Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 29. 9h:06' EZ A 966. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD 967. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 3. KP: vv 182 28 71 | elmormolod a 182. varázslatot a 28. varázslatot a 71. varázslatot |
* 4. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 5. KP: h 697 5000 0 | használod a 697. tárgyat |
* 6. KP: h 1760 500 0 | használod az 1760. tárgyat |
* 7. KP: vv 296 297 485 | elmormolod a 296. varázslatot a 297. varázslatot a 485. varázslatot |
* 8. KP: vv 363 0 0 | elmormolod a 363. varázslatot |
h 81 2322 | használod a 81. tárgyat |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kb 199 19 | kiveszel a bankból a 199. tárgyat (19 darabot) |
kt 207 100 | elkészíted a 207. tárgyat (100 darabot) |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vámpírféreg. {szintje: 37.} {max. életpontja: 1000-1089.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg nyakát. (8 támadással 304 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vámpírféreg testét. (7 támadással 640 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával súrolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Szellemalakot formáló felhő támadja meg (25 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. (A varázslat 3 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14 381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1189, sebződés: 236, gyógyulás: 27, összesen: -209 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 515 életpontot sebeztél. (A varázslat 51 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fattylord jobb lábát. (8 támadással 279 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a fattylord testét. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megpöccinted a fattylord jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 103 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (24 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. (A varázslat 7 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Nem vagy felkészülve a fattylord gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiacsóva varázslat. 91 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 14 469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1446, sebződés: 214, gyógyulás: 163, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Látsz egy életsziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gyilkos csalánt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy Shengoroth közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Shengoroth testét. (8 támadással 300 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Shengoroth jobb szárnyát. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Shengoroth pikkelyes testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (24 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 27 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Shengoroth belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A Shengoroth farkával a kezedre csap. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Karmával néhányszor a Shengoroth megcsapja a fejedet. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A Shengoroth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], 6 fekete gyöngy, 4 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Shengoroth karma (ld. enc.). 22 654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1475, sebződés: 392, gyógyulás: 252, összesen: -140 ÉP}
al 207 10 | áldozol: a 207. tárgyat a 10. tárgyat |
al 207 10 | áldozol: a 207. tárgyat a 10. tárgyat |
al 207 10 | áldozol: a 207. tárgyat a 10. tárgyat |
al 207 10 | áldozol: a 207. tárgyat a 10. tárgyat |
al 207 10 | áldozol: a 207. tárgyat a 10. tárgyat |
v 198 393 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
361 | 362 | 363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
[393,95] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy gejzír van. Északra egy nekrofun van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
be 186 | bemész a 186. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 7 4 14 | mozogsz 7 4 14 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 607 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 613 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 612 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 15 905 25 | mozogsz 15 905 25 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a bámulatos zombi testét. (8 támadással 170 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a bámulatos zombi rotható húsát. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a bámulatos zombi rotható húsát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (26 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmait végighúzza a bámulatos zombi a jobb oldaladon. (1 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a bámulatos zombi fejét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 58 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a bámulatos zombi foszladozó testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (27 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 16 életpontot sebeztél. (A varázslat 1 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). A bámulatos zombi karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ent pásztorbottal többször eltalálod a bámulatos zombi testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 66 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a bámulatos zombi testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (24 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. (A varázslat 1 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). A bámulatos zombi karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 251 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.)
Véres nyál csordul ki a bámulatos zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak Techiulan trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes bámulatos zombi trófeát. 11 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2283, sebződés: 675, gyógyulás: 151, összesen: -524 ÉP}
lm 901 26 21 | mozogsz 901 26 21 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 610 életpontot sebeztél. (A varázslat 61 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. 3 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal oldalát. (8 támadással 277 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megpöccinted a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (27 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. (A varázslat 6 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). A 6 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A 6 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 0, gyógyulás: 113, összesen: +113 ÉP}
lm 905 24 901 | mozogsz 905 24 901 |
ef 7 541 | energia fejlesztése 7 |
ef 13 548 | energia fejlesztése 13 |
h 81 2320 | használod a 81. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 3. BP: bb 2 56 280 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot) |
* 4. BP: kb 2 20 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
* 5. BP: vv 295 295 295 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
* 6. BP: vv 295 295 0 | elmormolod a 295. varázslatot a 295. varázslatot |
SHENGOROTH (967. SZÖRNY) Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod. |
SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY) Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi. |
BÁMULATOS ZOMBI (896. SZÖRNY) A nekromancia egzakt tudomány. Alapigazságokra és a tapasztalatra épül. Az egyik ilyen alaptétel, hogy az élőholtakat mindig mágia mozgatja, függetlenül attól, hogy az igét a test egykori gazdája, avagy egy kívülálló idézi meg. A bámulatos zombira egy Weasel nevű, ghallai halálpap akasztotta ezt a jelzőt, mivel a legyőzése után hosszasan tanulmányozta a tetemet, és abban semmiféle mágikus lenyomatot nem talált. Ez a furcsa zombi varázshasználat nélkül újra, és újra, spontán életre kelt, egészen addig, amíg a leahita fizikailag teljesen meg nem semmisítette azt. (Weasel idevágó jegyzeteit a Holtak Harmadik Könyve tartalmazza, amit a Csontok Templomában Leah főpapjai szabadon tanulmányozhatnak.) Mindezek után ne csodálkozz, ha a legváratlanabb helyeken bukkan fel ez az élőhalott, és egyáltalán nem egyszerű elpusztítani. |
VÉRFÜRDŐ (392. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A vérkristályba zárt ősi folyadék talán egy olyan lény vére lehetett, amely őse a ma élő lények többségének, ezért lehet hogy e vér uralkodik mások vére fölött. Segítségével pedig te is. Gyakorlatiasan gondolkodó karakterként ezt a képességét remekül használhatod támadó varázslatként. Ha elmormolod a vérkristály uralásához szükséges igéket, az átveszi a hatalmat ellenfeled vére fölött, amely így már nem a megszokott keringési törvénye szerint folyik tovább a testben, hanem immár a "maga útját járja". A testnyílásokon át ömlik kifelé! Ez persze nem kis fájdalommal és erővesztéssel jár, 20d50 -et sebez. Komponense egy vérkristály, elmondása 80 VP-be kerül. |
A DÜH VÉRVÖRÖS KÖDE (541. TUDATI KÉPESSÉG) "Erős vagy. Hatalmas vagy. Érzed, ugye? Nem? Hát akkor most megmutatom, mit is tudsz valójában." Mi ez? Ki van itt? Csak nem egy hang? De honnan? A kasztroplanáris térből? Próbálsz koncentrálni, hátha ismét meghallod (vagy inkább megérzed?) az eleddig ismeretlen hangot. Mi lehet ez? Valami kollektív lelkiismeret vagy önérzet? Tulajdonképpen mindegy. A lényeg az, amit felajánl. Feltárja előtted képességeid határainak kiterjesztését, megmutatja, hogyan is lehetsz még erősebb. Még hatalmasabb. Ami nem is annyira nehéz. Tulajdonképpen ugyanazt kell tenned, mint eddig, amikor csatáztál. Harcosként viszonylag hamar felfedezted, hogy minden szörnynek van gyenge pontja. Némelyiknek nem is egy. Ha ezeket megtaláltad, el tudtad érni, hogy ellenfeled vadabbul, elszántabban támadjon, ekkor viszont veszített éberségéből, figyelmetlenebb is lett. A hang szerint ezt a sajátos képességet jobban is a hasznodra tudod fordítani. Mostantól kezdve, amikor egy szörnnyel csatázol, a kasztroplanáris térből vérvörös köd kezd szivárogni, körbefolyva téged, aminek köszönhetően ellenfeled feldühödik, vadabbul fog támadni. Ennek eredményeképpen 0-50%-kal több tapasztalati pontot kapsz érte, sőt, minden képessége, tulajdonsága (így támadása, sebzése is) 0-50%-kal nagyobb lesz! Most igazán kipróbálhatod, mekkora harcos is vagy! A képesség használata EK 541 <0- 50%> paranccsal történik, 1 TU és 10 TVP felhasználásával. Bármikor módosíthatod a beállítást, törölni úgy tudod, hogy nem adsz meg 2. paramétert. Jóvadászatot! |
Erő: | 66 (103) | Szint: | 48 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 68 (87) | Támadás: | 103 (109) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 64 (87) | Védekezés: | 131 (140) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/195 év |
Egészség: | 64 (90) | Életpont: | 1415/1363 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 69 (98) | Varázspont: | 2773/2117 | Pénz: | 48125 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 61/2 | Pszi pont: | 716/8 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 70 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/38 | ökölvívás: | 7/74 | szúrófegyverek: | 29/49 |
vágófegyverek: | 23/22 | ütőfegyverek: | 41/44 (+2%) | lőfegyverek: | 36/87 (+2%) |
dobófegyverek: | 1/59 |
Feltételes fegyverváltás: ent pásztorbot (#1384) << drag'kór bökő (#873) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mihlanil nyíl (#597) (20 -26.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (27 -); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
393,95 mezőn táborozol, a 186. labirintusban, 1. szinten, 24. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
A Végzet Vermében a 28. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 258,59 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91, 85, 93, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1364 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/55 | 2. nyomkövetés: | 114/28 (+6%) | 3. lopás: | 4/97 |
4. mászás: | 17/49 | 5. csapdakészítés: | 39/33 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 47/20 (+36%) |
7. gyógyítás: | 68/75 | 8. titkosírás: | 6/84 | 9. felderítés: | 45/17 (+18%) |
10. szörnyidomítás: | 14/51 | 11. teológia: | 130/2 (+36%) | 12. taumaturgia: | 99/74 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 10/3 | 14. versengés: | 23/89 | 15. harcművészetek: | 1/9 |
16. zene: | 33/36 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 14/88 | 18. pszi: | *77/100 (+48%) |
19. zárnyitás: | 33/40 (+59%) | 20. vadászat: | 30/25 | 21. vitalitás: | 3/96 |
22. bányászat: | 34/76 (+2%) | 23. úszás: | 17/1 | 24. főzés: | 6/20 |
25. csapatmunka: | 3/84 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 53 | |||
2. támadás bónusz: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369), smaragd sárkány (#326), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
Highlander (#4717), Álomőrzők (#9101), nők (#999), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (772,10) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (939,36) | Pörhemór köre (#205) (93,4,2) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
csupasz izom (#28) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | önanalízis (#296) |
pszi-ernyő III (#297) | próba elemzése (#485) | Morgan rúnája (#363) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 64, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bolyongó lidérc (#388) | |
háló (#186) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pusztító végzet (#106) | >> | 35. szintű lényekre | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | direkt kontaktus I (#121) | >> | elfajzott enkala (#564) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | elmeszonda (#487) | direkt kontaktus I (#121) | >> | fényhozó (#602) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | direkt kontaktus I (#121) | >> | káoszszellem (#472) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | moxerati mocsárlakó (#569) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tissian sámánúr (#501) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | tleikan áruló (#606) | direkt kontaktus I (#121) | >> | troglodita idéző (#551) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Uthan Teriadan (#505) | direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | háló (#186) | >> | tleikan amazon (#534) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kyorg őrgólem (#567) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pusztító végzet (#106) | >> | ködmágus (#597) | pusztító végzet (#106) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
pusztító végzet (#106) | >> | élőholt drakolder (#628) | pusztító végzet (#106) | >> | kristálynyálka (#632) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | direkt kontaktus I (#121) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
pusztító végzet (#106) | >> | lomha morf (#7621) | pusztító végzet (#106) | >> | halálos morf (#7618) | |
pusztító végzet (#106) | >> | harcias morf (#7619) | pusztító végzet (#106) | >> | brutális morf (#7620) | |
pusztító végzet (#106) | >> | védelmező morf (#7622) | pusztító végzet (#106) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
pusztító végzet (#106) | >> | domináns morf (#7624) | pusztító végzet (#106) | >> | éltető morf (#7625) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 64, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | harcias morf (#7619) | elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | |
hhaar burka II (#162) | >> | aranyfecske (#283) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
Solisar aurája (#240) | >> | rubin sárkány (#330) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan légiós (#311) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
őrző szilmill (#7454) (-24 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! (teljesítve) |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 186. labirintus (393,95). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 11, 12, 28, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 58, 61, 62, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 85, 87, 89, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 121, 122, 123, 167, 185, 186, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 12, 13, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 46, 49, 51. |
Kész: 8, 15, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 134. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 1167 1, v 96 144 61, be 497 8, vi 10 3 30, h 1660, vi 99 3 30. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
manaretesz (529) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
varázslómester II (536) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
mágikus vámpirizáció (543) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 177 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1685 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | $22 | szent jogar ($150) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 670 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 260 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 5 | Aurgir lándzsája (#1314) | 22 | esszenciakristály (#350) | 198 | jégszilánk (#1128) | $8817 | tükör ($43) | $403 | szent jogar ($150) | 1 | pókkarmok (#886) | 2 | fejsze (#1240) | 10 | rakolits por (#669) | 6 | agvari manafókusz (#890) | 2138 | sárkánypikkely (#292) | 17 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | 25 | csuklyavirág (#133) | 1766 | őskristály-szilánk (#1525) | 3640 | varázskő (#305) | 5354 | quwarg tojás (#360) | $1379 | kaktuszbogyó ($429) | 98 | katonai kötszer (#1508) | 31625 | kaja (#2) | 2 | Batharak vértje (#739) | 4 | olló (#335) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | Káoszkígyó (#638) | 5 | ryuku mellvért (#689) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 450 | gyöngymangó (#135) | 1 | Durghal pörölye (#1311) | 1 | Horsa hagyatéka (#1337) | 20 | quwarg katalizátor (#1535) | 34 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 12 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | dal.kristálykesztyű (#1214) | 1 | A Tél Szíve (#2211) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
231 | arany (#50) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mihlanil nyíl (#597) | |||
1 | quwarg tojás (#360) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arkog kő (#632) | 1 | célzóvíz (#1945) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 16 | karbin plazma (#199) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
50 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | polip szívóka (#391) | 1 | Shengoroth karma (#1520) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vérkristály (#1732) |
392 | 393 | 394 | |
94 | |
|
|
95 | |
|
|
96 | |
|
|