483. forduló, 485. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 3. 9h:19'
EZ A 542. JÁTÉKHETED, 484. FORDULÓD
543. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,99] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 4 remák szivet.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+674 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-14 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 845.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 843.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 843.]

* 2. KP: elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 841.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 839.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 834.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 834.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 834.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 833.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 827.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 825.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 823.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 821.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 819.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 817.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 817.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 815.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 220% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 815.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 609 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megérinted az aranyfecske testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 58, gyógyulás: 113, összesen: +55 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 805.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 800.]

* 10. KP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 797.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 767.]

kf 258 kézbeveszed/felveszed a 258. tárgyat
Előkészíted a nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

p 74 232 4 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 4 vasérc molekuláit, előállítottál 4 ilkin ércet. [-40 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 762.]

kre 232 1221 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 760.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 760.]

v 198 190 60 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(211,99) a 79. labirintus bejárata, aranyfecske (#283)

[190,60] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 750.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) Raia oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587)

[364,64] A sík vidék mocsarassá válik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy vámpírféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 298 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a vámpírféreg farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vámpírféreg testét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 116 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a vámpírféreg véres fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 286, gyógyulás: 0, összesen: -286 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+637 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Találkozol Scarlettel. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vortex amulettjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg ősmágus trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-57 életerő.)
[-55 varázspont.] [55 pontot használtál fel, van még 695.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[363,65] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy Tiestichlaq volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő). Borzalmasan éhes vagy. (-54 életerő.)

(Továbbmész...) [362,66] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy ében sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 631 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 40 életpontot vesztettél. Nehezéket hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi az ében sárkány farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (86 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod az ében sárkány bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az ében sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 346, gyógyulás: 109, összesen: -237 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-57 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+525 életerő.)

(Továbbmész...) [362,67] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy lélekelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 604 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lélekelementál fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lélekelementál nyakát. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 114 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a lélekelementál anyagtalan testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lélekelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1129, sebződés: 88, gyógyulás: 1, összesen: -87 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy életsziklát. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-54 életerő.) [64 pontot használtál fel, van még 631.]

al 207 32 áldozol: a 207. tárgyat a 32. tárgyat
Miközben Földanyához fohászkodsz, az életsziklára helyezel 32 ovimon-bogyót. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy sikerül kinyúlnod az isteni entitás felé! (+110 pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 626.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[361,66] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy ében halálhajcsár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 644 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-38 életerő). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-50 életerő.)

(Továbbmész...) [360,66] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy márvány sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (89 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány fejét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A márvány sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 3 vasérc, 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1208, sebződés: 381, gyógyulás: 92, összesen: -289 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+560 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy viharóriás barlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). Borzalmasan éhes vagy. (-54 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [64 pontot használtál fel, van még 562.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. A barlangban egy viharóriás ül, épp valami óriási állat csontját rágja. Kezdődjék hát a csata!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 613 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a viharóriás sámán villámló testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a viharóriás sámán testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a viharóriás sámán bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A viharóriás sámán egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 49 életpontot vesztettél. A viharóriás sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 47 aranyat. 8657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 192, gyógyulás: 93, összesen: -99 ÉP}

Mosolyogva hagyod hátra a tetemet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 552.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[359,67] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy viharóriás lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 640 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a viharóriás villámló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a viharóriás jobb oldalát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 23 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 8086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 124, gyógyulás: 92, összesen: -32 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-58 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Találkozol P.V. Logannal. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kalózcsizmát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy tleikan kesztyűt, egy villám szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy troglodita idéző trófea, egy kyorg szolgasárkány trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [359,68] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön.

Felfedeztél egy kátránygödröt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-44 életerő). Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-51 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [359,69] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lávatavat. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy káoszbajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 653 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-52 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+493 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [83 pontot használtál fel, van még 469.]

m 6 mozogsz nyugatra
[358,69] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy sötét motyogó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy árnylord került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 612 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A varázslat kudarcot vallott. Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő). Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-58 életerő.) [9 pontot használtál fel, van még 460.]

v 96 310 63 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(358,69) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), árnylordok (#342)
(359,67) viharóriások (#278), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, P.V. Logan (5599. kalandozó)
(359,68) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), művészi porolit (#720), oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(359,69) lávató (#595), káoszbajnokok (#293)
(360,66) márvány sárkány (#328), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, viharóriás sámán (#324)
(361,66) Fairlight oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(362,66) ében sárkány (#327)
(362,67) lélekelementál (#319), életszikla (#621)
(363,65) Tiestichlaq (#968)
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), vámpírféreg (#782), Scarlet (5676. kalandozó)

[310,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-50 életerő.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 450.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Ha újat tanulni támad kedved, a tűzgolyót tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a varázslói tűz alapú varázslatok sorában." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 446.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 15 amniosz lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 442.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A legutóbbi szörny által okozott sebzések maradéktalanul begyógyulnak, sőt... az összes többi sebed is. (+187 életerő.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 438.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Ahelyett, hogy elfutnál a Notermanthi elől, próbáld meg a kosfejét támadni. Ez biztos beválik!" Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 434.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: az ősi szellem elleni legjobb fellépés, ha az áttetsző karját támadod." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 430.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Érdemes felkeresni az Invázióügyi Minisztérium lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 Martian tekercsével jutalmazzák." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 426.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "A tapasztalat azt mutatja, az ősquwargot zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig ugh méreg üti gyilkosának markát." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 422.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Vadássz szutykos remákot, hiszen mindig remák szivet találsz nála!" Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 418.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a bányászat. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 414.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 vörös zyel lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 410.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 406.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 47 varázspontot. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 402.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 398.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a vortex talizmán, merthogy intelligenciát növel, ha magukra aggatják." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 394.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Szeretnéd tudni, mi a Nateilena úrnő leggyengébb pontja? Ha az óriási karmát ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 390.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Kakkvelmukksók még 5 kazmár gyökeret tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 386.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Ha utad során meglátsz egy magnetikus pragloncot, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig praglonc hártyát találhatsz nála." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 382.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Egy nyílt titok: a mithril láncing értékét nagymértékben növeli a tárgy ügyességet adó tulajdonsága." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 378.]

* 1. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 373.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 613 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 353.]

* 5. BP: energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 371 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 323.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 323.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 39 TVP-t kell elköltened.]

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 283.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-49 életerő). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-59 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 243.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-53 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő). [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 1, 5.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 656 pontot. A következő körben tehát 856 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 484. fordulód.

Erő: 61 (67) Szint: 44 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 60 (69) Támadás: 64 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 51 (56) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 44/52 év
Egészség: 49 (50) Életpont: 754/475 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 61 (72) Varázspont: 2210/1217 Pénz: 17479 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 413/136 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 83
Eddig összesen 5291 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 80165 TP-t kaptál. Jelenleg 11583893 TP-d van. A következő szinthez még 1016107 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, drótszőrű mópat, márvány sárkány. A 480. fordulódban 81843 arany került a bankszámládra. 82252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 40
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 32

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 2. nyomkövetés: 126 3. lopás: 3
4. mászás: 24 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 9
7. gyógyítás: 195 (+2) 8. titkosírás: 17 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 78 12. taumaturgia: 160
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 23 15. zene: 12
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 48 (+1) 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. bányászat: 41 21. úszás: 13
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: éhes
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 2 kaja (#2) 1 nehezék (#258)
32 ovimon-bogyó (#207) 2 szögletes kő (#17) 1 vasérc (#152)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
546 arany (#50) 14 amniosz (#203) 1 ében toboz (#578)
1 fűszertartó (#210) 1 lélekesszencia (#619) 10 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 2 ramit kő (#226) 11 sárkánypikkely (#292)
1 sötét ital (#284) 1 spiritusz (#170) 1 Thargodan esszencia (#328)
5 tükör (#43) 6 vámpírfog (#1221) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(310,63) csodák kútja (#1096), aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek