478. forduló, 480. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 26. 9h:07'
EZ A 481. JÁTÉKHETED, 479. FORDULÓD
482. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 108 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+326 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 613.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 605.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 601.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 597.]

* 6. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 8. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 593.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 589.]

* 9. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 10. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 584. Kapsz 1 VP-t.]

ek 7 15 8 t. energia kisütése: 7 15 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 zene.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 584.]

lm 24 23 19 mozogsz 24 23 19
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 584.]

lm 15 12 13 mozogsz 15 12 13
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] (-31 életpont sebződés a hideg miatt.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Felpakolsz. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.)
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] (-32 életpont sebződés a hideg miatt.) Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-5 életerő.)
Az út hirtelen ér véget, mintha elvágták volna. A természet kialakította peremről lenézve odalent folytatódó folyosóra leszel figyelmes. Aztán az oldalt álló hatalmas jégcsapra kalandozik tekinteted. Igen, ezen le lehetne csúszni. Átkarolod a különös képződményt, és abban a pillanatban már zuhansz is. Szerencsére ügyesen, két lábra érkezel. [1. SZINT 13. PONT -> 2. SZINT 3. PONT] (-28 életpont sebződés a hideg miatt.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.)
[15 pontot használtál fel, van még 569. Kapsz 3 VP-t.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(122,70) a 124. labirintus bejárata

[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 557. Kapsz 2 VP-t.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 507. Kapsz 10 VP-t.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sötét gnóm. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 10 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm jobb karját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 18, gyógyulás: 34, összesen: +16 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 10 szárnyas hernyót 20 aranyért, 2 gyöngymangót 4 aranyért.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Odüsszeusz letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A tábort egy kardfogú fülemüle őrzi! Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. Egyenesen a városi őrség karjaiba szaladsz! Ezek mindenhol ott vannak? Nincs értelme tíz ellenfél ellen harcolni. Az őrparancsnok szerencsére észreveszi a nodonrod kitűződet! Nincs is akkora gond, mint elsőre sejtetted. A fickó hajlik a megvesztegetésre, úgyhogy fizetsz neki 144 aranyat, s máris szabad vagy. Elégedetten állsz tovább.
Tehetetlenségedben válogatott átkokat szórtál balsorsod okozójára: - Száradjanak le a bibircsókjaid!.

(Továbbmész...) [94,54] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Romani ite domum! " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sötét gnóm. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 18, gyógyulás: 35, összesen: +17 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Borzalmasan éhes vagy. (-6 életerő.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) [93,55] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Borzalmasan éhes vagy. (-6 életerő.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Toborzóiroda (760. épület.).
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol a troll férfi (Auralátás: Tormentor Rex - 3274. kalandozó) letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Profi módon elloptad, amit akartál (270 aranyat). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol a kobudera nő (Auralátás: Vakmerő Bagoly - 4843. kalandozó) tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (244 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) [42 pontot használtál fel, van még 465. Kapsz 8 VP-t.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,70] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ki-Nyú Vacc, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 181 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy shinai gömb és egy ezüstshuriken. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 67, gyógyulás: 86, összesen: +19 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,71] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Kéter Szerpi letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (285 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás).

(Továbbmész...) [120,72] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Öregsámán Krough közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Öregsámán Krough bal lábát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az Öregsámán Krough karmai majdnem eltalálnak! Az Öregsámán Krough fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-22 életerő). Az Öregsámán Krough most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 2 varázskövet. 1013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 57, gyógyulás: 48, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy nómenklatúra!

Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 15, gyógyulás: 28, összesen: +13 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Ez egy hegymélyi lidérc!

A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc bal lábát. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 16, gyógyulás: 50, összesen: +34 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 6 ezüstdarabot. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 399. Kapsz 13 VP-t.]

v 96 97 108 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(120,72) Öregsámán Krough (#7008), elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely
(121,71) bávatag golombár (#165), érclelőhely, Kéter Szerpi (3486. kalandozó)
(122,70) a 124. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, ongóliant (#159)

[97,108] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Látsz egy Hősök csarnokat. (ld. enc.) Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 2 VP-t.]

be 496 bemész a 496. épületbe
Félrehúzod az állatbőrt a Hősök Csarnoka bejárata elől. A Csarnok belső terét úgy rendezték be, hogy a betérő körbe tudjon járni benne. A ponyva mentén asztalok, és padok sorakoznak, ezekre a legdrágább zsákmányaikat helyezték a varkaudarok. Látsz itt ékszereket és aranyat ládaszám, drága selymeket, és ruhákat is. A sátor közepén pedig, hatalmas rakásba halmozva hevernek azok a fegyverek és vértek, amiket a Hadjárat során legyőzött ellenfeleiktől vettek el, de amelyekre senki sem tartott igényt. Vannak itt horpadt sisakok, eltört kardok, és széthasadt páncélok egyaránt. Mindent vér szennyez, és a halmot legyek döngik körül, de ez a Csarnok felügyeletével megbízott pusztítót láthatóan nem zavarja.
- Mit akarsz? - förmed rád.
- Csak körülnézek egy kicsit, ha lehet. - hebeged.
- Hát csak nézz! És lásd, hogyan éled újjá népünk dicsősége! Amott, hátul a falon megtalálod a legfőbb ellenségeink listáját, és ide, a bejárat mellé kitűztük azoknak a kalandozóknak a nevét, akik önként nemes ügyünk mellé álltak. Ha te is segítettél eljutni idáig, és tiszta szívedből az ügyünket támogatod, akkor Tatoo bá megáld téged, és erőt ad a további harchoz - eközben egy vénségesvén varkaudar sámán bújik elő a belső sátorrészből. Botjára támaszkodik, amelynek tetejére, vékony zsinórokkal zsugorított koponyákat erősítettek. Megborzongsz, ahogy minden lépésénél egymáshoz koccannak a miniatűr fejek. A vén sámán rád emeli hályoggal borított szemét, és a botjával a szívedre mutat.
- Menj, és harcolj! - rikácsolja.
[Ha te is segítetted a varkaudarok harcát, akkor minden belépéskor megáld téged Tatoo bá. Ekkor az aktuális életpontod, és varázspontod annyival növekszik meg, mint ahány királyi katonát megöltél a hadjárat során, nem mehet azonban egyik sem a maximális érték fölé. Ha azonban varkaudarokat is öltél, akkor az általad megölt varkaudarok számával csökken ez a jutalom. Egy alkalommal sem kaphatsz vissza több pontot így, mint amennyi a maximális élet- és varázspontod fele!]
Körbejárod a Csarnokot, hogy megnézd, milyen változások történtek a legutolsó látogatásod óta. A II. dicsőséges Hadjárat során zsákmányolt legértékesebb tárgyak vannak itt kiállítva, a legkeményebb, ám mégis legyőzött ellenfelek korpuszai mellett. Elolvasod Romboló hirdetményét:
Megtudod, hogy többek között a nemes ügy mellé álltak az alábbi kalandozók:
Holdakfénye Anário
Aranyeső
Harq Al-Ada
Megtudod, hogy a varkaudarok a legádázabb ellenségeik közt tartják számon az alábbi kalandozókat:
Rek Weasel
Magnusz
Warrax
Mire végigolvasod a listákat, megjelenik az egyik pusztító, és Tatoo bá, a legöregebb varkaudar sámán, hogy kifaggassanak a hadisikereidről, és minden információt átadj nekik, amit csak a Királyság katonai erőiről megtudtál. Részletesen elmondasz mindent. A beszámolód végén Tatoo bá a homlokodra teszi a kezét, és varázsolni kezd. Gyógyultál 0 életpontot, visszanyertél 0 varázspontot. Amikor a kijáraton át ismét a főtérre lépsz, és elhagyod a Hősök Csarnokát, eltelsz harci kedvvel, és úgy érzed, birokra kelnél akár az egész világgal! [5 pontot használtál fel, van még 384. Kapsz 1 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,107] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Mallon. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mallon testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a Mallon bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A Mallon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 15, gyógyulás: 38, összesen: +23 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Észreveszel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Utad során felfedezel egy Khór szobrát. (ld. enc.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)
Találkozol Varki Ubullal T. Egy kvazár páncélt és egy varkaudar csizmát visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy elit gárdista trófea, egy ekharion bébi trófea és egy Ayagira Tanaka trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 374. Kapsz 2 VP-t.]

rm 513 1824 100 rombolsz az 513. tárggyal az 1824. tárgyat 100 pontért
Ekkora őrültséget nem csinálsz. Khór szobrát nem bántod a varkaudarok városában. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[95,108] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork bérgyilász. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 9, gyógyulás: 37, összesen: +28 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) A rozoga épületek között vadonatúj, fehérre mázolt falú épület csillog-villog. Előtte egy cégért lenget a szél: "Fogadó a Vérhez és Pálinkához." Tyűha! Ez hiányzott! Erre volt szükség a Túlélők Földjének minden városában! Fogadóra! Izgatottan körbejárod, de Fentről Érkező Határozott BE utasítás nélkül nem tehetsz semmit. (613. épület.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Kalhid tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Ügyesen elemelted a kiszemelt tárgyat (68 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod Fullánk táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Elcsented a kiszemelt tárgyat (222 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) [18 pontot használtál fel, van még 356. Kapsz 3 VP-t.]

tk 17 4302 29 többszemélyes kaland 17 4302 29
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: még senki. A teljes csapat James Lowder vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

be 613 bemész a 613. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. A varkaudarok alaposan átrendeztek mindent a Rozoga Csontváz Lordhoz címzett fogadóban, ez már első ránézésre jól látszik. Igazából csakis a pult maradt a helyén. Az asztalokat nagyobb és erősebb, nyersfából ácsoltakra cserélték. A különböző fajok számára készíttetett különböző méretű székeket kihajították, és gyalulatlan, széles padokat állítottak be helyettük. Természetesen a csapos és a törzsközönség is megváltozott. A pult mögött egy agyafúrt púposhátú varkaudar töltögeti a csöbörnek is beillő sörös kupákat, a vendégsereg pedig szinte kizárólag hangosan tivornyázó fajtájabeliekből áll. Akárhogy is, a kocsmákra vonatkozó íratlan szabályokat még a púpos kocsmáros is betartja. Mikor a pulthoz lépsz, otrombán megkérdi, hogy mit akarsz.
- Ha innál egyet, előbb hadd látom az aranyat, mert hitelt nem kapsz nálam, ne is kérj! Ha ennél, vagy itt aludnál, azt is lehet - mondja a csapos, miközben gyanakvó tekintettel méreget. - Nem tartok úri kajákat, csak húsok vannak, meg kenyér, a mellé bor, a királyod - és itt hegyeset köp a padlóra - pincéiből való fajta. Na, akkor lássuk! Van garokk pecsenye, jól átsütve, tyrex-comb, véresen, meg tehéntőgye pörkölt. Jóféle varkaudar pálinkát, helyi óbort és ork sört tudok mellé adni - mondja. Na? Leülsz, vagy kiveszel egy szobát? De döntsd el gyorsan, mert a vendégeim szomjasak, és nem szeretik, ha váratom őket!
[Az étel, ital rendelése a BE <kocsma> <rendelés> <italmennyiség> paranccsal történik. A rendelés 1, ha sört, 2, ha bort, és 3, ha pálinkát kérsz. Ha valamit harapni is akarsz mellé, adj hozzá a rendelés-számhoz 10-et (pl. vérbor kajával 11, csak kaja 10). Mindig annyi kaját fogsz kapni, amennyi a jóllakáshoz szükséges. Az <italmennyiség>-nél 1 az alapértelmezés. Ez a sörnél fél litert, a bornál három decit, a pálinkánál fél decit jelent. Mindennek (beleértve 1 kaját is) az ára egységesen 1 arany. A parancs TVP költsége - a szokásos 5 TVP-től eltérően - <italmennyiség> x 5 TVP.]
Alhatsz a közös szálláson, vagy a padláson, 5 aranyért. De van egyágyas szobám is, 10-ért. A szállás árában benne van a vacsora is! A cuccodat nem fogják ellopni, erről idomított remákjaim gondoskodnak. Van egy kidobólegényem is - mutat az ajtófélfát támasztó varkaudar bajnokra -, aki itt is alszik, és lecsapja, aki bűvöléssel vagy pszi-regenerációval próbál kellemetlenkedni. A csapda tilos nálam. Ha van jószágod, azokat 2-2 aranyért ellátják a kölkök hátul, a karámoknál. Mindenféle ketrecem van, nyugodtan ránk bízhatod őket.
[Ha meg akarsz szállni, a BE <kocsma> <szállás> parancsot kell kiadnod. Ha a padláson akarsz aludni, <szállás>-nak 20-at, ha külön szobában, 30-at írjál. Ez a speciális BE parancs nem kerül TVP-be. Mindig utolsó parancsként add ki, mert ezután kiadva már a legtöbb parancs nem működik. Ha a fogadóban alszol, a két forduló között jóval több életpontot nyersz vissza, mint egyébként. (A különbség akkor igazán szembetűnő, ha saját szobát veszel ki.) A varázspont és pszi regenerálás ugyanannyi lesz. A szállás ára magában foglalja a vacsorát is, ami egy kupa bor és egy adag kaja. A következő forduló elején automatikusan elhagyod a fogadót. A fogadóban a növénnyé, szörnnyé való átváltozás nem engedélyezett. Ha a BE előtt is adod ki e parancsokat, nem fognak végrehajtódni a táborozás alatt.] [5 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 1 VP-t.]

be 613 3 5 bemész a 613. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. A varkaudarok alaposan átrendeztek mindent a Rozoga Csontváz Lordhoz címzett fogadóban, ez már első ránézésre jól látszik. Igazából csakis a pult maradt a helyén. Az asztalokat nagyobb és erősebb, nyersfából ácsoltakra cserélték. A különböző fajok számára készíttetett különböző méretű székeket kihajították, és gyalulatlan, széles padokat állítottak be helyettük. Természetesen a csapos és a törzsközönség is megváltozott. A pult mögött egy agyafúrt púposhátú varkaudar töltögeti a csöbörnek is beillő sörös kupákat, a vendégsereg pedig szinte kizárólag hangosan tivornyázó fajtájabeliekből áll. Akárhogy is, a kocsmákra vonatkozó íratlan szabályokat még a púpos kocsmáros is betartja. Mikor a pulthoz lépsz, otrombán megkérdi, hogy mit akarsz.
Egy üres asztalhoz vezet, és te azonnal rendelsz. Egy féldeci varkaudar nedűt rendelsz. Kellemes meleg árad szét a tagjaidban. Még 4 pohárkával rendelsz. Élvezetted nyakalsz, míg már nem fér beléd több. A pultra dobod a kért 5 aranyat, és bizonytalan lépésekkel elhagyod a söntést [a forduló végéig +1 támadás, -1 védekezés]. [25 pontot használtál fel, van még 326. Kapsz 5 VP-t.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

be 613 30 7 bemész a 613. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. A varkaudarok alaposan átrendeztek mindent a Rozoga Csontváz Lordhoz címzett fogadóban, ez már első ránézésre jól látszik. Igazából csakis a pult maradt a helyén. Az asztalokat nagyobb és erősebb, nyersfából ácsoltakra cserélték. A különböző fajok számára készíttetett különböző méretű székeket kihajították, és gyalulatlan, széles padokat állítottak be helyettük. Természetesen a csapos és a törzsközönség is megváltozott. A pult mögött egy agyafúrt púposhátú varkaudar töltögeti a csöbörnek is beillő sörös kupákat, a vendégsereg pedig szinte kizárólag hangosan tivornyázó fajtájabeliekből áll. Akárhogy is, a kocsmákra vonatkozó íratlan szabályokat még a púpos kocsmáros is betartja. Mikor a pulthoz lépsz, otrombán megkérdi, hogy mit akarsz.
- Megszállok nálad, de ne hidd, hogy átverhetsz! A legjobb szobádat kérem és két lakat legyen az ajtón!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 14 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. A szoba komfortos, tiszta ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

kf 1820 kézbeveszed/felveszed az 1820. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Tb.gátló Vlagyimir álmát. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 317.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 fekete gyöngy). [0 pontot használtál fel, van még 317.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-5 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-4 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 37 fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.) [37 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 7 VP-t.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba merülsz a puha ágyikóban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 620 pontot. A következő körben tehát 820 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

HŐSÖK CSARNOKA (496. ÉPÍTMÉNY)
A helytartói palota előtti téren irdatlan sátrat húztak fel a varkaudarok. Talán irtóznak attól, hogy az ellenség házában rendezkedjenek be, de az is lehet, hogy a palota egyszerűen nem alkalmas arra, amire ez az építmény szolgál. Körbejárod, és minden irányból alaposan szemügyre veszed. A sátrat fa váz merevíti, és cserzett állati bőrök alkotják a külső palástját, a bejárat mellé, két oldalról egy-egy dicsőségkopját tűztek. Legy‹zött királyi lovagok fejét döfték át, és fűzték rájuk. Eléggé undorító korpusz, de hát a varkaudarok mér csak ilyenek. A sátor csúcsán egy pusztító lándzsa mered az ég felé, amire egy keskeny, vörös selyemcsíkot kötöttek. Megtudod, hogy ez a Romboló törzsének jelzése.

MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna.

KHÓR SZOBRA (1824. ÉPÍTMÉNY)
A varkaudarok nemzetségekben élnek, amelyek törzsekre tagolódnak. A törzsek csak valamilyen külső veszély, vagy háború esetén hajlandóak egymással - időleges - szövetséget kötni, egyébként állandóak közöttük a kisebb-nagyobb csetepaték. Egyetlen vezér létezett a varkaudarok - nem túl hosszú, és nem túl változatos - történelmében, aki kivétel nélkül az összes nemzetséget, és az összes törzsfőt maga mellé tudta állítani. Ő pedig Khór, az Első. Ha a varkaudarok háborúba indulnak, akkor az aktuális vezérnek mindig fel kell használnia az Első alakját a fegyelem és a hűség megteremtéséhez, majd a fenntartásához. Így tett Sistergő Pumpa is az I. Invázió során, és így tesz most Romboló is, a Hódítás alatt. Khór szobra egy három ember magas kőépítmény, de csak megközelítőleg hasonlít egy valódi varkaudarhoz. Ez azonban nem baj. Nem az a lényeg, hogy hasonlítson rá. Egyetlen más varkaudarnak sem emeltek soha szobrot, csakis Khór-nak. Ezért, ha egy ilyen építményre találsz valahol, és tisztelettel ejted ki Khór nevét, a vadak onnantól már nem tekintenek rád ellenségként. Azt is jó tudnod, hogy Khór szobra némi mágikus töltést is hordoz magában, hála a sámánok tisztátalan felavató szertartásának. A varkaudarok a tövében pihenve dupla varázspont mennyiséget regenerálnak! Ha az invázió alatt őket támogattad, te is részesülhetsz ebben az áldásban.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1053. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 479. fordulód.

Erő: 66 (92) Szint: 48 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 59 (67) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 59 (63) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 34/38 év
Egészség: 59 (63) Életpont: 787/622 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 5
Szerencse: 68 (76) Varázspont: 2524/2091 Pénz: 7121 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/1 Pszi pont: 314/392 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 24
Eddig összesen 4579 szörnyet (9 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 9234 TP-t kaptál. Jelenleg 17954079 TP-d van. A következő szinthez még 45921 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/32 ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 45/0
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 25/7 (+7%) dobófegyverek: 37/96

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/42 2. nyomkövetés: 89/23 (+12%) 3. lopás: 67/16 (+36%)
4. mászás: 18/53 (+2%) 5. csapdakészítés: 30/16 (+6%) 6. csapdaészlelés: 79/79 (+6%)
7. gyógyítás: 108/7 8. titkosírás: 6/52 9. felderítés: 42/78
10. szörnyidomítás: 28/71 11. teológia: 150/43 (+234%) 12. taumaturgia: 77/12 (+11%)
13. szerencsejáték: 54/95 14. versengés: 29/12 15. zene: 12/32 (+800%)
16. szörnyismeret: 41/70 17. pszi: 31/37 (+1%) 18. zárnyitás: 29/68
19. vadászat: 16/13 20. vitalitás: 5/26 21. bányászat: 32/53 (+3%)
22. úszás: 13/71 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 6/25

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (2x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (7x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
bűbájlidérc (#761), varkaudar őslich (#402)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (189,18,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) csupasz izom (#28) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165)
óriáserő (#53) varázspáncél (#156) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

Összsúly: 76.81 kg Megterheltség: 34%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (460. FORDULÓD ÓTA)
47171 arany
1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 12 áldott kő (#642)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609) 10 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 Batharak vállemeze (#831)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 22 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 4 bűvös shuriken (#562) 3 cápazsír (#932)
6 csigakagyló (#1131) 1 csillagbot (#929) 1 csillogó nyakék (#1120)
2 csontkulcs (#74) 36 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1)
6 dlathog kőzet (#829) 1 dobóháló (#221) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 dramoan kő (#967) 1 ében talizmán (#944) 11 ében toboz (#578)
6 eknozol (#540) 1 erőserkentő (#1405) 17 ezüstdarab (#326)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602) 204 fekete gyöngy (#99)
5 Fekete Kehely (#283) 14 fiatalság itala (#473) 33 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 66 fűszertartó (#210) 1 gátlástalanság öve (#1727)
9 genrath vérmedvefog (#1674) 2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866)
44 gyenge méreg (#26) 20 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
4 halálhozó talizmán (#813) 17 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hebrencs csapda (#147) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hoarián nyereg (#1336) 1 hoarián saru (#1346) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 hósárkány szív (#1082) 7 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
2 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595) 59 isteni könnycsepp (#260)
1 jácint díszkő (#753) 1 jáde rakshallion (#749) 1 játékmesteri palást (#824)
19 jégkristály (#593) 47 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114)
1 káosz szimbólum (#361) 28 karbin plazma (#199) 17 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 39 kék orchidea (#68) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 kreiton agy (#1142) 10 krónika (#1725)
1 lajstrom medál (#1753) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekesszencia (#619)
2 lidércesszencia (#1074) 1 lidérckorona (#531) 22 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 245 madártoll (#112) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágusok itala (#1610) 2 malachit füzér (#755) 1 manakristály (#500)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mihlanil (#539) 1 mithril kesztyű (#463)
1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 moa üveggömb (#383) 80 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion opál (#747)
1 natharion talizmán (#867) 1 nodonrod kitűző (#1533) 17 nyílvessző (#108)
2 obszidián kereszt (#756) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
4 ork sör (#1701) 10 ormánygőte csont (#21) 1 örökkéval.smaragdja (#1115)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 őselemek köpenye (#560) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
1 pézsmatökmag (#934) 33 pirkit (#153) 11 polip szívóka (#391)
11 pondróvér (#1232) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pszi kő (#248)
2 pszi kristály (#618) 25 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr úszógatya (#405)
8 rákfatty váladék (#333) 1 rasáth orrkarika (#859) 1 reflexélesítő (#1407)
10 remák szív (#264) 1 rémplazma (#616) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
29 rókafarok (#124) 3 roxati zárfaló (#314) 3 rum (#1419)
1 ryuku függő (#1322) 1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 sáfránykő (#979)
22 sáfránypor (#211) 25 sallank karom (#128) 1 sejtfiatalító (#1408)
2 sólyomcsőr (#1223) 7 sötét ital (#284) 4 sötét tekercs (#535)
61 spiritusz (#170) 17 sullár hólyag (#168) 2 szaké (#1295)
1 szeksztáns (#32) 13 szent jogar (#150) 6 szent kehely (#257)
1 Szent Kulacs (#285) 2 szerencsekocka (#1693) 2 sziklozug comb (#858)
1 szirén köpenye (#820) 2 szithon vérfókusz (#1656) 1 szivárványszív (#1529)
2 szögletes kő (#17) 1 szulfagor agyar (#677) 4 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 T'vadar tőre (#1731) 17 téfea-agy (#172)
1 tenger gyümölcse (#1155) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281)
10 Thargodan esszencia (#328) 8 tinta (#101) 1 tl'urlang erőkő (#825)
1 tolvaj klánjelvény (#1093) 1 törpe bakancs (#475) 20 toxyl (#591)
2 toxyl üvegcse (#592) 1 Trákin csákánya (#367) 37 trikornis szarv (#198)
1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151) 12 tükör (#43)
1 türkiz karika (#750) 10 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242)
22 ugh méreg (#166) 1 ünnepi övsál (#874) 5 uzbány csőr (#169)
38 vámpírfog (#1221) 1 vámpírölő (#951) 18 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 13 varkaudar pálinka (#1137) 31 vas dobónyíl (#189)
2 viharamulett (#611) 40 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
1 Vlagyimir-díj (#1519) 1 vörös zselé (#862) 2 vörös zyel (#606)
4 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812) 30 xirnox szív (#213)
1 yetifog (#863) 1 zafír fülbevaló (#477) 1 zárnyitó készlet (#39)
12 zöld üveg (#82) 4 bájital (#261) 103 isteni könnycsepp (#260)
2 jegesmedve bunda (#1067) 411 kaja (#2) 1 lélekkő (#1650)
1 lidércesszencia (#1074)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 isteni könnycsepp (#260) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyílvessző (#108)
1 sallank karom (#128) 10 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
940 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 6 ezüstdarab (#326)
1 ezüstshuriken (#327) 1 lidércesszencia (#1074) 1 mocsári penke (#148)
1 nodonrod kitűző (#1533) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228)
1 shinai gömb (#348) 9 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,108) ork bérgyilász (#781), fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland, Kalhid (2582. kalandozó), Fullánk (5682. kalandozó)
(96,107) Mallon (#960), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Khór szobra (#1824), Varki Ubul (6601. kalandozó)
(97,108) oltár, erődítmény (#488), Hősök csarnoka (#496)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.03.21 15:05 Változások a számládon! 100 zsetont átutaltak a(z) 1636. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek