475. forduló, 477. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 11. 9h:14'
EZ A 476. JÁTÉKHETED, 476. FORDULÓD
477. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 477. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,108] koordinátán. Tökéletesen pihentél a puha ágyikóban. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Jerikó utoljára másfél évvel ezelőtt fürdött, amikor véletlenül beleesett egy szopógödörbe.
Egyszer amikor lelátogattál a söntésbe, beszédbe elegyedtél egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Ohó, ez Halatir Maurloth! Beszélgetés közben felmerül az ötlet, hogy szkanderezhetnétek egyet. Amint a két kar egymásnak feszül, rögvest alkalmi nézőközönség gyűlik körétek! Püff! Lenyomtad az ellenfeledet, mint a bélyeget. Erősebbnek nézett ki! Úgy látszik, ami elsőre izomnak tűnt, az valójában nem más, mint háj.
Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára.
A 2. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Halatir Maurloth adta fel, és a következőt tartalmazza: 5 xirnox szivet.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Métely páncélja (eladási ár: 666 arany, ebből a kezelési költség: 66 arany), 1 mentát karkötő (eladási ár: 999 arany, ebből a kezelési költség: 99 arany) ellenértékét.
A 6. napon összeakadsz Jo-Lee a Mágussal. Chara-din testi manifesztációja. Egy cirkuszi surranót, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy füst övet, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy északi tűzsárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított homokféreg. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 6. napon megintcsak összefutsz Jo-Lee a Mágussal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Elmosolyodsz, ahogy ráébredsz saját tökéletességedre: az apró, átlag kalandozó számára szinte láthatatlan jelekből te rájössz, hogy a tolvaj Jo-Lee a Mágus volt. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Az aranytermő erszény 111 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+799 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 689.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 687.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 687.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 685.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 685.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 683.]

* 6. KP: elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 683.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 681.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 679.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

* 8. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 679.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 677.]

* 9. KP: makró 1

l 1 50 0 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Megkeresed Kalhid táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. Nyakadon a városi őrség! Rohansz, de bekerítenek. Tíz ilyen tapasztalt ellenféllel nem végezhetnél - kénytelen vagy megadni magadat. Az őrparancsnok szerencsére észreveszi a nodonrod kitűződet! Pár perc múlva már el is sikálva az ügy, 144 aranyat kell csupán a fickónak adnod, hogy szemet hunyjon. Elégedetten állsz tovább.
Tehetetlenségedben válogatott átkokat szórtál balsorsod okozójára: - Bár fütyörészné át az éber kakukkod az éjszakát!. [4 pontot használtál fel, van még 673.]

l 2 50 0 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod Halatir Maurloth táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. A tábort egy karmazsin huhogó őrzi! Profi módon elloptad, amit akartál (314 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) [4 pontot használtál fel, van még 669.]

l 3 50 0 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

l 4 50 0 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

l 5 50 0 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

l 6 50 0 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

l 7 50 0 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

l 8 50 0 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

l 9 50 0 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

l 1 211 0 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 10. KP: elmormolod a 156. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 664. Kapsz 1 VP-t.]

vv 76 105 105 elmormolod a 76. varázslatot a 105. varázslatot a 105. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Fürgén varázsolsz! A fájdalom iszonytató (-2 max. pszi). [A következő UL-re (vagy egy későbbire) rávéshetsz egy EXT kódot, aktivizálva ezzel a létrehozott időtágítást.] [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 657. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A fájdalom iszonytató (-3 max. pszi). [A következő UL-re (vagy egy későbbire) rávéshetsz egy EXT kódot, aktivizálva ezzel a létrehozott időtágítást.] [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 652. Kapsz 1 VP-t.]

be 613 3 5 bemész a 613. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
Egy üres asztalhoz vezet, és te azonnal rendelsz. Egy pohárkányi erőset rendelsz. Kellemes meleg árad szét a tagjaidban. Még 4 pohárkával rendelsz. Húúú! Ez jól esett. Hangyányit támolyogva hagyod el a fogadót, miután kifizetted a 5 aranyat [a forduló végéig +1 támadás, -1 védekezés]. [25 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 5 VP-t.]

m 3 8 2 mozogsz délkeletre, északra, keletre
[96,109] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csataremák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csataremák testét. (7 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+34 ÉP). Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csataremák testét. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+34 ÉP). Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1459, sebződés: 337, gyógyulás: 336, összesen: -1 ÉP}

Épületeket látsz: egy fejvadászcéh (758. épület.) és egy Toborzóiroda (761. épület.).

(Továbbmész...) [96,108] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy csataremák. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák testét. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+39 ÉP). Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csataremák bal oldalát. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a csataremák testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A csataremák csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (12 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+42 ÉP). A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1446, sebződés: 399, gyógyulás: 351, összesen: -48 ÉP}

Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).

(Továbbmész...) [97,108] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar őslich lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar őslich nyakát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+33 ÉP). A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 233 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich karmaival feltépi a torkodat! (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 658, gyógyulás: 104, összesen: -554 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [30 pontot használtál fel, van még 597. Kapsz 6 VP-t.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+484 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(95,108) fogadó # (#613), Kalhid (2582. kalandozó), Halatir Maurloth (5484. kalandozó)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589), csataremák (#694)
(96,109) fejvadászcéh (#758), Toborzóiroda (#761), csataremák (#694)
(97,108) varkaudar őslich (#402)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[89,105] Magashegységben vagy. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy nyuhaj karbin. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 597.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,104] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Találsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy nómenklatúra!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 23, gyógyulás: 29, összesen: +6 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Ez egy renegát törpe!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a renegát törpe jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a renegát törpe tömzsi testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a renegát törpe testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 25, gyógyulás: 60, összesen: +35 ÉP}

Hosszas kutatás után találsz valamit. Nocsak, 9 vasércet. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő proteinsólyom mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a proteinsólyom testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinsólyom testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a proteinsólyom testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Karmával néhányszor a proteinsólyom megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a proteinsólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 24, gyógyulás: 40, összesen: +16 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,104] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az emberevő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,104] Továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a téfea magoflux fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 12 aranyat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 13, gyógyulás: 50, összesen: +37 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 515. Kapsz 16 VP-t.]

be 577 6666 bemész az 577. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

be 577 4999 bemész az 577. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

be 577 6000 bemész az 577. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

be 577 6667 bemész az 577. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[102,103] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pattanóböde. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde bal oldalát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 7, gyógyulás: 40, összesen: +33 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol az elf férfi (Auralátás: Yogh Norgh - 5998. kalandozó) letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. A tábort egy kardfogú fülemüle őrzi! Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod egy ilkin érc! A siker után olaj! (+1 gonoszság.)

(Továbbmész...) [103,103] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy dombi yeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a dombi yeti jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 24, gyógyulás: 29, összesen: +5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar fellegvárat. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Pogány tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Futás a tett színhelyéről!
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Bár fütyörészné át az éber kakukkod az éjszakát!.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Swapo Ric tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Profi módon elloptad, amit akartál (5 sáfrányport). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.)

(Továbbmész...) [103,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar behemót. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 10, gyógyulás: 35, összesen: +25 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 473. Kapsz 8 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 473.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

m 8 mozogsz északra
[103,101] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült varkaudar bajnok nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 31, gyógyulás: 23, összesen: -8 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar behemót. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bal karját. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 6, gyógyulás: 52, összesen: +46 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 463. Kapsz 2 VP-t.]

v 198 90 88 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(102,103) Fairlight oltár, vaskohó (#155), pattanóböde (#145), egy elf férfi
(102,104) mély szakadék (#154), Tharr oltár, téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(103,101) oltár, varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189)
(103,102) varkaudar behemót (#189), művészi porolit (#720), Leah oltár
(103,103) dombi yeti (#366), varkaudar fellegvár (#1821), Sheran oltár, érclelőhely, Pogány (1047. kalandozó), Swapo Ric (2258. kalandozó)
(103,104) emberevő (#119), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely
(104,104) elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), renegát törpe (#7085), érclelőhely, proteinsólyom (#771)

[90,88] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. A fősátor közelében egy csapat kalandozót pillantasz meg. Egyiküket sem ismered. Egy alacsony és testes, golyófejű fickó magyaráz nekik, hevesen gesztikulálva. Kalandszagot érzel, ezért máris közelebb oldalazol, hogy kihallgasd őket. Hamar kiderül, hogy erre semmi szükség, a köpcös figura észrevesz, és téged is magához invitál.
- Nos, akkor újra elmondom. Shleff vagyok, a porondmester, és egy igencsak különleges attrakciót készítettem elő a hétvégére. Sajnos azonban a libertani vendégartisták, a Rettentő Banda nem érkezett meg időre, és még gyakorolni is kellene. Kalandozó urak, nagy bajban vagyok, gyorsan pótolnom kellene őket - fogja könyörgőre, miközben a kezét tördeli. - A jegyeket már mind eladtuk, nem lehet lemondani az előadást. Segítsenek rajtam.
- Mit kellene csinálnunk? - kotyogsz közbe.
- Oh, maguknak ez semmiség! Csupán némi erőre, és ügyességre lesz szükség, no meg, hogy ne legyenek zavarban a színpadon. Tehát illő, hogy legalább egyszer-kétszer megnézzenek egy vándorcirkuszt belülről. Ja és még valami. A plakátokon a Rettentő Banda rajza van. Nem nagyon látszik jól az arcuk, tehát ezzel nem lesz gond, de ők öten vannak - az ön csapatának is öt főből kell állnia. Ha kisegítenek a bajból, nem fogják megbánni. Russlan felhatalmazott, hogy bőkezűen jutalmazzam a jelentkezőket.
Érdekes feladatnak látszik. Talán érdemes lenne elvállalni - tűnődsz, és faképnél hagyod a porondmestert. (9. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed az elf férfi (Auralátás: Choler - 4131. kalandozó) táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A tábort egy kardfogú fülemüle őrzi! Sikeresen elcsórtad, amit akartál (2 sáfrányport). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [14 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 2 VP-t.]

be 714 bemész a 714. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Russlan kedélyesen elbeszélget veled, de aztán rákérdez, hogy is állsz a feladattal, vagy inkább kéréssel, amellyel legutóbb fordult hozzád. Megvonod a válladat, és közlöd vele, sajnos még nem sikerült lépned az ügyben. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 444. Kapsz 1 VP-t.]

tk 9 4131 többszemélyes kaland 9 4131
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Most már csak várni kell! Amint Choler ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 444.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

v 202 1490 elmormolod a 202. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Dess álmát. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 439. Kapsz 1 VP-t.]

v 202 2074 elmormolod a 202. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Harq al-Ada álmát. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 434. Kapsz 1 VP-t.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] A befejezéshez még 1973 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 374. Kapsz 12 VP-t.]

* 1. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Tb.gátló Vlagyimir álmát. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. BP: használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 360.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 7. BP: elmormolod az 54. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 fekete gyöngy). [0 pontot használtál fel, van még 360.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 238 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 198 TVP-t kell elköltened.] Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy vörös rakolits. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits fejét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 37, gyógyulás: 34, összesen: -3 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 280. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 158 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 8 VP-t.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a hegyi szamár. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 617 pontot. A következő körben tehát 817 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1052. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 476. fordulód.

Erő: 65 (91) Szint: 48 Merészség: 10/5 Magasság: 103 cm
IQ: 59 (67) Támadás: 50 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 59 (63) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 34/38 év
Egészség: 59 (63) Életpont: 782/672 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 5
Szerencse: 68 (76) Varázspont: 2518/1326 Pénz: 5501 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/0 Pszi pont: 323/305 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 24
Eddig összesen 4566 szörnyet (16 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 11955 TP-t kaptál. Jelenleg 17896511 TP-d van. A következő szinthez még 103489 TP szükséges. Trófeáid: Kronga hadúr, triklem drakolder, bosszantó apróság. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/32 ökölvívás: 1/89 szúrófegyverek: 44/98 (+3%)
vágófegyverek: 7/48 ütőfegyverek: 24/99 (+10%) dobófegyverek: 37/96

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/10 2. nyomkövetés: 88/97 (+37%) 3. lopás: 66/68 (+36%)
4. mászás: 18/51 (+3%) 5. csapdakészítés: 29/98 (+6%) 6. csapdaészlelés: 79/59 (+8%)
7. gyógyítás: 103/99 8. titkosírás: 6/52 9. felderítés: 42/78
10. szörnyidomítás: 28/71 11. teológia: 149/51 (+35%) 12. taumaturgia: 76/83 (+9%)
13. szerencsejáték: 54/95 14. versengés: 29/6 15. zene: 4/17
16. szörnyismeret: 41/50 17. pszi: 31/24 (+8%) 18. zárnyitás: 29/58
19. vadászat: 16/13 20. vitalitás: 5/26 21. bányászat: 32/49 (+4%)
22. úszás: 13/71 23. főzés: 12/37 24. csapatmunka: 5/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (2x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (7x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (5x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek
kutatsz max. 135 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) Pörhemór köre (#205) (189,18,1) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) jellemrejtés (#23) láth. észlelése (#78) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) varázspáncél (#156)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) káosz szava (#207) >> férfiak (#998)
káosz szava (#207) >> nők (#999) nekromanta csókja (#230) >> társak oldalán harcolva (#986)
káosz szava (#207) >> pikkelyes ptog (#470) élőholt pozdorja (#134) >> bámulatos zombi (#896)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) fürgülés (#92) >> bámulatos zombi (#896)
lidércidézés (#219) >> 35. szintű lényekre lidércidézés (#219) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> Forradásos (#674) hhaar burka II (#162) >> 25. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval.
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211.

Összsúly: 84.51 kg Megterheltség: 38%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (460. FORDULÓD ÓTA)
47171 arany
1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890) 12 áldott kő (#642)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 angyalok kesztyűje (#609) 10 aranyló ugarhéj (#100)
1 aranymosó serpenyő (#1612) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 Batharak vállemeze (#831)
1 bo'adhun aranygömb (#757) 22 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 4 bűvös shuriken (#562) 3 cápazsír (#932)
6 csigakagyló (#1131) 1 csillagbot (#929) 1 csillogó nyakék (#1120)
2 csontkulcs (#74) 36 csuklyavirág (#133) 6 deus ex machina (#1)
6 dlathog kőzet (#829) 1 dobóháló (#221) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 dramoan kő (#967) 1 ében talizmán (#944) 11 ében toboz (#578)
6 eknozol (#540) 1 erőserkentő (#1405) 17 ezüstdarab (#326)
1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 ezüstszelence (#1602) 204 fekete gyöngy (#99)
5 Fekete Kehely (#283) 14 fiatalság itala (#473) 33 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 66 fűszertartó (#210) 1 gátlástalanság öve (#1727)
9 genrath vérmedvefog (#1674) 2 gólem talizmán (#811) 1 gólemgyűrű (#866)
44 gyenge méreg (#26) 20 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó karkötője (#816)
4 halálhozó talizmán (#813) 17 halcsont (#390) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 Hatalom Karkötője (#1210) 1 hebrencs csapda (#147) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hoarián nyereg (#1336) 1 hoarián saru (#1346) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 hósárkány szív (#1082) 7 huhogó bibe (#332) 1 hűségérme (#1141)
2 iknegurin (#541) 1 illatos rózsaszál (#1595) 59 isteni könnycsepp (#260)
1 jácint díszkő (#753) 1 jáde rakshallion (#749) 1 játékmesteri palást (#824)
19 jégkristály (#593) 47 kaja (#2) 24 kaktusztüske (#114)
1 káosz szimbólum (#361) 28 karbin plazma (#199) 17 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 39 kék orchidea (#68) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 kreiton agy (#1142) 10 krónika (#1725)
1 lajstrom medál (#1753) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 lélekesszencia (#619)
2 lidércesszencia (#1074) 1 lidérckorona (#531) 22 lótuszvirág (#447)
2 Luthius karkötője (#527) 245 madártoll (#112) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágusok itala (#1610) 2 malachit füzér (#755) 1 manakristály (#500)
1 mászó-karperec (#392) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mihlanil (#539) 1 mithril kesztyű (#463)
1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 moa üveggömb (#383) 80 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 2 Morgan szilánkja (#508) 1 natharion opál (#747)
1 natharion talizmán (#867) 1 nodonrod kitűző (#1533) 17 nyílvessző (#108)
2 obszidián kereszt (#756) 1 oldalzsák (#1172) 1 olló (#335)
4 ork sör (#1701) 10 ormánygőte csont (#21) 1 örökkéval.smaragdja (#1115)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 őselemek köpenye (#560) 1 ősmágus fülbevalója (#608)
1 pézsmatökmag (#934) 33 pirkit (#153) 11 polip szívóka (#391)
11 pondróvér (#1232) 1 pszi katalizátor (#610) 2 pszi kő (#248)
2 pszi kristály (#618) 25 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr úszógatya (#405)
8 rákfatty váladék (#333) 1 rasáth orrkarika (#859) 1 reflexélesítő (#1407)
10 remák szív (#264) 1 rémplazma (#616) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
29 rókafarok (#124) 3 roxati zárfaló (#314) 3 rum (#1419)
1 ryuku függő (#1322) 1 ryuku kalózkendő (#1157) 1 sáfránykő (#979)
22 sáfránypor (#211) 25 sallank karom (#128) 1 sejtfiatalító (#1408)
2 sólyomcsőr (#1223) 7 sötét ital (#284) 4 sötét tekercs (#535)
61 spiritusz (#170) 17 sullár hólyag (#168) 2 szaké (#1295)
1 szeksztáns (#32) 13 szent jogar (#150) 6 szent kehely (#257)
1 Szent Kulacs (#285) 2 szerencsekocka (#1693) 2 sziklozug comb (#858)
1 szirén köpenye (#820) 2 szithon vérfókusz (#1656) 1 szivárványszív (#1529)
2 szögletes kő (#17) 1 szulfagor agyar (#677) 4 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 T'vadar tőre (#1731) 17 téfea-agy (#172)
1 tenger gyümölcse (#1155) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 teriád dobóháló (#1281)
10 Thargodan esszencia (#328) 8 tinta (#101) 1 tl'urlang erőkő (#825)
1 tolvaj klánjelvény (#1093) 1 törpe bakancs (#475) 20 toxyl (#591)
2 toxyl üvegcse (#592) 1 Trákin csákánya (#367) 37 trikornis szarv (#198)
1 Tudás Könyve (#567) 1 tudati fétis (#1151) 12 tükör (#43)
1 türkiz karika (#750) 10 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242)
22 ugh méreg (#166) 1 ünnepi övsál (#874) 5 uzbány csőr (#169)
38 vámpírfog (#1221) 1 vámpírölő (#951) 18 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 13 varkaudar pálinka (#1137) 31 vas dobónyíl (#189)
2 viharamulett (#611) 40 víz (#27) 2 vizestömlő (#3)
1 Vlagyimir-díj (#1519) 1 vörös zselé (#862) 2 vörös zyel (#606)
4 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812) 30 xirnox szív (#213)
1 yetifog (#863) 1 zafír fülbevaló (#477) 1 zárnyitó készlet (#39)
12 zöld üveg (#82) 4 bájital (#261) 103 isteni könnycsepp (#260)
2 jegesmedve bunda (#1067) 411 kaja (#2) 1 lélekkő (#1650)
1 lidércesszencia (#1074)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nyílvessző (#108)
1 sallank karom (#128) 2 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
288 arany (#50) 2 főnixtoll (#563) 1 gromak bőr (#268)
1 ilkin érc (#232) 4 kaktusztüske (#114) 1 rakolits por (#669)
7 sáfránypor (#211) 1 sólyomcsőr (#1223) 4 ugh méreg (#166)
9 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,88) cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy elf férfi, vörös rakolits (#356)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.03.10. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek