Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 10. 9h:18' EZ A 113. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 114. játékheted kezdete: máj. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1142 SZÁMLA : XXXX |
vi 3 3 30 | viselkedésed: 3 3 30 |
t 73 | támadod a 73. szörnyet |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a garokk fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a garokk fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 138 2 | elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot) |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,27] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,27] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Borzas Ámlin orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. Magad mögé lököd a pitiáner északi aurach trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes trappoló dinymák trófeát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 119.]
im | imádkozol |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod az emberevő bal vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal teljesen átszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [75,29] A hegyvidéket síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [76,29] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Találsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ork sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán jobb vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált emberevő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a mérges nyukmár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
szk 89 | keresed a 89. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY) A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik. |
TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY) A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
FELTÉTELES MÁSZÁS A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit). |
Erő: | 16 (19) | Szint: | 11 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 154/120 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 74/32 | Pénz: | 296 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 8/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14/56 (+15%) | szúrófegyverek: | 10/24 (+29%) | vágófegyverek: | 1/9 |
ütőfegyverek: | 2/66 | lőfegyverek: | 10/60 | dobófegyverek: | 8/73 (+42%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) << obszidián penge (#2082) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
76,72 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/71 (+135%) | 2. nyomkövetés: | 14/76 (+29%) | 3. mászás: | 3/7 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 5/32 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 2/27 | 6. gyógyítás: | 12/19 |
7. titkosírás: | 1/77 | 8. felderítés: | 2/3 | 9. szörnyidomítás: | 1/70 |
10. teológia: | 2/11 (+3%) | 11. taumaturgia: | 6/29 | 12. harcművészetek: | 7/0 |
13. szörnyismeret: | 2/97 (+20%) | 14. zárnyitás: | 1/89 | 15. vadászat: | 3/85 |
16. bányászat: | 7/51 (+45%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
félelem-járó (#56), manifesztátor (#124), vízionár (#66), élőholt mágus (#175), óriás csontváz (#176), ragyás burástya (#111), süvítő rája (#113), bibircsók-óriás (#120), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 33, 34, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 29 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 573 TU szükséges.) |
Összsúly: 53.21 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | sünmedve tüske (#14) | 2 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | gyenge méreg (#26) | 4 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
6 | madártoll (#112) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | |||
6 | tinta (#101) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|