Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 5. 9h:17' EZ A 543. JÁTÉKHETED, 486. FORDULÓD 544. játékheted kezdete: júl. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
* 4. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 609 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 9. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 10. KP: | alakváltás 13 |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 22 258 | elmormolod a 22. varázslatot |
kre 124 1128 3 | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (3 darabot) |
kre 226 1128 3 | kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (3 darabot) |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 198 225 49 | elmormolod a 198. varázslatot |
[225,49] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy verg elmeszaggató nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 688 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a verg elmeszaggató testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a bal karodra. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
9726 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 266, gyógyulás: 105, összesen: -161 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (173 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 173, gyógyulás: 0, összesen: -173 ÉP}
(Továbbmész...) [227,48] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy bosszantó apróság. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 613 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Nehezéket hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bosszantó apróság jobb csápját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a bosszantó apróság testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Vámpírölővel megdöfködöd a bosszantó apróság karját. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a bal karodat. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 türkiz karika (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges rothadó lián trófeát, és kiszedsz egy bosszantó apróság trófeát. 13687 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1884, sebződés: 576, gyógyulás: 137, összesen: -439 ÉP}
(Továbbmész...) [228,49] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy krathan csontváz. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 626 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Nehezéket hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz nyakát. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a krathan csontváz testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A krathan csontváz támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 252 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a krathan csontváz nyakát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A krathan csontváz támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 258 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10279 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 546, gyógyulás: 134, összesen: -412 ÉP}
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 617 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos zsokarg bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a púpos zsokarg jobb karját. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a púpos zsokarg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5923 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 231, gyógyulás: 35, összesen: -196 ÉP}
(Továbbmész...) [229,48] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sziklaelementál. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 646 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a sziklaelementál bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a sziklaelementál jobb karját. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a sziklaelementál jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A sziklaelementál péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1078, sebződés: 259, gyógyulás: 0, összesen: -259 ÉP}
kt 19 40 | elkészíted a 19. tárgyat (40 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod az elemi pulzátor bal szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-12 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 7532 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1204, sebződés: 316, gyógyulás: 45, összesen: -271 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 577 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a krathan csontváz fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a krathan csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a krathan csontváz testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a krathan csontváz fegyverével. (3 támadástól 263 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a krathan csontváz testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a krathan csontváz testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A krathan csontváz támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 240 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A krathan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 545, gyógyulás: 213, összesen: -332 ÉP}
(Továbbmész...) [231,48] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [232,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült manaelementál. Itt csata lesz.
Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vámpírölővel gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 10, gyógyulás: 82, összesen: +72 ÉP}
Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 116 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a sötét főgnóm testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel teljesen átszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 645 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a veszett gorilla fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a veszett gorilla testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a veszett gorilla jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 377 életpontot vesztettél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 608, gyógyulás: 42, összesen: -566 ÉP}
(Továbbmész...) [234,48] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy natharion gólem. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 658 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a natharion gólem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 95 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! A natharion gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A natharion gólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 440, gyógyulás: 141, összesen: -299 ÉP}
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
in 2891 226 287 | leírod a 2891. kalandozónak a 226. szörnyet a 287. tárgyat |
in 2891 227 288 | leírod a 2891. kalandozónak a 227. szörnyet a 288. tárgyat |
in 2891 228 289 | leírod a 2891. kalandozónak a 228. szörnyet a 289. tárgyat |
in 2891 229 290 | leírod a 2891. kalandozónak a 229. szörnyet a 290. tárgyat |
in 2891 230 286 | leírod a 2891. kalandozónak a 230. szörnyet a 286. tárgyat |
in 5811 107 285 | leírod az 5811. kalandozónak a 107. szörnyet a 285. tárgyat |
in 5811 121 338 | leírod az 5811. kalandozónak a 121. szörnyet a 338. tárgyat |
in 5811 122 335 | leírod az 5811. kalandozónak a 122. szörnyet a 335. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 652 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: | energia fejlesztése 10 |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
VERG ELMESZAGGATÓ (430. SZÖRNY) Amikor a fák vastagabb ágaira tapadt bőrképződményeit megpillantod, először valamiféle növényre gyanakszol, esetleg betegségre. Ez utóbbi talán közelebb áll a valósághoz. A magukat igen jól álcázó élősködők lecsapnak mindenre, ami mozog. A pillanat törtrésze alatt lépnek mozgásba, levetik magukat a fáról, és csápjaikat az áldozatuk köré csavarva, kiszívják annak minden életenergiáját, aki a pszionikus támadásoknak köszönhetően általában bénán tűri, hogy széttépjék. Az elmeszaggató ruganyos bőrét legfeljebb szúró vagy vágófegyverrel sebezheted meg. |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
TESTZABÁLÓ (438. SZÖRNY) Ezek a felegyenesedve csúszó, kígyószerű lények ősi ellenségei a melegvérűeknek. Gyilkos leheletükkel leterítik áldozatukat, és amikor az kínban fetreng a földön, belévágják halálos mérget hordozó fogaikat. Egy rég elfeledett legenda szerint Ghaldoean rakshallion megállapodást ajánlott a testzabálóknak. Minden nap egy fiatal testet ajándékozik nekik cserébe azért, hogy barlangjaik mélyén maradjanak. A testzabálók meghallgatták a rakshallion ajánlatát, majd felfalták teljes kíséretével együtt. Megjegyzés: A vastag, pikkelyes testtel szemben a szúrófegyver nem túl hatásos fegyver. |
BOSSZANTÓ APRÓSÁG (452. SZÖRNY) Amikor T. Vlagyimir először kalandozott az Esthar Császárság területén, fennhéjázva "bosszantó apróságnak" nevezte el ezeket a négy méter magas, páncélozott, csupa fog és karom ölőgépeket. A tömzsi, pókszerű teremtmény testéből néha nyálkás állkapcsok lövellnek elő, gyilkos fertőzéseket hordó fogaikkal le-lecsapva rád, miközben a karmok és ollók lesújtanak rád, és pillanatok alatt szétszaggatnak. És akkor még nem is említettük a lény hihetetlenül undorító mágikus képességeit... Ha túl is éled a találkozást, a kellemetlenségeket még hetekig nyögöd utána. Bosszantó apróság? A legtöbben nem így neveznék... |
TÜRKIZ KARIKA (750. TÁRGY) Egy újabb mestermunka Roelaothból, az egykori Esthar császárság fővárosából. Egy türkizkövet úgy faragtak ki, hogy egy sima felületű karika lett belőle. A "hulladék" súlya jóval nagyobb volt, mint a kész ékszeré - így ára is valószínűleg igen magas volt. |
KRATHAN CSONTVÁZ (432. SZÖRNY) Az utolsó rakshallionok egyike állítólag egy óriási csatát vesztett el az árnytündérekkel szemben. A hatalmas krathan légió minden egyes katonája ott veszett, majd élőholtként az árnytündér nekromanták szolgálatába állt. A történet igazát bizonyítja, hogy az Esthar császárság romvárosai közt most is összeakadhatsz néha a krathan csontvázakkal, amelyek tudat nélkül ugyan, de elszántan harcolnak mindennel, ami mozog. A csontvázszerű élőholt ellen a vágófegyverrel nem sokat fogsz érni, és más fegyverből is a mágikus javallt. |
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY) Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni... |
SZIKLAELEMENTÁL (437. SZÖRNY) A natharion rítusvezető papok egykor úgy formálták a hegyek szikláit, mint kézműves az agyagedényt. Elementálokat hívtak életre egyetlen kézmozdulattal - és ezek közül a halhatatlan teremtmények közül sok még ma is a hegyekben kóborol. A sziklaelementálok kőkemény ellenfelek - a fegyverek csak fele sebzést okoznak rajtuk, és immúnisak a vámpirizációra. Elpusztíthatatlan - mondod, amíg rá nem jössz, mely az a varázslat, amely különlegesen sokat sebez rajta. |
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY) A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz. |
VESZETT GORILLA (446. SZÖRNY) A kontinens óriásgorillái között gyakori valamilyen betegség, amitől ezek az - aránylag ártalmatlan - mindenevők habzó szájú, villódzó szemű ámokfutókká válnak. Ilyenkor vagy futsz, mented az irhád, vagy véded magad. Egy tapasztalt kalandozó számára nem kétséges, hogy mi a teendő... |
NATHARION GÓLEM (428. SZÖRNY) Az Esthar császárság már a múlté, városainak romjait rég benőtte az erdő. Mégis, az elpusztíthatatlan, mágiával animált szolgák még mindig működőképesek. Irányító nélkül, vakon bolyonganak, és teljesítik gazdájuk legutolsó parancsát: minden betolakodót megsemmisíteni! A natharion gólemek szúrófegyverrel gyakorlatilag sebezhetetlenek. |
Erő: | 61 (67) | Szint: | 44 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 60 (69) | Támadás: | 64 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 51 (56) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 44/54 év |
Egészség: | 49 (50) | Életpont: | 755/375 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 61 (72) | Varázspont: | 2209/1163 | Pénz: | 18079 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 413/183 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 89 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 40 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 32 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24 | 2. nyomkövetés: | 127 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 25 (+1) | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 9 |
7. gyógyítás: | 197 (+2) | 8. titkosírás: | 17 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 79 | 12. taumaturgia: | 160 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 23 | 15. zene: | 12 |
16. szörnyismeret: | 18 | 17. pszi: | 48 | 18. zárnyitás: | 2 |
19. vadászat: | 8 | 20. bányászat: | 41 | 21. úszás: | 14 |
22. csapatmunka: | 2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | nagyobb agypajzs (#120) | tárgyvédelem (#178) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) |
jégmágia (#279) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | amniosz (#203) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
3 | nehezék (#258) | 3 | ramit kő (#226) | 3 | rókafarok (#124) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
276 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ében toboz (#578) | |||
5 | jégszilánk (#1128) | 38 | kerek kő (#19) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 3 | spiritusz (#170) | 7 | szögletes kő (#17) | |||
1 | türkiz karika (#750) | 32 | víz (#27) |