Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 27. 9h:07' EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 473. FORDULÓD 1227. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 19 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 7 520 0 | energia fejlesztése 7 |
* 4. KP: vv 182 165 19 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: vv 13 26 11 | elmormolod a 13. varázslatot a 26. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 9. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. KP: vv 58 227 188 | elmormolod az 58. varázslatot a 227. varázslatot a 188. varázslatot |
h 1228 4 | használod az 1228. tárgyat |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
uflh 445 |
flh 20 138 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 138. tárggyal |
flh 23 189 | felt. lőfegyver haszn. 23 a 189. tárggyal |
flh 26 554 | felt. lőfegyver haszn. 26 az 554. tárggyal |
flh 29 176 | felt. lőfegyver haszn. 29 a 176. tárggyal |
flh 997 562 | felt. lőfegyver haszn. 997 az 562. tárggyal |
flh 998 363 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal |
kf 641 | kézbeveszed/felveszed a 641. tárgyat |
lm 14 16 3 | mozogsz 14 16 3 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ongóliant testét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 30, gyógyulás: 13, összesen: -17 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 115 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál lord párolgó héját. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megcsapod a pszi elementál lord testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A pszi elementál lord csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 4 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 15, gyógyulás: 8, összesen: -7 ÉP}
lm 7 6 9 | mozogsz 7 6 9 |
Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kilukasztod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 6 aranyat. 696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a gránitelementál testét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megcsapod a gránitelementál jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 859 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével végigmetszed a pszi elementál fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A pszi elementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál testét. (7 támadással 216 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a jégelementál testét. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a jégelementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 42, gyógyulás: 17, összesen: -25 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát jobb karját. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a tűzelementál fejét. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Adamantit pajzzsal súrolod a tűzelementál nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A tűzelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 315 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 28, gyógyulás: 11, összesen: -17 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (7 támadással 213 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Adamantit pajzzsal megvagdalod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 7 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 112, gyógyulás: 11, összesen: -101 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás villámló testét. (7 támadással 225 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 171, gyógyulás: 18, összesen: -153 ÉP}
lm 12 15 16 | mozogsz 12 15 16 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 53 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál lángoló testét. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tűzelementál jobb vállát. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a tűzelementál bal karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 29 életpontot vesztettél. A tűzelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 104, gyógyulás: 11, összesen: -93 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A pszi elementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 131 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr testét. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr jobb lábát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny megtipor. 72 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel megérinted az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megkarcolod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 21 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 74 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ongóliant hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő. 6 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1059, sebződés: 369, gyógyulás: 53, összesen: -316 ÉP}
lm 17 | mozogsz 17 |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
im 0 3 | imádkozol |
m 4 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
h 1387 184 31 | használod az 1387. tárgyat |
be 650 | bemész a 650. épületbe |
m 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
be 647 | bemész a 647. épületbe |
be 256 | bemész a templomba |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY) Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni! |
ONGÓLIANT HADÚR (178. SZÖRNY) Először is, lapozd fel az ongóliant enciklopédiáját! Olvasd el újra, és képzeld el az alapján, hogy milyen hihetetlenül hatalmas, erős, brutális szörny az ongóliant. A biztonság kedvéért képzelj mellé egy embert is, hogy lássad, az milyen picike és sebezhető hozzá képest. És most képzelj el a normál ongóliantnál kétszer szélesebb vállú, és két fejjel magasabb óriás-ongóliantot! Igen, igen, közel jársz ahhoz, hogy milyen irtóztató szuperóriás is az ongóliant hadúr. Párviadalra csak az hívja ki, aki úgy gondolja, fejlettsége csúcsán áll. A leghíresebb és leghatalmasabb ongóliant hadurat, Grungdagot kizárólag Toborzásgátló Vlagyimir volt képes legyőzni. |
TRIKLEM DRAKOLDER (275. SZÖRNY) Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességét, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült. Dornodon nem akart a lénynek több intelligenciát adni, mint amennyi az optimális pusztításhoz szükséges, mégis, a lény hihetetlen hatékonysággal használta ki agyát, és így gyorsan mestere fejére nőtt. Dornodon megpróbálta elpusztítani az immár irányíthatatlan teremtményeket, de végül neki kellett menekülnie. Az elszabaduló lények mágikus képességeik révén szolgákat idéztek meg és hoztak létre, és ezek lévén lassan-lassan kiépítették befolyásukat. Mára már mindegyik óriási várakban, egész hegyet behálózó labirintusrendszerekben lakik, sőt, a leghíresebb, Zarknod saját repülő ónixpiramissal rendelkezik. A triklem drakolderrel nagyon ritkán találkozhatsz, és ezen ritka esetekben is a találkozás alapját valószínűleg az jelenti, hogy: 1.) rabszolga, 2.) mágikus kísérlet alapanyaga, ill. 3.) táplálék vagy éppen a drakolder számára. Amióta Zarknod megszerezte az árnyéktűz varázslatot, még a leghatalmasabb mágusok sem mernek ezekkel a lényekkel szembeszállni, hiszen ki tudja, melyik másik drakolder birtokolja még ezt a kivédhetetlen, biztos győzelmet jelentő varázslatot? |
Erő: | 62 (80) | Szint: | 38 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 68 (78) | Támadás: | 79 (82) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 60 (80) | Védekezés: | 114 (121) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 168/196 év |
Egészség: | 58 (78) | Életpont: | 895/897 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 57 (77) | Varázspont: | 1842/1264 | Pénz: | 9449 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 47/1 | Pszi pont: | 254/379 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/78 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 38/10 (+3%) |
vágófegyverek: | 32/52 (+12%) | ütőfegyverek: | 20/44 | lőfegyverek: | 31/63 (+4%) |
dobófegyverek: | 31/15 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (250%) << bronz taider (#641) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 .); vashegyű nyíl (#176) (24 -28.); vashegyű nyíl (#176) (29 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,12 mezőn táborozol, a 94. labirintusban, 3. szinten, 13. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 222 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/81 | 2. nyomkövetés: | 126/21 | 3. mászás: | 20/63 |
4. csapdakészítés: | 34/61 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 24/35 (+12%) | 6. gyógyítás: | 67/82 |
7. titkosírás: | 20/92 | 8. felderítés: | 33/61 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 21/23 |
10. teológia: | 71/79 (+13%) | 11. taumaturgia: | 72/48 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 17/19 |
13. versengés: | 21/68 | 14. zene: | 201/24 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 51/77 |
16. pszi: | 23/49 (+2%) | 17. zárnyitás: | 12/9 (+22%) | 18. vadászat: | 63/30 |
19. vitalitás: | 5/73 | 20. bányászat: | 37/18 | 21. úszás: | 20/22 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (94,15,1) | harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) |
esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), gömbvillám (#176), savhurrikán (#107) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | halált okozó lények (#9098) | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 381 (limit: 1575), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 36848. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 102 TU. szükséges még: 8 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 117 TU szükséges.) |
Összsúly: 223.05 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 212 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | norgat kulcs (#471) | |||
4 | ork csodaszer (#1228) | 4 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
636 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | drakolder kulcs (#524) | 10 | fiatalság itala (#473) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) |
192 | 193 | 194 | |
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|