471. forduló, 473. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 15. 15h:01'
EZ A 682. JÁTÉKHETED, 472. FORDULÓD
683. játékheted kezdete: jún. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,61] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 lélekkövet.
Zu'lit tarsolya termel 1 karbin plazmát. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+865 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 71 19 26 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 668.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 666.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 664.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 4. KP: vv 165 57 0 elmormolod a 165. varázslatot az 57. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 662.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 662.]

* 5. KP: h 1271 133 0 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csuklyavirágot ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 657.]

* 6. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 647.]

* 7. KP: vv 182 363 224 elmormolod a 182. varázslatot a 363. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 645.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 629.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 599.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 569.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 539.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 509.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 479.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 379.]

ef 10 538 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 309.]

ef 5 527 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 274.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

vv 275 elmormolod a 275. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 198 373 104 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365
60
61
62

[373,104] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. [Rahn ékkő:] 1 559 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 256.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! [12 pontot használtál fel, van még 244.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 232.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 1 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 220.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 1 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 208.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [12 pontot használtál fel, van még 196.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 1 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 184.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 1 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 172.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 1 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 160.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 1 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 148.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (313,117)-> 3 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 136.]

m 4 2 8 mozogsz délre, keletre, északra
[373,105] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy Thargodan mágus. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (7 támadással 257 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a Thargodan mágus bal karját. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel gyengén megütöd a Thargodan mágus jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP]. 9 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 958, sebződés: 2, gyógyulás: 40, összesen: +38 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ran'Amart Morgurth. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy rd'alv lélektipró volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [374,105] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy márvány sárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. {CSTT:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a márvány sárkány bal első lábát. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a márvány sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 19 085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1124, sebződés: 352, gyógyulás: 194, összesen: -158 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében hadúr!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr páncélozott testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr bal oldalát. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel megpöccinted az ében hadúr bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 30, gyógyulás: 141, összesen: +111 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy márvány drakón!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7 679 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 38, gyógyulás: 57, összesen: +19 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy gh'raiton ölész! Vakon tántorogva tapogatod ki az ablaknyílást, és menekülsz ész nélkül. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [374,104] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy viharóriás barlangot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy márvány sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 215 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány bal szárnyát. (9 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A márvány sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc, 13 arany és egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 19 085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1135, sebződés: 277, gyógyulás: 202, összesen: -75 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 81.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Elszántan, keményen lépsz be a viharóriás tanyára. Az óriás épp a fogat piszkálja, amikor észrevesz téged. Felkészülsz az epikus összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 109 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás sámán villámló testét. (7 támadással 218 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a viharóriás sámán jobb lábát. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel meghorzsolod a viharóriás sámán bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás sámán az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a viharóriás sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 48 aranyat. 9 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 198, gyógyulás: 141, összesen: -57 ÉP}

Már indulnál, de a földön találsz 2 csalánvirágot. Elrakod. Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 71.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[373,103] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy ml'othag szürcsölő. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.

(Továbbmész...) [372,104] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zafír sárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 128 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány fejét. (7 támadással 216 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány jobb vállát. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel többször eltalálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (9 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel meghorzsolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 5 arany és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 19 085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1502, sebződés: 374, gyógyulás: 293, összesen: -81 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [371,105] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. A távolból robbanások hangját hallod. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elektor Kalandor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy zafír sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 136 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal oldalát. (7 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a zafír sárkány farkát. (9 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Előremozdulva, a zafír sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koponyalékelővel csak érinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (313,117)-> 150 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 19 085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1481, sebződés: 369, gyógyulás: 286, összesen: -83 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [15 pontot használtál fel, van még 56.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[372,106] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen.

Találsz egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Analotha, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [373,106] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [373,107] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön.

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 41.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[372,106] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Analotha orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 36.]

tk 7 2096 többszemélyes kaland 7 2096
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: még senki. Közösen megválasztott vezetőtök, Rókákba Beleordító érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 33.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 5. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 25, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 33 pontod maradt, ebből a következő körre 33 pontot vihetsz át. Kapsz még 613 pontot. A következő körben tehát 646 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉLEKKŐ (1650. TÁRGY)
Ebbe a pont egy kilós kőbe hajdanán egy, az anyagi létsíkról épp távozó személy lelkét zárták, hogy aztán egy másik testbe öntve azt, egy emberöltőnyi időt újra élhessen. Legalábbis a lélekkövekről szóló legendák szerint e kristályok pont ezt a célt szolgálták. Hogy hogyan kell a lélekköveket működésbe hozni, arról komplett használati utasítást találni bármelyik nagyváros könyvtárában, így te is tisztában vagy vele. A legnagyobb hasznát ennek a tudásnak akkor veszed majd, amikor többszemélyes kalandra indulsz, hiszen amikor jól jön egy plusz személy, nagy a kísértés, hogy előhívd a szellemet a kőből. A lélekkövet automatikusan használod ilyenkor (ha nem akarod elővenni a következő TK-ban, rakd el gyorsan a bankod széfjébe), és hatására a kőből kiszabadult lélek testet ölt, lemásolva a hozzá legközelebb lévő személyt (azaz téged), majd csatlakozik a csapathoz. Játéktechnikailag duplázódva veszel részt a kalandban, de természetesen a másolat szemszögéből nem kapsz leírást. A másolat szerencsére a talált kincsből a végső osztozkodásnál nem kér (max. egy-egy szörny kizsigerelésekor dönthettek úgy, hogy ő végezze el a piszkos munkát). Miután a kaland véget ér (akár csúfos, akár sikeres véget), másolatod elhagy. Ha lélekkő van birtokodban, akkor sem indulhatsz egyes-egyedül csatába. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight érseke vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 472. fordulód.

Erő: 80 (94) Szint: 50 Merészség: 99/5 Magasság: 258 cm
IQ: 66 (72) Támadás: 67 (72) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 54 (63) Védekezés: 95 (105) Menekülés: 2 % Életkor: 12/16 év
Egészség: 54 (58) Életpont: 838/936 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 81 (99) Varázspont: 2322/451 Pénz: 13328 arany Kép. pont: 71
Tudatpont: 92/3 Pszi pont: 248/960 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 10
Eddig összesen 7073 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 113 032 TP-t kaptál. Jelenleg 21 705 872 TP-d van. A következő szinthez még 3 294 128 TP szükséges. Trófeáid: csáp entitás, Techiulan, triklem drakolder. A 460. fordulódban 18000 arany került a bankszámládra. 18090 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 ökölvívás: 2/44 szúrófegyverek: 1/14
vágófegyverek: 36/6 (+6%) ütőfegyverek: 54/27 (+2%) lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 40/63 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (20 -31.); vas dobónyíl (#189) (32 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
372,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 422
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 3 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 127/94 (+24%) 2. nyomkövetés: 77/71 (+30%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 27/61 (+7%) 5. csapdakészítés: 39/55 (+9%) 6. csapdaészlelés: 31/81
7. gyógyítás: 108/14 8. titkosírás: 28/59 9. felderítés: 43/43
10. szörnyidomítás: 17/26 11. teológia: 73/87 (+16%) 12. taumaturgia: 125/44 (+27%)
13. szerencsejáték: 7/15 14. versengés: 11/34 15. harcművészetek: 1/41
16. zene: 18/11 17. szörnyismeret: 77/47 18. pszi: 47/33 (+1%)
19. zárnyitás: 32/95 20. vadászat: 14/51 21. vitalitás: 4/97
22. bányászat: 41/86 (+38%) 23. testépítés: 58/55 24. úszás: 2/39

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fejszét (#1240) (max. 1 darabot ), oldalzsákot (#1172) (max. 1 darabot, csak egyszer), mágikus pulzánst (#542) (max. 30 darabot ), kátrányt (#580) (max. 15 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
massza (#217), halálmadár (#351), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), ősdentor (#282), mópat fatty (#317)
Barátságosság (aktív: 18, max: 50)
kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), vezérfarkas (#748), Cenarius (#7003), drakolich (#760), kentaurusz (#762), dűnelord (#341), Suhanó Árny (#7616), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), élőholt szertart.m. (#7145), ezerszemű bestia (#288), lidércúr (#252), átokmurgattyú (#225), éjfattyak (#9096), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 13 vp; taumaturgia: 20 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (122,14,1) vámpirizáció (#1) (9949,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) esszenciavédelem (#165) a lélek védelme (#57)
Symulf rúnája (#182) Morgan rúnája (#363)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) agykorbács (#97) >> domináns morf (#7624)
agykorbács (#97) >> halálos morf (#7618) agykorbács (#97) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) gömbvillám (#176) >> csataremák (#694)
gömbvillám (#176) >> vark. kardtáncos (#693)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
védelem sav ellen (#36) >> Shengoroth (#967) tompítás (#40) >> csontgólem (#392)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Semmisíts meg egy gh'raiton ölészt!
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
3.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két jácint díszkövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): kész. kémhálózat (744): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 55, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 92, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 121, 122, 123, 124, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 170, 171, 192, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 4, 7, 11, 13, 15, 16, 34, 36, 38, 44, 47, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 255 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.)
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 70 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 1 csatabárd (#555) $39 szürke bőrkesztyű ($271)
1 topáz erényöv (#731) 1 fokhagyma (#403)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
139 kábító nyilacska (#1590) 668 mákrózsa virág (#56) 5 moa harci nadrág (#1862)
1233 vasérc (#152) 9859 quwarg tojás (#360) 2045 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 848 pirkit (#153) 1291 kaja (#2)
18 ogwawa kulcs (#1376) 366 sallank karom (#128) 814 csuklyavirág (#133)
$121 bogyógránát ($430) 21 szuperkötél (#209) $192 jégpasztilla ($1566)
23 bunthar bőr (#733) 3 olló (#335) 1117 vas dobónyíl (#189)
8 káoszkulcs (#884) 1202 nyílvessző (#108) 32 jégszilánk (#1128)
2 tarantulakarom (#887) 894 isteni könnycsepp (#260) 91 megsemmisítő (#1540)
540 ezüstdarab (#326) 64 tolmokov-koktél (#351) 101 sötét ital (#284)
456 rókafarok (#124) 892 gyöngymangó (#135) 994 csontkulcs (#74)
4 fejsze (#1240) 89 Huddens elixírje (#830) 229 szent jogar (#150)
6 vastag ryuku kulcs (#1344) 3 Sheran cserepe (#1271) 7 halálfej szimbólum (#1417)
1 esszenciakristály (#350) 1172 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360)
33 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
512 arany (#50) 1 adamantit (#627) 2 csalánvirág (#582)
2 csuklyavirág (#133) 1 fekete gyöngy (#99) 1 karbin plazma (#199)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 szögletes kő (#17) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

370 371 372 373 374 375
102
103
104
105
106
107
108
(371,105) Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(372,104) Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(372,106) Tharr oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vaskohó (#155), érclelőhely
(373,103) ml'othag szürcsölő (#415), érclelőhely
(373,104) törpe bánya (#435), érclelőhely
(373,105) Thargodan mágusok (#318), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, rd'alv lélektipró (#413)
(373,106) érclelőhely
(373,107) Tharr oltár, érclelőhely
(374,104) viharóriás barlang (#612), érclelőhely, márvány sárkány (#328), viharóriás sámán (#324)
(374,105) márvány sárkány (#328), ében sziklatorony (#589), ében hadúr (#294), márvány drakón (#322), érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.06.15 15:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Lélekk‹ -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek