Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 29. 9h:08' EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD 1227. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 7 520 0 | energia fejlesztése 7 |
* 4. KP: vv 182 165 19 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 9. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. KP: vv 58 227 188 | elmormolod az 58. varázslatot a 227. varázslatot a 188. varázslatot |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 20 138 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 138. tárggyal |
flh 23 189 | felt. lőfegyver haszn. 23 a 189. tárggyal |
flh 26 554 | felt. lőfegyver haszn. 26 az 554. tárggyal |
flh 29 176 | felt. lőfegyver haszn. 29 a 176. tárggyal |
flh 997 562 | felt. lőfegyver haszn. 997 az 562. tárggyal |
flh 998 363 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal |
kf 553 363 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 363. tárggyal |
vi 10 5 30 | viselkedésed: 10 5 30 |
lm 17 | mozogsz 17 |
vi 5 5 30 | viselkedésed: 5 5 30 |
vv 133 109 | elmormolod a 133. varázslatot a 109. varázslatot |
hu 445 | hulladék: 445 |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr bal karját. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével felnyitod a lidércúr jobb karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal felnyitod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 407 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (7 támadással 102 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 239, gyógyulás: 57, összesen: -182 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 150 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Adamantit pajzzsal megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (Nincs mibe rakni 6 pondróvért.) 4 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 936, sebződés: 114, gyógyulás: 31, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [195,14] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 408 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 3 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [196,14] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (7 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a csontgólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 253, gyógyulás: 59, összesen: -194 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 408 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a halálosztó kain testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálosztó kain karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kőszemet. 1 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 45 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [196,16] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!
Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 138 184 31 | használod a 138. tárgyat |
be 650 | bemész a 650. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 154 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mocsári féreg testét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Adamantit pajzzsal megvagdalod a mocsári féreg testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A mocsári féreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 gyíkfüvet. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 3 849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 402 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 406 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 647 | bemész a 647. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 401 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg szellem fejét. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 4 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 131, gyógyulás: 11, összesen: -120 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a csontgólem nyakát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a csontgólem bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 6 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 235, gyógyulás: 54, összesen: -181 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 8 3 4 | mozogsz északra, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [196,14] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy quwarg szellem.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 402 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével megcsapod a quwarg szellem testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 59 életpontot vesztettél. A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 137, gyógyulás: 11, összesen: -126 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 412 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [196,15] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy kristálypalotát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 369.]
szk 792 767 | keresed a 792. szörnyet a 767. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 165 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 38 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 13 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 34 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért |
HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY) A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25. |
KÜKLOPSZ SZEM (643. TÁRGY) A küklopszok szemét gyakran félreteszik azok a nagyhatalmú kalandozók, akik képesek egy ilyen szörnyet legyőzni. Az alkimisták ugyanis jó pénz fizetnek érte, ezért a bolt is megadja az árát ennek az egyébként eléggé gusztustalan és hamar büdösödő ízének. |
MOCSÁRI FÉREG (775. SZÖRNY) A mocsári féreg csökevényes lábai egyaránt szolgálnak uszonyokként, amikor a láp mélyén való közlekedésről van szó. Maga az állat rózsaszín bőrű, szelvényes testű undormány, pont olyan, mint amilyenek a férgek általában. Olyan hirtelen bukkan elő a földből, hogy szinte már a meglepetés erejével megnyeri a soron következő csatát közted és közte. Ha mégsem, majd a féreg bűze elkábít. De ha ez sem jön be számára, minden bizonnyal te keveredsz ki a csatából győztesen. |
Erő: | 62 (80) | Szint: | 39 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 68 (78) | Támadás: | 80 (83) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 60 (80) | Védekezés: | 114 (121) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 168/196 év |
Egészség: | 58 (78) | Életpont: | 910/796 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 58 (78) | Varázspont: | 1900/610 | Pénz: | 8477 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 48/0 | Pszi pont: | 254/433 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/78 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 38/11 (+1%) |
vágófegyverek: | 32/59 (+7%) | ütőfegyverek: | 20/44 | lőfegyverek: | 31/67 (+4%) |
dobófegyverek: | 31/19 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (250%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -28.); vashegyű nyíl (#176) (29 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
196,15 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 222 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/29 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 126/55 (+34%) | 3. mászás: | 20/75 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 34/68 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 24/35 | 6. gyógyítás: | 68/1 (+19%) |
7. titkosírás: | 20/92 | 8. felderítés: | 33/61 | 9. szörnyidomítás: | 21/23 |
10. teológia: | 72/35 (+56%) | 11. taumaturgia: | 72/63 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 17/19 |
13. versengés: | 21/73 (+5%) | 14. zene: | 201/98 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 51/77 |
16. pszi: | 23/50 (+1%) | 17. zárnyitás: | 12/9 | 18. vadászat: | 63/62 (+32%) |
19. vitalitás: | 5/73 | 20. bányászat: | 37/18 | 21. úszás: | 20/22 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (94,15,1) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | halált okozó lények (#9098) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 393 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37712. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 1 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 110 TU szükséges.) |
Összsúly: 226.23 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 212 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 4 | amniosz (#203) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | tükör (#43) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
528 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 4 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | küklopsz szem (#643) | 4 | kvazár (#244) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | varázskő (#305) |
192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | |
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|