487. forduló, 489. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 10. 12h:04'
EZ A 490. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD
491. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,107] koordinátán. Fantasztikus volt a pihenés a kényelmes fogadószobában. Amikor lenéztél a söntésbe, igyekeztél odafigyelni a hírekre. Sikerrel, megtudtad, hogy: Qvill, Shaddar és Gatin közelében nagy mennyiségű aranykincs van elásva (harmadik szemet ismerők előnyben!).
A kocsmában összeakadtál egy fekete, rövid hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfival. Bőre bronzként csillog. Hoppá, hiszen ez Bullion Gotfried! Ahogy dumcsiztok, tekinteted a pultra rakott dobókockákra téved. Indítványozod partnerednek, hogy játsszatok egyet. Megvizsgáljátok a kockákat, hogy nem ólmozottak-e, majd kirakjátok a tétet, és játszani kezdtek. Szokásos szerencséd melléd szegődik, de ellenfeled sem hiányolhatja a sajátját. Közel egyórás csata során sem tudjátok elnyerni egymás pénzét. Végül egy kis szerény plusszal, 2 arannyal távozol (ebből egyet a csaposnak adsz).
Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+4 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+390 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+278 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+102 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 719. hetének nyerőszámai: 3, 7, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 719.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 717.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 715.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 713.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 711.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 706.]

* 8. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 702.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 700.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 690.]

le 722 leveszed/lerakod a 722. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 690.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 690.]

ek 7 16 5 t. energia kisütése: 7 16 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 szörnyismeret.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 690.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 690.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Odabent sötét honol. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 685.]

lm 5 26 39 mozogsz 5 26 39
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt ősmágus. Fegyvere egy bot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 501 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt ősmágus jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fényhozóval párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus bal lábát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Az élőholt ősmágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elhajolsz az élőholt ősmágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9568 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve puha ütés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve méregfelhő. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 4 varázskő és 1 manakristály. Felpakolsz. Csak most van időd körülnézni, miután megölted a nekromancia eme ocsmány megnyilvánulását. A terem közepén egy pulzáló energiagömböt veszel észre, biztosan ez az elmutálódott szörnyek keletkezésének oka! Meg kell akadályoznod, hogy ilyen teremtmények keletkezzenek a jövőben. Minden energiádat összeszedve, porrá rombolod eme ocsmányságot.
[66 pontot használtál fel, van még 619.]

lm 26 39 mozogsz 26 39
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve puha ütés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve méregfelhő. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével.
[22 pontot használtál fel, van még 597.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 592.]

ftv 43 985 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 985. kalandozót
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

ftv 29 986 felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 986. kalandozót
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

m 8 mozogsz északra
[186,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 585.]

ve 1281 1 megveszed az 1281. tárgyat 1
Vásároltál 1 teriád dobóhálót. 80 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 585.]

ve 221 1 megveszed a 221. tárgyat 1
Vásároltál 1 dobóhálót. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

ea 94 28 eladod a 94. tárgyat 28
Eladtál 28 bronzhegyű nyilat. 140 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

ee 131 397 152 eladod a 131. tárgyat a 397. tárgyat a 152. tárgyat
Eladtál 4 ubuk tüskét. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 zafír erőövet. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vasércet. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 585.]

ea 14 17 eladod a 14. tárgyat 17
Eladtál 17 sünmedve tüskét. 17 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

m 2 mozogsz keletre
[187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 18150 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 578.]

im 0 5 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+120 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 548.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+32 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 518.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 488.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 458.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 428.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Dudálni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+37 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 388.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Legutóbbi kalandjaid okán, komor a hangulatod, így ma igen borongós történetet adsz elő. Előszeded emlékeidből a legszörnyűbb élőholtakat, amelyeket csak ismersz, és sorra megjeleníted azokat. A gyengébb idegzetű anyókák már az első néhány mozgó tetem láttán elalélnak, és a keményebb fából faragott háziasszonyok is csak nehezen tartanak ki a legvégéig. Persze mindig akadnak fiatalok, akik a legvadabb képsorokat is végigizgulják. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (146 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 368.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,107] Még mindig a városban vagy.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni. Van itt egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 361.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [3120 tapasztalati pontot kaptál.] - Megfejtetted a csatornák rejtélyét? - fogad lelkendezve az írnok. Persze te mesélsz az élményeidről, a megmaradt kristály említése nélkül. Az írnok boldogan jegyzetel, majd szólít egy mágustanoncot, aki távozik a jegyzeteivel. Kis várakozás után egy másik tanonc érkezik, és átad egy tekercset az írnoknak.
- Amíg a csatornákban jártál, sikerült a mágusainknak elvégezniük a lokalizáló varázslatot. Persze az eredményt az én orromra sem akarták kötni. Valamilyen megfejtés varázslatot emlegettek, de nekem fogalmam sincs, miről lehet szó. Az írást csak olyannak adhatom oda, aki rendelkezik ezen varázslattal. - te azonnal biztosítod róla, hogy ismereteid korlátjait el sem tudja képzelni. Persze ő hitetlenkedik, és kitessékel, hogy szerezd meg először a varázslatot, és utána hisz neked. Bosszankodva hagyod magára. [A legközelebbi látogatáskor ismerd a megfejtés varázslatot és legyen nálad a komponense.] Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 356.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[188,106] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 165 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 2 mocsári penke. 2415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívői építették. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).

(Továbbmész...) [188,105] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 201 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és egy téfea-agy. 2415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (643. épület.).

(Továbbmész...) [187,105] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 6 arany és 2 vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 147 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. Fényhozóval megpöccinted a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 49 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 384, gyógyulás: 0, összesen: -384 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Illúziósárkány, 2 Garokk, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 2 Illúziósárkány, 3 Garokk. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Illúziósárkány, 1 Tisztítótűz, 1 Kaszabolósáska, 1 Déja vu. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Garokk, 2 Tisztítótűz, 1 Mákrózsa főzet. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Garokk, 2 Tisztítótűz. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 2 Vérfürdető magszim, 1 Illúziósárkány, 1 Tisztítótűz, 1 Ellenvarázslat. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Illúziósárkány, 1 Aranyeső, 1 Influenza, 1 Illúziópalota. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Illúziósárkány, 1 Mákrózsa főzet, 1 Szerencsejáték. Ez terc! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 2 Déja vu, 1 Sötét halál, 1 Piromenyét, 1 Garokk. Ez csak egy pár! Nyertél. 998 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 79 aranyát. Kártyapartnered még mindig hitetlenkedve az aranykupac mellé rak egy aranytermő erszényt. Zsebre vágod jogos nyereményed, majd búcsút intesz az árnymanónak.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (225 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a csontváz hadúr agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad. Egy pillanat alatt inába száll bátorságod, és szégyenkezve elfutsz a szörny elől. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt.
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+200 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (635. épület.). [91 pontot használtál fel, van még 265.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[186,105] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 2 púderkő. 2415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni. Teleeszed magad. (-3 kaja.) Van itt egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.).

(Továbbmész...) [186,104] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és 2 fekete gyöngy. 2415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy megközelíted a füstös lebujt, már az első pillanatban feltűnik neked a csodaművesek egyik felhajtója. Egy átlagos külsejű, kisnemes csemetének van öltözve, de téged nem verhet át! Az unott ábrázat mögött ugyanis egy jól képzett tolvaj lapul, aki leplezetlen érdeklődéssel vizslatja az erre járó kalandozókat, köztük téged is. Talán kerese valakit, vagy valakiket. A kíváncsiságod közelebb hajt hozzá, és megszólítod. Hamar kiderül, hogy megérzésed ma sem csalt meg. A fickó, bár a bizalmatlanságát meg sem próbálja véka alá rejteni, néhány mondatban vázolja a megoldásra váró problémát.
- Ügyes, mindenre elszánt kalandorokra van szükségem. Egy legalább négyfős csapatra - mondja minden kertelés nélkül, és közben szinte nem is mozog a szája. - Ha ismersz ilyen személyeket (s közben jelentőségteljesen a szemedbe néz... Brrr! Mintha egyenest a vesédig látna!), összetoborozhatnál nekem egy ilyen kompániát. A munka igen sürgős, és felettébb bizalmas jellegű. Ezt talán nem is kell hangsúlyoznom! (...és ismét az a szúrós tekintet! Borsódzik tőle a hátad!) - Találkozzunk a vegyesbolt mögötti sikátorban, egy fertályórával a delelő előtt! Ne késsetek! Jah, igen, még valami: Aki nem konyít a "mesterséghez", jobb ha nem is jön el. Pancser kezdőkkel nem foglalkozunk - azzal anélkül, hogy elköszönne, faképnél hagy. Most már tehát biztos, hogy a helyi tolvajcéh felhajtója volt, és az is biztos, hogy "mesterség" alatt a lopás kétes előjelű "művészetét" értette. De vajon miféle munkára kereshet a tolvajcéh tolvajokat, amit a saját legényeivel nem tud elvégeztetni - tűnődsz, miközben folytatod az utadat. (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) Van itt egy füstös lebuj (716. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 251.]

v 181 185 62 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(186,104) őrült varázsló (#255), füstös lebuj (#716), 34. többszemélyes kaland
(186,105) őrült varázsló (#255), szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), Sheran oltár
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(186,107) fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata, élőholt ősmágus (#179)
(187,105) részeg kalandozó (#187), olimpiai aréna (#635), halálhozó (#419)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(188,105) fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár, őrült varázsló (#255)
(188,106) őrült varázsló (#255), kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689)

[185,62] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)
Összeakadsz egy kopasz, zöld szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy ogre övet, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Arsa trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd homokféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Találkozol egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr eljövendő papja. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku vadászinget és egy smaragd védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy ongóliant trófea és egy Ek'Hor trófea színesíti. Jobb kezében egy csontpozdorját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
Összeakadsz Lord Kis Sevel. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy beholderfej medált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy natharion gömböt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Techiulan trófea, egy kyorg álomherceg trófea és egy kreiton jótündér trófea díszíti. Lőfegyvere egy csontzúzó diszkosz. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 241.]

tk 12 2938 9167 többszemélyes kaland 12 2938 9167
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Árny Vadász. Amint ideér Hajnalcsillag, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Dudálni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+24 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "A tapasztalat azt mutatja, az Ekhnagorhut zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig pirkit üti gyilkosának markát." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 197.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Innen nyugatra 177, északra 177 mérföldre van egy szopógödör. Ősi titkok vesztek ott homályba, melyek felderítésre várnak." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 193.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Töprengj, kalandor! Töprengj! Rá fogsz jönni, a mihlanil dobótőr elkészítéséhez mi is kell!" Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 189.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a villámmágiát. Ez egy a varázslói villám alapú varázslatok közül." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 185.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+2 pszi pont.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 181.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+2 pszi pont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 177.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 erő forduló végéig.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 173.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Pár pillanat múlva a harcművészetek vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 169.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Hogy miért ne fuss el a joviális m.szockó elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy szockó hólyag." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 165.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 vas dobónyíl többletet jelez. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 161.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Töprengj, kalandor! Töprengj! Rá fogsz jönni, a reflexélesítő elkészítéséhez mi is kell!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 157.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "A tapasztalat azt mutatja, a szánalmas pondrót zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig pondróvér üti gyilkosának markát." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 153.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Innen nyugatra 114, délre 27 mérföldre van egy grok-képződmény. Ősi titkok vesztek ott homályba, melyek felderítésre várnak." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 149.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Azért szeretik a kalandozók a ryuku sisakot, mert viselése egészséget növel." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 145.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "A statisztikák azt bizonyítják, hogy a legnagyobb varázslók előszeretettel tartanak Zu'lit koronáját maguknál." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 141.]

* 1. BP: VP elővétele: 47
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 12, 10.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 141 pontod maradt, ebből a következő körre 141 pontot vihetsz át. Kapsz még 660 pontot. A következő körben tehát 801 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg.

TERIÁD DOBÓHÁLÓ (1281. TÁRGY)
Miután legyőztél egy teriád vadászt, magadhoz veheted a nála talált tárgyakat. Mivel ezek a teremtmények zsákmányszerző körútjaik során nem sok dolgot hordanak maguknál, többnyire ez a tárgy egy-egy darab teriád dobóháló lesz. Az erős csomózású, a kötélnél erősebb anyagból készült, jókora felületű és borzasztóan nehéz dobóháló olyan, mintha az eddig ismert dobóháló pár mérettel nagyobb kivitelű nagytestvére lenne. A teriádok hosszú karjuknak és izmos felsőtestüknek köszönhetően könnyen az áldozatra vethetik ezt a hálót, de ezek ők, neked nem biztos, hogy menne. Talán némi kísérletezgetéssel lemérhetnéd ezirányú szakképzettséged.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 488. fordulód.

Erő: 50 (63) Szint: 31 Merészség: 9/5 Magasság: 170 cm
IQ: 53 (60) Támadás: 57 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 47 (61) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 47 (60) Életpont: 790/326 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 48 (61) Varázspont: 1174/563 Pénz: 2966 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 35/3 Pszi pont: 256/201 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 50
Eddig összesen 3237 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31431 TP-t kaptál. Jelenleg 3958218 TP-d van. A következő szinthez még 41782 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, lélekelementál, méregféreg. A 482. fordulódban 1110 arany került a bankszámládra. 1176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/20 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 20/58
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 34/42 (+2%) lőfegyverek: 29/16 (+2%)
dobófegyverek: 24/8 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/44 2. nyomkövetés: 82/84 3. mászás: 13/96
4. csapdakészítés: 23/49 5. csapdaészlelés: 11/23 6. gyógyítás: 103/28 (+23%)
7. titkosírás: 18/52 8. felderítés: 31/84 9. szörnyidomítás: 15/93
10. teológia: 63/72 (+24%) 11. taumaturgia: 64/44 (+7%) 12. szerencsejáték: 8/52 (+11%)
13. versengés: 22/2 (+15%) 14. harcművészetek: 6/81 (+14%) 15. zene: 87/63 (+92%)
16. szörnyismeret: 11/68 (+500%) 17. pszi: 29/7 (+3%) 18. zárnyitás: 12/98
19. vadászat: 45/50 20. bányászat: 39/75 21. úszás: 26/19
22. főzés: 10/97 23. csapatmunka: 2/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), törpe (#3) (csak egyszer), hamupók (#40) (csak egyszer), halálelementál (#279), noth szellem (#250), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
fémbontó szójer (#150), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164)
esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) varázsszem (#184)
óriáserő (#53) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
energiafolyam (#136) >> árnylord (#342) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) vakító fény (#43) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
energiatüskék (#29) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
26 bronzhegyű nyíl (#94) 12 kaja (#2) 12 pirkit (#153)
17 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69) 4 ubuk tüske (#131)
1 varányszem (#30) 8 víz (#27) 1 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
425 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 1 dobóháló (#221)
4 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135) 1 manakristály (#500)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 mocsári penke (#148) 2 púderkő (#119)
1 szöges bunkó (#8) 1 téfea-agy (#172) 1 teriád dobóháló (#1281)
4 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,62) csodák kútja (#1096), Lord Kis Se (3052. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.07.09. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek