47. forduló, 49. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 4. 9h:30'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,112] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+4 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 223.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
[98,111] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density sivatag " Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány jobb középső lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával csak érinted a karmos tankány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Mallon botjával megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,110] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a sullár bal hátsó lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 496 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy dűnekukac került az utadba. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 2d6+3.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dűnekukac jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted a dűnekukac testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűnekukac szelvényezett hátát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a dűnekukac farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 368 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,110] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gátvakond. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csontlepke. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [35 pontot használtál fel, van még 188.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +28 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
[96,110] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Elég lehangoló a látvány. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén bal első lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,109] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. {egészsége: 17.} Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Liallan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [98,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 158.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 2 7 mozogsz keletre, északnyugatra
[99,108] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. {max. életpontja: 55-58.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány nyakát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány nyakát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,107] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 138.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

kb 111 1 kiveszel a bankból a 111. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

kb 187 20 kiveszel a bankból a 187. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 mérgezett vasnyilat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 138.]

kf 111 20 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 20. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

t 4584 1 támadod a 4584. kalandozót
FT 4584 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 6 mozogsz nyugatra
[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Találkozol Joachim Siegheillel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! A gyűlölet kölcsönös - vad csatakiáltással támadtok egymásra.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 25 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja Joachim Siegheil bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod Joachim Siegheil fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod Joachim Siegheil jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szöges bunkóval Joachim Siegheil meghorzsolja a testedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mallon botjával párszor keményen megütöd Joachim Siegheil testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted Joachim Siegheil jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szöges bunkóval Joachim Siegheil többször eltalálja a jobb válladat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYľZAT, a homok kincseket rejt!!! " [12 pontot használtál fel, van még 126.]

ea 225 3 eladod a 225. tárgyat 3
Eladtál 3 orgyilkos tőrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ea 236 2 eladod a 236. tárgyat 2
Eladtál 2 lajhár csontot. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 123.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 118.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 24, 5.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 216 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia tanítványa vagy. Ez a 48. fordulód.

Erő: 11 (16) Szint: 14 Merészség: 10/10 Magasság: 156 cm
IQ: 19 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 Életpont: 203/130 Jellem: jó (111) Tul. pont: 21
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 236/44 Pénz: 87 arany Kép. pont: 9
Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 298 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2557 TP-t kaptál. Jelenleg 70855 TP-d van. A következő szinthez még 4145 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, élőholt quwarg, quwarg harcos. A 1. fordulódban 32000 arany került a bankszámládra. 34720 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 17 (+1) lőfegyverek: 15 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 3 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 9 11. szörnyismeret: 1 12. pszi: 1
13. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha feláldozol nyolc rókafarkat az oltáromnál, egy hasznos varázslatot kapsz.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 1 gyógykenőcs (#313) 2 lajhár csont (#236)
16 mérgezett tüske (#23) 3 orgyilkos tőr (#225) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 1 hosszú íj (#111) 13 kaja (#2)
1 kötél (#92) 20 mérgezett vasnyíl (#187) 2 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 tankány karom (#237) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,110) alpesi tehenek (#91), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Joachim Siegheil (4584. kalandozó)
(97,109) Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, Liallan (4032. kalandozó)
(97,110) gátvakondok (#57), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, csontlepke (#746)
(98,107) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(98,108) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(98,110) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, sullárok (#101), dűnekukac (#357)
(98,111) 50. jellempróba, oltár, karmos tankány (#137)
(99,108) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek