Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 6. 9h:17' EZ A 476. JÁTÉKHETED, 476. FORDULÓD 477. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat legkorábbana 477. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. 346 életpontot vesztettél. Nem annyira meglepő, hogy ellenfeled is fel van szerelve lőfegyverrel - hosszú íjjal tüzel Rád. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod Radul Renier testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Feléd repül 6 vashegyű nyíl. Könnyedén félreütöd! Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Radul Renier testét. (7 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod Radul Renier testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Vámpírölővel Radul Renier tökéletesen perforálja a testedet. (7 támadástól 737 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Sárkánytőrrel Radul Renier megdöfködi a testedet. (5 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Pestisaura sebez téged (-3 ép). Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Elmúlt az áldomás III hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 1479, gyógyulás: 197, összesen: -1282 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrjáratozó katona bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). A 12 őrjáratozó katona megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP] és 10 arany. 9560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 33, gyógyulás: 223, összesen: +190 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 69. pszi képességet |
kf 888 | kézbeveszed/felveszed a 888. tárgyat |
ftv 186 512 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 512. szörnyet |
vv 19 178 57 | elmormolod a 19. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot |
vv 105 105 86 | elmormolod a 105. varázslatot a 105. varázslatot a 86. varázslatot |
hh 1253 1534 305 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat a 305. tárgyat |
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (3 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Ököllel megcsapod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 10, gyógyulás: 77, összesen: +67 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {HD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ököllel eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 3, gyógyulás: 58, összesen: +55 ÉP}
m 3 6 7 | mozogsz délkeletre, nyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs jobb szárnyát. (9 támadással 794 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs bal szárnyát. (5 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) A szellemdarázs farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs farkát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ököllel megpöccinted a szellemdarázs fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
9918 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 176, gyógyulás: 320, összesen: +144 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 626 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kreiton bűvölő egyik csápját. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a kreiton bűvölő bal oldalát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1748, sebződés: 0, gyógyulás: 364, összesen: +364 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (8 támadással 709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+70 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb bal oldalát. (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) A chaktra vadászeb karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. Kritikus ütés! (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Félrehajolsz, de a chaktra vadászeb karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
11388 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1622, sebződés: 180, gyógyulás: 338, összesen: +158 ÉP}
(Továbbmész...) [246,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Fairlight avatárja előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nitmák lord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nitmák lord kitinpáncélját. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nitmák lord bal oldalát. (8 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel többször eltalálod a nitmák lord jobb oldalát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a nitmák lord újra meg újra lecsap. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nitmák lord fejét. (7 támadással 837 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a nitmák lord testét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A nitmák lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Natharion karkötő. 14907 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2039, sebződés: 247, gyógyulás: 406, összesen: +159 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy pengekarú nitmák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák egyik karját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák testét. (8 támadással 718 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák jobb lábát. (5 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ököllel megpöccinted a pengekarú nitmák ízelt lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12175 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1714, sebződés: 301, gyógyulás: 337, összesen: +36 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos zsokarg bamba pofáját. Kritikus ütés! (7 támadással 864 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 7955 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 59, gyógyulás: 206, összesen: +147 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök fejét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök sötét bőrét. (7 támadással 633 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a sötét ülnök töprengő fejét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök testét. (8 támadással 672 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a sötét ülnök jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a sötét ülnök sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a sötét ülnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13762 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 378, gyógyulás: 4, összesen: -374 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 444 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr jobb vállát. (9 támadással 758 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A tleikan hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyengén megütögeted a tleikan hadúr ősöreg testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a tleikan hadúr oszladozó fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jáde rakshallion. 14811 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1874, sebződés: 524, gyógyulás: 8, összesen: -516 ÉP}
vv 79 167 161 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 161. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 224 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc jobb lábát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc testét. (8 támadással 686 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a gothag döglidérc bal oldalát. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 12823 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 142, gyógyulás: 4, összesen: -138 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák testét. (9 támadással 775 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák fejét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12760 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1799, sebződés: 386, gyógyulás: 356, összesen: -30 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 330 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vastagbőrű mutak fejét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 99 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 91 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a vastagbőrű mutak bal első lábát. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 105 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) {KCC:} Varkaudar che-karddal kissé megkarcolgatod a vastagbőrű mutak nyakát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 60 életpontot sebeztél. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 82 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1868, sebződés: 952, gyógyulás: 271, összesen: -681 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak bal első lábát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 97 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak fejét. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 91 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) {HD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 82 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) {HD:} Varkaudar che-karddal párszor súrolva eltalálod a vastagbőrű mutak nyakát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 95 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.)
A vastagbőrű mutak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13649 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1869, sebződés: 931, gyógyulás: 270, összesen: -661 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (9 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Ököllel többször eltalálod a chaktra vadászeb fejét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Karmait felemelve, a chaktra vadászeb meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A chaktra vadászeb karmai majdnem eltalálnak! A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 obszidián kereszt. 11643 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 45, gyógyulás: 314, összesen: +269 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság karját. (8 támadással 692 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ököllel többször eltalálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bosszantó apróság állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karma a fejed mellett suhan el! A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság testét. (9 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ököllel meghorzsolod a bosszantó apróság testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bosszantó apróság felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmaival a bosszantó apróság megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig).
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17498 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1901, sebződés: 128, gyógyulás: 361, összesen: +233 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszantó apróság karját. (7 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a bosszantó apróság bal csápját. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Kitines ollójával a bosszantó apróság bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai majdnem eltalálnak! Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (9 támadással 687 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a bosszantó apróság jobb csápját. Kritikus ütés! (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bosszantó apróság állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Apró karcolást ejt rajtad a bosszantó apróság ollójával. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával melletted a levegőbe suhint.
Véres nyál csordul ki a bosszantó apróság száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18087 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2102, sebződés: 95, gyógyulás: 400, összesen: +305 ÉP}
v 198 193 32 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát.
f 669 703 27 | kísérletezel a 669. tárggyal a 703. tárggyal a 27. tárggyal |
kt 1644 1 | elkészíted az 1644. tárgyat (1 darabot) |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Ököllel csak érinted a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A tyrannoszaurusz rex megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3067 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 9, gyógyulás: 103, összesen: +94 ÉP}
(Továbbmész...) [192,34] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ősdentor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 ezüstshuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor bal karját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (4 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megcsapod az ősdentor testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 dentor bőrt. 4063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 0, gyógyulás: 115, összesen: +115 ÉP}
(Továbbmész...) [192,35] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elf kósza házát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy korinthai amőba formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zoloboo sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán jobb karját. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ököllel eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zoloboo sámán vágása nem talált el. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 23, gyógyulás: 73, összesen: +50 ÉP}
v 96 184 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
ek 7 3 34 | t. energia kisütése: 7 3 34 |
kld 3 | küldetés végrehajtása 3 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 28 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Megelőző ütés! Ököllel kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 40, gyógyulás: 74, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,35] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. {HD:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán testét. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Ököllel eltalálod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 19, gyógyulás: 71, összesen: +52 ÉP}
kt 683 1 | elkészíted a 683. tárgyat (1 darabot) |
szk 393 288 239 | keresed a 393. szörnyet a 288. szörnyet a 239. szörnyet |
kf 1158 956 531 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 956. tárggyal az 531. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 273 5 59 |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. |
NITMÁK LORD (498. SZÖRNY) Ínséges időszakok a pengekarú nitmákok életében is léteztek. Amikor a faj túlzott mértékben elszaporodott, a mutakok - kedvenc eledelük - száma pedig aggasztóan lecsökkent, a nitmákok végső lépésként, erőiket összevonva további potenciális eleség után néztek. A csapatok élén a nitmák lord állt, aki rendkívül okos stratégának bizonyult. Állítólag egyszer még egy mennydörgő titánt is leterítettek, majd felfaltak, de ezt még a roealothi történelemírók tekercsei is csak másodkézből hallott hírként említik. |
ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY) A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.] Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. A keserves munkával legyártott főzetet nem adhatod át másik karakternek. |
Erő: | 73 (97) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 71 (89) | Támadás: | 62 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 61 (76) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/54 év |
Egészség: | 71 (93) | Életpont: | 1605/2060 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 80 (99) | Varázspont: | 3198/178 | Pénz: | 1695 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 70/10 | Pszi pont: | 359/41 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 47/98 (+13%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 28/32 (+8%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 34/33 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/99 (+1%) | 2. nyomkövetés: | 110/64 (+13%) | 3. lopás: | 35/58 (+3411%) |
4. mászás: | 26/87 (+24%) | 5. csapdakészítés: | 33/2 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/74 |
7. gyógyítás: | 81/20 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 30/65 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 137/64 (+955%) | 12. taumaturgia: | 128/59 (+1029%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 | 14. versengés: | 23/70 | 15. harcművészetek: | 51/0 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 32/26 (+234%) | 18. pszi: | 30/15 (+9%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 28/55 (+200%) | 21. vitalitás: | 8/55 |
22. bányászat: | 36/40 | 23. úszás: | 10/84 | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 161 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), 9944. szövetség (#9944), Nateilena úrnő (#404), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (172,6,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | tárgyvédelem (#178) |
a lélek védelme (#57) | varázsenergia (#161) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | kaja (#2) | 13 | kerek kő (#19) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ragasztó (#83) | 5 | rakolits por (#669) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sáska amulett (#668) | 2 | spiritusz (#170) | |||
17 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | 14 | vas dobónyíl (#189) | |||
14 | ugh méreg (#166) | 1 | medúzacsáp (#703) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
218 | arany (#50) | 1 | alakformáló főzet (#1644) | 4 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 3 | dlathog kőzet (#829) | 1 | elf tekercs (#683) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
10 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | Natharion karkötő (#738) | 1 | obszidián kereszt (#756) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 2 | varázskő (#305) | 57 | víz (#27) |