488. forduló, 490. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 10. 15h:03'
EZ A 543. JÁTÉKHETED, 489. FORDULÓD
544. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [235,81] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+887 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+174 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 722.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 720.]

* 2. KP: elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 718.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 716.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 711.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 710.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 704.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 698.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 696.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 694.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 692.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 233% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 692.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 591 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 682.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 677.]

* 10. KP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 674.]

kre 124 1221 6 kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 672.]

v 6 999 40 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 667.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 637.]

hu 297 750 354 hulladék: 297 750 354
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz türkiz karikát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz degradátor váladékot. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

hu 465 619 1074 hulladék: 465 619 1074
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril sisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lélekesszenciát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lidércesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 607.]

v 96 185 62 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(235,81) aranyfecske (#283)

[185,62] Lakott területre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-37 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Összeakadsz Rek Weasellel. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy ogre övet, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Arsa trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított homokféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Árny Vadásszal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Tharr eljövendő papja. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku vadászinget és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy kultúrmasztodon trófea, egy ongóliant trófea és egy Ek'Hor trófea díszíti. Jobb kezében egy csontpozdorját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Lord Kis Sevel. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy beholderfej medált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy natharion gömböt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Techiulan trófea, egy kyorg álomherceg trófea és egy kreiton jótündér trófea teszi egyedivé. Lőfegyvere egy csontzúzó diszkosz. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz A Tűzhajúval. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy örökkév. igazgyöngét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy lélekelementál trófea és egy méregféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 597.]

hh 1096 1096 504 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 504. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Mauri Arskane egy nem túl szerencsés döntés következményeként megtámadott egy Shengorothot. Nagy szerencséjére ő diadalmaskodott az életre, halálra menő harcban." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 593.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 vas dobónyilat. Biztos, hogy neked szánta a kút. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 589.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: degradátor váladék (185,60)-> (6 ap), kvazár kard (185,60)-> (140 ap), lélekesszencia (185,60)-> (540 ap), lidércesszencia (185,60)-> (7 ap), mithril sisak (185,60)-> (290 ap), türkiz karika (186,61)-> (50 ap), összesen 1033 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 583.]

hh 1096 1096 522 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 522. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, a lángcsóvát ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói tűz alapú varázslatok egyike." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 579.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Beren Peredhil hátasállata jelenleg egy pikkelyes ptog." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 575.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 574.]

hh 1096 1096 522 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 522. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Bizonyára nem véletlen, hogy a felderítők hátizsákjában mindig ott lapul egy Bufa páncélja." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 570.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 13 madártoll többletet jelez. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 13 arany, -2 ÉP] Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 566.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 565.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[235,81] Kisebb hegyek emelkednek itt. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő).

(Továbbmész...) [234,82] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy tündöklő griff közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 611 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a tündöklő griff testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a tündöklő griff bal lábát. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a tündöklő griff csillogó szárnyát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A tündöklő griff hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a tündöklő griff fejét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a tündöklő griff nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8891 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1630, sebződés: 487, gyógyulás: 362, összesen: -125 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-36 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+480 életerő.)

(Továbbmész...) [233,83] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy tüskés totemblarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 596 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nehezéket hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg tüskéjét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a tüskés totemblarg testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Képtelen vagy védeni a tüskés totemblarg minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. (ld. enc.) 8372 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 340, gyógyulás: 101, összesen: -239 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-41 életerő). [83 pontot használtál fel, van még 482.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[233,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy harcos hárpia került az utadba. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 639 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a harcos hárpia testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A harcos hárpia hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP] 9802 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1758, sebződés: 709, gyógyulás: 404, összesen: -305 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+585 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő).

(Továbbmész...) [232,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 10, gyógyulás: 60, összesen: +50 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét gnóm!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 7, gyógyulás: 26, összesen: +19 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 ezüst kulcsot. [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-32 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [231,84] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). [95 pontot használtál fel, van még 387.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[230,85] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy raaba-fát. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő).

(Továbbmész...) [229,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében tigris lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 658 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja az ében tigris jobb első lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében tigris testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd az ében tigris fejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9190 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1353, sebződés: 348, gyógyulás: 112, összesen: -236 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés totemblarg közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nehezéket hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 8331 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 271, gyógyulás: 201, összesen: -70 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő).

(Továbbmész...) [229,87] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+453 életerő.) [67 pontot használtál fel, van még 320.]

m 4 mozogsz délre
[229,88] A síkság után kisebb hegyek következnek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 303.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

v 198 164 55 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(229,86) ében tigrisek (#488), tüskés totemblarg (#482)
(229,87) Elenios oltár
(229,88) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely
(230,85) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(232,84) márványtorony (#175), 49. jellempróba, ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)
(233,83) tüskés totemblargok (#482), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393)
(233,84) harcos hárpia (#485), Chara-din monolitja (#534)
(234,82) Dornodon oltár, érclelőhely, tündöklő griff (#466)
(235,81) aranyfecske (#283), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Fairlight oltár, érclelőhely

[164,55] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Arany Macska lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét.

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-36 életerő).
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 79 40 44 mozogsz 79 40 44
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 20 17 16 mozogsz 20 17 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 15 20 3 mozogsz 15 20 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 21 6 9 mozogsz 21 6 9
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 1. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 293.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 293.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 665 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 283.]

* 5. BP: energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 343 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 253.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.]

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 10 TVP-t kell elköltened.]

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 19, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 661 pontot. A következő körben tehát 861 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY)
A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpáncélján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak, végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged.

KITINTÜSKE (879. TÁRGY)
Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul.

HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY)
A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért.

ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY)
Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 489. fordulód.

Erő: 62 (68) Szint: 44 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 61 (70) Támadás: 68 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 51 (56) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 44/55 év
Egészség: 50 (51) Életpont: 756/609 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 61 (72) Varázspont: 2209/1378 Pénz: 20619 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 413/395 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 96
Eddig összesen 5360 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45829 TP-t kaptál. Jelenleg 11901267 TP-d van. A következő szinthez még 698733 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, drótszőrű mópat, bosszantó apróság. A 480. fordulódban 81843 arany került a bankszámládra. 82661 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 40
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 32

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 2. nyomkövetés: 128 3. lopás: 3
4. mászás: 25 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 200 (+1) 8. titkosírás: 17 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 79 12. taumaturgia: 160
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 23 15. zene: 12
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: * 48 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. bányászat: 41 21. úszás: 14
22. csapatmunka: 2

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 3 degradátor váladék (#354) 1 jégszilánk (#1128)
1 kvazár kard (#297) 12 lélekesszencia (#619) 1 lidércesszencia (#1074)
1 mithril sisak (#465) 6 rókafarok (#124) 2 szögletes kő (#17)
2 tudás gyöngye (#522) 1 tükör (#43) 1 türkiz karika (#750)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1338 arany (#50) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 ében toboz (#578)
2 kaja (#2) 2 kitintüske (#879) 3 spiritusz (#170)
6 vámpírfog (#1221) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(164,55) a 80. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek