Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 27. 15h:04' EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 1148. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
bb 56 100 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (100 darabot) |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök bal vállát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-4 pszi pont.) Varkaudar szablyával végigvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 41 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,101] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász varkaudar lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [103,102] Fák, mindenütt csak fák. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Poomr Ko. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Poomr Ko testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Poomr Ko jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Poomr Ko sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a Poomr Ko ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Poomr Ko jobb karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Poomr Ko sima, kék bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Poomr Ko megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A Poomr Ko összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar szimbólum. 2 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 51 életpontot sebeztél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi őrsáncot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz hűségérmét. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hayamu Oyabura előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy piromenyét. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a piromenyét fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [101,101] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jo-Lee a Mágus lábát masszírozza. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy élőholt mirg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (4 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a halálhozó testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a halálhozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 16 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
bb 500 305 979 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (305 darabot) |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 59 | keresed az 59. szörnyet |
hu 322 182 123 | hulladék: 322 182 123 |
hu 157 | hulladék: 157 |
f 654 | kísérletezel a 654. tárggyal |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY) Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 15 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (23) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 14 (22) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 439/265 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 26 (36) | Varázspont: | 290/41 | Pénz: | 26901 arany | Kép. pont: | 8 |
Pszi pont: | 12/-2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 16 | dobófegyverek: | 11 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
102,101 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 10 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 8 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 5 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 4 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 19 (+1) | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 2 |
13. harcművészetek: | 2 | 14. zene: | 7 | 15. szörnyismeret: | 5 |
16. pszi: | 2 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 1 | 20. főzés: | 3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
77 | arany (#50) | 6 | drótszőr (#37) | 50 | mákrózsa virág (#56) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | bumeráng (#249) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 2 | pirkit (#153) | |||
2 | rézsisak (#72) | 1 | rövid íj (#107) | 3 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | varkaudar szimbólum (#1528) | 9 | víz (#27) |
100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|