486. forduló, 488. forduló, Szittya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 12. 12h:14'
EZ A 821. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD
822. játékheted kezdete: nov. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 37 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4187
SZÁMLA : XXXX

SZITTYA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [269,64] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Wolf Einsteinnel. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gyakorlónadrágot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy gránit szimbólumot, egy Korrissh sisakját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy q. irtó éremet, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Snafall jeges övét, egy Sshreakza amulettjét, egy szerencsetalizmánt, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy trix harci totemet, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt és egy uglaok vállvédőt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy Bropxat trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy bazaltelementál. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 9. napon újból összefutsz Wolf Einsteinnel. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A teremtés zsákja létrehozott 1 raaba-gumót. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. Varázserőd regenerálódik. (+695 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+340 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1206. hetének nyerőszámai: 3, 17, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kyorg álomherceg nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 775.]

* 1. KP: vv 192 71 224 elmormolod a 192. varázslatot a 71. varázslatot a 224. varázslatot
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 775.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

* 2. KP: le 511 0 0 leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

* 3. KP: kf 441 1728 1322 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1728. tárggyal az 1322. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 773.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a merénylő köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 773.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 773.]

* 4. KP: h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 773.]

* 5. KP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 770.]

* 6. KP: vv 247 120 78 elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 7. KP: h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 764.]

* 8. KP: vv 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 762.]

* 9. KP: h 916 0 0 használod a 916. tárgyat
Használod a drachmor kristályt. Kékes fény vonja be bőröd. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

ek 3 4187 t. energia kisütése: 3 4187
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 762.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
VV 182 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

kf 560 kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat
Leveszed a merénylő köpenyét, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 762.]

kpb 9 kezd. parancs berakása: 9

vv 182 243 70 elmormolod a 182. varázslatot a 243. varázslatot a 70. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 762.]
Szupersebesen mormolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 787.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 786.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +10% főzés.) 3 646 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 785.]

h 473 3 használod a 473. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 12 évet.) Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 4 évet.) Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 5 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 785.]

mak 1 makró 1

fog 283 1280 0 elfogod a 283. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 785.]

v 84 283 0 elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy aranyfecske jelenlétét jelzi. Teriád dobóhálóval a kezedben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. (Önanalízis: +9% csapdakészítés.) Dobóhálódba teljesen belegabalyodik az aranyfecske. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. (Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [17 pontot használtál fel, van még 768.]

szm 283 0 0 megölöd a 283. szörnyet
Nem hajt elég hasznot az aranyfecske: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 93 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal szárnyát. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Sárkánypengével megcsapod az aranyfecske jobb szárnyát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 89 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. 8 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 91, gyógyulás: 37, összesen: -54 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 768.]

fl 1 211 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

fl 3 211 lopsz a 3. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

fl 5 211 lopsz az 5. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

fl 6 211 lopsz a 6. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

fl 8 211 lopsz a 8. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

fl 9 211 lopsz a 9. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

ek 179 10 t. energia kisütése: 179 10
Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+50 TVP). [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 818.]

fno 11 2 fejl. pont elköltés 11 2
Elköltesz 200 fejlesztés pontot a kincskeresés képesség növelésére. (+2% esélyt kaptál ritka kincs találására.) [0 pontot használtál fel, van még 818.]

ba 540 nem támadod az 540. szörnyet
BA 540 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 818.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[280,115] Fák, mindenütt csak fák. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy raaba-fát. Keletre nézve látsz egy drakolder csatamezőt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tlopedmuk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 877 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 30 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk testét. (9 támadással 575 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tlopedmuk jobb karját. (8 támadással 1126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). {GYD:} Sárkánypengével épp hogy eltalálod a tlopedmuk fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A tlopedmuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kij tekercs. 24 218 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2657, sebződés: 153, gyógyulás: 144, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) (Önanalízis: +2% szörnyidomítás.)
[5 pontot használtál fel, van még 808.]

mak 1 makró 1

fog 283 1280 0 elfogod a 283. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

v 84 283 0 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen aranyfecske nyomokra bukkansz! Előkészíted a teriád vadásztól zsákmányolt dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. (Önanalízis: +9% csapdakészítés.) Ügyes voltál, a háló teljesen az aranyfecske köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. (Önanalízis: +6% csapdakészítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [17 pontot használtál fel, van még 791.]

szm 283 0 0 megölöd a 283. szörnyet
Túl sok kaját eszik az aranyfecske: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 103 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal oldalát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az aranyfecske bal oldalát. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Sárkánypengével felnyitod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 87 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. 8 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 88, gyógyulás: 38, összesen: -50 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 791.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[279,114] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. A feléd közeledő homoktúró galaga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 408 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a homoktúró galaga jobb vállát. (9 támadással 560 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homoktúró galaga testét. Kritikus ütés! (9 támadással 866 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {HD:} Sárkánypengével néhányszor megcsapod a homoktúró galaga jobb oldalát. (9 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 607 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2585, sebződés: 0, gyógyulás: 167, összesen: +167 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy beomlott q. gödröt. (ld. enc.) A gödör képe betölti a látóteredet. Mindenhol sötét nyílásokat látsz, nyilván az omlás után megmaradt alagutak bejáratait. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

21 17
25 15 19
20
23 22 14 16 18
27 24
26 30 11 12
31 32 13 10
28 29
7 9
34 33 8
36 1
41 6
42 35 40 3 2
39
4 65
48 5
37 38 47 64
43 61
45 46 62 63
54 49
44 59 60 78
56 57
58 76 77
53 67
50 55 66 71 73 74
52 69 75
51 68 70 72
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
78: 2. térkép 1. pont
36 25 21 20
39 35 34 28 23
27 24 19
42 38 26 22
37 31 29 18
41 17
40 30 9 10 11
43
32 53 3
1 12 16
45 44 8 2 13
52 4
33 7
46 5 14
51 6 15
49 50 68
48 47
65 67 74
64 73
58 55 63 66
54 75
81 72
56 76
61 62 70 69 71 77
57
80 84
60 59 78 79 82 83 85 86
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 78. pont

Ez a 246. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sámángyökeret. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy szent tölgyfa van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) (Önanalízis: +2% szörnyidomítás.) [5 pontot használtál fel, van még 786.]

mak 1 makró 1

fog 283 1280 0 elfogod a 283. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

v 84 283 0 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány aranyfecske nyomokat fedezel fel! Előkészíted a teriád dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz minél közel lopódzni (ez rendkívül nehéz a böhömnagy hálóval a kezedben), és rádobni. (Önanalízis: +9% csapdakészítés.) Ügyes voltál, a háló teljesen az aranyfecske köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. (Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [17 pontot használtál fel, van még 769.]

szm 283 0 0 megölöd a 283. szörnyet
Nem hajt elég hasznot az aranyfecske: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 93 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb szárnyát. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Sárkánypengével megvágod az aranyfecske farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. 8 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 769.]

be 246 bemész a 246. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 764.]

lm 5 7 9 mozogsz 5 7 9
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg lázhozó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 846 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó csáprágóját. Kritikus ütés! (9 támadással 612 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (79 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg lázhozó testét. (10 támadással 1096 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). {FM:} Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg lázhozó jobb oldalát. (8 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg lázhozó csáprágójával. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 211 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3049, sebződés: 229, gyógyulás: 191, összesen: -38 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [4. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg széltáncos. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [6. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg b.háborító az. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 863 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 556 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Méniach kardjával néhányszor megcsapod a quwarg b.háborító bal oldalát. (9 támadással 1485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). {HD:} Sárkánypengével megvagdalod a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 777 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 540 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +108 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 226 életpontot vesztettél. {HD:} Méniach kardjával végigvagdosod a quwarg b.háborító jobb vállát. (9 támadással 1529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). {HD:} Sárkánypengével végigvagdosod a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 596 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +120 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 262 életpontot vesztettél. {HD:} Méniach kardjával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg b.háborító jobb első lábát. (5 támadással 838 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {HD:} Sárkánypengével épp hogy megvágod a quwarg b.háborító testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg b.háborító. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 569 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +114 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 266 életpontot vesztettél. A quwarg b.háborító még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 52 023 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6880, sebződés: 2459, gyógyulás: 785, összesen: -1674 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.) A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg b.háborító az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 764 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 572 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Méniach kardjával megvagdalod a quwarg b.háborító jobb hátsó lábát. (9 támadással 1509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). {HD:} Sárkánypengével végigvagdosod a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 765 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 525 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +105 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 311 életpontot vesztettél. {HD:} Méniach kardjával megvagdalod a quwarg b.háborító bal első lábát. Kritikus ütés! (9 támadással 1737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). {HD:} Sárkánypengével végigvagdosod a quwarg b.háborító jobb oldalát. (9 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 560 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +112 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 301 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg b.háborító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 46 972 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6126, sebződés: 1697, gyógyulás: 701, összesen: -996 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +99 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 724.]

lm 12 17 20 mozogsz 12 17 20
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg széltáncos. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy kis szobába érkezel. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [14. PONT.] Hirtelen egy quwarg széltáncost veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg széltáncos lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 684.]

lm 14 26 29 mozogsz 14 26 29
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg széltáncos lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg széltáncos lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg széltáncos az. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 669.]

lm 34 36 37 mozogsz 34 36 37
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg széltáncos. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg széltáncos az. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Bekukkantasz a kis terembe. [14. PONT.] Hamarosan egy quwarg széltáncost pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 654.]

lm 41 28 42 mozogsz 41 28 42
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg széltáncos. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg széltáncos az. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg széltáncos. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 639.]

lm 54 58 62 mozogsz 54 58 62
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg széltáncos az. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg széltáncos van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg széltáncos. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 624.]

lm 65 67 73 mozogsz 65 67 73
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg széltáncos lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg széltáncos van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [14. PONT.] Hirtelen egy quwarg széltáncost veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 609.]

lm 73 73 73 mozogsz 73 73 73
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg széltáncos az. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] Hamarosan egy quwarg széltáncost pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Hirtelen egy quwarg széltáncost veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 594.]

lm 75 76 76 mozogsz 75 76 76
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg széltáncos van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg széltáncos az. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Egy kis szobába érkezel. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg széltáncos. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 579.]

lm 78 11 15 mozogsz 78 11 15
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg széltáncos lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [10. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [11. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [10. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [13. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg széltáncos lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 549.]

lm 22 30 36 mozogsz 22 30 36
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg széltáncos. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg széltáncos van előtted! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Hamarosan egy quwarg széltáncost pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 534.]

lm 39 42 43 mozogsz 39 42 43
Bekukkantasz a kis terembe. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg széltáncos lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg széltáncos van előtted! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg széltáncos van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 519.]

lm 45 53 49 mozogsz 45 53 49
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [14. PONT.] Hamarosan egy quwarg széltáncost pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg széltáncos van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [14. PONT.] Hirtelen egy quwarg széltáncost veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 504.]

lm 54 58 60 mozogsz 54 58 60
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg széltáncos az. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Hamarosan egy quwarg széltáncost pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [14. PONT.] Hirtelen egy quwarg széltáncost veszel észre magad előtt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 489.]

lm 68 70 75 mozogsz 68 70 75
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Hamarosan egy quwarg széltáncost pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg széltáncos lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [14. PONT.] Hamarosan egy quwarg széltáncost pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 474.]

lm 63 81 84 mozogsz 63 81 84
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [14. PONT.] Hirtelen egy quwarg széltáncost veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[5 pontot használtál fel, van még 469.]

lm 76 76 76 mozogsz 76 76 76
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg széltáncos van előtted! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg széltáncos. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg széltáncos. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 454.]

lm 76 76 76 mozogsz 76 76 76
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg széltáncos van előtted! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg széltáncos. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Bekukkantasz a kis terembe. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg széltáncos az. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 439.]

* 1. BP: vv 189 0 0 elmormolod a 189. varázslatot
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 2. BP: le 1322 0 0 leveszed/lerakod az 1322. tárgyat
Kiveszed a füledből a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 3. BP: kf 511 1158 0 kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1158. tárggyal
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 4. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 437.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 397.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 357.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 317.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 277.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [37 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +9% csapdakészítés.) Iszol a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-49 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 570 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 11, 4.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a mutáns hegyitroll. 4 kaját fal föl a tangi óriásféreg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 628 pontot. A következő körben tehát 828 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANARETESZ (529. TUDATI KÉPESSÉG)
Ha Tudati Erődben rejlő lehetőségeket kezded sorra venni, előbb-utóbb eljutsz arra a megállapításra, hogy életednek szinte bármely szegmensében képes vagy hasznosítani azokat. Például egy szemvillanás alatt átlényegítheted tudatodat az erőd falai mögé, és ekkor esszenciád védve lesz szinte mindennemű támadás elől. Sajnos jelenlegi tudásoddal még nem sikerült megoldanod, hogy fizikai valóságban is megjelenhess a kasztroplanáris térben, de ami késik, talán nem múlik... Persze ez a felismerés sem csekélység. Ha a való lényeged tökéletesen védve van, már csupán a tested, e könnyen sebezhető, de ugyanolyan könnyen helyreállítható porhüvely maradhat csak céltáblája az ártó szándéknak. Ezt a problémát pedig már könnyen megoldod majd önerőből is. A manaretesz képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt harc közben is lesz időd megcselekedni! [Mostantól minden támadó varázsló varázslat ellen extra rezisztenciát kapsz. A taumaturgikus és őstaumaturgiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének ill. egynyolcadának megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély taumaturgiás varázslatok esetében max. 20%, őstaumaturgiás varázslatok esetében max. 10% lehet.]

HOMOKTÚRÓ GALAGA (595. SZÖRNY)
Ha a sivatagot járod, és a távolból ijesztő homokoszlop közeledik feléd, talán ideje valamilyen fedezéket keresni. De milyet? A sivatagban? Egyetlen esélyed, ha futásnak indulsz, mert ha nem ezt teszed, könnyen a homoktúró galaga csáprágói között végezheted. Ez a nagyra nőtt csótányra emlékeztető kitinpáncélos bogár egész nap csak a homokot túrja, hogy némi nedvességhez jutassa kiszáradó szervezetét. Ez minden bizonnyal sikerül is neki, hiszen egy-egy példány hosszú évszázadokat képes leélni az árnytündérek birodalmának legforróbb éghajlati övében. A galagák amúgy ragadozók, és ha már a vízkérdés ilyen ügyesen megoldott, csupán a hús beszerzésének procedúrája van hátra... Ütőfegyverrel védekezni ellene: esztelenség.

BEOMLOTT QUWARG GÖDÖR (2096. TÁRGY)
A korábbi hatalmas quwarg gödör a kapu bezárásakor beomlott, helyét egy lyukakkal, alagutakkal átszőtt mélyedés foglalja el. Talán érdemes lenne körülnézni ezekben az alagutakban, hátha maradt valami érdekes bennük.

QUWARG BIRTOKHÁBORÍTÓ (850. SZÖRNY)
Már azt hitted, hogy egy tengeren való átkeléssel végre sikerült megszabadulnod ezektől a bosszantó rovaroktól, de nem... Sőt! A quwargok itt még nagyobbra nőnek, és még ravaszabbak, mint odahaza. Ez felháborító! A quwarg birtokháborító nappal a föld alatt lapul, és éjszaka indul vadászatra, teheneket ragad el a tanyákról. Tenni ellene nem sokat lehet, hiszen akár egy vasvillával felszerelt paraszt indul ellene, akár egy páncélozott szamuráj, mindkettőt könnyedén kettéroppantja csáprágójával...

KARAKTERLAP

Szittya, egy barna, göndör hajú, barna szemű ember férfi vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: parancsnok (385). Ez a 487. fordulód.

Erő: 70 (83) Szint: 57 Merészség: 10/5 Magasság: 172 cm
IQ: 68 (80) Támadás: 155 (168) Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 69 (86) Védekezés: 184 (195) Menekülés: 30 % Életkor: 31/46 év
Egészség: 70 (79) Életpont: 2000/1951 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 2
Szerencse: 68 (120) Varázspont: 2199/1274 Pénz: 13883 arany Kép. pont: 58
Tudatpont: 84/12 Pszi pont: 1087/2151 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 10003 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 204 062 TP-t kaptál. Jelenleg 109 709 938 TP-d van. A következő szinthez még 6 290 062 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ősszellem, élőholt teriád, triklem drakolder. A 371. fordulódban 5150 arany került a bankszámládra. 6617 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 19/10 ökölvívás: 46/69 (+2%) szúrófegyverek: 23/82 (+6%)
vágófegyverek: 57/11 (+4%) ütőfegyverek: 1/65 lőfegyverek: 30/73 (+2%)
dobófegyverek: 48/37 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (400%) << ököl (#28) (300%) << Shengoroth karma (#1520) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -); hajító csillag (#939) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
279,114 mezőn táborozol, a 246. labirintusban, 1. szinten, 13. ponton
Kedvenc táborhely: 269,64
A páncélfényező rizspapír-vért felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 62, 56, 88, 90, 83, 84, 82, 92, 87, 93, 89, 91, 85, 86

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 98 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 552 TVP
Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 2, 4.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/33 2. nyomkövetés: 151/76 (+8%) 3. lopás: 59/90
4. mászás: 41/64 5. csapdakészítés: 64/27 (+54%) 6. csapdaészlelés: 88/35
7. gyógyítás: 82/98 8. titkosírás: 10/8 9. felderítés: 40/1
10. szörnyidomítás: 38/49 (+4%) 11. taumaturgia: 77/3 (+2%) 12. szerencsejáték: 8/14
13. versengés: 17/65 14. harcművészetek: 43/86 15. zene: 11/37
16. szörnyismeret: 93/7 (+20%) 17. pszi: 107/98 (+6%) 18. zárnyitás: 53/99
19. vadászat: 19/57 20. vitalitás: 10/85 21. bányászat: 38/76
22. úszás: 20/97 23. főzés: 29/83 (+10%) 24. csapatmunka: 4/59

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 230
1. sebzés bónusz: 5 2. támadás bónusz: 5 3. védekezés: 3 6. regeneráció: 5(6)
11. kincskeresés: 5 15. rezisztencia: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211), az elfektől (2) sáfrányport (#211), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211), az emberektől (1) sáfrányport (#211), a törpéktől (3) sáfrányport (#211), a trolloktól (5) sáfrányport (#211), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 30 darabot )
mászol max. 400 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 28, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), adószedő (#234), bűbájlidérc (#761), Napsörény (#7004) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), Raia angyala (#333), bávatag golombár (#165), kronoelementál (#287), kputtyintó csalán (#247), halálelementál (#279), Ylgoroth (#332), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), Rém (#315), quwargok (#9093), tleikan főbíra (#512), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), szárnyaló halál (#456), Rettegés Ura (#625), trakuun lidérc (#576), élőholt drakolder (#628), Bropxat (#583), bosszúálló (#562)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Igazság Keresői (#9115), Szabad Kompánia (#9161)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) varázslatlopás (#154, 20 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP)
fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,23,3) vámpirizáció (#1) (399,0) szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76)
tulajdonságpajzs (#26) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) láth. észlelése (#78)
hadiszerencse III (#59) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
32. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
fehérál.roncsolása (#248)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213) direkt kontaktus I (#121) >> kreiton lich (#536)
direkt kontaktus I (#121) >> algaleioda (#474) direkt kontaktus I (#121) >> tüskés totemblarg (#482)
direkt kontaktus I (#121) >> kreiton átokmester (#537) direkt kontaktus I (#121) >> tleikan ölőművész (#535)
fehérál.roncsolása (#248) >> greén örvény (#443) fehérál.roncsolása (#248) >> fertőzött ent (#403)
fehérál.roncsolása (#248) >> ködmágus (#597) fehérál.roncsolása (#248) >> nekromanta kóborló (#596)
fehérál.roncsolása (#248) >> Kromhor Xanathal (#618) fehérál.roncsolása (#248) >> szenzoros lápi rém (#594)
direkt kontaktus I (#121) >> gnomori rémszolga (#589) direkt kontaktus I (#121) >> fényhozó (#602)
fehérál.roncsolása (#248) >> garmhegyi szerzetes (#599) fehérál.roncsolása (#248) >> Rettegés Ura (#625)
agybénítás II (#246) >> tleikan áruló (#606) agybénítás II (#246) >> sötét ülnök (#508)
agybénítás II (#246) >> tleikan főbíra (#512) direkt kontaktus I (#121) >> pszionikus entitás (#553)
fehérál.roncsolása (#248) >> élőholt drakolder (#628) fehérál.roncsolása (#248) >> árnytündér csontváz (#629)
fehérál.roncsolása (#248) >> végzetes szójer (#631) háló (#186) >> quwarg orákulum (#7554)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> quwarg agyfürkész (#745) pszi-acéltorony (#98) >> quwarg hangyabűvölő (#7552)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+4 sebzés távolsági fegyverrel, +8 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: éhes
tangi óriásféreg (#865) (hátas: 11 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +23 védettség;) státusz: OK
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +99 kg teher) státusz: OK

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2098 (limit: 2191), pontszámod: 34 157.
2006 II. félévének Vlagyimir díjas tolvaja vagy.
2006 II. félévének Vlagyimir díjas csapdamestere vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: fog 283 1280, v 84 283, szm 283.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1387 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 115 TU. szükséges még: 95 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 fiatalság itala (#473) 15 gyógykenőcs (#313)
9 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
798 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 1 kavadu iszák (#25)
1 kij tekercs (#784) 1 raaba-gumó (#936)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

278 279 280 281
113
114
115
116
(279,114) homoktúró galaga (#595), oltár, Chara-din monolitja (#534), beomlott q. gödör (#2096), nekrofun (#173), sámángyökér (#1963, belőle készíthető: #1964), 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), aranyfecske (#283), quwarg lázhozó (#478), quwarg b.háborító (#850)
(280,115) Chara-din monolitja (#534), tlopedmuk (#584), aranyfecske (#283)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A honlapos tesztcsatánál a csata előtt nem rakta a karaktert max. ÉP-be a program, ezért az akutális ÉP-jével csatázott a karakter. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a purifikátor, maxos jelleme és védőkristály kombinációkat, hogy a védőkristály helyesen működjön purifikálásnál minden szituációban.
* - Az Olimpikon (973) és Olimposz (974) hibás volt, nem védett a puha ütéstől. A hibát javítottuk.
* - Ha a karakternél egyszerre volt kulcskarika és nagyobb kulcskarika, akkor a nagyobbat nem használta, amikor arra lett volna szükség. Ezt is javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek