Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 1. 10h:10' EZ A 475. JÁTÉKHETED, 475. FORDULÓD 476. játékheted kezdete: jún. 4. A következő fordulódat legkorábbana 476. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1697 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1098. tárgyat a 473. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 165. varázslatot a 138. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 227. varázslatot a 222. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal a 820. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 69. pszi képességet |
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
vv 19 57 178 | elmormolod a 19. varázslatot az 57. varázslatot a 178. varázslatot |
v 169 9999 34 | elmormolod a 169. varázslatot |
dd 30 1069 56 | eldobod a 30. tárgyat az 1069. tárgyat az 56. tárgyat |
ftv 186 508 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 508. szörnyet |
hu 266 245 240 | hulladék: 266 245 240 |
h 341 854 2 | használod a 341. tárgyat |
h 341 864 2 | használod a 341. tárgyat |
le 1550 1572 | leveszed/lerakod az 1550. tárgyat az 1572. tárgyat |
kf 895 866 | kézbeveszed/felveszed a 895. tárgyat a 866. tárggyal |
hh 1253 1534 504 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 504. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 3, gyógyulás: 61, összesen: +58 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megcsapod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és 5 gyenge méreg. 3225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 1, gyógyulás: 77, összesen: +76 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (2 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Ököllel megütöd az őrült varázsló testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
A következő kincseket találtad: egy téfea-agy és egy kék orchidea. 2413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 28, gyógyulás: 66, összesen: +38 ÉP}
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
bb 152 150 390 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (150 darabot) |
pki 650 | kiveszel a bankból 650 aranyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ököllel iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 12 arany és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 8, gyógyulás: 52, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[254,32] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy krathan csontváz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 447 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz bal lábát. (9 támadással 779 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+77 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a krathan csontváz jobb lábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a krathan csontváz nyakát. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel súrolod a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
13527 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1855, sebződés: 226, gyógyulás: 299, összesen: +73 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 7 | imádkozol |
Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 226 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gothag döglidérc bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 715 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (3 támadással 364 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a gothag döglidérc bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 12606 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-31 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1821, sebződés: 157, gyógyulás: 12, összesen: -145 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb jobb első lábát. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A chaktra vadászeb karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1610, sebződés: 109, gyógyulás: 301, összesen: +192 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 330 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak bal oldalát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 84 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) {HD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 82 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) {KCC:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (5 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 89 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) {KCC:} Varkaudar che-karddal épp hogy megvágod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 86 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13457 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1826, sebződés: 948, gyógyulás: 269, összesen: -679 ÉP}
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 330 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 67 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 95 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) {FM:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 87 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1318, sebződés: 552, gyógyulás: 166, összesen: -386 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor farkát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ököllel meghorzsolod az elemi pulzátor farkát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10158 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1523, sebződés: 0, gyógyulás: 281, összesen: +281 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor szárnyas testét. (9 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütöd az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel gyengén megütöd az elemi pulzátor testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1574, sebződés: 0, gyógyulás: 294, összesen: +294 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor fejét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor jobb lábát. (9 támadással 750 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor testét. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted az elemi pulzátor testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9900 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1518, sebződés: 7, gyógyulás: 288, összesen: +281 ÉP}
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dred Hornwill orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.)
be 691 | bemész a 691. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 223 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc jobb lábát. (9 támadással 765 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a gothag döglidérc jobb lábát. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13009 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1856, sebződés: 136, gyógyulás: 12, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy elemi pulzátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor egyik csápját. (8 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyengén megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel megpöccinted az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9914 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1456, sebződés: 0, gyógyulás: 276, összesen: +276 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy chaktra vadászeb. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb bal első lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb fejét. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A chaktra vadászeb karmai majdnem eltalálnak! A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (8 támadással 695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Ököllel súrolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmait felemelve, a chaktra vadászeb meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 75, gyógyulás: 336, összesen: +261 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor farkát. (9 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Ököllel többször eltalálod az elemi pulzátor bal oldalát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor egyik csápját. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 türkiz karika. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10100 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1512, sebződés: 9, gyógyulás: 198, összesen: +189 ÉP}
Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (9 támadással 766 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan házőrző jobb oldalát. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan házőrző testét. (7 támadással 828 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápol, de mindhiába. A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14113 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2270, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 448 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr testét. (10 támadással 851 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a tleikan hadúr bal lábát. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Pengéjét vadul forgatva, a tleikan hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 289 életpontot vesztesz.) A tleikan hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14528 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1856, sebződés: 289, gyógyulás: 12, összesen: -277 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (9 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Ököllel többször eltalálod a chaktra vadászeb jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A chaktra vadászeb karmai majdnem eltalálnak! A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ököllel gyengén megütöd a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 csavart smaragd (ld. enc.). 12266 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1721, sebződés: 0, gyógyulás: 272, összesen: +272 ÉP}
(Továbbmész...) [247,45] Még mindig füves síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi rúnatornyot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs farkát. (10 támadással 851 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szellemdarázs testét. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) A szellemdarázs melléd csap a farkával! Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a szellemdarázs jobb oldalát. (2 támadással 236 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a szellemdarázs bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
10451 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1681, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ülnök töprengő fejét. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a sötét ülnök testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ülnök testét. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 14584 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1849, sebződés: 585, gyógyulás: 8, összesen: -577 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 361 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: armageddon varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan főbíra bal vállát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Nocsak, erre nem számítottál! Ideje köszönetet mondanod. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan főbíra palástját. Kritikus ütés! (9 támadással 742 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan főbíra palástját. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a tleikan főbíra minden csapását hárítanod. (4 támadástól 242 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan főbíra bal oldalát. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a tleikan főbíra palástját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tleikan főbíra nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (185,60)-> 125 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 angyalok gyűrűje és 1 kreiton palást (ld. enc.). Elhajítod a vacak rubin góliát trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő tleikan főbíra trófeát. 25647 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2175, sebződés: 495, gyógyulás: 12, összesen: -483 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb bal oldalát. (9 támadással 756 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Ököllel többször eltalálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A chaktra vadászeb karmai majdnem eltalálnak! A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Ököllel gyengén megütöd a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11470 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1608, sebződés: 0, gyógyulás: 322, összesen: +322 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,62] Épületek tűnnek fel.
ftv 284 986 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 986. kalandozót |
ftv 266 985 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 985. kalandozót |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
kb 211 4 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (4 darabot) |
vv 133 161 217 | elmormolod a 133. varázslatot a 161. varázslatot a 217. varázslatot |
im 251 | imádkozol |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
ek 273 5 59 | t. energia kisütése: 273 5 59 |
bpb 5 | bef. parancs berakása: 5 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
t 331 287 315 | támadod a 331. szörnyet a 287. szörnyet a 315. szörnyet |
ft 353 1 | támadod a 353. szörnyet |
kt 1118 2 | elkészíted az 1118. tárgyat (2 darabot) |
szk 274 436 440 | keresed a 274. szörnyet a 436. szörnyet a 440. szörnyet |
tk 12 5329 | többszemélyes kaland 12 5329 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 13 11 |
CSAVART SMARAGD (754. TÁRGY) Döbbenten bámulod ezt a furcsaságot: egy smaragd kő, amely meg van csavarodva, akár egy nedves ruhadarab. Nem, nem faragott mintát látsz. Ez a követ gyönyörűen megcsiszolták, és utána valami hihetetlen hatalom segítségével egyszerűen megcsavarták. Halvány mágiát érzékelsz belőle. |
KREITON PALÁST (888. TÁRGY) A mágikusan hiperaktív kreitonok ősi relikviája ez az arany rúnákkal átszőtt palást, amelyet köpenyként KF-elhetsz. Áldás és átok is egyben. Viselésekor erőd és szerencséd öttel csökken, viszont max. ÉP-d és max. VP-d 80-80-nal nő. Ezenkívül kapsz +2 védettséget és +3 sebzést, valamint a paláston kívül, ha akarsz, hordhatsz még egy köpenyt. Ez a tárgy nem átadható és nem ellopható. |
PAJZSZÚZÁS (251. PAPI TÁMADÓ VARÁZSLAT) E varázslat megalkotója a legendák szerint maga Morgan, aki a kastélyát ostromló lovagok ellen vetette be először ezt a varázslatot. A támadás különlegessége abban rejlik, hogy nem közvetlenül a célpontot igyekszik harcképtelenné tenni, hanem az őt védő mágikus és fizikai erőteret (páncélzat és védettséget növelő varázslatok) roppantja össze, amely már korántsem annyira védett. A csapás hatására a célpont annyiszor 3 ÉP-t sebződik, amennyi az aktuális védettsége (szörnyeknél a három védettség összegét). A varázslat költsége 24 VP, komponense egy kvazár. |
MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész. A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz. |
Erő: | 73 (104) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 71 (91) | Támadás: | 76 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 61 (78) | Védekezés: | 133 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/54 év |
Egészség: | 71 (93) | Életpont: | 1574/1647 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 80 (98) | Varázspont: | 3118/181 | Pénz: | 853 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 70/35 | Pszi pont: | 362/15 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 47/83 (+10%) | szúrófegyverek: | 8/65 |
vágófegyverek: | 28/24 (+5%) | ütőfegyverek: | 7/10 | lőfegyverek: | 10/92 |
dobófegyverek: | 34/23 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/98 | 2. nyomkövetés: | 110/51 (+32%) | 3. lopás: | 1/47 |
4. mászás: | 26/63 (+24%) | 5. csapdakészítés: | 32/96 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 23/74 (-1000%) |
7. gyógyítás: | 81/20 | 8. titkosírás: | 22/83 | 9. felderítés: | 30/65 |
10. szörnyidomítás: | 9/88 | 11. teológia: | 128/2 (+158%) | 12. taumaturgia: | 118/30 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 8/71 (+11%) | 14. versengés: | 23/70 (+8%) | 15. harcművészetek: | 51/0 |
16. zene: | 14/42 | 17. szörnyismeret: | 29/86 | 18. pszi: | 30/6 (+6%) |
19. zárnyitás: | 4/70 | 20. vadászat: | 26/55 | 21. vitalitás: | 8/55 |
22. bányászat: | 36/40 | 23. úszás: | 10/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 147 | |||
9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2529. karakternek |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), kisebb jégisten (#662), halált okozó lények (#9098), Tyriel (#777), armageddont lövő lények (#9099), 9944. szövetség (#9944), Nateilena úrnő (#404), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Oda Nobuo (#5779), Darlan (#2529), Elenios hívők (#994), éjkornis (#228), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (172,6,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | hatalomvarázs (#220) | agyburok (#90) |
láth. észlelése (#78) | csapdaészlelés (#222) | kí koncentráció (#69) | a lélek védelme (#57) |
tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) | áldomás III (#217) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | Friedurgonoma (#7009) | puha ütés (#60) | >> | rubin sárkány (#330) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | |
jégoszlop (#231) | >> | árnymanó (#4) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Folrang (#331) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Kacagok, ha a pénzüket kuporgató Fairlight papokra gondolok: áldozz számomra 10,000 aranyat! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 2 szabotőr, 7 harcos, 4 királynő, 1 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1317 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 21 | halcsont (#390) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
2 | kőkés (#6) | 1 | krathan szablya (#854) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
298 | mákrózsa virág (#56) | 3 | márványkulcs (#245) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | párducbőr (#1066) | 2 | párducszem (#1073) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | rakshallion jogar (#864) | 1 | rókafarok (#124) | |||
5 | rozmárfog (#1069) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
13 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | varányszem (#30) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | csavart smaragd (#754) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kreiton palást (#888) | 17 | madártoll (#112) | |||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | párducbőr pénztárca (#1118) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | tleikan kesztyű (#893) | |||
1 | türkiz karika (#750) | 1 | vasérc (#152) | 2 | xirnox szív (#213) |