480. forduló, 482. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 28. 9h:16'
EZ A 542. JÁTÉKHETED, 481. FORDULÓD
543. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 4 sötét ital (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 56 arany), 1 ytterium kőzet (eladási ár: 1950 arany, ebből a kezelési költség: 156 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján összefutsz egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hókeresztet, egy hótarantula köpenyt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy rothadó lián trófea, egy ében sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vulaghar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+831 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+171 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
176 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 710.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 2. KP: elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 699.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 699.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 698.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 692.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 690.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 684.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 682.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 682.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 680.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 208% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 680.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 109 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod az aranyfecske jobb lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 61, gyógyulás: 44, összesen: -17 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 670.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 665.]

kf 610 189 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat a 189. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 665.]
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 665.]

kre 226 1221 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 663.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 633.]

v 208 1 elmormolod a 208. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a kisebb kívánság varázslatot! Istened meghallgatta imád! (+1 tulajdonságpont). Öregedtél 5 évet. [-300 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 603.]

hh 1096 1096 248 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat a 248. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Hogy miért ne fuss el a quwarg királynő elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy ugh méreg." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 599.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Gyomrod kavarogni kezd, mintha egy nekrofun trónba ültél volna. A hatás hasonlónak tűnik: varázspontjaid száma a maximális lett. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 595.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-63 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 589.]

hh 1096 1096 248 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat a 248. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "A következő varázslat, amit megtanulsz az áldomás II legyen! Ez a papi varázslatok egyike." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 585.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Már csak egészen kevés töprengés választ el attól, hogy kitaláld, hogyan is készül a homokóra!" A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 581.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-66 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 575.]

hh 1096 1096 248 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat a 248. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A legutóbbi szörny által okozott sebzések maradéktalanul begyógyulnak, sőt... az összes többi sebed is. (+190 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 571.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Ahelyett, hogy elfutnál a mösze uralkodó elől, próbáld meg a kitines hátát támadni. Ez biztos beválik!" Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 567.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-61 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+5 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 561.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ha utad során meglátsz egy ősdentort, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig dentor bőrt találhatsz nála." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 557.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Hogy miért ne fuss el a roguena elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy kaja." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 553.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a nehéz harci kesztyű, merthogy erőt növel, ha magukra aggatják." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 549.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Mostanában sokat dicsérik a Mjölborg kalapácsát. Ha ütőfegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 59 hüvelyk, súlya pedig 6 kiló." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 545.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A légzés, ami a legutóbbi csata óta kicsit nehézkessé vált számodra, hirtelen könnyedebbé válik. (+7 életerő.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 541.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 szent jogart. Biztos, hogy neked szánta a kút. [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 537.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a savhurrikán? Egyedülálló eszköz ez a varázslói sav alapú varázslatok sorában." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 533.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "A tapasztalat azt mutatja, az átokosztót zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig szopókő üti gyilkosának markát." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 529.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 16 ovimon-bogyó többletet jelez. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 525.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Létezik egy tárgy, ami a pásztorbot nevet kapta. Ez egy ütőfegyver, ami 78 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 2 kilót nyom." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 521.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +14 pszi pont. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 517.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Szeretnéd tudni, mi a tlopedmuk leggyengébb pontja? Ha a sötét ruháját ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 513.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[361,61] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 624 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel kicsit megsebzed a halálelementál testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a halálelementál ébentestét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 69, gyógyulás: 56, összesen: -13 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tone Zangief orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. A feléd közeledő árnylord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az árnylord testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az árnylord fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 58, gyógyulás: 104, összesen: +46 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ragnar. Látsz egy törpe bányát. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sziklaskorpió. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió jobb vállát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sziklaskorpió kitines testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 30, gyógyulás: 96, összesen: +66 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol Doublecrosserrel. Dornodon személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy árnygyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy csáp entitás trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított aurapollátor. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Motyogni kezd: " Aki lop, csal, rabol, gyilkol, jutalmat kap Dornodontól!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő). [32 pontot használtál fel, van még 481.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[361,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai bal oldalát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 124, gyógyulás: 114, összesen: -10 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és 11 arany. Egy Thargodan légiós jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 560 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megkarcolod a Thargodan légiós bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1032, sebződés: 101, gyógyulás: 85, összesen: -16 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan légiós jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 604 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós nyakát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a Thargodan légiós fejét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 963, sebződés: 122, gyógyulás: 101, összesen: -21 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Rém készül a lemészárlásodra. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gordon Marlo vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy drótszőrű mópat. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 633 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a drótszőrű mópat bal oldalát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megkarcolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 drótszőrt. Elhajítod a vacak ében sárkány trófeát, és kinyersz egy alkalmas drótszőrű mópat trófeát. 18400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1873, sebződés: 464, gyógyulás: 0, összesen: -464 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+586 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő).

(Továbbmész...) [360,62] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tone Zangief előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy smaragd sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 627 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (95 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a smaragd sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 vasérc és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 315, gyógyulás: 112, összesen: -203 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő).

(Továbbmész...) [359,62] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tone Zangief előtt.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 645 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megérinted a halálelementál testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a halálelementál ébentestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8815 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 65, gyógyulás: 106, összesen: +41 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [126 pontot használtál fel, van még 355.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[359,63] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy Mnebolath. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel eltalálod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 67, gyógyulás: 100, összesen: +33 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő).

(Továbbmész...) [359,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A távolból robbanások hangját hallod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sziklaskorpió. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sziklaskorpió testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a sziklaskorpió testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] 2970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 31, gyógyulás: 113, összesen: +82 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Madigan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [26 pontot használtál fel, van még 329.]

v 198 341 68 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(359,62) művészi porolit (#720), halálelementálok (#279)
(359,63) Mnebolathok (#237)
(359,64) sziklaskorpiók (#339), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(360,62) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), smaragd sárkány (#326)
(361,61) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720)
(361,63) Orkhan Thai (#238), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), drótszőrű mópat (#426)
(362,61) árnylordok (#342)
(362,62) Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), Doublecrosser (4068. kalandozó)

[341,68] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Mozgást észlelsz oldalról. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Thargodan zsoldos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 52, gyógyulás: 115, összesen: +63 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-48 életerő).
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 319.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[342,67] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.

Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru tigristestét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru tigristestét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszúrod a taalru tigristestét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 104 arany, -2 ÉP]. 4053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 36, gyógyulás: 100, összesen: +64 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egy mocskos zsák hever a földön, gyorsan felkapod. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és 8 arany. Egy Thargodan zsoldos támad rád.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos jobb vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos bal lábát. (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 53, gyógyulás: 108, összesen: +55 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan légiós jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 620 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós testét. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 121, gyógyulás: 92, összesen: -29 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Rém jön feléd. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő).

(Továbbmész...) [343,67] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek.


Összeakadsz Anna Bellával. Tharr testi manifesztációja. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy örökkév. igazgyöngét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy bosszantó apróság trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [78 pontot használtál fel, van még 241.]

a 609 2129 1 átadod a 609. tárgyat a 2129. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 angyalok kesztyűjét Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

a 1253 2129 30 átadod az 1253. tárgyat a 2129. kalandozónak (30 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 30 csillezsályalevelet Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

a 43 2129 10 átadod a 43. tárgyat a 2129. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 tükröt Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

aa 313 148 512 átadod a 313. tárgyat a 148. tárgyat az 512. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 19 gyógykenőcsöt Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 5 mocsári penkét Anna Bella részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Eldereth szilánkot Anna Bella részére. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

* 1. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 39 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 58, gyógyulás: 101, összesen: +43 ÉP}

[-72 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 216.]

* 5. BP: energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 394 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 186.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 186.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 13, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 186 pontod maradt, ebből a következő körre 186 pontot vihetsz át. Kapsz még 653 pontot. A következő körben tehát 839 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 481. fordulód.

Erő: 61 (67) Szint: 43 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 60 (69) Támadás: 63 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 51 (56) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 44/52 év
Egészség: 48 (49) Életpont: 739/565 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 61 (72) Varázspont: 2160/1739 Pénz: 13995 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 405/52 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 71
Eddig összesen 5254 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 114223 TP-t kaptál. Jelenleg 11277907 TP-d van. A következő szinthez még 222093 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, drótszőrű mópat, márvány sárkány. A 480. fordulódban 81843 arany került a bankszámládra. 81843 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 40
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 32

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 2. nyomkövetés: 126 (+1) 3. lopás: 3
4. mászás: 24 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 192 8. titkosírás: 17 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 78 (+1) 12. taumaturgia: 160
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 22 15. zene: 12
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 47 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. bányászat: 40 21. úszás: 13
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok kesztyűje (#609) 31 csillezsályalevél (#1253) 1 Eldereth szilánk (#512)
19 gyógykenőcs (#313) 12 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
1 kaja (#2) 3 kerek kő (#19) 5 mocsári penke (#148)
3 pszi kő (#248) 4 ramit kő (#226) 1 szögletes kő (#17)
5 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
633 arany (#50) 13 drótszőr (#37) 1 ében toboz (#578)
1 gyöngymangó (#135) 16 ovimon-bogyó (#207) 5 sárkánypikkely (#292)
1 sötét ital (#284) 6 vámpírfog (#1221) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(341,68) Thargodan zsoldosok (#310)
(342,67) taalru (#249), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311), Thargodan tábor (#588)
(343,67) Anna Bella (2129. kalandozó), aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek