483. forduló, 485. forduló, A Tűzhajú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 5. 12h:05'
EZ A 485. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD
486. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4652
SZÁMLA : XXXX

A TŰZHAJÚ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 30 sallank karmot (288 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+4 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 arkog követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+298 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+276 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+96 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 714. hetének nyerőszámai: 25, 24, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 802.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 800.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 798.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 798.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 798.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 798.]

* 5. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 798.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 796.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 796.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 796.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 796.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 796.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 791.]

* 8. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 27. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 785.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 775.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Épületek tűnnek fel.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 765.]

be 710 213 220 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 150 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] és egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 760.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,76] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a Zinthurg fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és egy aranytű. 1189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: 4 ubuk tüske, 3 bronzhegyű nyíl és egy ubuk dobónyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 172 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 218 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany. 2491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Notermanthi támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Notermanthi bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra támadsz. Fényhozóval eltalálod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Notermanthi meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő, egy fűszertartó és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 4305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy és 2 aranytű. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[47 pontot használtál fel, van még 713.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[190,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kronotapír. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír farkát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír pörsenéses hátát. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot.

(Továbbmész...) [188,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 44 életpontot vesztettél. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 5315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}


Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Sötét motyogó, 1 Orzag bilincse, 1 Szerencsejáték, 1 Déja vu. Ez egy pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Orbitális mackósajt, 1 Ellenvarázslat, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Orbitális mackósajt, 1 Mákrózsa főzet, 1 Influenza. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Temető, 1 Influenza, 1 Szerencsejáték, 1 Illúziópalota, 1 Orzag bilincse. Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 Szerencsejáték, 1 Mákrózsa főzet, 1 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse, 1 Illúziópalota. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 998 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 84 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (141 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, az ősi szellem támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át. Hamar felismered, hogy nincs sok esélyed. Futásnak eredsz. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+204 életerő.)

Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [92 pontot használtál fel, van még 611.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+118 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 581.]

vv 164 165 140 elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 140. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Beizzik a turbómágia. 3 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

kf 823 kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat
A nyakadba akasztod a mihlanil medált. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

kf 1114 kézbeveszed/felveszed az 1114. tárgyat
Leveszed a cetbőr válltömést, majd a válladra helyezed a che-vállszalagot. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

kf 560 kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

vv 78 59 127 elmormolod a 78. varázslatot az 59. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]

vv 72 157 184 elmormolod a 72. varázslatot a 157. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 564.]

v 6 5 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 2 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 599 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 557.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 556.]

kf 111 363 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 363. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

v 198 189 101 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,76) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár, 48. jellempróba, korinthai amőba (#420)
(189,76) márványtorony (#175)
(190,76) kronotapír (#286)
(191,76) Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár

[189,101] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Killer formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (668. épület.). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Tompaeszü Nyüzsivel. Raia főpap-jelöltje. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy taalru herceg trófea, egy varkaudar katona trófea és egy káoszbajnok trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Persze nem lát téged.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 546.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [7800 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs kezébe veszi az újabb darabot. Most már te is nagyon izgatott vagy. Egy ilyen hihetetlen relikvia! A bot ötödik darabján valamilyen figurának a csonkja van díszítésképp: talán őrá támad a bot köré fonódó sárkány? A mostani összeillesztés minden eddiginél nagyobb detonációval jár. Szanaszét repülnek a bölcs könyvei, és te is kiszállsz az ajtón. Amikor végre összeszeditek magatokat, a bölcs megjegyzi, hogy a következő összeillesztést talán a szabadban kellene elvégezni. Ismét megjelenik a labirintus, majd az apóka morogva nekiáll rendet rakni. Közben megjegyzi:
- Attól tartok, ez túl kemény dió lesz még a te számodra is. Ha minden igaz, ez Naedlorath Mnebi, a Thargodan herceg búvóhelye: sokak szerint még a mai napig is ezen a síkon tartózkodik, persze taalru bőrbe bújva. Mi, hogy nem tudod, mi az a taalru? Egy Thargodan bábfigura, a nagyhatalmú Thargodanok "utazókocsija". Ha akkor érsz oda, amikor a herceg épp az "utazókocsiban" tartózkodik, véged!

20 19 4 11 14
3 2 12 13
5 7 15
22 1 17
21 6 8 18
16
44 27 9 10 29
28 24 23 33
46 45 37 34 30 26
41 25
38 35
77 31 32
47
40 39 42 36
78 60
61 59
48 54
49 43 79 67 66
62
50 51 52 53 68 58
80 63 65
71 64
84 55 57
81 56
70
83 69 72 74 75 76
82 73
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
51: 1. térkép 52. pont
52: 1. térkép 51. pont
84: kijárat

Ez a 79. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 66, északra 6 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

m 3 mozogsz délkeletre
[190,102] Tovább barangolsz a fák között. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy raaba-fát. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 534.]

kt 447 elkészíted a 447. tárgyat
Begyűjtöttél 1 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 531.]

m 4 mozogsz délre
[190,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy raaba-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 524.]

kt 447 elkészíted a 447. tárgyat
Begyűjtöttél 1 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 521.]

kt 578 elkészíted az 578. tárgyat
Begyűjtöttél 1 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 511.]

m 4 mozogsz délre
[190,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 237 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 1409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Találkozol egy barna, göndör hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Elenios kisebb avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mászó-karperecet, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy drótszőrű mópat trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Cornebara. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[7 pontot használtál fel, van még 504.]

kt 447 elkészíted a 447. tárgyat
Begyűjtöttél 1 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 501.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[189,105] Épületek tűnnek fel. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Némelyek azt állítják, hogy egy varkaudar vendégeskedik a királyi palotában. Nehezen hihető.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [7 pontot használtál fel, van még 494.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Dudálni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+27 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 454.]

h 1639 használod az 1639. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Rövid tűnődés után úgy döntesz, ma a quwargok inváziójáról mesélsz a bámészkodóknak. Előszedsz minden tudást, ami csak a birtokodban van a témáról, aztán belefogsz. Megmutatod az egyik hatalmas gödröt, amelyen át a quwargok hadserege Ghallára özönlött, és sorra veszed az ismertebb, és különleges ritkaságnak számító rovarlényeket. A nézők kicsit unják a témát, ezért néhány szerencsétlen falusit is megmutatsz, ahogy a quwargok ízekre szedik őket. Na, ezzel aztán elérted a kívánt hatást: mindenki szörnyülködik, és borzong. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (140 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [20 pontot használtál fel, van még 434.]

m 4 mozogsz délre
[189,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 427.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a rejtőzködés. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 2 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 423.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a bányászat szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 419.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Tudd meg hát: a városháza (Gatin) lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 10 arannyal fejezik ki hálájukat." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 415.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 375.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 335.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Találsz 2 aranyat! Ez aztán a szerencse! [40 pontot használtál fel, van még 295.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy hhaar burka varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 7 életpontot vesztettél. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 223 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 215.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[188,107] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Némelyek azt állítják, hogy egy varkaudar vendégeskedik a királyi palotában. Nehezen hihető.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 208.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sajnálom, hogy kudarcot vallottam. - mondod. - Haladékot szeretnék kérni, ígérem, teljesítem a küldetést! - az írnok egy darabig a fejét csóválja, de aztán biccent. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. BP: VP elővétele: 47
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az éber vadászkutya varázslatot! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 726. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 3 gyógyítás 3 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+7 életerő.) [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 26, 19.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 625 pontot. A következő körben tehát 825 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

A Tűzhajú, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 484. fordulód.

Erő: 49 (64) Szint: 31 Merészség: 9/5 Magasság: 170 cm
IQ: 53 (62) Támadás: 64 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 46 (62) Védekezés: 105 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 47 (62) Életpont: 796/500 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 48 (65) Varázspont: 1164/517 Pénz: 1324 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 35/10 Pszi pont: 248/259 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 3186 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31688 TP-t kaptál. Jelenleg 3775559 TP-d van. A következő szinthez még 224441 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, lélekelementál, méregféreg. A 482. fordulódban 1110 arany került a bankszámládra. 1132 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/20 ökölvívás: 10/20 szúrófegyverek: 20/58
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 34/10 (+3%) lőfegyverek: 29/11
dobófegyverek: 23/95 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -15.); bumeráng (#249) (16 -25.); vashegyű nyíl (#176) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/44 (+24%) 2. nyomkövetés: 82/84 (+9%) 3. mászás: 13/96
4. csapdakészítés: 23/49 5. csapdaészlelés: 11/23 6. gyógyítás: 102/48 (+24%)
7. titkosírás: 18/52 8. felderítés: 31/54 (+5%) 9. szörnyidomítás: 15/84
10. teológia: 62/28 (+30%) 11. taumaturgia: 64/26 (+12%) 12. szerencsejáték: 8/30 (+11%)
13. versengés: 21/74 (+14%) 14. harcművészetek: 6/67 15. zene: 84/87 (+46%)
16. szörnyismeret: 6/68 17. pszi: 28/14 (+1%) 18. zárnyitás: 12/98
19. vadászat: 45/50 20. bányászat: 39/75 (+1%) 21. úszás: 26/17
22. főzés: 10/97 (+10%) 23. csapatmunka: 2/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 9 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), törpe (#3) (csak egyszer), hamupók (#40) (csak egyszer), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
fémbontó szójer (#150), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) láthatatlanság (#76) csupasz izom (#28)
varázsszem (#184) óriáserő (#53) fürkésző szemek (#213) hatalomvarázs (#220)
égető tekintet (#164) láth. észlelése (#78) hadiszerencse III (#59) erőpajzs III (#127)
mentális pajzs (#72) tűzmágia (#157) áldomás (#6) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
savhurrikán (#107), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
energiafolyam (#136) >> árnylord (#342) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) elektromos pajzs (#51) >> Fairlight hívők (#997)
varázsvédelem (#34) >> kputtyintó csalán (#247) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) varázsvédelem (#34) >> autentikus vámpír (#154)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> nukleáris cickány (#155) varázsvédelem (#34) >> fémbontó szójer (#150)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
43 arany (#50) 1 grifftojás (#179) 11 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 kristályfolyadék (#449) 14 pirkit (#153)
2 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 tükör (#43) 1 varányszem (#30) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aranytű (#272) 1 arkog kő (#632) 5 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ében toboz (#578) 1 ezüst karkötő (#158) 5 fekete gyöngy (#99)
2 fűszertartó (#210) 13 isteni könnycsepp (#260) 1 kavadu iszák (#25)
1 korinthai talizmán (#814) 3 lótuszvirág (#447) 6 ragasztó (#83)
1 rájabőr (#404) 3 sáfránypor (#211) 1 szöges bunkó (#8)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ubuk tüske (#131) 1 umbatari karkötő (#278)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689)
(189,101) bűbájlidérc (#761), erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Sheran oltár, régészeti lelőhely (#1208), művészi porolit (#720), Tompaeszü Nyüzsi (3894. kalandozó)
(189,105) szopógödör (#177)
(189,106) csodák kútja (#1096), részeg kalandozó (#187)
(190,102) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), bűbájlidérc (#761)
(190,103) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Fairlight oltár, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(190,104) kputtyintó csalán (#247), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, Fairlight rúnaköve, 255. jellempróba, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Cornebara (5797. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.06.04. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek