TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. júl. 2. 9h:29'
EZ A 542. JÁTÉKHETED, 483. FORDULÓD
543. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX
|
APA TIFUSZ KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 4 márványkulcsot (40 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Dantor amulettje (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 2 bunthar bőr (eladási ár: 550 arany, ebből a kezelési költség: 44 arany) ellenértékét.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+906 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+170 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 718. hetének nyerőszámai: 13, 24, 4. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 59 arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 864.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 862.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 862.]
* 2. KP: |
elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 858.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 853.]
* 3. KP: |
kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 853.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 853.]
* 4. KP: |
használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 852.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 846.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 844.]
* 5. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 842.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 840.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 838.]
* 6. KP: |
elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 836.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 836.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 834.]
* 7. KP: |
t. energia kisütése: 275 |
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 214% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 834.]
* 8. KP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod az aranyfecske bal szárnyát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 65, gyógyulás: 114, összesen: +49 ÉP}
[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 824.]
* 9. KP: |
elmormolod a 238. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 819.]
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 816.]
kre 1069 1221 4 |
kreálsz az 1069. tárggyal az 1221. tárgyat (4 darabot) |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 4 vámpírfogat. [-48 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 814.]
kre 226 1128 2 |
kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (2 darabot) |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a kreáció varázslatot! Kreáltál 2 jégszilánkot. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 812.]
v 15 203 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új amniosz. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 782.]
fvh 20 |
felt. varázslat haszn. 20 |
Harci varázslataidat használni fogod minden 20. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 782.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 varázskő lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 778.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+19 varázspont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 774.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Egy nyílt titok: a Natharion karkötő értékét nagymértékben növeli a tárgy intelligenciát adó tulajdonsága." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 770.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Innen keletre 60, északra 126 mérföldre van egy gejzír. Látogasd meg, ha egy kis izgalomra vágysz!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 766.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 8498 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 762.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 18 varázspontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 758.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+3 pszi pont.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 754.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 17 varázspontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 750.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: az aranyfecske elleni legjobb fellépés, ha az aranyszárnyát támadod." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 746.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Ahelyett, hogy elfutnál a zoloboo törzsfő elől, próbáld meg a fekete testét támadni. Ez biztos beválik!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 742.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A következő pillanatban elméd megnyílik, és fél percig csak úgy kavarognak benne az érzések. Tudattársaidat látod, amint a túlvilág teremtményeivel harcolnak; amint esküvőkön vigadoznak; amint az olimpiai győzelmet ünneplik; amint átveszik a különböző épületekben a nekik kijáró tárgyjutalmat; és amint újra és újra megmentik a világot a pusztulástól. Szenzációs érzés, hogy ennek a Közös Tudatnak a tagja vagy. (+3 tudatpont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 738.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 29 életerőpontot. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 734.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Gyomrod kavarogni kezd, mintha egy nekrofun trónba ültél volna. A hatás hasonlónak tűnik: varázspontjaid száma a maximális lett. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 730.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 26 életerőpontot. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 726.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Azért szeretik a kalandozók az örökkéval.kristályát, mert viselése intelligenciát növel." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 722.]
m 1 2 2 |
mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[359,63] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Mnebolath. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 704 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő).
(Továbbmész...) [360,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tone Zangief egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 672 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel eltalálod a halálelementál ébentestét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
8815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 39, gyógyulás: 109, összesen: +70 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő).
(Továbbmész...) [361,63] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy Mnebolath jön feléd.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 606 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Felméred a hatalmas Thargodanokat. Egy Thargodan zsoldos jön feléd.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 611 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
6495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan zsoldos készül a lemészárlásodra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 639 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
6495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy ezerszemű bestia jön feléd. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gordon Marlo. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy Raia angyala. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Aranyszemmel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy nap szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Thargodan amulettet, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tollaskígyó trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő). [87 pontot használtál fel, van még 635.]
m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő mópat gigász nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 665 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mópat gigász testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a mópat gigász patájától. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mópat gigász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
11500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1219, sebződés: 22, gyógyulás: 101, összesen: +79 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő).
(Továbbmész...) [361,65] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ében sárkány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 647 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 40 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány jobb oldalát. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod az ében sárkány fejét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az ében sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel épp hogy megszúrod az ében sárkány testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd az ében sárkány testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ében sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 125 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1514, sebződés: 642, gyógyulás: 214, összesen: -428 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+623 életerő.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő).
(Továbbmész...) [361,66] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ezüstdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ében halálhajcsár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 646 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
5869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő). [75 pontot használtál fel, van még 560.]
[362,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Felfedeztél egy életsziklát. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy ében sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 660 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (92 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod az ében sárkány óriási karmát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Az ében sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 11 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1282, sebződés: 375, gyógyulás: 102, összesen: -273 ÉP}
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-32 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 551.]
al 203 90 |
áldozol: a 203. tárgyat a 90. tárgyat |
Szerető gondoskodással elültetsz 90 amnioszt. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy sikerül kinyúlnod az isteni entitás felé! (+140 pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 546.]
m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
[363,67] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Felfedeztél egy mópat bolyt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia isteni megnyilvánulása. Egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy Eldereth kristályt, egy inváziós amulettet, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.kristályát, egy ősi kígyóbőr övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy árnytündér messiás trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kadera Forsetti. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).
(Továbbmész...) [364,67] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-33 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+468 életerő.) Belebotlasz valamibe: 1 nehezék. Elteszed. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [56 pontot használtál fel, van még 490.]
v 163 191 105 |
elmormolod a 163. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(359,63) Mnebolathok (#237)
(360,63) művészi porolit (#720), halálelementál (#279)
(361,63) Mnebolath (#237), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Raia angyala (#333), Aranyszem (1322. kalandozó)
(361,64) Tharr oltár, mópat gigász (#309)
(361,65) ében sárkány (#327)
(361,66) Fairlight oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(362,67) életszikla (#621), ében sárkány (#327)
(363,67) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Kadera Forsetti (3627. kalandozó)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173)
[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm mókuszúza-aprólékot dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Felfedeztél egy félig kész ladikot. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a csontkulcs. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 grifftojás, 16 kerek kő, 1 nagy vaskulcs, 9 kazmár gyökér, 4 elkarog szőr.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. Egy terembe jutsz, melynek közepén egy fehérruhás alak fekszik, látszólag eszméletlenül. Amikor közelebb sétálsz, meglepve tapasztalod, hogy maga a szirén az. Nem tudod, hogyan segíthetnél rajta gyógyfőzet nélkül, mégis megpróbálkozol a lehetetlennel. Kezedet vérző fejsebére szorítod, majd erősen koncentrálni kezdesz, hogy gyógyító energiáiddal előidézd a seb beforrását. A szirén csodálkozó arckifejezésed kíséretében magához tér.
- Egy oltár? - csodálkozol az építményre, ami elé a szirén vezet.
- Igen, de még nincs kész. Neked kell befejezned. - mondja, majd kényelmesen elhelyezkedik a terem közepén álló trónon, hogy figyelhesse ügyködésed. Elszántan fogsz az építéshez, minden eszedbe jut a múltból, amit erről tanultál. Gyorsan végzel. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
- Sikerült - örül sikerednek a szirén. - Végre valaki végigküszködte magát a próbákon. - Ajándékul a szirén köpenyét kapod, boldogan indulsz vele utadra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (142 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 675 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
4767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A folyosó hamarosan egy nagyobb méretű terembe torkollik. Egy embernyi nagyságú nyálkás szörny válik ki a sötétből, csápjai vaksin kutakodnak irányodba. - Egyetlen fránya próba kedvéért hagyjam itt a fogam? - elmélkedsz, de a közeledő éhes és ocsmány szörnypofa meggyőz az ellenkezőjéről. Az életösztöneidnek engedelmeskedve elmenekülsz a teremből, vissza a már ismert folyosón. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-43 életerő). Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
[-55 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 445.]
v 198 211 99 |
elmormolod a 198. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), ladik (#1244), kísértetvarázsló (#424)
[211,99] Az erdő után alacsonyhegység következik. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Anna Bella egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ!
Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.)
[-100 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 427.]
kf 475 |
kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 427.]
be 79 |
bemész a 79. titkos labirintusba |
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! A járatban sötétség van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 422.]
lm 38 51 68 |
mozogsz 38 51 68 |
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [7. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [12. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [29. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [34. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [38. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [44. PONTRA.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [46. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [47. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [48. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [49. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő). A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [51. PONT. --> 52. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [53. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [55. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+47 életerő). [-6 varázspont.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [56. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [57. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [58. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [59. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-6 varázspont.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [60. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [61. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [62. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [63. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [64. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+55 életerő). [-6 varázspont.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [65. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [69. PONTRA.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). [90 pontot használtál fel, van még 332.]
Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [70. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [71. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő). Egy nagyobb terembe érkezel. [72. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+55 életerő). [-6 varázspont.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [73. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [74. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [75. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [76. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [77. PONTRA.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+52 életerő). [-6 varázspont.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [78. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [79. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő). Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [80. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Bekukkantasz a kis terembe. [81. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+59 életerő). [-6 varázspont.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [82. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [83. PONT.] Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 mithril sisak, 800 arany, 15 varázskő, 2 galachmit, 5 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP], 1 roxati zárfaló [roxati zárfaló ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP], 1 umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], 1 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], 1 fpi formázó minta [fpi formázó minta ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és 8 tolmokov-koktél. Gyorsan kiüríted a ládát. A zöldesfekete Thargodan trutyiból előásod a bot 6. darabját, és egy ronggyal megtisztítod. Hát, kemény munka volt megszerezni, de megérte! Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő). Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő). [57 pontot használtál fel, van még 275.]
* 1. BP: |
elmormolod a 160. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 275.]
* 2. BP: |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 275.]
* 3. BP: |
elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 265.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 265.]
* 4. BP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 634 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöföd az aranyfecske testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 44 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 65, gyógyulás: 126, összesen: +61 ÉP}
[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]
* 5. BP: |
energia fejlesztése 10 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] A befejezéshez még 374 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 195.]
* 6. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 4, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól élő legenda helyett az univerzum teremtője. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +50 max. varázspont, +13 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Ebben a körben 195 pontod maradt, ebből a következő körre 195 pontot vihetsz át. Kapsz még 655 pontot. A következő körben tehát 850 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 483. fordulód.
Erő: |
61 (67) |
Szint: |
44 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
177 cm |
IQ: |
60 (69) |
Támadás: |
64 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
84 kg |
Ügyesség: |
51 (56) |
Védekezés: |
95 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
44/52 év |
Egészség: |
48 (49) |
Életpont: |
753/381 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
5 |
Szerencse: |
61 (72) |
Varázspont: |
2210/1536 |
Pénz: |
16933 arany |
Kép. pont: |
10 |
Tudatpont: |
21/0 |
Pszi pont: |
405/421 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
80 |
Eddig összesen 5281 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 93582 TP-t kaptál. Jelenleg 11503728 TP-d van. A következő szinthez még 1096272 TP szükséges. Trófeáid:
Shengoroth,
drótszőrű mópat,
márvány sárkány. A 480. fordulódban 81843 arany került a bankszámládra. 82252 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
9 |
ökölvívás: |
5 |
szúrófegyverek: |
40 |
vágófegyverek: |
8 |
ütőfegyverek: |
3 |
dobófegyverek: |
32 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
24 |
2. nyomkövetés: |
126 |
3. lopás: |
3 |
4. mászás: |
24 |
5. csapdakészítés: |
7 |
6. csapdaészlelés: |
9 (+1) |
7. gyógyítás: |
193 |
8. titkosírás: |
17 |
9. felderítés: |
30 |
10. szörnyidomítás: |
3 |
11. teológia: |
78 |
12. taumaturgia: |
160 |
13. szerencsejáték: |
6 |
14. versengés: |
23 (+1) |
15. zene: |
12 |
16. szörnyismeret: |
18 |
17. pszi: |
* 47 |
18. zárnyitás: |
2 |
19. vadászat: |
8 |
20. bányászat: |
41 |
21. úszás: |
13 |
22. csapatmunka: |
2 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) |
pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) |
|
|
Alakváltó és tudati képességeid |
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) |
pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61) |
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
tűzeső (#61) |
>> |
kőkorszaki szaki (#109) |
|
jégoszlop (#231) |
>> |
noth szellem (#250) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), érclelőhely, aranyfecske (#283)