Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 19. 9h:23' EZ A 480. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD 481. játékheted kezdete: jún. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1120 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 437 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ködmedúza ködös testét. (7 támadással 857 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ködmedúza testét. Kritikus ütés! (6 támadással 634 életpontot sebezve.) A ködmedúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A ködmedúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A ködmedúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A ködmedúza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1928, sebződés: 133, gyógyulás: 4, összesen: -129 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ftv 266 999 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a nőket |
ftv 266 998 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a férfiakat |
v 169 9999 34 | elmormolod a 169. varázslatot |
vv 19 178 57 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot |
h 697 4000 | használod a 697. tárgyat |
hh 1253 1534 504 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 504. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 210 életpontot sebeztél. Megelőző ütés! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1219 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 10, gyógyulás: 57, összesen: +47 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 238 életpontot sebeztél. Ököllel megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és egy manifeszt.nyúlvány. 3225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 8, gyógyulás: 71, összesen: +63 ÉP}
kb 211 2 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (2 darabot) |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 452 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ködmedúza testét. (7 támadással 848 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Transzformálsz! (+84 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a ködmedúza egyik csápját. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) A ködmedúza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ködmedúza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ködmedúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel épp hogy eltalálod a ködmedúza ködös testét. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a ködmedúza kupolafejét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A ködmedúza csápol, de mindhiába. A ködmedúza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1778, sebződés: 102, gyógyulás: 279, összesen: +177 ÉP}
(Továbbmész...) [238,45] Füves síkságra érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pengekarú nitmák. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák bal lábát. (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a pengekarú nitmák bal lábát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ököllel megpöccinted a pengekarú nitmák fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 164 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1823, sebződés: 327, gyógyulás: 360, összesen: +33 ÉP}
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság karját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság egyik lábát. (9 támadással 786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a bosszantó apróság testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-13 TVP). A bosszantó apróság melléd csap a farkával! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszantó apróság bal vállát. (7 támadással 858 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a bosszantó apróság jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A bosszantó apróság állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bosszantó apróság ollója a levegőben csattan. A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-17 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19351 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2152, sebződés: 116, gyógyulás: 408, összesen: +292 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 330 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 89 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) {HD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a vastagbőrű mutak testét. Kritikus ütés! (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 90 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. Kritikus ütés! (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 71 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 92 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14150 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1906, sebződés: 657, gyógyulás: 281, összesen: -376 ÉP}
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Ököllel gyengén megütöd a pengekarú nitmák ízelt lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 257 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1776, sebződés: 465, gyógyulás: 352, összesen: -113 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák bal lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 946 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 244 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megpöccinted a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ököllel megpöccinted a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 238 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 482, gyógyulás: 331, összesen: -151 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák jobb lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (8 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 217 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (4 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a pengekarú nitmák bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1781, sebződés: 399, gyógyulás: 352, összesen: -47 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 437 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Kronga hadúr zörgő csontjait. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Kronga hadúr jobb lábát. (9 támadással 781 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a Kronga hadúr jobb lábát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 343 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a Kronga hadúr bal lábát. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a Kronga hadúr zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 392 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Batharak vállemeze. 19548 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 779, gyógyulás: 336, összesen: -443 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák testét. Kritikus ütés! (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 203 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák ízelt lábát. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ököllel súrolod a pengekarú nitmák testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 240 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1860, sebződés: 443, gyógyulás: 367, összesen: -76 ÉP}
v 198 193 15 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,15] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Találsz egy lápi hajlékot. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy átokmurgattyú. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az átokmurgattyú testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú bal oldalát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 5, gyógyulás: 63, összesen: +58 ÉP}
kt 680 1 | elkészíted a 680. tárgyat (1 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák bal vállát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 8, gyógyulás: 49, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [193,13] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt ősmágus lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 452 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az élőholt ősmágus bal karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt ősmágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 78 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 142, gyógyulás: 86, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [193,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy átokmurgattyú. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 109 életpontot sebeztél. Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 9, gyógyulás: 64, összesen: +55 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a woorgard testét. (7 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2509 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 879, sebződés: 0, gyógyulás: 185, összesen: +185 ÉP}
kt 701 1 | elkészíted a 701. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a mocsári féreg testét. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Ököllel többször eltalálod a mocsári féreg testét. Kritikus ütés! (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Csáprágójával a mocsári féreg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mocsári féreg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mocsári féreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a nitmák pengét, szereztél 3 gyíkfüvet. 4056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 14, gyógyulás: 124, összesen: +110 ÉP}
(Továbbmész...) [195,11] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szutykos remák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {KCC:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák bal vállát. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 216 életpontot sebeztél. Megelőző ütés! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szutykos remák fejét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 9, gyógyulás: 59, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [196,10] Bozótos terepre értél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Ököllel gyengén megütöd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 4, gyógyulás: 105, összesen: +101 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megcsapod a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 2, gyógyulás: 58, összesen: +56 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Ököllel eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 5, gyógyulás: 57, összesen: +52 ÉP}
szk 288 | keresed a 288. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
at 2677 25 | TU-t adsz át a 2677. kalandozónak 25 |
bb 152 360 150 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (360 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 5 59 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
VÉRKESZEG (407. SZÖRNY) Ki hinné odafentről a háborítatlan vízfelszínt elnézve, hogy a mélység ilyen rémségeket rejt magában. A vérkeszeg óriásira megnőtt halfajta, méltán nevezik hát a tengerek ongóliantjainak őket. Tengerszín teste, élénkvörös uszonyai és a szájában sorakozó kétsornyi háromszög-fog elég elborzasztó tud lenni, főleg ha testközelből kell jobban szemügyre venned őket. Pont az ilyen szörnyek miatt jár Ghalla hajózási tudománya gyerekcipőben. Nincs az a vállalkozókedvű flottakapitány, aki a kontinens déli partjáról indulna felfedezésre, hiszen egy vérkeszeg támadásának kockázata óriási ezeken a vidékeken. A szörny azonnali halált okozó harapásai miatt csak FT paranccsal támadható. |
TLEIKAN HAJADON (533. SZÖRNY) A tleikan hajadonok nem a szépségük miatt váltak a kreitonok nagyhatalmú mágusainak a szolgálóivá, pedig testük a tökéletes összhang mintaképe. Állandó fiatalságuk az, amely életenergiával látja el az ősi varázslók testét, tulajdonképpen ezért van szükség rájuk. A tleikan hajadonok csak a kreiton lichek bűverejének engedelmeskednek, a többi faj képviselőit - többek között a humanoidokat is - tétovázás nélkül megtámadják. Görbe, éles karmaikat vájják ellenfelük testébe, miután hosszú, vékony csápjaikkal sikerült azt leszorítani. Ha egy tleikan hajadon legyőzésére vállalkozol, az első lépésként ellent kell állnod elbűvölő szépségének. |
MIHLANIL SISAK (596. TÁRGY) Egy lávatónál eléggé meleg van ahhoz, hogy ki tudj kovácsolni bármilyen mihlanil tárgyat. A mihlanil sisak elkészítéséhez az öt mihlanil rögön kívül szükséged van egy Bev formázó mintára és öt csepp kátrányra, amellyel a sisakot kívülről bekened. A mihlanil sisak amellett, hogy hattal növeli a védettségedet, ad +10-et a max. életpontodhoz is. A sisak elkészítése 40 TVP-be kerül, feltétele legalább 15-ös bányászat, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY) "Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!" A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok. A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád. |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
MANÓÉTEK (1588. TÁRGY) - A rejtőzködő manók nagyon óvatos lények, önszántukból sosem mutatják maguk a felszínt járó, értelmes fajok előtt. Pedig ott vannak ám mindenütt! Hiába az olyannyira elterjedt láthatatlanság észlelése varázslat, az sem segít a megtalálásukban! - mondja az árnymanó, miközben egy furcsa, kásaszerű kulimásszal kínál. Nem túl bizalomgerjesztő. Inkább nem kérsz belőle. - Ahogy gondolod. Azért, ha mégis szükséged volna egy adagra, jobb, ha tudod, hogy szigorúan titkos recept alapján készül, és csakis én tudom azt! No meg a többi manóodúban élő, hozzám hasonló remete barátom. Szóval régi ismeretségünkre való tekintettel, szívesen készítek neked is belőle, csak fizesd meg az árát! - mondja, és sorolni kezdi a kért hozzávalókat: 3 csillezsályalevél, 1 dözmöngszív és 3 sáfránypor, a munkaköltség pedig 100 arany. Ha összeszedted, amit kér, kiadhatod a manóodúnál a KT (Küldetés Teljesítése) 1588 parancsot 5 TVP-ért, ekkor egy adag manócsemegéhez jutsz (tartó nem kell hozzá). Sajnos az önelégült manó az előbb említett rejtőzködő manók előcsalogatásához nem mellékel használati leírást, így ennek módjára magadnak kell rájönnöd. Ha ugyan igazat beszélt. Ha magad is árnymanó vagy, fordulónként egyszer elfogyaszthatsz egy adag manóétket a H 1588 paranccsal, 1 TVP árán. Hogy mi fog történni, előre nem tudhatod. Ha nem vagy árnymanó, erre nem lenne gusztusod. |
Erő: | 73 (100) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 71 (91) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 62 (79) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/62 év |
Egészség: | 71 (93) | Életpont: | 1674/1791 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 81 (94) | Varázspont: | 3265/646 | Pénz: | 1358 arany | Kép. pont: | 53 |
Tudatpont: | 70/4 | Pszi pont: | 350/129 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 48/27 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 28/66 (+14%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 34/57 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/99 | 2. nyomkövetés: | 111/43 (+5%) | 3. lopás: | 1/58 |
4. mászás: | 27/38 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 33/20 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/74 |
7. gyógyítás: | 81/20 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 30/71 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 134/54 (+158%) | 12. taumaturgia: | 119/32 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 23/75 | 15. harcművészetek: | 52/12 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 30/80 (+34%) | 18. pszi: | 30/50 (+5%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 26/55 | 21. vitalitás: | 8/76 (+9%) |
22. bányászat: | 36/40 | 23. úszás: | 10/84 | 24. csapatmunka: | 1/26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28 | |||
9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), Nateilena úrnő (#404), tesh alligátor (#353), manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (172,6,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | áldomás II (#169) |
tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) | varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | alligátorfog (#663) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
1 | elf tekercs (#683) | 1 | fiatalság itala (#473) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
13 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | 1 | tűzfény (#686) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
46 | arany (#50) | 1 | Batharak vállemeze (#831) | 3 | gyíkfű (#201) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 49 | kerek kő (#19) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
6 | ragasztó (#83) | 1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | ugh méreg (#166) |