Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 9. 9h:21' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: okt. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
ep 155 24 | építed a 155. tárgyat 24 pontért |
ba 191 | nem támadod a 191. szörnyet |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 677 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [105,105] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [106,106] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bíbor szulfagor. Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A bíbor szulfagor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 633 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a garokk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [107,108] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [108,109] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. [+4% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal középső lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 15 életpontot vesztettél. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1439 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [108,111] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 738 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
ef 50 503 | energia fejlesztése 50 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
Erő: | 19 (32) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 19 (24) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 (20) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 317/269 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (27) | Varázspont: | 320/97 | Pénz: | 1843 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 42/18 | Pszi pont: | 55/34 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15/3 (+21%) | szúrófegyverek: | 7/77 (+7%) | vágófegyverek: | 2/99 |
lőfegyverek: | 16/18 (+21%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); nyílvessző (#108) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
108,111 mezőn táborozol |
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 20 időszaki: 20 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/59 | 2. nyomkövetés: | 1/66 | 3. mászás: | 5/71 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 9/50 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 1/4 | 6. gyógyítás: | 8/5 |
7. felderítés: | 6/50 | 8. teológia: | 5/88 (+23%) | 9. taumaturgia: | 10/79 (+13%) |
10. versengés: | 3/12 | 11. harcművészetek: | 14/56 | 12. zene: | 1/9 |
13. szörnyismeret: | 2/19 (+20%) | 14. pszi: | 9/53 (+9%) | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 2/39 | 17. bányászat: | 4/43 (+18%) | 18. csapatmunka: | 1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
szutykos remák (#191) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
Eddig 15 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 360). |
Eddig 3 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 72). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1119 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | nyílvessző (#108) | 1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
87 | arany (#50) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|