484. forduló, 486. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 12. 12h:22'
EZ A 486. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD
487. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,107] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Furcsa látvány tárul a szemed elé: az égbolton két hatalmas alak képe jelenik meg. Az egyik hosszú, szőke hajú, komor tekintetű szálas elf harcos, jobb kezében hatalmas fémkardot, a balban egy izzó napkorongra emlékeztető amulettet tart. Vele szemben egy fekete köpenyes, ráncos arcú, mélyen ülő, sárga szemű fickó áll. Egy hosszú botra támaszkodik, amelynek karomszerű végződése egy nagy fekete opált tart. A köpenye alól egy apró denevérfigurát vesz elő. Lassan ráébredsz, hogy a fantasztikus kép Dornodont, az isteni hatalmúvá vált fekete mágust, és Raiát, a fény és jóság sugárzó istenét ábrázolja. Hirtelen csípést érzel az oldaladban, és felpattansz. Kinyitod a szemed, és a fura álom szertefoszlik. Egy apró targánypók csípett meg! Mérgesen rácsapsz, de ő a fürgébb. Még sokáig gondolkozol, hogy vajon volt-e valamilyen jelentése az álomnak, amit láttál. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+278 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 715. hetének nyerőszámai: 28, 16, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 834.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 832.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 830.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 830.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 830.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 830.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 828.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 826.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 826.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 826.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 821.]

* 8. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 819.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 817.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 815.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 805.]

ft 250 1 támadod a 250. szörnyet
FT 250 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 805.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] A befejezéshez még 950 TU szükséges. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 705.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 705.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
289 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 705.]

m 1 mozogsz északkeletre
[189,106] Még mindig a városban vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 15 tüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [7 pontot használtál fel, van még 698.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Gomolygó köd tör elő a kút belsejéből és körbeölel. Mint amikor még anyád karjaiba fúrtad pici fejed, és teljes biztonság vett körül. Mikor visszahúzódik, már tudod mi történt: gyógyultál 27 életerőpontot. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 694.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 mérgezett vasnyíl. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 690.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: az ősöreg góliát elleni legjobb fellépés, ha a bokáját támadod." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 686.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+25 varázspont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 682.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 15 ovimon-bogyó. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. (A tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 678.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "A többség már tudja, hogy a bo'adhun gyűrű aprócska hátránya, hogy viselése ügyességet csökkent." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 674.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, az ősvillámot ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslói támadó varázslatok egyike." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 670.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Berontasz egy ajtón. Odabent emberek fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 5687 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 666.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a szörnyidomítás. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 8 százalékkal nőtt.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 662.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 5473 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 658.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Innen keletre 21, északra 117 mérföldre láttak egy sebesült Raia szent lovagját. Siess, mielőtt még más szabadítja meg a kínjaitól!" Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 654.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 támadás forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 650.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Hogy miért ne fuss el a diuretikus kráken elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy polip szívóka." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 646.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+23 életerő.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 642.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 5659 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 638.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[188,106] Továbbmész a város utcáján. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívői építették.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Megpillantasz valamit: 1 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [187,106] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Mohón iszol belőle. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 18150 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát. A helyiek arról pletykálnak, hogy Vlagyimir Sötét Föld délkeleti részén felfedezett egy teljesen csontból készült épületet A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 196 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és 7 spiritusz. 2415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Van itt egy királyi palota (652. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és egy manifeszt.nyúlvány. 2415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [21 pontot használtál fel, van még 617.]

ee 8 138 327 eladod a 8. tárgyat a 138. tárgyat a 327. tárgyat
Az Olimpia kezdetéig azt a tárgyat nem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

ee 451 309 184 eladod a 451. tárgyat a 309. tárgyat a 184. tárgyat
Az Olimpia kezdetéig azt a tárgyat nem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

ee 733 326 383 eladod a 733. tárgyat a 326. tárgyat a 383. tárgyat
Az Olimpia kezdetéig azt a tárgyat nem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

ee 119 29 704 eladod a 119. tárgyat a 29. tárgyat a 704. tárgyat
Az Olimpia kezdetéig azt a tárgyat nem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(186,106) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689)
(189,106) csodák kútja (#1096), szopógödör (#177)

[185,60] Folytatod sétádat a házak közt. A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 607.]

ve 328 7 megveszed a 328. tárgyat 7
Vásároltál 7 Thargodan esszenciát. 420 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[184,61] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 186 életpontot sebeztél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. 2415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Elenios hívei emelték. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (614. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány. 2415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).

(Továbbmész...) [187,107] Folytatod sétádat a házak közt. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight híveié.

A következő épületeket látod: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [21 pontot használtál fel, van még 586.]

ee 194 309 158 eladod a 194. tárgyat a 309. tárgyat a 158. tárgyat
Az Olimpia kezdetéig azt a tárgyat nem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

ea 117 1 eladod a 117. tárgyat 1
Az Olimpia kezdetéig azt a tárgyat nem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

m 2 mozogsz keletre
[188,107] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre támadsz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd az őrjáratozó katona jobb vállát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) A 9 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (9 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd az őrjáratozó katona jobb karját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az 5 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy, 19 arany és egy ezüst nyaklánc. 9568 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Van itt egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [7 pontot használtál fel, van még 579.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [4160 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 500 arany.] Átadod neki a beszerzett komponenseket, mire sokkal tiszteletteljesebben néz rád.
- Már csak ez hiányzott hozzá, hogy megkezdjük a varázslatot! - csenget, és azonnal egy mágustanonc siet be az egyik ajtón. Odaadja neki az erszényt, és neked a fiókjából átad egy másikat.
- Most, hogy bebizonyosodott, méltó vagy a bizalmunkra, lenne egy újabb küldetésünk a számodra. Mostanában nagyon sok panasz érkezik a lakosságtól, hogy a csatornarendszerből szokatlanul nagy és erős patkányok merészkedtek elő. Ennek a jelenségnek a kezdete egy időre tehető a térkapuk megnyitásával, tehát a mi hatáskörünk utánajárni, mi is folyik a csatornarendszerben valójában. Kutasd fel a csatornarendszert, és hozz minél több információt róla. Itt a csatornák térképe segítségül (figyelem, a harcok ezekben a labirintusokban a 35-nél nagyobb fegyver szakértelmedet nem fejlesztik!)

24 25 6 20 21
39
23 5 14 15 22
26 17
27 4
29 13 16
28
32 3 12 19 18
30
33 31 7 10
34
37 9
2 11
38 35 36 1 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 99. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, északra 225 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[187,108] Továbbmész a város utcáján.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egyesek azt híresztelik, hogy az idegen, aki a palotába érkezett, egy varkaudar. Elképzelhetetlen. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,107] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy Blounther apó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 5 gyenge méreg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 3524 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 560.]

ft 372 1 támadod a 372. szörnyet
FT 372 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

ft 371 1 támadod a 371. szörnyet
FT 371 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

ftv 134 179 felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a dudán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+18 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 520.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Amikor belekezdesz a mesébe, kicsit sajnálod, hogy egyszerre nem tudsz illúziót teremteni, és valamilyen hangszeren játszani. Az árnytündék szörnyű sorsát ugyanis leginkább egy balladával lehetne kísérni. Hangok hiányában csak a Kárpit hasadékain átözönlo élőholtak végeláthatatlan légióit, és a hősiesen hadakozó árnytündéket tudod megmutatni a bámulóidnak. Ám a hatás így is maradéktalan, mindenki tátott szájjal figyeli az illúziót. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (89 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 500.]

le 1550 leveszed/lerakod az 1550. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 175 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 460.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 127 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 420.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 380.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 340.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 300.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

kf 1550 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. BP: VP elővétele: 47
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+96 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 270.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+103 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 240.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+104 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 210.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 16, 11.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 626 pontot. A következő körben tehát 826 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 485. fordulód.

Erő: 50 (63) Szint: 31 Merészség: 9/5 Magasság: 170 cm
IQ: 53 (60) Támadás: 60 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 47 (61) Védekezés: 100 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 47 (60) Életpont: 797/673 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 48 (61) Varázspont: 1164/415 Pénz: 1515 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 35/4 Pszi pont: 248/281 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 40
Eddig összesen 3192 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43731 TP-t kaptál. Jelenleg 3819290 TP-d van. A következő szinthez még 180710 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, lélekelementál, méregféreg. A 482. fordulódban 1110 arany került a bankszámládra. 1143 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/20 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 20/58
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 34/12 (+2%) lőfegyverek: 29/11
dobófegyverek: *23/100 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/44 2. nyomkövetés: 82/84 3. mászás: 13/96
4. csapdakészítés: 23/49 5. csapdaészlelés: 11/23 6. gyógyítás: 103/5 (+57%)
7. titkosírás: 18/52 8. felderítés: 31/54 9. szörnyidomítás: 15/93 (+9%)
10. teológia: 62/51 (+23%) 11. taumaturgia: 64/30 (+4%) 12. szerencsejáték: 8/30
13. versengés: 21/74 14. harcművészetek: 6/67 15. zene: 85/33 (+46%)
16. szörnyismeret: 6/68 17. pszi: *28/100 (+86%) 18. zárnyitás: 12/98
19. vadászat: 45/50 20. bányászat: 39/75 21. úszás: 26/17
22. főzés: 10/97 23. csapatmunka: 2/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), törpe (#3) (csak egyszer), hamupók (#40) (csak egyszer), halálelementál (#279), noth szellem (#250), átokosztó (#372), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
fémbontó szójer (#150), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) égető tekintet (#164)
esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28) varázsszem (#184)
óriáserő (#53) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
energiafolyam (#136) >> árnylord (#342) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 4 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2)
8 pirkit (#153) 2 praglonc hártya (#215) 1 pszi kő (#248)
1 sallank karom (#128) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
191 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 csuklyavirág (#133) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fekete gyöngy (#99)
5 gyenge méreg (#26) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 4 mocsári penke (#148)
14 spiritusz (#170) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,106) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(186,107) fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata, Blounther apó (#972)
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár
(187,108) szopógödör (#177)
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689), őrjáratozó katona (#274)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.

Üzenet küldése a karakternek