476. forduló, 478. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 25. 9h:09'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 477. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Dantor amulettjét (150 arany kikiáltási áron), 4 sötét italt (700 arany kikiáltási áron), 25 vámpírfogat (1800 arany kikiáltási áron), 2 bunthar bőrt (550 arany kikiáltási áron), 1 ytterium kőzetet (1800 arany kikiáltási áron), 4 remák szivet (1800 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+898 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+163 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 717. hetének nyerőszámai: 29, 15, 2. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
164 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 857.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 855.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 855.]

* 2. KP: elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 853.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 851.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 846.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 846.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 846.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 845.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 839.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 837.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 835.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 833.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 831.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 829.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 829.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 827.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 193% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 827.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A varázslat kudarcot vallott. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöfködöd az aranyfecske jobb szárnyát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 60, gyógyulás: 108, összesen: +48 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 817.]

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új ében toboz. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 812.]

* 10. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 809.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 779.]

kre 232 1221 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 777.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned az úszás kapcsán. (Szakértelmed 9 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 773.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 erő forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 769.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 8305 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 765.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Berontasz egy ajtón. Odabent a legelképesztőbb formába bújt alakváltók fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 8100 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 761.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Váratlanul néhány sebed beforr. (+37 életerő.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 757.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "A következő varázslat, amit megtanulsz az örökkévalóság legyen! Ez a varázslatok egyike." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 753.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 749.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Bizonyára nem véletlen, hogy a vadászok hátizsákjában mindig ott lapul egy Jerome köpenye." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 745.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, az árnyéktüzet ne felejtsd el elsajátítani. Ez a papi támadó varázslatok egyike." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 741.]

kpk 10 kezd. parancs kivétele: 10
AV 13 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[358,69] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. A távolból robbanások hangját hallod. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy árnylord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az árnylord jobb lábát. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd az árnylord jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 85, gyógyulás: 108, összesen: +23 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy sötét motyogó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy Chara-din monolitját. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő).

(Továbbmész...) [359,70] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ősquwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd az ősquwarg jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (310,64)-> 32 arany, -2 ÉP] 5796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 69, gyógyulás: 107, összesen: +38 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő).

(Továbbmész...) [360,71] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár bal lábát. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5869 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 30, gyógyulás: 112, összesen: +82 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy márvány drakón!

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány drakón testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a márvány drakón testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 39, gyógyulás: 106, összesen: +67 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy Notermanthi báró!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 613 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a Notermanthi báró testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Notermanthi báró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 12650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1211, sebződés: 71, gyógyulás: 102, összesen: +31 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 angyalok kesztyűjét. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Thargodan mágus. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 599 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan mágus bal lábát. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 9089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 67, gyógyulás: 94, összesen: +27 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). [72 pontot használtál fel, van még 669.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[361,70] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy méregféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 683 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (63 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a méregféreg testét. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. 113 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted a méregféreg fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] 11333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1124, sebződés: 177, gyógyulás: 113, összesen: -64 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [361,69] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lidércóriás. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 578 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércóriás testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megbököd a lidércóriás jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
12181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1120, sebződés: 116, gyógyulás: 101, összesen: -15 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gejzírt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő).

(Továbbmész...) [361,68] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy talriai behemót. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 570 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a talriai behemót testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót nyakát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 90 kaját. 16675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1827, sebződés: 293, gyógyulás: 213, összesen: -80 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-33 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 629.]

m 1 mozogsz északkeletre
[362,67] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy életsziklát. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 621.]

al 56 50 áldozol: az 56. tárgyat az 50. tárgyat
Elültetsz az életszikla tövében 50 mákrózsa virágot. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy sikerül kinyúlnod az isteni entitás felé! (+110 életpont.) [5 pontot használtál fel, van még 616.]

mm 2 2
Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

v 198 211 99 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! A varázslat csődöt mondott: nem érted, miért. [-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 606.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

lm 15 5 24 mozogsz 15 5 24
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

lm 40 43 9 mozogsz 40 43 9
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

lm 10 6 28 mozogsz 10 6 28
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

lm 26 33 38 mozogsz 26 33 38
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

lm 45 51 54 mozogsz 45 51 54
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

lm 68 76 84 mozogsz 68 76 84
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 1. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 601.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 596.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod az aranyfecske testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 62, gyógyulás: 108, összesen: +46 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 581.]

* 5. BP: energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 418 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 551.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 551.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 551.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 511.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-38 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 471.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-33 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 431.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 391.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 241 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+445 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 311.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 201 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 271.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 161 TVP-t kell elköltened.]

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 231.]

tf 3 31 fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). [31 pontot használtál fel, van még 200.]
Rettenetesen szomjas vagy. Ez nem mehet így tovább! (-51 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 14, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 648 pontot. A következő körben tehát 848 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 477. fordulód.

Erő: 59 (65) Szint: 43 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 60 (69) Támadás: 62 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 49 (54) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 43/46 év
Egészség: 48 (49) Életpont: 740/581 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (71) Varázspont: 2133/1203 Pénz: 40410 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 375/34 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 56
Eddig összesen 5173 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 101431 TP-t kaptál. Jelenleg 10855227 TP-d van. A következő szinthez még 644773 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, ében sárkány, márvány sárkány. A 474. fordulódban 49350 arany került a bankszámládra. 49596 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 39
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 32

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 2. nyomkövetés: 125 3. lopás: 3
4. mászás: 24 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 190 8. titkosírás: 17 9. felderítés: 30
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 77 (+1) 12. taumaturgia: 159
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 22 15. zene: 12
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 46 18. zárnyitás: 2
19. vadászat: 8 20. bányászat: 40 21. úszás: 13
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) az elme hatalma (#123) nagyobb agypajzs (#120)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37)
6 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
2 kerek kő (#19) 50 mákrózsa virág (#56) 1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
415 arany (#50) 1 angyalok kesztyűje (#609) 1 ében toboz (#578)
2 ezüstdarab (#326) 90 kaja (#2) 2 púderkő (#119)
1 sárkányfog (#617) 1 sötét ital (#284) 5 tükör (#43)
6 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(358,69) árnylordok (#342), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(359,70) Fairlight oltár, ősquwarg (#300)
(360,71) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), Notermanthi báró (#323), érclelőhely, Thargodan mágus (#318)
(361,68) talriai behemót (#312)
(361,69) lidércóriás (#401), gejzír (#576), Tharr oltár, törpe bánya (#435), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,70) méregféreg (#784), törpe bánya (#435), érclelőhely
(362,67) életszikla (#621), aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek