Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 9. 9h:32' EZ A 543. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD 544. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 10. KP: | alakváltás 13 |
v 22 171 | elmormolod a 22. varázslatot |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kf 258 | kézbeveszed/felveszed a 258. tárgyat |
kre 124 1221 6 | kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
lm 31 27 47 | mozogsz 31 27 47 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 603 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 114, összesen: +114 ÉP}
Nehezéket hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 116, összesen: +116 ÉP}
Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 105 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír jobb karját. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
lm 48 20 17 | mozogsz 48 20 17 |
lm 16 15 20 | mozogsz 16 15 20 |
lm 3 21 6 | mozogsz 3 21 6 |
lm 9 22 23 | mozogsz 9 22 23 |
lm 24 25 | mozogsz 24 25 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 230 81 | elmormolod a 198. varázslatot |
[230,81] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Fairlight szentélyét. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
be 1179 | bemész az 1179. épületbe |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 619 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a dübörgő bahrot vaskos lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a dübörgő bahrot nyakát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a dübörgő bahrot agyarával. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 83 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bahrot bőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 8794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 402, gyógyulás: 110, összesen: -292 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [230,79] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Anram Salle előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tündöklő griff. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 626 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tündöklő griff bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tündöklő griff bal szárnyát. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a tündöklő griff jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A tündöklő griff hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted a tündöklő griff jobb lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a tündöklő griff bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A tündöklő griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8823 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1595, sebződés: 472, gyógyulás: 338, összesen: -134 ÉP}
(Továbbmész...) [231,78] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A Teriadan-hegység lankáinál jársz. Még a bo'adhun barbárok adták neki ezt a nevet, az itt élő káoszszellemek uráról nevezve el. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Tharr szentélyét. (ld. enc.) Furcsa érzéseid vannak, tudva, hogy megszentelt helyen jársz. (-4 szerencse kör végéig.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet!
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 12, gyógyulás: 101, összesen: +89 ÉP}
Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 2, gyógyulás: 24, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [233,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 644 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szellemdarázs jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szellemdarázs testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a szellemdarázs testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szellemdarázs néhányszor tiszta erőből a jobb válladra vág a farkával. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7646 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1286, sebződés: 256, gyógyulás: 113, összesen: -143 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 516 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét ülnök testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a sötét ülnök bal lábát. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a sötét ülnök testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A sötét ülnök fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig).
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 382, gyógyulás: 0, összesen: -382 ÉP}
(Továbbmész...) [234,78] A bozótost ritka erdő váltja fel.
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 659 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a káoszszellem testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (62 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 241, gyógyulás: 208, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [234,80] Továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Továbbmész...) [235,81] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
* 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 595 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A varázslat kudarcot vallott. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: | energia fejlesztése 10 |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával. |
FAIRLIGHT SZENTÉLYE (1179. TEREPTÁRGY) Nem messze két hatalmas kőtömböt pillantasz meg, arany hieroglifákkal a felületükön. Elég furcsa látványt nyújt itt, a semmi közepén. De miután pislantasz egyet, megbizonyosodhatsz róla, hogy még mindig itt van, nem csak a képzeleted játszott veled furákat. A környék szent hely, Fairlight áldásával kísérve. A kövekhez közelebb a BE 1179 paranccsal léphetsz 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Pénz istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
DÜBÖRGŐ BAHROT (479. SZÖRNY) A bahrotok réges-régen még csordákban járó békés növényevők voltak. Robosztus méreteik, félelmes vigyorba torzuló arckifejezésük nem csoda, hogy felkeltette a bo'adhun sámánok érdeklődését: mi volna, ha ezeket az állatokat felhasználnák a saját céljaikra. Mágikus béklyót bocsátottak rájuk, majd táboraik őrzésére kényszerítették őket. Ahhoz azonban, hogy ebben eredményesebbnek mutatkozhassanak, agresszív tulajdonságokkal kellett őket felszerelni, a bahrotok jelleme lassacskán teljesen átalakult. Húsevővé váltak, miközben megtanulták, hogyan kell vaskos lábaikat és két hosszú agyarukat az áldozat leterítésére használniuk. Teremtőik (a bo'adhun sámánok) antimágikus aurát vontak köréjük, valószínűleg azzal a céllal, hogy egyszer majd Roealoth ellen is csatarendbe állítják őket. Erre már nem került sor, a birodalmak letűntével a bahrotok elvesztették gazdáikat, de a tőlük kapott tulajdonságokat nem. Leszármazottjaik azóta is a bo'adhun síkságokon élnek, de az, hogy valakinek engedelmeskedniük kellett, már a múlté. |
TÜNDÖKLŐ GRIFF (466. SZÖRNY) Ha a bo'adhun birodalom magasabban fekvő tájain jársz, és a fejed fölött megcsillan valamin egy kósza napsugár, ráadásul olyan szerencsétlenül, hogy a fény teljesen elvakít, kilencvenkilenc százalék, hogy az nem a véletlen műve. Sokkal valószínűbb, hogy egy tündöklő griff szemelt ki a következő áldozatának. Testének minden pontját tükörfényes tollak fedik, melyeket képes tudatosan úgy borzolni, hogy az arról visszaverődő fény jelentősen csökkentse az ellenfél esélyeit. Hosszú csőrével a legkeményebb páncélt is képes tönkretenni, és kihámozni a benne rejlő potenciális eledelt. Páncélszerű tollazatáról a vágófegyverek támadása ártatlanul visszapattan. |
THARR SZENTÉLYE (1178. TEREPTÁRGY) Ott egy barlang abban a nem messzi hegyoldalban! A két egymásra fektetett kard a bejárat felett egyértelműen uralkodik róla, hogy miféle hely ez: Tharr egyik eldugott szentélye. Világosság szűrődik ki bentről, de ahhoz, hogy többet is láthass, bizony közelebb kell menned. A szentélybe a BE 1178 paranccsal léphetsz be 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Harc istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY) Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni. |
SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY) A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robosztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immúnisak. |
KÁOSZSZELLEM (472. SZÖRNY) Réges régen, még a történelem előtti időkben a káoszszellemek még csupán a Pusztulás Kráterének lakói voltak. Amikor azonban a bo'adhun sámánok hatalmuk teljében beavatkoztak ezeknek a túlvilági lényeknek a mindennapjaiba, olyan zavar támadt viselkedésükben, hogy egyesek közülük vándorútra keltek. Bolyongásaik látszólag céltalanok, de az erről gyűjtött információ mennyisége oly csekély, hogy ebben senki sem lehet biztos. A bo'adhun varázstudók halálával sírba szálltak az utolsók is, akik még parancsolni tudtak nekik. E cseppet sem barátságos lények szellemteste bár anyagtalan és átlátszó, mégis, ha megérinted (mondjuk egy fegyverrel), megérezheted az irántad érzett mérhetetlen dühöt, melyet a fájdalom vált ki belőlük. Legyőzésükre nem mágikus, vagy szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. |
Erő: | 61 (67) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 61 (70) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 51 (56) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/55 év |
Egészség: | 49 (50) | Életpont: | 756/495 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 61 (72) | Varázspont: | 2209/1322 | Pénz: | 19281 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 413/307 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 93 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 40 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 32 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24 | 2. nyomkövetés: | 128 (+1) | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 25 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 9 (-2) |
7. gyógyítás: | 199 | 8. titkosírás: | 17 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 79 | 12. taumaturgia: | 160 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 23 | 15. zene: | 12 |
16. szörnyismeret: | 18 | 17. pszi: | 48 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. bányászat: | 41 | 21. úszás: | 14 |
22. csapatmunka: | 2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | nagyobb agypajzs (#120) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) |
esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | jégszilánk (#1128) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | kholden kulcs (#470) | 1 | nehezék (#258) | 6 | rókafarok (#124) | |||
1 | rövid kard (#171) | 2 | szögletes kő (#17) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1078 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | bot (#4) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | dizen kulcs (#472) | 1 | ében toboz (#578) | |||
5 | fiatalság itala (#473) | 3 | fokhagyma (#403) | 1 | galachmit (#310) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | norgat kulcs (#471) | |||
10 | pirkit (#153) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Tilnetor kardja (#474) | |||
2 | tudás gyöngye (#522) | 8 | tükör (#43) | 6 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | varázskő (#305) | 7 | vasérc (#152) |