487. forduló, 489. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 9. 9h:32'
EZ A 543. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD
544. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 29. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 sötét italt (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 5 elkarog szőrt (150 arany), 1 nagy vaskulcsot (49 arany). Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 angyalok kesztyűjét (felajánlva 1000 aranyért).
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+908 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+173 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 719. hetének nyerőszámai: 3, 7, 24. 5 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 671.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 2. KP: elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 660.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 660.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 660.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 659.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 653.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 651.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 647.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 645.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 643.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 643.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 641.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 229% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 636.]

* 10. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 633.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő rövid kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 628.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

kf 258 kézbeveszed/felveszed a 258. tárgyat
Előkészíted a nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

kre 124 1221 6 kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 596.]

lm 31 27 47 mozogsz 31 27 47
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [30. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [31. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve varázsvédelem II. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [30. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [28. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-10 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [25. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [27. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt mágus. Fegyvere egy bot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 603 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot, 1 norgat kulcsot, 1 varázskövet és 2 dizen kulcsot. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [25. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [21. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [2. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [45. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy autentikus vámpír! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 114, összesen: +114 ÉP}

Egy autentikus vámpírt pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nehezéket hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 116, összesen: +116 ÉP}

Egy autentikus vámpírt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 105 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Egy szubreális vámpír lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír jobb karját. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [46. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [47. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 fokhagyma, 1 koponya szimbólum [koponya szimbólum ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 1 deus ex machina, 3 tükör, 1 galachmit, 400 arany, 1 arany masszariasztó [arany masszariasztó ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 angyalok gyűrűje. Gyorsan kiüríted a ládát. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). [63 pontot használtál fel, van még 533.]

lm 48 20 17 mozogsz 48 20 17
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [46. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [48. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 gyémánt karperec [gyémánt karperec ládikóba-> (143,61)-> 120 arany, -2 ÉP], 5 fiatalság itala, 1 Tilnetor kardja és 2 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 16 15 20 mozogsz 16 15 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 3 21 6 mozogsz 3 21 6
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [46. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [45. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [4. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Egy kis szobába érkezel. [2. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [21. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[21 pontot használtál fel, van még 506.]

lm 9 22 23 mozogsz 9 22 23
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). [6 pontot használtál fel, van még 500.]

lm 24 25 mozogsz 24 25
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [24. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [25. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). [6 pontot használtál fel, van még 494.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 489.]

v 198 230 81 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(164,55) a 80. labirintus bejárata, élőholt mágus (#175), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223)

[230,81] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Fairlight szentélyét. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-48 életerő).
[-100 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 471.]

be 1179 bemész az 1179. épületbe
Besétálsz a különös levegőjű szentély belsejébe. Ez a hely tökéletes ahhoz, hogy istenedhez imádkozz! Letérdelsz, és hosszan könyörögsz áldásért. Nem eredménytelenül! (+251 életerő.) (+2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ideje menni, hogy terjeszthesd istened igéit a nagyvilágban. [30 pontot használtál fel, van még 441.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

m 6 mozogsz nyugatra
[229,81] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dübörgő bahrot került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 619 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a dübörgő bahrot vaskos lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a dübörgő bahrot nyakát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 83 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bahrot bőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 8794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 402, gyógyulás: 110, összesen: -292 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 427.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 397.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 367.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[229,80] Dombos terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rhiannon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő).

(Továbbmész...) [230,79] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Anram Salle előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tündöklő griff. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 626 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tündöklő griff bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tündöklő griff bal szárnyát. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a tündöklő griff jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A tündöklő griff hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a tündöklő griff jobb lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a tündöklő griff bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8823 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1595, sebződés: 472, gyógyulás: 338, összesen: -134 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+511 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).

(Továbbmész...) [231,78] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Tharr szentélyét. (ld. enc.) Furcsa érzéseid vannak, tudva, hogy megszentelt helyen jársz. (-4 szerencse kör végéig.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet!

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). [75 pontot használtál fel, van még 292.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[232,77] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Van egy erdő innen két napi járóföldnyi. Gyanúsan sok Sheran hívő jár arra az utóbbi időben! Hittársaim, Leah-követői, jobb lesz a körmükre néznünk! - Haláltáncos " Felfedeztél egy márványtornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kaqxar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 12, gyógyulás: 101, összesen: +89 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy óriáspók!

Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 2, gyógyulás: 24, összesen: +22 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranygyűrűt. [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy kopasz, ferde szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Dornodon félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy Batharak vállemezét, egy Batharak vértjét, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mászó-karperecet, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy törpe bakancsot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy bo'adhun lidérc trófea, egy Harmarghal trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kaqxar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: " Aki magába néz, nem hisz a szemének, aki magába néz, nem más csak egy féreg." Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [233,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Anram Salle, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs! (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 644 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szellemdarázs jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szellemdarázs testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a szellemdarázs testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szellemdarázs néhányszor tiszta erőből a jobb válladra vág a farkával. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7646 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1286, sebződés: 256, gyógyulás: 113, összesen: -143 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy sötét ülnök! (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 516 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét ülnök testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ülnök bal lábát. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a sötét ülnök testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A sötét ülnök fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig).
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 382, gyógyulás: 0, összesen: -382 ÉP}

Egy pillanat alatt felismered, hogy a szörny túl erős, úgyhogy rémült menekülésbe fogsz, és felmászol a leomlott oldalfalon. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt.
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+535 életerő.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Kronga hadúr trófea és egy kreiton lich trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yiel-Yian. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [234,78] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [140 pontot használtál fel, van még 152.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[233,79] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő káoszszellem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 659 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a káoszszellem testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (62 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 241, gyógyulás: 208, összesen: -33 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [234,80] Továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő).

(Továbbmész...) [235,81] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). [35 pontot használtál fel, van még 117.]

* 1. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 112.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 107.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 102.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 595 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A varázslat kudarcot vallott. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 92.]

* 5. BP: energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 349 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 52.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 7, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 52 pontod maradt, ebből a következő körre 52 pontot vihetsz át. Kapsz még 660 pontot. A következő körben tehát 712 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával.

FAIRLIGHT SZENTÉLYE (1179. TEREPTÁRGY)
Nem messze két hatalmas kőtömböt pillantasz meg, arany hieroglifákkal a felületükön. Elég furcsa látványt nyújt itt, a semmi közepén. De miután pislantasz egyet, megbizonyosodhatsz róla, hogy még mindig itt van, nem csak a képzeleted játszott veled furákat. A környék szent hely, Fairlight áldásával kísérve. A kövekhez közelebb a BE 1179 paranccsal léphetsz 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Pénz istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.]

DÜBÖRGŐ BAHROT (479. SZÖRNY)
A bahrotok réges-régen még csordákban járó békés növényevők voltak. Robosztus méreteik, félelmes vigyorba torzuló arckifejezésük nem csoda, hogy felkeltette a bo'adhun sámánok érdeklődését: mi volna, ha ezeket az állatokat felhasználnák a saját céljaikra. Mágikus béklyót bocsátottak rájuk, majd táboraik őrzésére kényszerítették őket. Ahhoz azonban, hogy ebben eredményesebbnek mutatkozhassanak, agresszív tulajdonságokkal kellett őket felszerelni, a bahrotok jelleme lassacskán teljesen átalakult. Húsevővé váltak, miközben megtanulták, hogyan kell vaskos lábaikat és két hosszú agyarukat az áldozat leterítésére használniuk. Teremtőik (a bo'adhun sámánok) antimágikus aurát vontak köréjük, valószínűleg azzal a céllal, hogy egyszer majd Roealoth ellen is csatarendbe állítják őket. Erre már nem került sor, a birodalmak letűntével a bahrotok elvesztették gazdáikat, de a tőlük kapott tulajdonságokat nem. Leszármazottjaik azóta is a bo'adhun síkságokon élnek, de az, hogy valakinek engedelmeskedniük kellett, már a múlté.

TÜNDÖKLŐ GRIFF (466. SZÖRNY)
Ha a bo'adhun birodalom magasabban fekvő tájain jársz, és a fejed fölött megcsillan valamin egy kósza napsugár, ráadásul olyan szerencsétlenül, hogy a fény teljesen elvakít, kilencvenkilenc százalék, hogy az nem a véletlen műve. Sokkal valószínűbb, hogy egy tündöklő griff szemelt ki a következő áldozatának. Testének minden pontját tükörfényes tollak fedik, melyeket képes tudatosan úgy borzolni, hogy az arról visszaverődő fény jelentősen csökkentse az ellenfél esélyeit. Hosszú csőrével a legkeményebb páncélt is képes tönkretenni, és kihámozni a benne rejlő potenciális eledelt. Páncélszerű tollazatáról a vágófegyverek támadása ártatlanul visszapattan.

THARR SZENTÉLYE (1178. TEREPTÁRGY)
Ott egy barlang abban a nem messzi hegyoldalban! A két egymásra fektetett kard a bejárat felett egyértelműen uralkodik róla, hogy miféle hely ez: Tharr egyik eldugott szentélye. Világosság szűrődik ki bentről, de ahhoz, hogy többet is láthass, bizony közelebb kell menned. A szentélybe a BE 1178 paranccsal léphetsz be 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Harc istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.]

ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY)
Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül.

SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY)
Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni.

SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY)
A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak.

KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY)
Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 488. fordulód.

Erő: 61 (67) Szint: 44 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 61 (70) Támadás: 64 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 51 (56) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 44/55 év
Egészség: 49 (50) Életpont: 756/495 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 61 (72) Varázspont: 2209/1322 Pénz: 19281 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 413/307 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 93
Eddig összesen 5351 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33574 TP-t kaptál. Jelenleg 11855438 TP-d van. A következő szinthez még 744562 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, drótszőrű mópat, bosszantó apróság. A 480. fordulódban 81843 arany került a bankszámládra. 82661 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 40
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 32

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 2. nyomkövetés: 128 (+1) 3. lopás: 3
4. mászás: 25 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 9 (-2)
7. gyógyítás: 199 8. titkosírás: 17 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 79 12. taumaturgia: 160
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 23 15. zene: 12
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 48 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. bányászat: 41 21. úszás: 14
22. csapatmunka: 2

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 jégszilánk (#1128) 1 kerek kő (#19)
1 kholden kulcs (#470) 1 nehezék (#258) 6 rókafarok (#124)
1 rövid kard (#171) 2 szögletes kő (#17) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1078 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1 bot (#4)
1 deus ex machina (#1) 1 dizen kulcs (#472) 1 ében toboz (#578)
5 fiatalság itala (#473) 3 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310)
14 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 1 norgat kulcs (#471)
10 pirkit (#153) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tilnetor kardja (#474)
2 tudás gyöngye (#522) 8 tükör (#43) 6 vámpírfog (#1221)
1 varázskő (#305) 7 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(229,80) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Fairlight oltár, 25. jellempróba, művészi porolit (#720)
(229,81) Fairlight oltár, dübörgő bahrotok (#479)
(230,79) művészi porolit (#720), érclelőhely, tündöklő griffek (#466)
(230,81) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Fairlight szentélye (#1179), Fairlight oltár, 45. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(231,78) Tharr szentélye (#1178), Tharr oltár, érclelőhely
(232,77) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Elenios oltár, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303), Kaqxar (2788. kalandozó)
(233,77) ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, 47. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szellemdarázs (#481), sötét ülnök (#508), Yiel-Yian (3725. kalandozó)
(233,79) káoszszellemek (#472), Sheran oltár, érclelőhely
(234,78) 28. jellempróba, Sheran oltár
(234,80) Raia oltár, érclelőhely
(235,81) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Fairlight oltár, érclelőhely, aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek