a goldugar csáprágóját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy csontlepke.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a csontlepke színes szárnyát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 holdbőrt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy emberevő.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az emberevő nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy csontlepke támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a csontlepke bal szárnyát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 angyalok gyűrűjét. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 178.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 170.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 8 mozogsz északra
[76,58] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szeppent rákfatty nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra támadsz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem jobb karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a smaragdgólem nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 217 életpontot vesztettél. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 262, gyógyulás: 0, összesen: -262 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+28 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+27 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+28 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 323 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [111 pontot használtál fel, van még 59.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 51.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy északi aurach!

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 674 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy gyilkos tetű támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz nála 2 quwarg tojást. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy rőtmanó támad rád.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a rőtmanó bal karját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A rőtmanó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy dombi yeti.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a dombi yeti nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Találsz nála 8 vashegyű nyilat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy szeppent rákfatty támad rád.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+29 életerő.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 14 életpontot vesztettél. Trákin csákányával megcsapod az északi aurach jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Találsz nála 3 tolmokov-koktélt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába?
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+30 életerő.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy mélységi grittang!

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy trappoló dinymák támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz nála 19 aranyat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach farkát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy mélységi grittang.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 karbin plazmát. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [55 pontot használtál fel, van még -4.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +114 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még -4.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

be 669 bemész a 669. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -5.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 28, 17.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia híve vagy. Ez a 49. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 183 cm
IQ: 20 (23) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 16 (21) Védekezés: 20 Menekülés: 35 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 25 (30) Életpont: 435/435 Jellem: jó (29) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (25) Varázspont: 224/0 Pénz: 1704 arany Kép. pont: 7
Pszi pont: 41/26
Eddig összesen 664 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 473 TP-t kaptál. Jelenleg 250 161 TP-d van. A következő szinthez még 9 839 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, élőholt quwarg, kardszárnyú pocok. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5030 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 19 ütőfegyverek: 16 (+1)
lőfegyverek: 19 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 31 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 6
10. versengés: 2 11. zene: 2 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 5 (+1) 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 5
16. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 53, 192.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 407, az összesen kapott pontszám: 54340. (összesen ölhető: 960 )

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 3 kerek kő (#19)
29 nyílvessző (#108) 3 pszi kő (#248) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 angyalok gyűrűje (#529) 1 holdbőr (#1236) 1 karbin plazma (#199)
1 kreiton esszencia (#892) 2 ősi rúna (#2520) 2 quwarg tojás (#360)
3 rákfatty váladék (#333) 1 rézdarab (#70) 3 tolmokov-koktél (#351)
8 vashegyű nyíl (#176) 4 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77
57
58
59
60
(76,58) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), Dornodon oltár, smaragdgólem (#417), északi aurach (#350), gyilkos tetű (#116), rőtmanó (#55), dombi yeti (#366), mélységi grittang (#103), trappoló dinymák (#118)
(76,59) bíbor szulfagor (#358), emberevő (#119), alpesi tehén (#91), fémbontó szójer (#150), goldugar (#65), csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek