485. forduló, 487. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 18. 12h:07'
EZ A 486. JÁTÉKHETED, 486. FORDULÓD
487. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat legkorábban a 487. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 555 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,107] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 12 szvó-ektoplazmát (180 arany kikiáltási áron), 5 varkaudar pálinkát (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 Mágikus Koponyát (felajánlva 500 aranyért). Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 900 tapasztalati pontot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+124 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+276 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 716. hetének nyerőszámai: 27, 15, 11. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 835.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 833.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 831.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 831.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 829.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 827.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 827.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 827.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 827.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 827.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 822.]

* 8. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 820.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 818.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 816.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 806.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 916 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 756.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve teljes őrület. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 726.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 726.]

v 182 elmormolod a 182. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 721.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Semmi fényt nem látsz odabent. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 716.]

lm 2 3 mozogsz 2 3
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Hrumagurk! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Hrumagurk egyik csápját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval eltalálod a Hrumagurk testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Hrumagurk csápol, de mindhiába. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 31 életpontot vesztettél. A Hrumagurk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Egy átokosztó lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 140 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokosztó nyakát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Az átokosztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[16 pontot használtál fel, van még 700.]

v 88 5 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 700.]

lm 4 27 29 mozogsz 4 27 29
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.]
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Egy oglyth lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az oglyth nyakát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth nyakát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


Csak távoli csatornazajok szűrődnek el hozzád, amíg a zsákutcát átvizsgálod [29. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó farkát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[24 pontot használtál fel, van még 676.]

v 88 5 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 676.]

lm 27 4 5 mozogsz 27 4 5
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.]
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokosztó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 165 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az átokosztó jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 141 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az átokosztó testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[32 pontot használtál fel, van még 644.]

v 88 5 elmormolod a 88. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 639.]

lm 26 24 25 mozogsz 26 24 25
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban. [24. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy oglyth. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az oglyth jobb első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth zömök testét. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Az oglyth csápol, de mindhiába. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Fényhozóval megcsapod az oglyth fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}


Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon. [25. PONT.] Egy élőholt hadúr lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 213 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A gorath lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő fémrúd felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a gorath lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


[40 pontot használtál fel, van még 599.]

lm 7 8 10 mozogsz 7 8 10
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy oglyth! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az oglyth zömök testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy oglyth. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 129 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az oglyth testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth bal hátsó lábát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}


Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyíláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt hadúr! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 210 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Hrumagurk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fényhozóval megütöd a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Hrumagurk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}


[56 pontot használtál fel, van még 543.]

lm 11 9 13 mozogsz 11 9 13
Egy használaton kívüli, kiszáradt csatornanyílást veszel észre [11. PONT.] Egy bérgyilkos lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 152 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos bal karját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A bérgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP].
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokosztó! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az átokosztó nyakát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Az átokosztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[64 pontot használtál fel, van még 479.]

v 88 5 elmormolod a 88. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 474.]

lm 14 15 17 mozogsz 14 15 17
Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy mutáns patkányt pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány bal oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy gorath lárva lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva farkát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gorath lárva nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a gorath lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy élőholt hadúr lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Az élőholt hadúr karma a fejed mellett suhan el! Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Egy gorath lárva lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva nyálkás testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 153 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Csáprágó csattan csípőd közelében. A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bányászcsákány felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


[40 pontot használtál fel, van még 434.]

lm 18 19 16 mozogsz 18 19 16
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Egy gorath lárvát pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva testét. (4 támadással 262 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany karperec felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bérgyilkos testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP].
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Hrumagurk. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
[37 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 3 20 21 mozogsz 3 20 21
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.]
Itt friss vér keveredik a szennyvízzel! [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokosztó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 153 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokosztó bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mutáns patkány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány jobb első lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns patkány testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy mutáns patkány lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns patkány testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns patkány foltos szőrét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2259 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Hrumagurk. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 63 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 20. pontnál vagy. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
[63 pontot használtál fel, van még 334.]

v 88 5 elmormolod a 88. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

lm 22 5 2 mozogsz 22 5 2
A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 120 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bérgyilkos fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval megcsapod a bérgyilkos testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Egy bérgyilkost pillantasz meg. Fegyvere egy bronzpenge. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 20. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.]
A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
[50 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 35 36 34 mozogsz 35 36 34
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorath lárva. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A gorath lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gorath lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.]
Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Egy bérgyilkos lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a bérgyilkos testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bérgyilkos jobb lábát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP].
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1163 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
[42 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 38 3 32 mozogsz 38 3 32
A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.]
Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy oglyth van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 104 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az oglyth zömök testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd az oglyth zömök testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
Egy beömlőnyílás előtt állsz, ömlik befelé a szennyvíz [32. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra ugrasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
[66 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 33 31 5 mozogsz 33 31 5
A latyakban gázolva egy csatornazáródáshoz érkezel. Mintha valami megcsillant volna a rácsok között! [33. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
[48 pontot használtál fel, van még 123.]

lm 26 39 mozogsz 26 39
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt hadúr! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 204 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy élőholt hadúr lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt hadúr karma a fejed mellett suhan el! Az élőholt hadúr karma a fejed mellett suhan el! Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egy élőholt ősmágust veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 26. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
[34 pontot használtál fel, van még 89.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 84.]

m 8 mozogsz északra
[186,106] Továbbmész a város utcáján.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. [7 pontot használtál fel, van még 77.]

ee 8 138 327 eladod a 8. tárgyat a 138. tárgyat a 327. tárgyat
Eladtál 2 szöges bunkót. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ubuk dobónyílat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüstshurikent. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 77.]

ee 451 309 184 eladod a 451. tárgyat a 309. tárgyat a 184. tárgyat
Eladtál 1 zangrozi csizmát. 25 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 2 ezüst kulcsot. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 77.]

ee 733 326 383 eladod a 733. tárgyat a 326. tárgyat a 383. tárgyat
Eladtál 1 bunthar bőrt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 3 ezüstdarabot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 moa üveggömböt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 77.]

ee 119 29 704 eladod a 119. tárgyat a 29. tárgyat a 704. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 troll csontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 77.]

m 2 mozogsz keletre
[187,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Észreveszel egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 18150 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 70.]

im 0 3 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+124 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 40.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+120 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 10.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

m 4 mozogsz délre
[187,107] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték.

Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [7 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 194 309 158 eladod a 194. tárgyat a 309. tárgyat a 158. tárgyat
Eladtál 1 arany karperecet. 26 aranyat kaptál.
Eladtál 2 arany papi karkötőt. 160 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüst karkötőt. 28 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

ea 117 1 eladod a 117. tárgyat 1
Eladtál 1 ezüst nyakláncot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: VP elővétele: 47
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 1, 12.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 627 pontot. A következő körben tehát 630 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -10 támadást és -10 védelmet. Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz).

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 486. fordulód.

Erő: 50 (63) Szint: 31 Merészség: 9/5 Magasság: 170 cm
IQ: 53 (60) Támadás: 60 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 47 (61) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 47 (60) Életpont: 798/517 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 48 (61) Varázspont: 1164/935 Pénz: 1864 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 256/18 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 45
Eddig összesen 3224 szörnyet (32 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 80483 TP-t kaptál. Jelenleg 3900673 TP-d van. A következő szinthez még 99327 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, lélekelementál, méregféreg. A 482. fordulódban 1110 arany került a bankszámládra. 1154 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/20 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 20/58
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 34/36 (+24%) lőfegyverek: 29/12 (+1%)
dobófegyverek: *23/100

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/44 2. nyomkövetés: 82/84 3. mászás: 13/96
4. csapdakészítés: 23/49 5. csapdaészlelés: 11/23 6. gyógyítás: 103/5
7. titkosírás: 18/52 8. felderítés: 31/84 (+30%) 9. szörnyidomítás: 15/93
10. teológia: 63/20 (+69%) 11. taumaturgia: 56/34 (-796%) 12. szerencsejáték: 8/30
13. versengés: 21/74 14. harcművészetek: 6/67 15. zene: 85/33
16. szörnyismeret: 6/68 17. pszi: 29/2 (+2%) 18. zárnyitás: 12/98
19. vadászat: 45/50 20. bányászat: 39/75 21. úszás: 26/17
22. főzés: 10/97 23. csapatmunka: 2/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), törpe (#3) (csak egyszer), hamupók (#40) (csak egyszer), halálelementál (#279), noth szellem (#250), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
fémbontó szójer (#150), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164) esszenciavédelem (#165)
láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) varázsszem (#184) óriáserő (#53)
Symulf rúnája (#182) méregsemlegesítés (#14) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
energiafolyam (#136) >> árnylord (#342) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 áldott kő (#642) 1 arany karperec (#194) 2 arany papi karkötő (#309)
1 bunthar bőr (#733) 2 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 3 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327)
7 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 moa üveggömb (#383)
42 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
1 szárnyas hernyó (#69) 2 szöges bunkó (#8) 1 troll csont (#704)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 varányszem (#30) 2 varázskő (#305)
4 víz (#27) 1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
379 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 halcsont (#390) 10 isteni könnycsepp (#260) 12 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(186,107) fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata, Hrumagurk (#370), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371), gorath lárva (#376), bérgyilkos (#375), mutáns patkány (#373)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek