473. forduló, 475. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 29. 9h:08'
EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD
1227. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Bónuszvásárlás: +1 TNO. 2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 13. pontnál.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight eljövendő papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Fegyverzetét egy kristályförgeteg trófea, egy hósárkány trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Érzékeled auráját: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Torq. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon újból összefutsz Torqqal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 hósárkánybőr csizmát (1500 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 80 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. Varázserőd regenerálódik. (+285 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+88 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 443 224 127 elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 802.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 800.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 780.]

* 3. KP: ef 7 520 0 energia fejlesztése 7
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 731.]

* 4. KP: vv 182 165 19 elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 727.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 725.]

* 5. KP: vv 13 26 11 elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Fürgén varázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 719.]

* 6. KP: vv 71 72 157 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 717.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 713.]

* 7. KP: v 169 8 0 elmormolod a 169. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 708.]

* 8. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+83 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 678.]

* 9. KP: v 15 429 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új kaktuszbogyó. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 668.]

* 10. KP: vv 58 227 188 elmormolod az 58. varázslatot a 227. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 667.]
Szupersebesen mormolsz. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 663.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

flh 20 138 felt. lőfegyver haszn. 20 a 138. tárggyal
Ok, FLH 20 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

flh 23 189 felt. lőfegyver haszn. 23 a 189. tárggyal
Ok, FLH 23 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

flh 26 554 felt. lőfegyver haszn. 26 az 554. tárggyal
Ok, FLH 26 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

flh 29 176 felt. lőfegyver haszn. 29 a 176. tárggyal
Ok, FLH 29 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

flh 997 562 felt. lőfegyver haszn. 997 az 562. tárggyal
Ok, FLH 997 562 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

flh 998 363 felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal
Ok, FLH 998 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

kf 553 363 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 363. tárggyal
Előkészíted a tünde íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

vi 10 5 30 viselkedésed: 10 5 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

lm 17 mozogsz 17
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Hirtelen egy triklem drakoldert veszel észre magad előtt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [10 pontot használtál fel, van még 653.]

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

vv 133 109 elmormolod a 133. varázslatot a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 651.]
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 649.]

hu 445 hulladék: 445
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[194,13] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A negyedik próba. Feldobsz egy követ a levegőbe, majd felkapod az asztalra készített mézsört, hogy a teljes mennyiséget a gyomrodba önthesd. A kő csak ezután koppan a földön, ügyes voltál... A jósnő asztalán egy pakli kártya fekszik, abból kell három lapot választanod, ha lesz köztük Szerencselovag, nyertél. Turkálsz kicsit a kártyák között, majd kiválasztod a három számodra legszimpatikusabbat, és képpel felfelé az asztalra borítod. A szerencséd nem hagyott cserben, van sikert jelentő lap köztük. 1 321 tapasztalati pontot kaptál. A sátor előtt újra találkozol az alakváltó fiúval.
- Ügyes vagy. Jutalmul fogadd el a következő tárgyat. - mondja, és valamit a kezedbe nyom. Kíváncsian nézed meg mi az: a hatalom fülbevalója.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr bal karját. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével felnyitod a lidércúr jobb karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal felnyitod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 175 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 407 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy csontgólem.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (7 támadással 102 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 239, gyógyulás: 57, összesen: -182 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 383 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36992.
Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy szánalmas pondró. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 150 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 445 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Adamantit pajzzsal megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (Nincs mibe rakni 6 pondróvért.) 4 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 936, sebződés: 114, gyógyulás: 31, összesen: -83 ÉP}


(Továbbmész...) [195,14] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy drakolich.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy élőholt hadúr.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 408 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 3 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 küklopsz szemet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 385 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37136.

(Továbbmész...) [196,14] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy csontgólem száll szembe veled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (7 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a csontgólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 253, gyógyulás: 59, összesen: -194 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 408 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 bozontfonatot. [bozontfonat ládikóba-> (183,31)-> 330 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 387 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37280.
Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 609.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 579.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 549.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 519.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[196,15] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy átokmurgattyú!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy halálosztó kain!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a halálosztó kain testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálosztó kain karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kőszemet. 1 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy kronokukac!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 4 kvazárt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy éjkornis került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 45 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}


(Továbbmész...) [196,16] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg parafenomén!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varázskövet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[95 pontot használtál fel, van még 419.]

h 138 184 31 használod a 138. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[195,15] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy mocsári féreg. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 154 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mocsári féreg testét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Adamantit pajzzsal megvagdalod a mocsári féreg testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A mocsári féreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 gyíkfüvet. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 3 849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 402 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Második ellenfeled egy zombi mester.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 406 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 aranyló ugarhéjat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 389 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37424.
[10 pontot használtál fel, van még 409.]

be 647 bemész a 647. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

m 8 mozogsz északra
[195,14] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Látsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy quwarg szellem áll veled szemben.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 401 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg szellem fejét. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 52 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 4 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 131, gyógyulás: 11, összesen: -120 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontgólem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a csontgólem jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a csontgólem nyakát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a csontgólem bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 6 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 235, gyógyulás: 54, összesen: -181 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 titkos teleportkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 391 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37568.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 399.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

m 8 3 4 mozogsz északra, délkeletre, délre
[195,13] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt ősmágus. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [196,14] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy quwarg szellem.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 402 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével megcsapod a quwarg szellem testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 59 életpontot vesztettél. A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 137, gyógyulás: 11, összesen: -126 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 412 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 2 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 3 ezüsttollú nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 393 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37712.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [196,15] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy kristálypalotát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 369.]

szk 792 767 keresed a 792. szörnyet a 767. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy szánalmas pondrót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés 20 pontért

Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+6 kaja.) Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+83 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy éjkornis.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 165 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 38 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 13 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}

Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 314.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 5. BP: v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 304.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás 30 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+70 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 274.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[34 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a hordóagyú mameluk. Egy kaját bezabál a roguena. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól félisten hatalmú kalandozó helyett isteni hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +58 max. varázspont, +15 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 615 pontot. A következő körben tehát 815 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY)
A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25.

KÜKLOPSZ SZEM (643. TÁRGY)
A küklopszok szemét gyakran félreteszik azok a nagyhatalmú kalandozók, akik képesek egy ilyen szörnyet legyőzni. Az alkimisták ugyanis jó pénz fizetnek érte, ezért a bolt is megadja az árát ennek az egyébként eléggé gusztustalan és hamar büdösödő ízének.

MOCSÁRI FÉREG (775. SZÖRNY)
A mocsári féreg csökevényes lábai egyaránt szolgálnak uszonyokként, amikor a láp mélyén való közlekedésről van szó. Maga az állat rózsaszín bőrű, szelvényes testű undormány, pont olyan, mint amilyenek a férgek általában. Olyan hirtelen bukkan elő a földből, hogy szinte már a meglepetés erejével megnyeri a soron következő csatát közted és közte. Ha mégsem, majd a féreg bűze elkábít. De ha ez sem jön be számára, minden bizonnyal te keveredsz ki a csatából győztesen.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran szerzetese vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 474. fordulód.

Erő: 62 (80) Szint: 39 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 68 (78) Támadás: 80 (83) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 60 (80) Védekezés: 114 (121) Menekülés: 30 % Életkor: 168/196 év
Egészség: 58 (78) Életpont: 910/796 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 58 (78) Varázspont: 1900/610 Pénz: 8477 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 48/0 Pszi pont: 254/433 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 4385 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 78 313 TP-t kaptál. Jelenleg 7 541 475 TP-d van. A következő szinthez még 558 525 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, Quwaxotix, tüskés totemblarg.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/78 ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 38/11 (+1%)
vágófegyverek: 32/59 (+7%) ütőfegyverek: 20/44 lőfegyverek: 31/67 (+4%)
dobófegyverek: 31/19 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (250%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -28.); vashegyű nyíl (#176) (29 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
196,15 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 222
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/29 (+48%) 2. nyomkövetés: 126/55 (+34%) 3. mászás: 20/75 (+12%)
4. csapdakészítés: 34/68 (+7%) 5. csapdaészlelés: 24/35 6. gyógyítás: 68/1 (+19%)
7. titkosírás: 20/92 8. felderítés: 33/61 9. szörnyidomítás: 21/23
10. teológia: 72/35 (+56%) 11. taumaturgia: 72/63 (+15%) 12. szerencsejáték: 17/19
13. versengés: 21/73 (+5%) 14. zene: 201/98 (+74%) 15. szörnyismeret: 51/77
16. pszi: 23/50 (+1%) 17. zárnyitás: 12/9 18. vadászat: 63/62 (+32%)
19. vitalitás: 5/73 20. bányászat: 37/18 21. úszás: 20/22

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (94,15,1) harci induló (#443) erőpajzs III (#127)
Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tűzmágia (#157) villámmágia (#227)
esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 13, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107)
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
banshee-sikoly (#373) >> woorgard (#231) természet haragja (#141) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> halált okozó lények (#9098) varázsvédelem II (#108) >> nők (#999)
varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224)
varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255) varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: éhes
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 393 (limit: 1585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37712.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 1 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 110 TU szükséges.)

Összsúly: 226.23 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 212 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 4 amniosz (#203) 1 ezüstdarab (#326)
1 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 quwarg tojás (#360)
1 tükör (#43) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
528 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytű (#272)
1 borkonyó bibe (#312) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 1 hatalom fülbevalója (#817)
5 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 kőszem (#304)
2 küklopsz szem (#643) 4 kvazár (#244) 1 sáfránypor (#211)
1 titkos teleportkő (#1387) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

192 193 194 195 196 197
11
12
13
14
15
16
17
(193,12) a 94. labirintus bejárata
(194,13) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), lidércúr (#252), zombi mester (#251), csontgólem (#392), szánalmas pondró (#792)
(195,14) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, trikornis herceg (#261), drakolich (#760), élőholt hadúr (#371), quwarg szellem (#676), csontgólem (#392)
(195,15) mocsári féreg (#775), drakolich (#760), zombi mester (#251)
(196,14) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Sheran oltár, 37. jellempróba, bűbájlidérc (#761), csontgólem (#392), zombi mester (#251), quwarg szellem (#676)
(196,15) bűbájlidérc (#761), kristálypalota (#401), oltár, Chara-din monolitja (#534), átokmurgattyú (#225), halálosztó kain (#168), kronokukac (#285), éjkornis (#228)
(196,16) quwarg boly (#359), 31. jellempróba, Sheran oltár, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), bűbájlidérc (#761)

Üzenet küldése a karakternek