47. forduló, 49. forduló, Roante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 1. 9h:08'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4812
SZÁMLA : XXXX

ROANTE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,20] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+5 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy goldugar nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 2 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a goldugar testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a goldugar testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a goldugar bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a goldugar megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 195.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

* 3. KP: v 6 2 10 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

jlk 9171 jelszó kimondása 9171
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a massza bal első lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a massza testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 tigroszlán fogat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Az ősi Moa kultúra nagyhatalmú tárgyakat hagyott hátra, csak tudni kell a módját, hogy megkeresd. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 170.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[78,21] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy goldugar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a goldugar csillogó páncélját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a goldugar jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a goldugar testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a goldugar csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő megsebesített dűnekukac mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a dűnekukac testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a dűnekukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,22] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Csak egy óriás skorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az óriás skorpió ollója. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [80,23] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás skorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás skorpió jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 146.]

m 4 mozogsz délre
[80,24] Füves síkságra érkeztél. Észreveszel egy mély kutat. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[23 pontot használtál fel, van még 123.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 zöld üveget (ld. enc.). Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 109.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[79,25] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [78,26] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 6 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 6 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1 078 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [77,27] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. [54 pontot használtál fel, van még 55.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[76,26] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hajnali Szél egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [75,25] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Észreveszel egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 39.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Egy doboz a fa alatt, benne finom csemege,
Hónapokra elrakod, még mindig finom!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 34.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[74,26] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 26.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 18.]

ek 4 1172 t. energia kisütése: 4 1172
Kutatni kezdesz a másik tudat után. Tapogatódzol... [-1 TU.] Eléred a hatósugarat anélkül, hogy megtalálnád. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

id 7168 30 idomítod a 7168. szörnyet 18 pontért
Elkezdődnek a leckék a hegyi szamár számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 41 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [18 pontot használtál fel, van még 0.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 233 elkészíted a 233. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen furulyát is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 1 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen vizestömlőt is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 17, 18.
Jelenleg 2639 felépült monolit, és 7693 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.) Automatikus tárgyeladás és szabályozott hulladékgyűjtés - hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! (ld. enc.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY)
Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér.

ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY)
Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg.
- Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén?
- Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent.
- Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz.
[Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY)
Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután.

HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS
Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik.
Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli.
Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!).

KARAKTERLAP

Roante, egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hűséges követője vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 13 Merészség: 5/2 Magasság: 193 cm
IQ: 23 (24) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 (12) Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (14) Életpont: 275/233 Jellem: gonosz (45) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (22) Varázspont: 136/4 Pénz: 130 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/4 Pszi pont: 7/0
Eddig összesen 279 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 800 TP-t kaptál. Jelenleg 42 380 TP-d van. A következő szinthez még 5 620 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, Shandul, törpemammut. A 26. fordulódban 15894 arany került a bankszámládra. 16211 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/58 (+36%) szúrófegyverek: 12/93 (+23%) vágófegyverek: 2/25
ütőfegyverek: 5/68 (+6%) lőfegyverek: 13/99 (+33%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); kerek kő (#19) (2 -3.); kerek kő (#19) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -);
74,71 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 163 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/90 2. nyomkövetés: 10/87 (+20%) 3. lopás: 1/77
4. mászás: 2/73 (+11%) 5. csapdakészítés: 13/59 (+32%) 6. gyógyítás: 12/50
7. titkosírás: 1/87 (+11%) 8. felderítés: 3/0 (-3%) 9. szörnyidomítás: 1/26 (+20%)
10. teológia: 7/22 (+9%) 11. taumaturgia: 1/32 (+12%) 12. versengés: 6/53 (+9%)
13. szörnyismeret: 2/93 (+33%) 14. pszi: 1/48 15. zárnyitás: 4/97
16. vadászat: 4/9 17. bányászat: 1/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
démontetű (#15), sünmedve (#33), surranó kígyó (#30), drótszőrű pincsi (#22), kőszáli disznó (#34), bakkura (#52)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1125 TU szükséges.)

Összsúly: 86.91 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 6 kaktusztüske (#114) 20 ubuk tüske (#131)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranyló ugarhéj (#100) 1 drótszőr (#37) 1 halálhozó talizmán (#813)
5 kaja (#2) 14 kerek kő (#19) 5 tigroszlán fog (#63)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79 80 81
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
(74,26) alpesi tehenek (#91), vaskohó (#155), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156)
(75,25) olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), oltár
(76,26) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(77,27) oltár, vaskohó (#155), 27. jellempróba
(78,20) goldugar (#65), massza (#217)
(78,21) Chara-din rúnaköve, goldugarok (#65), dűnekukac (#357)
(78,26) elf kósza háza (#681), halálhozó (#419), kardfogú fülemüle (#146)
(79,22) óriás skorpió (#72)
(79,25) mutáns pók (#117), 36. jellempróba, oltár
(80,23) óriás skorpió (#72)
(80,24) mély kút (#93), 49. jellempróba, oltár, rájanyék (#58), mérges nyukmár (#95)

Üzenet küldése a karakternek