Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 14. 8h:57' EZ A 113. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD 114. játékheted kezdete: aug. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4357 |
* 1. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: h 313 0 0 | használod a 313. tárgyat |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
h 248 5 | használod a 248. tárgyat |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
fgy 60 25 | felt. gyógyítás 60 25 |
vd 10 | m 10 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 12 életpontot vesztettél. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku kopjával megdöfködöd a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges erszényes elkarog trófeát, és kiszedsz egy kardszárnyú pocok trófeát. 1 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a szeppent rákfatty bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 306 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az északi aurach jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 12 életpontot vesztettél. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával megcsapod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [82,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az evaporőr testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a süvítő rája testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a tigroszlán testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 76 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az evaporőr hengertestét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Vad csatakiáltással, felemelve a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 115 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a gyilkos sallank testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a szőrös pók puha testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [80,59] Fák, mindenütt csak fák. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Látsz egy phua-kúpot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy gorombilla nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával kegyetlenül megütöd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a gorombilla bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
vd 10 | m 10 |
A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (3 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a liumbe testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Nyelvével a liumbe eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a liumbe testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A liumbe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a liumbe testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Nyelvével a liumbe eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a liumbe testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A liumbe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor puha masszáját. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az agglomerátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 498 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor bal oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőrös pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [78,59] Még mindig füves síkságon vagy. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gátvakond lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával kegyetlenül megütöd a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted az ork sámán nyakát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [77,59] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
m 6 | mozogsz nyugatra |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
PSZI-REGENERÁCIÓ (66. PSZI KÉPESSÉG) A pszi-regeneráció egy igen hasznos képesség, amellyel a környéken tartózkodó kalandozók életenergiájának egy részét saját sebeid regenerálására fordíthatod. A P 66 parancs kiadásakor a veled azonos mezőn levő összes kalandozó elveszíti aktuális életpontjainak 5-10%-át (pszi szakértelmedtől függ, hogy mennyit), és az így nyert összes életpontot te megkapod (de nem mehetsz max. életerő fölé). Ennek a képességnek a használata 12 pszi pontba kerül. Főként frekventált helyeken (város, varázslóház, stb.) érdemes alkalmazni. Labirintusokban nem használhatod, bár elszívhatod labirintusban tartózkodók életenergiáját is. Nagyon vigyázz, hogy mikor használod e képességet, ugyanis mindenki tudni fogja, hogy te voltál! |
FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem. |
KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY) A kardszárnyú pocok nagytestű ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élőlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetően - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtőző óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni. |
DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY) Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában. |
TIGROSZLÁN (43. SZÖRNY) A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene. |
ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY) A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására. |
Erő: | 18 (31) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 20 (23) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 16 (21) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 25 (30) | Életpont: | 434/434 | Jellem: | jó (28) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (25) | Varázspont: | 224/1 | Pénz: | 1705 arany | Kép. pont: | 7 |
Pszi pont: | 33/19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 19 (+1) | ütőfegyverek: | 15 (+1) |
lőfegyverek: | 19 (+1) | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -8.); rézgolyó (#343) (9 -13.); nyílvessző (#108) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
76,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 (+1) | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 30 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. taumaturgia: | 6 |
10. versengés: | 2 | 11. zene: | 2 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. pszi: | 4 (+2) | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 5 |
16. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 25 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
13, 14, 53, 192. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 387, az összesen kapott pontszám: 50590. (összesen ölhető: 960 ) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyógykenőcs (#313) | 28 | nyílvessző (#108) | 5 | pszi kő (#248) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
69 | arany (#50) | 1 | destabilizátor (#1275) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 7 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | ősi rúna (#2520) | 8 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ugh méreg (#166) | 4 | vízionár szem (#102) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|